onko sinua luultu prostituoiduksi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ulkomailla on luultu, tultu kysymään suoraan hintaa jne. Suomessa ei sentään ole vielä huoraksi luultu, ehkä sekin on joku päivä vielä edessä.
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Ei ole. Sen sijaan kun olin mieheni kanssa aikoinaan häämatkalla Prahassa, niin meitä luultiin huumediilereiksi eräässä paikassa pariinkin otteeseen.
:shock:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Esiteininä etelänmatkalla isälleni tarjottiin rahaa ja kameleita, jos luovuttaisi minut vaihdossa. Lasketaanko se? :lol:
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Joey, sun isälle ei sitten tarjottu riittävästi kameleita? :D :D :D :shock: :shock:
joey
Angus MacGyver

rapier kirjoitti:Joey, sun isälle ei sitten tarjottu riittävästi kameleita? :D :D :D :shock: :shock:
Se kieltäytyi kaikista tarjouksista ja ilmoitti kyselijälle ettei ole neuvottelutuulella. Ihme häiskä :shock:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

En tiedä lasketaanko sitä, että ei ole luultu prostituoiduksi, mutta eräs ihminen neuvotteli silti sinnikkäästi mitä haluaisin yhdestä yöstä :D Tuttu siis, vähän flirtti ollut iät mua kohtaan ja ajat ja tiesi varsin hyvin etten näin menettele :oops: Eipä siinä tiennyt olisiko loukkaantunut, suuttunut vai ottanut imarteluna kun huomasi että kaveri on ihan tosissaan :shock:

Normaalisti jos joku vieras ehdottaisi vastaavaa, niin kipittäisin saman tien peilin eteen tarkistamaan säädyllisyyteni. Toki niitä mulkkujakin varmasti on jotka ihan kiltiltä naapurintytöltäkin saattaa tarkistaa että mites on..? Lähinnä tuossa suututtaisi eniten se, että jos joku puolituttu tms. ajattelisi naisesta sellaista, niin sehän kertoo siitä mitä mies ajattelee naisen moraalista, ylpeydestä, itsensä arvostamisesta jne. Vieras ihminenhän ei sitä voi tietää. Ja onhan niitä luxushuoriakin, jotka rahasta näyttävät käsipuolessa hyvältä ja mahdollisesti muutakin, ja ovat kovin ylpeitä siitä. Ketkä sitten arvostaa nättiä naamaa ja sillä hankittua rahaa, ketkä ihan älyllistä toimintaa. Jokaisen oma valinta.

Onko muuten ns. yleiset huorat, siis ei mitään tilauskamaa vaan ihan sellaiset katuhorot, onko ne perinteisen huoran näköisiä, tunnistaako niitä? No, miehet? :D Vai onko se arpapeliä että kuka olis ja kuka ei.
Nerot hallitsevat kaaoksen
joey
Angus MacGyver

^ Luin muuten taannoin jostakin prostituoidun haastattelun jossa tyttö totesi, että suurin osa asiakkaista haluaa normaalin naisen, kiltin tytön näköisen huoran sellaisen aggressiivisen PVC-syöjättären sijaan. Varmasti itsekin kipittäisin peilin eteen jos huoraksi joskus luultaisiin, mutta sellainen luulo saattaisikin siis selittyä sillä, että näyttää oikein erityisen kiltiltä... Hieman liian kiltiltä :lol:
Mariella
Rico Tubbs

^No siinä tapauksessa se ei enää olisikaan niin paha, eli jos joku joskus erehtyy, niin tiedänpä olevani erityisen kiltin näköinen tyttö sitten :D

Ei ole helppoa naisillakaan löytää kultaista keskitietä, jossa ei huoraksi luultaisi... Mitä sitä ny enää osaa päällensä pukea..? :roll:
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Hmm. Eihän minulla kokemusta asiasta ole, isommat pojat on vaan kertonu... mutta kyllä se taitaa olla se itsensä tietyllä tavalla esille tuominen, mistä ammattilaisen voi tunnistaa Suomessa. Enkä tarkoita vaatteita sinänsä, vaan tiettyjä eleitä, miten katsoo, pummaa juomista ym.ym.

Siitä sitten voi miettiä itsekukin, että mitenkäs tuli käyttäydyttyä, kun rahaa(kin) tultiin tarjoamaan.
Jokatapauksessa, en oikein ymmärrä tätä naisten ongelmaa tässä! Mä olisin innoissani siitä, että mulle tarjottais seksistä rahaa, vaikka tarjoaja oliskin hirveä keski-ikäinen kaljamahaukko, nostaishan se silti itsetuntoa, että "perkele tuohan maksais meikäläisestä!" :lol: , vaikken homo olekaan enkä ukon matkaan lähtiskään! Saati sitten jos kyseessä olis nainen!
Mariella
Rico Tubbs

^Sikäli kyllä ihan totta, että käytös viestii enemmän varmasti kuin ulkonäkö. Nykyään kun wannabebritneyja ollaan jo 10-vuotiaasta lähtien kun tuolla katselee. Ja halvan (tai helpon) kuvan itsestään antava tekee sen varmasti suurelta osin just käytöksellään.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mariella kirjoitti:
Normaalisti jos joku vieras ehdottaisi vastaavaa, niin kipittäisin saman tien peilin eteen tarkistamaan säädyllisyyteni. Toki niitä mulkkujakin varmasti on jotka ihan kiltiltä naapurintytöltäkin saattaa tarkistaa että mites on..? Lähinnä tuossa suututtaisi eniten se, että jos joku puolituttu tms. ajattelisi naisesta sellaista, niin sehän kertoo siitä mitä mies ajattelee naisen moraalista, ylpeydestä, itsensä arvostamisesta jne. Vieras ihminenhän ei sitä voi tietää. Ja onhan niitä luxushuoriakin, jotka rahasta näyttävät käsipuolessa hyvältä ja mahdollisesti muutakin, ja ovat kovin ylpeitä siitä. Ketkä sitten arvostaa nättiä naamaa ja sillä hankittua rahaa, ketkä ihan älyllistä toimintaa. Jokaisen oma valinta.
Oma mielipiteeni on, että viime kädessä kaikki miehet arvostavat ainoastaan ulkonäköä. Tietysti sitä sanotaan, että pitää älykkäistä naisista ja lässyn lää. Mutta todellisuudessa tällä tarkoitetaan ainoastaan normaalia keskustelutaitoa. Jos nainen osoittaa olevansa oikeasti todella älykäs, niin jää ukonkuva seinälaudoitukseen alle 10 sek.

Joo ja ei ole tarjottu seksiä, ei rahasta eikä ilman. En tosin käy paljoa baareissa. Sen sijaan minua on kosittu Egyptin pyramideilla, vaikka oli sormus sormessa ja silloinen siippa 100 m päässä.

Nyt tosin alkaa olla tuota ikää jo sen verran, ja samoin kun taloudellinen tilanne on mikä on, niin harkitsisin kyllä kaikkia yli 5k tarjouksia vakavasti, mikäli vastapuoli olisi edes jotenkin siedettävän näköinen. Samalla korjantuisi se seikka, että noita seksikumppaneita on alle yhden käden sormilla laskettava määrä... Maineen menetyksen kanssahan huoraamisella ei ole juuri tekemistä, itse olen saanut kuulla olevani ties mikä sen takia, että olen mennyt naimisiin ja eronnut nuorena. Joten miksipä ei ottaa hyötyä kun on ottanut haitatkin... :twisted:
Viimeksi muokannut ABC, Pe Syys 19, 2008 6:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Every ship must sail a world.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

On tarjottu rahaa seksistä, tanssimisesta, kuvista jne ja ei ole ollut vielä tarvetta moiseen ryhtyä. En ole myöskään mikään tyrkky enkä pukeudu sen tyylisestikkään. Jos se paistaa muiden silmiin, että on itsevarma niin what can you do. Lisäksi en ole mikään wannabe Britney enkä pummaile keneltäkään baarissa mitään, en tuppaudu kuin "omieni" seuraan. Silti saan ehdotuksia vähän väliä.
Mariella
Rico Tubbs

ABC kirjoitti:Oma mielipiteeni on, että viime kädessä kaikki miehet arvostavat ainoastaan ulkonäköä. Tietysti sitä sanotaan, että pitää älykkäistä naisista ja lässyn lää. Mutta todellisuudessa tällä tarkoitetaan ainoastaan normaalia keskustelutaitoa. Jos nainen osoittaa olevansa oikeasti todella älykäs, niin jää ukonkuva seinälaudoitukseen alle 10 sek.
Varmasti melko pitkälle juuri näin se on, jos pelkkää seksiä ajattelee. Itse tarkoitinkin lähinnä sitä, kun puhuin noista luxushuorista, että mitä nämä naiset arvostavat ollessaan ylpeitä siitä mitä tekevät. Nätillä naamalla pääsee pitkälle. Se voi joillekin olla ihan riittävää. Moniko meistä kävisi töissä jos pelkästään sillä että liitelee liikemiesten käsipuolessa illallisilla ja uusrikkaiden silmänilona viphuoneissa ja hämärän tullen vähän lämpenee, saisi asua hienossa kämpässä ja varaa olisi juoksennella kampaajilla ja kosmetologeilla päivittäin? Ehkä kuitenkin melko moni. Toiaalta, siinä voidaan sanoa että ne saavutukset eivät vaadi älylliseltä puolelta kuin sen että osaa pitää suunsa kiinni ja syödä oikeilla ruokailuvälineillä tarpeen tullen. Tarkoitin siis sitä, että jollekin ulkonäöllä saadut saavutukset ovat aihe olla ylpeä, joillekin taas älyllä hankkimansa asema. Kuka mistäkin tykkää nääs 8)

Mutta on melko todennäköistä että kunhan muija ei ihan mahdottoman järjetön untamo ole, että sentään ymmärtää mitä aktissa tapahtuu, niin ei sen sen fiksumpi tarviste olla jos sitä panna aikoo.. Miehet saattaa muutenkin jollain lailla kokea seksin erilaiseksi tai eri merkityksen sille kuin naiset.

Olikohan täällä muuten joku huoraketju? Siis missä keskusteltiin prostituutiosta.. Mulla lähtee rönsyilemään tämä selvitys nyt niin pahasti että pitäis vaihtaa ketjua! Kysymykseenhän nimittäin vastasinkin jo..
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Mother_North kirjoitti:On tarjottu rahaa seksistä, tanssimisesta, kuvista jne ja ei ole ollut vielä tarvetta moiseen ryhtyä. En ole myöskään mikään tyrkky enkä pukeudu sen tyylisestikkään. Jos se paistaa muiden silmiin, että on itsevarma niin what can you do. Lisäksi en ole mikään wannabe Britney enkä pummaile keneltäkään baarissa mitään, en tuppaudu kuin "omieni" seuraan. Silti saan ehdotuksia vähän väliä.
Kas, pohjoisen mammakin on palannut palstalle :D Sun tapauksessasihan mä oon ihan varma, että saamasi ehdotukset ovat pitkälti pitkien sääriesi ansiota :lol:

-kateellinen persjalkainen-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Egypti sun muut limaäijämaat on oma lukunsa. Kaikella kunnioituksella kyseisiä kulttuureita kohtaan (Intia kuuluu myös näihin) jotkut miehet siellä on todella ällöttäviä länsimaisia naisia kohtaan (jotkut sitten taas tosi herrasmiesmäisiä). Ei ne ehkä oleta että olisi maksullinen huora, mutta luulee, että on muuten vaan löyhämoraalinen. No jotkut länsimaiset naiset onkin... varsinkin kyseisten kulttuurien standardeilla.

Mullekin sattui Luxorissa niin, että olin alabasteritehtaassa ryhmän kanssa, ja ainoana yksinäisenä naisena joku limainen myyntimies spottasi mut heti ja alkoi latelemaan kaikenlaista kauniista silmistä ym sontaa. Luultuaan, että olin ihastunut tarpeeksi häneen ja yhteen maljakkoon hän alkoi supattaa, että saisin tosi mehevän alennuksen, jos voitaisiin treffata myöhemmin ja "maksaisin hänelle takaisin". Idiootti arvioi minut täysin väärin: nostin hirveän mekkalan ja kiljua, että luuleeko hän, että olen ilotyttö. Kyseinen tyyppi sai sitten läksytyksen kaupan omistajalta kaikkien edessä (vaikka en tiedä oliko se showta, ehkä tuo oli oikeasti ihan normaalia käytöstä, ja ne joskus saakin kauppoja sillä tavalla) ja paikallinen opas käytti loppupäivän pyydelläkseen minulta anteeksi ikävää kokemustani hänen maassaan. Itse asiassa olin melkein yhtä nolo itse, koska se oli vähän inhottava kohtaus, eikä ole viksua huutaa julkisella paikalla...
Vastaa Viestiin