Nyt en kyllä ymmärtänyt ja en seuraa oikeastaan ketään vaan katselen mitä algoritmi minulle syöttää.Öyhö kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:03 pmVenäjä myös puskisi toista kanavaa pitkin viestiä, että tämä on aivan naurettavaa.El Mencho kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:00 pm Otetaan nyt ihan rauhassa, laitetaan jäitä hattuun, saunotaan, juodaan kossua ja toimitetaan ulosteet DNA-testiin, josta selviää jopa se mistäpä kyseinen paskoja on kotoisin.
Mites on, seuraatko paljon Venäjän ohjaamia somekanavia / vaikuttajia?
Kahden kansanedustajan kotiin tunkeuduttu : "Hyökkäys demokratiaa vastaan"
Re: Kahden kansanedustajan kotiin tunkeuduttu : "Hyökkäys demokratiaa vastaan"
Brutaalin rehellinen
PS ei ole säikeen aihe, mutta persujen eliitti on nyt vahvasti oikealla puolella, Ukrainan puolella. Kysy vaikka Halla-aholta.Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 4:54 pm Tynkkynen käyny ihan ryssän leirityksen sekä Huhtasaari että Peltokangas vaatinut julkisesti venäjä pakotteiden purkua.mika niikko mateli ryssän edessä niin että sai potkut valiokunnasta jne....Honkasalo ei oo ikinä ollut venäjään päin kallellaan muut mainitut on.
Venäjän toiminta näkyy enemmän somessa sikakoirina ja hyödyllisinä idiootteina, jotka hyppää heti, kun Venäjä heittää syötin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Ei kai nyt saatana venäjän hybridivaikuttaminen voi olla niin kummeli-tasoa, että käydään kansanedustajien kämpillä paskalla pelottelumielessä
Kai tuo paska on Supolla tallessa että saadaan DNA talteen?
Väkisinkin tulee mieleen lyyrikka:
"Mun kotiin murtaudutaan joka yö
Mä oon varma, et ne on yläkerran jätkät
Kuivamuonatkin ne kaapista syö
Ja tuhkakuppiin jättää Boston-sätkät".
Jokaisen isomman firman kiinteistöpäällikkö tietää keissit, missä yksi avotoimiston työntekijä kokee jotain sisäilmaongelmia, puhuu siitä kahvitauolla ja kohta kaikki ovat mieltä, että kyllä näin on. Asian tila ei muutu vaikka otetaan näytteet ja käytetään homekoiraa ja tulokset on negatiiviset. Vaikuttaisi äkkiseltään, että yhden, mahdollisesti harhainen, havainto on levinnyt paniikin omaisesti muihinkin, kun poliittinen tilanne Venäjän suhteen on mitä on.
Venäjä kykenee myrkyttämään hengiltä heille ei-toivottuja henkilöitä niin, että Venäjän osoittaminen aukottomasto syylliseksi on hyvin hankalaa. Jos kyseessä olisi Venäjän pelottelu, niin kai sinne nyt ois jätetty edes joku sian pää sänkyyn, jos ei suoraan haluta myrkyttää hengiltä. Venäjän media luultavasti revittelee tällä surutta ja maalaa kuvaa, että "Näin paniikissa ollaan Nato-Suomessa. Kohta ne hyökkää vainoharhoissaan."
Jos näillä on jotain totuuspohjaa, niin oma veikkaus on korkeintaan joku yleisavaimilla varustettu huoltoukko, joka tietää parin vihaamansa edustajan asunnot ja käynyt vittuillesssaan tekemässä "huoltoukon erikoiset". Nyt varmaan jännittelee, kun Supo perässä
Oli miten oli, niin ei tätä olisi kannattanut julkisesti tiedottaa, ennen kun on selvää näyttöä, että tosiaan olisi kyseessä vieraan vallan taitava vaikuttamisyritys ja ryssä-trolli olisi jo kopissa kuulusteltavana
e: Nyt kun kumminkin tiedotettiin, niin positiivista, että tähän reagoidaan antamalla viesti, että Suomessa on rivit tiiviinä ja tuntosarvet erittäin herkkinä. Nyt kun luin ketjua tarkemmin, niin ilmeisesti tätä on tehty ennenkin

Kai tuo paska on Supolla tallessa että saadaan DNA talteen?
Väkisinkin tulee mieleen lyyrikka:
"Mun kotiin murtaudutaan joka yö
Mä oon varma, et ne on yläkerran jätkät
Kuivamuonatkin ne kaapista syö
Ja tuhkakuppiin jättää Boston-sätkät".
Jokaisen isomman firman kiinteistöpäällikkö tietää keissit, missä yksi avotoimiston työntekijä kokee jotain sisäilmaongelmia, puhuu siitä kahvitauolla ja kohta kaikki ovat mieltä, että kyllä näin on. Asian tila ei muutu vaikka otetaan näytteet ja käytetään homekoiraa ja tulokset on negatiiviset. Vaikuttaisi äkkiseltään, että yhden, mahdollisesti harhainen, havainto on levinnyt paniikin omaisesti muihinkin, kun poliittinen tilanne Venäjän suhteen on mitä on.
Venäjä kykenee myrkyttämään hengiltä heille ei-toivottuja henkilöitä niin, että Venäjän osoittaminen aukottomasto syylliseksi on hyvin hankalaa. Jos kyseessä olisi Venäjän pelottelu, niin kai sinne nyt ois jätetty edes joku sian pää sänkyyn, jos ei suoraan haluta myrkyttää hengiltä. Venäjän media luultavasti revittelee tällä surutta ja maalaa kuvaa, että "Näin paniikissa ollaan Nato-Suomessa. Kohta ne hyökkää vainoharhoissaan."
Jos näillä on jotain totuuspohjaa, niin oma veikkaus on korkeintaan joku yleisavaimilla varustettu huoltoukko, joka tietää parin vihaamansa edustajan asunnot ja käynyt vittuillesssaan tekemässä "huoltoukon erikoiset". Nyt varmaan jännittelee, kun Supo perässä
Oli miten oli, niin ei tätä olisi kannattanut julkisesti tiedottaa, ennen kun on selvää näyttöä, että tosiaan olisi kyseessä vieraan vallan taitava vaikuttamisyritys ja ryssä-trolli olisi jo kopissa kuulusteltavana
e: Nyt kun kumminkin tiedotettiin, niin positiivista, että tähän reagoidaan antamalla viesti, että Suomessa on rivit tiiviinä ja tuntosarvet erittäin herkkinä. Nyt kun luin ketjua tarkemmin, niin ilmeisesti tätä on tehty ennenkin
Viimeksi muokannut ViperFace, To Loka 01, 2026 5:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinähän sen algoritmin itse opetat.El Mencho kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:07 pmNyt en kyllä ymmärtänyt ja en seuraa oikeastaan ketään vaan katselen mitä algoritmi minulle syöttää.Öyhö kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:03 pmVenäjä myös puskisi toista kanavaa pitkin viestiä, että tämä on aivan naurettavaa.El Mencho kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:00 pm Otetaan nyt ihan rauhassa, laitetaan jäitä hattuun, saunotaan, juodaan kossua ja toimitetaan ulosteet DNA-testiin, josta selviää jopa se mistäpä kyseinen paskoja on kotoisin.
Mites on, seuraatko paljon Venäjän ohjaamia somekanavia / vaikuttajia?
Mulle ei tule lainkaan Venäjä-agitprop kontenttia omien mieltymysten vuoksi.
Paitsi kun avaan vauva.fi:n, murha.info:n, is:n kommentit tjms. Tai jonkun ulkomaisen, varsinkin oikeistolaisen blogin kommentit.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
- ajanpatina
- Axel Foley
- Viesti:
Tällä syömisellä en usko näihin väitteisiin. Etenkin, kun vihervasemmisto valhemedioineen syöttää joka päivä tuutin täydeltä täyttä paskaa. 
Kaikella on aikansa.
Hieman ihmetyttää eikö kansanedustajilla ole minkäänlaisia kameravalvonta /hälytys systeemeitä. Luulisi edustajien liksoilla semmoisen saavan.
Vai liekkö ongelmia vain talouksissa joissa niitä ei ole? Silloin viittaisi jonkin laatuiseen suunnitelmallisuuteen.
Vai liekkö ongelmia vain talouksissa joissa niitä ei ole? Silloin viittaisi jonkin laatuiseen suunnitelmallisuuteen.
Viimeksi muokannut sinnerman, To Loka 01, 2026 5:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totta kai. Tarkoituskin olisi saattaa aikaan iso kohina epäselvyydellä ja epävarmuudella.Detsi kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:58 pm Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että eduskuntaryhmien puheenjohtajia varoitettiin viime viikolla siitä, että kansanedustajien koteihin on suunniteltu mahdollisesti tunkeutumista. Torstaina IS uutisoi, että joidenkin yksittäisten kansanedustajien koteihin on jo tunkeuduttu. Tekijästä on toistaiseksi epäselvyyttä.
Vauva.fi ja oikeistolainen blogi. Epäilyttävää ja helvetin outoa.Öyhö kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:12 pm Sinähän sen algoritmin itse opetat.
Paitsi kun avaan vauva.fi:n, murha.info:n, is:n kommentit tjms. Tai jonkun ulkomaisen, varsinkin oikeistolaisen blogin kommentit.
Tottakai mulle tulee niitä koska etsin epämieluisia juttuja yksipuolisuuden vastapainoksi.
Tämä paskakeissi on älyttömin juttu jonka olen vähään aikaan kuullut.
Brutaalin rehellinen
Tietenkin se on.El Mencho kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:18 pmVauva.fi ja oikeistolainen blogi. Epäilyttävää ja helvetin outoa.Öyhö kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:12 pm Sinähän sen algoritmin itse opetat.
Tottakai mulle tulee niitä koska etsin epämieluisia juttuja yksipuolisuuden vastapainoksi.
Tämä paskakeissi on älyttömin juttu jonka olen vähään aikaan kuullut.
Riippumatta siitä onko syy provokaatio vai reaktio provokaatioon.
Hyvä että luet juttuja monipuolisesti. Varo kumminkin algoritmin tuottamaa kuplaa.
Tässä käy vielä niin, että paska nousee pintaan ja iskee hiljaisuus.Öyhö kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:22 pm Tietenkin se on.
Hyvä että luet juttuja monipuolisesti. Varo kumminkin algoritmin tuottamaa kuplaa.
Brutaalin rehellinen
Mitä tarkoitat? Musta on hyvä, että kansanedustajien turvallisuutta kohennetaan.El Mencho kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:23 pmTässä käy vielä niin, että paska nousee pintaan ja iskee hiljaisuus.Öyhö kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:22 pm Tietenkin se on.
Tarkoitan sitä, että paskojaksi paljastuu myöhemmin joku ihan muu taho. Hys hys..Öyhö kirjoitti: To Loka 01, 2026 5:25 pm Mitä tarkoitat? Musta on hyvä, että kansanedustajien turvallisuutta kohennetaan.
Brutaalin rehellinen
-
olenoikeassa
- Poliisikoira Rex
Ei pidä myöskään unohtaa vajauden liittoa. (Vai onko se joku vapauden liitto?) Kyseisen liiton edustajat Sakari Linden ja Olli Kotro olivat paikalla nuolemassa venäjän suurlähettilään persettä, kun tämä kävi luovuttamassa naapuriseuran kesätapahtumassa kommunisti Mauno Saarelle Sergei Lavrovin myöntämän kunniamerkin. Ja olihan paikalla myös ainakin kaksi (ex) demaripoliitikkoa.Rescuer kirjoitti: To Loka 01, 2026 4:49 pmEi pidä paikkaansa että perussuomalaiset olisi venäjämielisin puolue. Turtiainen kyllä on ex-persu, potkittu pihalle perussuomalaisista. Kyllä ne venäjämielisimmät puolue on vasemmistoliitto ja demarit, varsinkin Kiljunen, Honkasalo, Yrittiaho, Mustajärvi...Kriminaalitango kirjoitti: To Loka 01, 2026 3:11 pm Johan on perseesta taas jutut. Jos ajassamme venajamielisia haetaan ne loytyvat persuista, sielta on tullut ehdotelmaa yhteisista talousaluieista Pietarin kanssa Krimin valtauksen jalkeen (Juho Eerola 2019) ja ex-persu Ano Turtiainenhan siella nyt kokee olevansa ihantolassaan ryssien mailla, kunnia toki sinne minne se kuuluu
"Paikalle on löytänyt myös EU-vastaisen Vapauden liiton hallituksen jäsenet Sakari Linden ja Olli Kotro, sekä viime kunnallisvaaleissa SDP:n listoilta Venäjä-mielisyytensä vuoksi ulos lentänyt Jussi Särkelä."
https://yle.fi/a/74-20245348
Ja demareistahan näitä ryssämielisiä löytyy runsaasti. Hyvänä esimerkkinä Kimmo Kiljunen, joka kävi Aleksanterinliiton tapahtumassa kehumassa venäjää ja haukkumassa persuja.
https://www.youtube.com/watch?v=yyquKCbeEDU
_________________________________________________________________________________
Viimeksi porttikiellon saaneet:
Psykopaatti – syy: Akuutti psykoosikohtaus vaatii viikon lepositeet, porttikielto päättyy: 2026-10-06 09:20:12
Viimeksi porttikiellon saaneet:
Psykopaatti – syy: Akuutti psykoosikohtaus vaatii viikon lepositeet, porttikielto päättyy: 2026-10-06 09:20:12
Kyseessä on kuulemma "kakka-calling card" Grokin mukaan mutta se keskeytti lisätutkimukset 2 min 45 sek jälkeen, joten päädyin jatkamaan Clauden kanssa ja kallistuin murtovarkaaseen.
Mutta miksi tästä kerrottiin julkisesti?
Mutta miksi tästä kerrottiin julkisesti?
Brutaalin rehellinen
-
Matti Ja Maija
- Jessica Fletcher
Mistä tämä teksti on, kun ei näy kirjoittajaa saatika vastaajaa?El Mencho kirjoitti: To Loka 01, 2026 6:26 pm Kyseessä on kuulemma "kakka-calling card" Grokin mukaan mutta se keskeytti lisätutkimukset 2 min 45 sek jälkeen, joten päädyin jatkamaan Clauden kanssa ja kallistuin murtovarkaaseen.
Mutta miksi tästä kerrottiin julkisesti? Screenshot_20261001_181712_com_anthropic_claude_MainActivity.jpg
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.