Horoskoopit

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

Bombay kirjoitti:Arvaillaanko täällä toisten horoskooppeja, mikä minä olen kirjoituksien perusteella? ;)
Tekis mieleni sanoa Härkä :
vuan savolainen huumori saattaa tehdä tepposet :lol:
Viimeksi muokannut merzi, Pe Syys 07, 2007 10:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

:?:
Viimeksi muokannut Primavera, To Loka 25, 2007 12:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miina
Martin Riggs

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Miina »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Ei tarvitse olla hirmuinen salapolliisi,olet siis syntynyt v.66 :roll:

eikös sillä tulihevosia syntyy muistaakseni joka 40 vuosi:D
Loistavaa salapoliisintyötä. No, tosiasiassa olen syntynyt 67 alusta, ja se menee vielä tulihevosen puolelle.

Jostain joskus luin, että tulihevoset aiheuttaa katastrofeja minne vaan menevätkin, ja surua läheisilleen. Onkohan näin? :roll:
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Bombay on skorpioni ja jos ei, niin sitten oinas! Sano, että oon oikeessa!
Skorpioni!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ailar kirjoitti:Bombay on skorpioni ja jos ei, niin sitten oinas! Sano, että oon oikeessa!
Skorpioni!
Aika hyvin, jälkimmäinen osui :) Tosin oikeassa elämässä olen kyllä itsepäisempi ja hankalampi :D
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kylli on nau...kauris!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Jostakin syystä meikäläisen parhaat kaverit on melkein järjestään Oinaita! :shock:
Ja eniten hiotaan Skorpionien kanssa. :oops:

Ja poikkeuksia joka suuntaan löytyy! :lol:
Mies on Kalat/apina. Yleensä miehissä on meikäläistä rankaistu Härällä..
Nyt laitan oman analyysini horoskooppimerkeistä, laittakaa omianne myöskin!

-Kauris -täydellisyyden tavoittelija vailla vertaa. Ylivoimainen. Neuroottinen. Pakko pärjätä. Hyvän näköinen.

-Vesimies. -Henkevä. Taiteellinen. Herkkä. Heikko mm alkoholismia.

-Kalat. Viehättävä ulkonäöltään. Ristiriitainen persoona. Alkoholi ongelmia. Tavoiteltu, ihailtu.

-Härkä. Seksikäs, vahva, miellyttävä ulkonäkö. Riitaisa, väkivaltainen. Ei nero...:)

-Oinas. Viileä. Riitaisa. Vahva johtaja. Pärjäävä ihminen!

-Kaksoset. Sanavalmis. Seurallinen. Häilyvä.

-Rapu. Vanhoillinen. Huumorintajuinen.

- Leijona. Vahva. Yksinäinen. Joustamaton. Vanhoillinen.

-Neitsyt. Vanhoillinen. Ahkera. Käytännöllinen. Luotettava.

-Vaaka. Supliikki ihminen! Hoitaa asiansa.

-Skorpioni. Seksuaalinen. Juonitteleva. Neuroottinen. Alkoholi yms. maistuu...

-Jousimies. Äkkipikainen hosuja. Hauska. Ailahteleva.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
patela

Viesti Kirjoittaja patela »

Onko nuo sun omia päätelmiä sun omista tutuista? Koska tuo sun analyysi mun horoskooppimerkistä menee ihan metsään.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Onkohan Tampereen tyttö joku poikkeava jousimies, kun on humalassa jokaikinen viikonloppu Kuva

itse olen vesimies, mutten usko näihin.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Miina kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Ei tarvitse olla hirmuinen salapolliisi,olet siis syntynyt v.66 :roll:

eikös sillä tulihevosia syntyy muistaakseni joka 40 vuosi:D
Loistavaa salapoliisintyötä. No, tosiasiassa olen syntynyt 67 alusta, ja se menee vielä tulihevosen puolelle.

Jostain joskus luin, että tulihevoset aiheuttaa katastrofeja minne vaan menevätkin, ja surua läheisilleen. Onkohan näin? :roll:
No pakko sanoa,että tällaisen kanssa olen vetänyt yhtäköyttä jo todella kauan :wink: Eli ei pidä sinänsä paikkaansa,aivan..en ainakaan myönnä :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Ailar kirjoitti:Ups! Patricia olikin jo vastannut olevansa vesimies. Veljeni on vesimies, mutta en tunnistanut piirteistä.

En todellakaan ole vesimies..sori vaan kaikkea muuta.Yleesä tuo vesi sammutaa minun tulen...

Olen jousimies,ja totta kaikki läheiseni ovat kyllä yleensä leijonia tai oinaita :lol: :lol:
Yllättävän moni oli sikäli lähellä että tulenmerkeissä syntynyt kylläkin(onko se noin läpinäkyvää :lol: :lol: :lol: )
8)
Totuus on tarua ihmeellisempää
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

:roll:
Viimeksi muokannut Primavera, To Loka 25, 2007 12:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huhupuhe
Alokas

Viesti Kirjoittaja Huhupuhe »

Mä olen jousimies ja avomieheni härkä. Suurin osa seurustelukumppaneistani on ollut härkiä, mistäköhän moinen johtuu.

Uskon mä horoskooppeihin, en ehkä tommosiin päivähoroskooppeihin, mutta semmosiin pitkän ajan ja luonnehoroskooppeihin. Pidän skooppeja mielenkiintoisina ja kyllä ne melkein aina osuvat täsmälleen oikeaan.
Come as you are, as you were, as I want you to be
patela

Viesti Kirjoittaja patela »

Oletteko koskaan törmänneet työpaikkahaastatteluissa kysymykseen joka käsittelisi horoskooppimerkkiänne?
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

minä olen leijona ja kiinalaisessa tiikeri...mun mies on skorpioni ja tiikeri kanssa eli aikamoinen parivaljakko ollaan...
Vastaa Viestiin