Silminnäkijöiden havainnot - mahdollisesta murhaajasta.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti:Mielenkiintoista - Gustafsson kuitenkin jutteli, miesten kanssa ja kuvaili näkemänsä kalansaaliin hyvin tarkasti - he olivat ripustaneet kalat y-haaraiseen oksaan.

Urho - kuinkas ne miehet olivat kalat Bodomjärvestä y-haaraiseen oksaan loihtineet ?
Älä nyt taas hölmöile Awa. NG näki edellisenä iltana kaksi kalamiestä, Karjalainen näki taas kaksi miestä aamulla. Koeta pysy faktoissa, kun sinulla se mottokin on: Tosias.... ai niin, sinä taisitkin ottaa sen jo pois? No, ei se oikeastaan pukenutkaan sinua.
Niin kerro konsta se - mitkä tuntomerkit jotka Gustafsson kertoi kalastajista joiden kanssa hän jutteli .
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti: o pois? No, ei se oikeastaan pukenutkaan sinua. Niin kerro konsta se - mitkä tuntomerkit jotka Gustafsson kertoi kalastajista joiden kanssa hän jutteli .
Oli mitä oli, niin se ei vättämättä liity mitenkään Karjalaisen havaintoihin aamulla. Älä sekoita asioita, pysy faktoissa, jne.
Viimeksi muokannut konsta, Ti Huhti 17, 2007 12:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti: o pois? No, ei se oikeastaan pukenutkaan sinua.
Niin kerro konsta se - mitkä tuntomerkit jotka Gustafsson kertoi kalastajista joiden kanssa hän jutteli .
Oli mitä oli, niin se ei vättämättä liity mitenkään Karjalaisen havaintoihin aamulla. Älä sekoita asioita, pysy faktoissa, jne.[/quote]

Silminnäkijät kertovat - niemeltä töyrään taakse poistuvasta - vaaleapaitaisesta miehestä - joka poistuu pois teltalta.

Silminnäkijä kertoo - "vaaleapaitaisesta" - tai housut olivat ainakin tummemmat kuin paita - kulkevasta miehestä joka klo kuuden aikaan kiirehti kenkien piilopaikkaa kohti.

Toisaallta murhapaikan ensimmäiset silminnäkijät kertovat Nils Gustafssonilla olleen vaalea villapuseron.

Niin mahtoiko Nils Gustafssonilla tosiaan olla vaalea villapusero ja sitä hieman tummemmat housut ??
Viimeksi muokannut awa, Ti Huhti 17, 2007 8:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti: Silminnäkijä kertoo - "vaaleapaitaisesta" - tai housut olivat ainakin tummemmat kuin paita - kulkevasta miehestä joka klo kuuden aikaan kiirehti kenkien piiloyuspaikkaa kohti.

Toisaallta murhapaikan ensimmäiset silminnäkijät kertovat Nils Gustafssonilla olleen vaalea villapuseron.

Niin mahtoiko Nils Gustafssonilla tosiaan olla vaalea villapusero ja sitä hieman tummemmat housut ??
Johan tästä taas häränpylly tuli. En minä ainakaan keksi, mitä tässä yrität sanoa, ja miten se liittyy Karjalaisen/Ng:n havaintoihin?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti: Silminnäkijä kertoo - "vaaleapaitaisesta" - tai housut olivat ainakin tummemmat kuin paita - kulkevasta miehestä joka klo kuuden aikaan kiirehti kenkien piiloyuspaikkaa kohti.

Toisaallta murhapaikan ensimmäiset silminnäkijät kertovat Nils Gustafssonilla olleen vaalea villapuseron.

Niin mahtoiko Nils Gustafssonilla tosiaan olla vaalea villapusero ja sitä hieman tummemmat housut ??
Johan tästä taas häränpylly tuli. En minä ainakaan keksi, mitä tässä yrität sanoa, ja miten se liittyy Karjalaisen/Ng:n havaintoihin?
Niin valitettavasti nämä havainnot liittyvät Bodom-murhiin jossa kolme nuorta muhattiin raakalaismaisesti.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

[quote="awa"]
Toisaallta murhapaikan ensimmäiset silminnäkijät kertovat Nils Gustafssonilla olleen vaalea villapuseron.

[/quote]

Eivät muuten kerro. Pyysin tälle hiljan lähdettä, ei tullut, ja nyt taas samaa sontaa. Usko nyt jo hyvä matukka, awa, hymiö, mikä ikinä haluatkaan olla. Tämä väitteesi Nissen villapuseron vaaleudesta on täysin sinun korvienvälissä syntynyt.

Oletko koskaan keskustellut jonkun psykologin kanssa siitä, että sinulta ilmeisesti puuttuu kokonan loogisen ajattelun keskus aivoista? Yritin havainnollistaa asiaa eilen sillä budha-allah-esimerkillä, mutta ei ilmeisesti mennyt sekään jakeluun. Nyt pistelit taas entiseen tyyliin, kun huomautin, ettei Karjalainen nähnyt ketään kalastamassa keskiniemessä. Yks kaks ryhdyt tivaamaan minulta tietoa siitä miten kalat oli saatu y-haaraan sekä äijien tuntomerkkejä. Mitä merkitystä noilla asioilla on tässä yhteydessä?

Eli ihan yksinkertaisesti: (lue hitaasti)

1. Nissen tarinoilla ILLALLA tavatuista kalastajista ei ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Sillä alueella oli illan aikana paljonkin kalastajia, mikä selkeästi ilmenee Bodom-mysteriosta. Kysymyksessä saattaa olla myös ns. valemuisto.

2. Kaikkein vähiten merkitystä on Nissen kuvauksella näkemästään kalasaaliista. Juuri siinä kohtaa herää epäilys, että muistot ja lehdistä luetut asiat ovat saattaneet mennä sekaisin.

3. Ei ole mitään perusteita yhdistää Nissen väittämää illalla tapahtunutta kalastajien kohtaamista ja Karjalaisen tekemää aamuyön havaintoa kahdesta mieshenkilöstä keskiniemessä.
Raid

Huomio...

Viesti Kirjoittaja Raid »

YLEISESTI TIEDOKSI ETTÄ KUHERRUSKUUKAUSI ON OHITSE.

PYYDÄNKIN USEITA KIRJOTTAJIA KIINITTAMÄÄN HUOMIOTA SEURAAVIIN SÄÄNTOPYKALIIN.


Palstan säännöt

Nämä säännöt on laadittu, jotta keskustelu olisi mahdollisimman sujuvaa
ja laadukasta.

Sääntöjen perusteella kirjoituksia voidaan poistaa ja kirjoitusoikeuksia
peruuttaa joko määräaikaisesti tai pysyvästi.


*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viesteistä ilmenee, että
käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, tai että hän
rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.


*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan
rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että
viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.


*8 §* Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omista
arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista.


*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia.


TULEVINA PÄIVINÄ PALSTA ON ERITYISESSÄ TARKAILUSSA.

RAID
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:
awa kirjoitti: Toisaallta murhapaikan ensimmäiset silminnäkijät kertovat Nils Gustafssonilla olleen vaalea villapuseron.
Eivät muuten kerro. Pyysin tälle hiljan lähdettä, ei tullut, ja nyt taas samaa sontaa. Usko nyt jo hyvä matukka, awa, hymiö, mikä ikinä haluatkaan olla. Tämä väitteesi Nissen villapuseron vaaleudesta on täysin sinun korvienvälissä syntynyt.

Oletko koskaan keskustellut jonkun psykologin kanssa siitä, että sinulta ilmeisesti puuttuu kokonan loogisen ajattelun keskus aivoista? Yritin havainnollistaa asiaa eilen sillä budha-allah-esimerkillä, mutta ei ilmeisesti mennyt sekään jakeluun. Nyt pistelit taas entiseen tyyliin, kun huomautin, ettei Karjalainen nähnyt ketään kalastamassa keskiniemessä. Yks kaks ryhdyt tivaamaan minulta tietoa siitä miten kalat oli saatu y-haaraan sekä äijien tuntomerkkejä. Mitä merkitystä noilla asioilla on tässä yhteydessä?

Eli ihan yksinkertaisesti: (lue hitaasti)

1. Nissen tarinoilla ILLALLA tavatuista kalastajista ei ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Sillä alueella oli illan aikana paljonkin kalastajia, mikä selkeästi ilmenee Bodom-mysteriosta. Kysymyksessä saattaa olla myös ns. valemuisto.

2. Kaikkein vähiten merkitystä on Nissen kuvauksella näkemästään kalasaaliista. Juuri siinä kohtaa herää epäilys, että muistot ja lehdistä luetut asiat ovat saattaneet mennä sekaisin.

3. Ei ole mitään perusteita yhdistää Nissen väittämää illalla tapahtunutta kalastajien kohtaamista ja Karjalaisen tekemää aamuyön havaintoa kahdesta mieshenkilöstä keskiniemessä.


Raid saa arvioida kirjoituksesi - mielestäni täyttä vääristelyä Urho.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti: 1. Nissen tarinoilla ILLALLA tavatuista kalastajista ei ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Sillä alueella oli illan aikana paljonkin kalastajia, mikä selkeästi ilmenee Bodom-mysteriosta. Kysymyksessä saattaa olla myös ns. valemuisto.

2. Kaikkein vähiten merkitystä on Nissen kuvauksella näkemästään kalasaaliista. Juuri siinä kohtaa herää epäilys, että muistot ja lehdistä luetut asiat ovat saattaneet mennä sekaisin.

3. Ei ole mitään perusteita yhdistää Nissen väittämää illalla tapahtunutta kalastajien kohtaamista ja Karjalaisen tekemää aamuyön havaintoa kahdesta mieshenkilöstä keskiniemessä.
1. Sillä on merkitystä siihen suuntaan, että hän valehteli tavanneensa kalastajia. Kyseessä on tietysti kömpelö yritys uunottaa tutkijoita tuntomerkkejäkin luettelemalla.
Tuominen ei mennyt halpaan. Hän totesi rauhallisesti, että et kertonut näistä 60-luvun kuulusteluissa, mistäs ne nyt ilmestyivät. Gustafssonin vastaus siihen oli todellinen helmi, en vain valitettavasti muista sitä enää sanatarkasti. Joku voisi muistaakin ja laittaa tänne.
(Jos koppihoito oikeasti muistia parantaa, eli kyse olisi todellisesta tapaamisesta, hoitoa olisi tullut jatkaa muistin palauttmiseksi, koska lääketiede ei siihen pystynyt - kyse olisi sensaatiomaisesta keksinnöstä... :lol: )

2. Kalansaalistarina on edellisen valheen osa. "Valemuisto" heh-heh...
Hän yritti vahvistaa valettaan liittämällä siihen lehdestä lukemansa tarinan.

3. Ei olekaan. Karjalainen näki mitä todennäköisimmin Boismanin ja Gustafssonin.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Voihan sen uunottamiseksikin tulkita. Herää vain kysymys, että mitä hyötyä on uunottamismielessä kertoa tavanneensa kaksi miestä noin kymmenen tuntia ennen surmatöitä? Kuten jo totesin, Nisse ei mitenkään vieritä syytä näitten miesten niskaan. Jos olisi, niin olisi varmaan kannattanut puhua vaaleasta taaksepäin kammatusta tukasta ja vaaleasta pikkutakista. :wink:
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Urho kirjoitti:Voihan sen uunottamiseksikin tulkita. Herää vain kysymys, että mitä hyötyä on uunottamismielessä kertoa tavanneensa kaksi miestä noin kymmenen tuntia ennen surmatöitä? Kuten jo totesin, Nisse ei mitenkään vieritä syytä näitten miesten niskaan. Jos olisi, niin olisi varmaan kannattanut puhua vaaleasta taaksepäin kammatusta tukasta ja vaaleasta pikkutakista.
Gustafsson puhuikin tuntomerkit, joihin sisältyi vaalea tukkakin. Vaatetuksestakin taisi äijä keksiä kertoa ainakin senverran, että toisella oli lippalakki.
Hyöty oli tietenkin se, että hän koetti tuoda eksytysmielessä omia tekijäehdokkaita tarjolle...
"Ja ketään ei nähty koko iltana. Kukaan ei käynyt meitä katsomassa, että me oltiin ihan omissa oloissamme..."
Hemmetti, kun en muista, mitä Gustafsson sanoi, kun Tuominen kysyi, mistäs nämä kalastajat nyt tarinaan ilmestyivät.
Se oli jotain sekavaa mokellusta, ja ihmettelen vieläkin, että kuulustelija jätti jutun sikseen.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Nisse ei tuonut näitä henkilöitä esiin mitenkään tekijäehdokkaina.
Pandora
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 11:39 pm

Viesti Kirjoittaja Pandora »

Oudon sopivasti sen vaalean kalastajan tuntomerkit sopivat Assman-vainaaseen, jonka Paloaro ja Palo kirjassaan "todistavat" mm. Bodomin murhaajaksi.
Veritas odium parit
Japi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:29 am

Viesti Kirjoittaja Japi »

Pandora kirjoitti:Oudon sopivasti sen vaalean kalastajan tuntomerkit sopivat Assman-vainaaseen, jonka Paloaro ja Palo kirjassaan "todistavat" mm. Bodomin murhaajaksi.
Muistelen Gustafssonin kertoneen heidän olleen kuitenkin nuoria,alle 25v.Onkohan heitä kuultu yleensä ? Vaikka tuskin heillä mitään tärkeätä tietoa on ollutkaan jos alkuillasta ovat kalassa olleet.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Jos Nisse olisi jotenkin halunnut tuoda esille nämä kalastajat mahdollisina tekijöinä, niin eikö silloin olisi kannattanut kertoa sama vaatetus kuin hypnoosissa? Ja jos Hansiin haluttiin viitata, niin miksei samantien vierasta korostusta?
Vastaa Viestiin