Saman olen kuullut tapahtuvan Raisossa linja-autossa, pikkulapsi kysyy äidiltä miksi sulla oli iskän pippeli suussa aamulla, jäivät kuulemma seuraavalla pysäkillä pois ja lapsi vielä kysyy "miks tässä jäädään pois, ei tä ole meidän pysäkki."Bias kirjoitti: Kaupan kassalle tulee isä ja pikkutyttö. Tyttö rallattelee iloisesti, että "Mullapa on salaisuus, mullapa on salaisuus". Kassa on kohtelias ja kysyy tytöltä, että mikäs salaisuus sulla on?
"Näin aamulla kun äiti imi isin pippeliä"
Tässä vaiheessa isä pakkaa tavarat salaman nopeasti, ja kiskoo tulipunaisena tytön matkaansa.
Tarina on itseasiassa totta. Jonossa seuraavana oli äitini, joka oli jo silloin uskovainen, eikä todellakaan olisi keksinyt noin siveettömiä juttuja omasta päästäänTapahtui, kun olin teini-iässä, eli joskus 80-loppu/90-luvun ihan alku. Ja jos joku haluaa tarkennusta, voin kysyä mikä oli paikkakuntakin, nimittäin tuohon aikaan asuttiin parillakin paikkakunnalla.
Nämä tapahtuu tosiaan aina tutun tutuille, mutta tämän tapauksen uskon silti olevan totta. Olen tätä kertonut ahkerasti eteenpäin, eli ei ihme, jos on tullut legendaksi.
Tulityökorttikokeen pitäjä puheli joskus tarinaa sairaalasta.
Miestä valmistellaan siellä johonkin leikkaukseen missä jalkoväli joudutaan ajamaan karvoista puhtaaksi, se tehdään ja sen jälkeen se alue desinfioidaan kai jollain alkoholipitoisella aineella ja kuulemma syttyy tuleen koska oli niin ärsyyntynyt ja kuuma sheivauksen jälkeen.
Seuraavaksi hoitaja kuulemma ottaa hiilihapposammuttimen mistä tulee tavaraa ulos jotain miinus 78 asteisena. Loppujuttua en muista, en kyl kauheesti uskokkaan tohon.