Johanna Hautamäki, 26 v. katosi Porissa 14.5.2010

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

TOISAALTA, jos on pakko ollu noin äkkiä lähtee (niin, että meikkipussi ainoona omaisuutena) niin voi olla, että on pakko olla "kadoksissa".

en kyllä itse usko tuohon sanomaani.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 757
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Tuosta meikkilaukun mukaan ottamisesta mulle tuli mieleen, että jos Johanna on saanut vaikka turpiinsa tai itkenyt ja ollut "itkeneen näköinen" niin on siksi ottanut meikit mukaan että voi korjailla ulkonäköään, ettei kukaan huomaisi mitään. Kaukaa haettua ehkä, mutta kuulostaa vaan niin oudolta tuo meikkilaukun mukaan ottaminen.

Pahoin pelkään ettei Johannaa enää elävänä löydetä, niin surullista kuin se onkin.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Nooruska kirjoitti:TOISAALTA, jos on pakko ollu noin äkkiä lähtee (niin, että meikkipussi ainoona omaisuutena) niin voi olla, että on pakko olla "kadoksissa".

en kyllä itse usko tuohon sanomaani.
”Murhainfo-sivustolle”
En voi tätä suoraan sinne sivustolle kirjoittaa, kun en pääse rekisteröitymään jostakin syystä(sähköposti ei ilmeisesti tue jotakin), mutta siis ei Joskilla ole muita yhteyksiä Hämeenlinnaan kuin minä, ollaan tunnettu 14-15 vuotta, kun asuin itse Kankaanpäässä nuorempana ja liikuttiin paljon yhdessä (paras ystäväni niiltä ajoilta). Tutut varmaan tunnistavatkin kun sanon, että Joski muutti sitten Turkuun ja itse tosiaan Hämeenlinnaan, kun oltiin 13..
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1735050

Onkohan tuttuja ja ystäviä Turussa?
Heikko yritys keksiä, minne Johanna olisi kadonnut. Lapsen olemassaolo tekee tapauksesta aika paljon huolestuttavamman. :cry:
Totuus
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Onko kenelläkään edelleenkään tietoa kuinka nopeasti katoamisilmoitus tehtiin?

Ajan nyt takaa sitä, että paljonko olisi ollut aikaa ''peittää jäljet'', jos Johanna palasikin taksin ja vasta sen jälkeen ''sattui jotain''.
Nuotio & Äreät Tiput
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

MissHolmes kirjoitti:Onko kenelläkään edelleenkään tietoa kuinka nopeasti katoamisilmoitus tehtiin?

Ajan nyt takaa sitä, että paljonko olisi ollut aikaa ''peittää jäljet'', jos Johanna palasikin taksin ja vasta sen jälkeen ''sattui jotain''.
Tämä askarruttaa minuakin. Koska poliisi sanoi, kun ilmoitus katoamisestakin tuli niin myöhään. Niin mikä on myöhään?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
miss nosey
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Tammi 31, 2010 2:07 am
Paikkakunta: Gryffindor

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja miss nosey »

Tuo sama itseänikin askarrutti, milloin katoaminen on ilmoitettu ja kuka sen teki..
Itseäni kiinnostaa myös nuo silminnäkijän lausunnot.
Kuka näki Johannan juoksevan naapurin pihalla, naapuri vai lähtikö talosta joku perään?
Johanna on siis nähty myöhemmin jossain, kuka näki ja missä?
Tästä tulee epäilyttävän vähän infoa..
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tuskin naapuri on pystynyt ikkunasta kurkkimalla sanomaan, että juoksi meikkilaukku kädessä....
Nuotio & Äreät Tiput
miss nosey
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Tammi 31, 2010 2:07 am
Paikkakunta: Gryffindor

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja miss nosey »

MissHolmes kirjoitti:Tuskin naapuri on pystynyt ikkunasta kurkkimalla sanomaan, että juoksi meikkilaukku kädessä....

Eihän se naapuri välttämättä ole nähnyt juuri tuota meikkipussia. Koska en ainakaan itse missään ole nähnyt sanottavan juuri "naapuri näki meikkipussia kantavan Johannan juoksevan". Että onko se meikkipussi siis löydetty siitä naapurin pihasta (ja lähtiessä talossa nähty se otettavan mukaan.)

Näin sen ymmärtäisi Albaanisissin kirjoituksesta:
"meikkilaukku oli ainoo mikä sillä oli mukana ollu ku oli lähteny ja seki löyty, oli pudonnu tai heittäny pois. viimenen havainto on ku johanna on juossu ukkonsa naapurin pihan läpi."
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ok. Kiitos.

Onko havainnon tekijä naapuri? Vai tuo miehensä?
Nuotio & Äreät Tiput
miss nosey
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Tammi 31, 2010 2:07 am
Paikkakunta: Gryffindor

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja miss nosey »

Viestiketjun sivulla 3 näyttikin nimimerkki v-a-45 kirjoittaneen että:
"Tämän naapurin viimeinen havainto ei ole viimeinen, vaan Johanna on havaittu myöhemmin samana iltana jossain. Onko ihan lähialue vai kauempaa, en tiedä."

Että ilmeisesti siis naapuri on nähnyt itse Johannan... Mistä lähde näihin silminnäkijähavaintoihin? Onko kuulopuhetta vai poliisin varmistamia?

Olisi kiva saada enemmän tietoa näistä, ettei mun mielikuvitukseni ala laukkaamaan salaliittohavainnoista kavereiden kesken :lol: :lol:
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

miss nosey kirjoitti:Viestiketjun sivulla 3 näyttikin nimimerkki v-a-45 kirjoittaneen että:
"Tämän naapurin viimeinen havainto ei ole viimeinen, vaan Johanna on havaittu myöhemmin samana iltana jossain. Onko ihan lähialue vai kauempaa, en tiedä."

Että ilmeisesti siis naapuri on nähnyt itse Johannan... Mistä lähde näihin silminnäkijähavaintoihin? Onko kuulopuhetta vai poliisin varmistamia?

Olisi kiva saada enemmän tietoa näistä, ettei mun mielikuvitukseni ala laukkaamaan salaliittohavainnoista kavereiden kesken :lol: :lol:
Poliisi sanoi, että Johanna on nähty vielä tuon naapurin havainnon jälkeen, mutta sitä, kuka näki, missä ja mihin aikaan ei voinut sanoa.
Lähimaasto on siis tutkittu ja ilmastakin käsin on paikkaa haravoitu.
Ihmettelen miksi mikään paikallinen lehti ei ole kiinnostunut koko jutusta?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

v-a-45 kirjoitti: "Tämän naapurin viimeinen havainto ei ole viimeinen, vaan Johanna on havaittu myöhemmin samana iltana jossain. Onko ihan lähialue vai kauempaa, en tiedä."
Poliisi sanoi, että Johanna on nähty vielä tuon naapurin havainnon jälkeen, mutta sitä, kuka näki, missä ja mihin aikaan ei voinut sanoa.
Lähimaasto on siis tutkittu ja ilmastakin käsin on paikkaa haravoitu.
Ihmettelen miksi mikään paikallinen lehti ei ole kiinnostunut koko jutusta?
Lauantaina viimeksi lehdessä uusiksi katoamisilmoitus, mutta siinä ainakaan ei mainittu, että Johannaa olisi nähty myöhemmin samana iltana.
Missä poliisi mainitsi tästä?
Miksei kerrottu missä tämä viimeinen havaintopaikka on??

Tulee tästä vähän mieleen, että koko katoamisilmoitus on annettu vain muodon vuoksi.
Poliisi ei ehkä pidä kovin todennäköisenä, että nainen olisi lähtenyt kovinkaan kauas.
Ehkä myöskään viimeistä havaintoa Johannasta poistumassa jalan, ei pidetä luotettavana.
Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. :?
Totuus
Mooselein
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:17 am

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja Mooselein »

Kylli S:
Tulee tästä vähän mieleen, että koko katoamisilmoitus on annettu vain muodon vuoksi.
Poliisi ei ehkä pidä kovin todennäköisenä, että nainen olisi lähtenyt kovinkaan kauas.
Ehkä myöskään viimeistä havaintoa Johannasta poistumassa jalan, ei pidetä luotettavana.
Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. :?


Samaa olen ajatellut alusta lähtien.
miss nosey
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Tammi 31, 2010 2:07 am
Paikkakunta: Gryffindor

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja miss nosey »

poiminta Katjalta kaksplus sivustolta:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1735050
”Murhainfo-sivustolle”
Itse en ainakaan tiedä, että Johannalla olisi Turussa päin kavereita. Itse olen ihmetellyt sitä, että jos katoamisilmoitus on tehty "myöhään", niin mikä siihen on syynä? Onko Johannalla ollut aiemmin (aikuisiällä;) tapana kadota päiväksi tai pariksi esimerkiksi riidan yhteydessä(niin, että on jättänyt lapsen miehelleen)? Koska jos ei ole ollut, niin miksei ilmoitusta ole tehty jo samana iltana(oletan, että jos näin olisi, niin se olisi tehty "normaalissa ajassa";) tai viimeistään aamulla, kun miesystävä on huomannut, ettei Johanna olekaan tullut takaisin..Se kun olisi kaiken logiikan mukaan ollut normaali tapa toimia..Etsinnöistä haluaisin tietää, että onko siellä käyty koiran kanssa etsimässä, onko saanut mitään vainua? Poliisin tiedotteetkin hämmästyttvät, kun on niin niukasti tietoa, vaikka luulisi, että tälläinen katoaminen hämmästyttäisi yhtä paljon ja herättäisi huomiota kuten sen kadonneen perheenisän kohtalo. Pitääkin ehkä itse ottaa yhteyttä virkavaltaan ja tiedustella että ovatko he tutkineet tiettyjä tahoja, mutta toistaiseksi en ole sitä tehnyt, koska lähes kaikki mielessäni käyneet spekulaatiot vaikuttavat liian kaukaa haetuilta.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2913
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Johanna Hautamäki

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Facebookissa eksyttyäni jonkun kadonneen teinitytön äidin sivulle, löytyi tällainen kommentti sieltä:

"Voi Sinua, on Sulla kans kestämistä, toivon, että Emmi löytyy, koskettaa asia kovasti minua, koska 2 viikkoa sittn meidän tuttu tyttö Johanna katosi Porissa poikaystävänsä luota krilliltä, noin vaan, kuin tuhka tuuleen, ja 3 pikkuinen jäi sinne ... ällistyttävää .. Porissa pyörii "aineita", jotka saavat ihmisen pois todellisuudesta ... toivon parasta"

Kommentin laittanut oli keski-ikäinen mies.
Vastaa Viestiin