muistaakseni kirjoissa mainitaan marsun eliniäksi se 6-7v. mut aika paljon yksilöllisiä erojakin tuntuu olevan. yksi punasilmäinen albiino eli ainoastaan 4 vuotta, vanhin marsu kuoli just ku oli täyttäny 8v. "maatiaismarsut" mun kokemuksen mukaan on pidempi-ikäisiä ku jalostetut, sama juttu ku muidenki nisäkkäiden kohdalla, eivät kaiketi kanna niin paljon perinnöllisiä sairauksia.ketsku kirjoitti:Meillä on kaksi 5v tyttöä mutta sitten myös kaksi nuorempaa. Aika vanhaksi Venla eli kuitenkin teillä.
Kenellä on jyrsijöitä/kaneja
Re: Kenellä on jyrsijöitä/kaneja
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Meiltä löytyy Siperian maaorava, jota Al Qaidaksi juonin luonteensa ja salaman nopeiden iskujensa takia kutsutaan. Sitten vielä Afrikkalainen kääpiösiili, joka on kyllä ihan tuff tuff
, eli piikit pystössä tuon tuosta. Ainakin minulle, joka en sitä paljonkaan käsittele. Koetamme parhaillaan luoda suhdetta toisiimme, hitaasti tuntuu käyvän.
Kurre on lemmikki minun mieleeni, terapeuttinen suorastaan. Sen touhuja on erittäin viihdyttävää katsella.
Kurre on lemmikki minun mieleeni, terapeuttinen suorastaan. Sen touhuja on erittäin viihdyttävää katsella.
"Sovitaanko, että sinä oot vahtimestari ja minä oon maailmanmestari?"
Matti Nykänen
Matti Nykänen
2 rottaa, 15 hiirtä ja 9 hamsua.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Meillä on kaksi Syyrialaista hamsteria ja samalla nimimerkillä löydyn Shy:n sivuilta. =) Kiinnostaisi kanssa gerbiilit, rotat, kesyhiiret, muut hamsterilajit kuten roborovskit ja kiinarit sekä kanit.
Jos kanin ottaisin ykkösvaihtoehtoina olisivat Kääpiöluppa, Leijonanharjaskani ja Kääpiöjänis. 
Mä pääsin tutustumaan jyrsijöiden ja kanejen ihmeelliseen maailmaan kaksi vuotta sitten kun kotiin saapui creme vn pk syrkkiherra Infatuation ''Vanilja''. Ihastuin mokomiin otuksiin aivan kunnolla, ja kaksi vuotta on uutta pyydetty. Noh, hamsukuumeeseen ei oo vielä lääkettä tullut, mutta vuoden hautonut kani kuume sai loppunsa hetkeksi, kun käytiin 15.8.11 kasvattajan luota hakemassa kelt. must. japanilainen perhonen leijonaharjaskani Durazno ''Felix''. 4kk päästä varmaan saan sinisen angoran, kun eihän Feliä ilman kaveria voi jättää..
Toinen hamsukin yhä haaveissa, ehkä sit vuoden päästä kun ois mahollisuus saada sininen pk syrkki sijotukseen.
Tulevaisuudessa ois tarkoitus alkaa kasvattamaan leijonaharjaksia ja angoroja väreillä luonnonkeltainen, keltapunainen perhonen ja sininen, sekä pk syrkkejä cremeinä, sinisinä ja soopeleina. Sellainen 6 kanin lauma ois kiva, ja syrkkejäkin 6.. Noh, siihen on kuitenkin vielä piiitkä aika.
Vanilja 1v on siitä uusiakin kuvia, mutta ne on veljen koneella.
Felix
Felix2
Tulevaisuudessa ois tarkoitus alkaa kasvattamaan leijonaharjaksia ja angoroja väreillä luonnonkeltainen, keltapunainen perhonen ja sininen, sekä pk syrkkejä cremeinä, sinisinä ja soopeleina. Sellainen 6 kanin lauma ois kiva, ja syrkkejäkin 6.. Noh, siihen on kuitenkin vielä piiitkä aika.
Vanilja 1v on siitä uusiakin kuvia, mutta ne on veljen koneella.
Felix
Felix2
Onpa söpö pupu
Rakastan just tuollaista väritystä.