Nettiuhkailua Murha.info sivustolla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Re: Nettiuhkailua Murha.info sivustolla

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

SharQ kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Toki. Eihän voi olla mahdollista, että C... kirjoittaisi toistaiseksi viimeisimmän viestinsä 20.11.2009 ja Stephanie Plum ensimmäisensä jo 17.11.2009.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Tulipa itsekkin tehtyä tuo sama havainto noista päivämääristä... C tosin päräytti aikamoisen purskeen viestejä juuri 18.-19.11. Oli vähän kuin sammuva tähti, joka viimeisillä hetkillään purkaa lopun energiansa ennen lopullista sammumista 8)
Näinhän tuo juuri on. Milenkiintoisempaa on aiheen kannalta se, että Stephanie Plum vihjaili joutuneensa minun taholtani privastalkkauksen kohteeksi ja sitten myöhemmin vähän niin kuin tunnusti, että kyseessä olivatkin ihan julkisesti kaikkien nähtäväksi lähettämäni viestit. Hieman noloa!

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Stephanie Plum
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

En näe Marsalkan mussutusta, mutta lienee jauhaa tästä älynväläyksestään, että minulla on kaksoisnikki. Privana sain vihjeen, että kyseessä saattaisi olla Cicero, en sitten tiedä, onko tämä Marsalkan tarkoittama vai ei, mutta mainittakoon, jos jotakuta kiinnostaa.

En alennu Marsalkan kanssa jankkaamaan yhtään mistään, jäisin varmasti kakkoseksi, kun enkelikuoro Matulakin on jo päässyt putkasta.

Ylläpito varmasi poistaa nikkini, mikäli olen cicero, ja se siitä. Ihan turha täällä jankuttaa olenko vai en, varsinkaan kun oma ilmoitukseni, etten ole, sivuutetaan ja jatketaan spekulointia.
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

^Olenpa harvinaisen samaa mieltä tästä multinick -jankutuksesta. Jos joku on onnistunut foorumille soluttautumaan useammalla kuin yhdellä nimimerkillä, niin "Lucky Him/Her!". :)

Ei se tätä foorumia paranna eikä huononna, olipa niitä tuplanickejä tai ei. Toivotaan vaan, että jos tällaisia tapauksia on, niin ei päädytä samaan kuin eräällä nimeltä mainitsemattomalla foorumilla päädyttiin joitakin vuosia sitten. Yhden henkilön rekisteröimät nimimerkit kävivät keskenään keskusteluja useammassakin ketjussa... Myöhemmän selityksen mukaan kyseinen henkilö halusi elävöittää foorumin sisältöä väittelemällä/keskustelemalla itsensä kanssa... :shock:

No, siinä tavoitteessaan hän ei onnistunut, mutta onnistui kyllä karkoittamaan muut kirjoittajat ja tappamaan koko foorumin :(
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Stephanie Plum
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Hyvin samoja mietteitä SharQ: kanssa.

Ylläpidon intressi lienee saada palstalle mielekäs ilmapiiri ja kiinnostavaa keskustelua. On ihan surkuhupaisaa, että sellainen nikki, joka kertoo privastalkanneensa nikki c:tä (cicero tai whoever), joka sitten lähtenyt palstalta lätkimään, jatkaa muiden (lue nyypiöiden, palstan kantajuureksiin ei uskalla kajota, tikkari lapselta meininki) jahtaamista ja on tästä hämmentävän ylpeä. Olen huomannut, että usea mielenkiintoinen uusi nikki on lähtenyt juuri tälläisen käytöksen vuoksi tai ainakin hiljennyt vain lukemaan. Sen ei luulisi olevan ylläpidon toive... Kaikki eivät jaksa ryhtyä vastahankaan ja vaan lähtevät suosiolla pois, ikävä kyllä.
Marsalkka
Horatio Caine

Stephanie Plum kirjoitti:En näe Marsalkan mussutusta, mutta lienee jauhaa tästä älynväläyksestään, että minulla on kaksoisnikki.
Virheellinen käsitys. Paljon kiinnostavampaa on se, että juksasit, että olisin privastalkannut sinua.
Stephanie Plum kirjoitti: On ihan surkuhupaisaa, että sellainen nikki, joka kertoo privastalkanneensa nikki c:tä (cicero tai whoever),
Jälleen virheellinen käsitys. Olen vastannut erään nimimerkin lähettämään yksityisviestiin. Se ei käsittääkseni ole privastalkkaamista.
Stephanie Plum kirjoitti:
Ylläpidon intressi lienee saada palstalle mielekäs ilmapiiri ja kiinnostavaa keskustelua.
Väärät privastalkkaussyytökset varmaan mielestäsi luovat mielekästä ilmapiiriä ja kiinnostavaa keskustelua.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
SharQ kirjoitti:
Ei se tätä foorumia paranna eikä huononna, olipa niitä tuplanickejä tai ei.
Näin on. Aloin vain ihmettelemään tuota privastalkkaussyytöstä ja siitä tuli multinickin mahdollisuus mieleen.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Pe Touko 28, 2010 9:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Minustakin on hyvin hämmentävää että jotkut nikkeilijät ovat ottaneet elämän tehtäväkseen
muiden "jahtaamisen" johon kuuluu mm. toisten mielipiteiden jatkuvaa alasampumista,
suoranaista vittuilua, uhkailuja väkivallalla yms...
Sääli toki heitä kohtaan.Noin pienivehkeisten ihmisten juttuja ei kannata ottaa kauhean tosissaan
vaikka uhkailu varmasti jonkun mieltä orastaakin.

Tosiasia on kuitenkin se ettei noilla henkilöillä ole uskallusta eikä osaamista toteuttaa uhkauksiaan.
Kokeilkaa sympatiaa, minulla se on aina toiminut. :wink:
Ryhmä koulukiusattuja jotka vielä teini-ikäisenä kastelivat sänkynsä ja saivat nekkuunsa koulussa,
sen jälkeen on pyöritty aikuisikä paskaduunissa tai linnassa ja netissä kuvitellaan olevansa jotakin
kun nimimerkin takaa voi huudella ihan mitä sattuu hermojen palaessa.Vaikka tappouhkauksia.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Matula kirjoitti: Marsalkka- Ctephanie Plum 3-0
Marsalkka = Stephanie Plum

Varma tieto.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

katupoika kirjoitti:Varma tieto.
Kerro toki meillekin, faktahan kiinnostaa kaikkia?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ylläpidon tulisi puuttua jo eettisistä syistä uhkausviesteihin, vaikka ne yksityisviestejä olisivatkin.
Itse olen saanut eräältä minfon häiriköltä useita uhkausviestejä, yleensä korjattuani väittämiään.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Wagner kirjoitti:Ylläpidon tulisi puuttua jo eettisistä syistä uhkausviesteihin, vaikka ne yksityisviestejä olisivatkin.
Itse olen saanut eräältä minfon häiriköltä useita uhkausviestejä, yleensä korjattuani väittämiään.
Oletko muistanut saattaa nämä yksityisviestit ylläpidon tietoon?
Käsittääkseni yv ei voi/saa lukea käyttäjien yv-viestejä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Halloo :lol: Minä en ainakaan ole saanut yhtään yksityisviestiä Marsalkalta enkä minnekään ole kadonnut myöskään vaan seuraan palstaa aktiivisesti.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
VPY
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja VPY »

maija turjukka kirjoitti:Mariacka, eipä siinä sitten enää mitään yv-estoja tarvita, kun ylläpito bannaa ko. nikin ja poistaa häneltä koko foorumin käyttöoikeudet törkeän sääntörikkomuksen takia.

Ja me uteliaat tietty näkisimme nikin sitten tuolta Kyöpelin postauksista...

Ja jos oikeuksien menetyksestä suivaantunut häirikkö tosiaankin jatkaa häiriköintiä real lifessa, niin sittenhän kyseessä jo todellakin on poliisiasia.
Laiton uhkaus on laiton uhkaus ja sitä paitsi kirjallisesti tehty laiton uhkaus on oikeudessa evidenssinä päivän selvä-tapaus vrt. Siellä tosielämässä kahden kesken lausuttu uhkaus. Jaksamatta kahlata ketjua läpi, niin kyllä toisen henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkaus on aina poliisiasia, ihme että joku vielä miettii pelkästään jotain ylläpito-juttuja ja banneja? :shock:
Chikatilo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

VPY kirjoitti:[
Laiton uhkaus on laiton uhkaus ja sitä paitsi kirjallisesti tehty laiton uhkaus on oikeudessa evidenssinä päivän selvä-tapaus vrt. Siellä tosielämässä kahden kesken lausuttu uhkaus. Jaksamatta kahlata ketjua läpi, niin kyllä toisen henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkaus on aina poliisiasia, ihme että joku vielä miettii pelkästään jotain ylläpito-juttuja ja banneja? :shock:
Kun netin nimimerkkien ja avatarten satuolennot uhkailevat toisiaan bittiavaruudessa?

Kirjaimet muuttuvat uhkaukseksi vasta silloin, kun viesti kohdistuu tosiasiallisesti tunnistettavissa olevaan oikean maailman kohteeseen. Vain uhkarohkea tai hölmö laittaa oikean osoitetietonsa ja nimensä muiden käyttäjien nähtäväksi, ainakaan anonyymien.

Tottakai henkilö saattaa joskus paljastua myös kirjoitustensa yksityiskohtien perusteella, jolloin luonnollisesti voi olla kyse aivan oikeasta uhkauksesta, johon on suhtauduttava vakavasti - aivan kuin VPY toteaa.

Lopuksi vielä vihaviesti: Räjäytän koko avaruuden tänään klo 23:40. Toimintaa, valtakunnansyyttäjät! :lol:
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:Halloo :lol: Minä en ainakaan ole saanut yhtään yksityisviestiä Marsalkalta
Minä olen saanut sinulta. Minua se nauratti, vaikka muistaakseni yritit olla vähän niin kuin uhkaava. Täytyypä kaivaa viesti esille ja nauraa taas.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Tämähän on NETTIFOORUMI, for God's sake!! Miten jollain ihmisellä voi olla noin paha elämä että pitää uhkailla jotain täysin randomeja jollain hengenmenetyksillä?? Ei helvetti ihan oikeesti :D Eiks täällä nimenomaan pidä vaihtaa mielipiteitä ja spekuloida eikä käydä mitään valtataisteluita?? Kuka niitä oikeen jaksaa??

Meikäläistäkin on joskus netin kautta uhattu, olen lähinnä hymähtänyt ja käskenyt tulla sanomaan päin naamaa. Yksikään ei ole tullut. Yleensä mua vainoaville käy niin, että mä ajan ne hulluuden partaalle ja ne jättävät mut rauhaan todeten mut yksiselitteisesti "hulluksi akaksi". That's me. Mitä noista :wink:
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Vastaa Viestiin