Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Even Steven

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

bass_ackwards kirjoitti: La Joulu 16, 2023 7:37 am
Suunnitelmien mukaan siis edelleen jatkuu.

Vääjäämättä tietenkin.
Onhan tuo ihan hauska vitsi mutta mikä siinä naurattaa kun turpaan tuli kuitenkin? Sinä vasta pataasi saitkin.
Even Steven

1lpo kirjoitti: To Joulu 14, 2023 9:47 pm
Even Steven kirjoitti: To Joulu 14, 2023 9:14 pm ^
Haluatko nyt ihan varmasti juutalaisten ohjaamien jenkkien sotarikokset tiskiin?

Venäjä olisi pienempi uhka ilman jenkkien läsnäoloa, jotka ei auta asiaa millään tavalla.
*pltmtxtvp*tm
.
USA sekä ryssät olisi pienempi uhka kun keskittyisivät omien rajojen sisäisten ongelmien hoitamiseen.
Ok, ja samaa mieltä.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Even Steven kirjoitti: La Joulu 16, 2023 2:51 pmEi tietenkään ole tarkoitus puolustella mutta mielestäni on naurettavaa, että kädellä viittaatte toisen tekemisille ja toisen tekemisistä mäkätätte päivästä toiseen mitä hurjemmilla sanakäänteillä.
Missäpä olen "viitannut kädellä" USA:n tekemisille? Ei sekään ole mielestäni mikään puhdas pulmunen historialtaan.

Ei yllätä että venäjämielisten mielestä se on "mäkättämistä" kun ei kehuta Putinia eikä tykätä Venäjän toimista Ukrainassa.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Even Steven

Virdon kirjoitti: La Joulu 16, 2023 4:16 pm
Even Steven kirjoitti: La Joulu 16, 2023 2:51 pmEi tietenkään ole tarkoitus puolustella mutta mielestäni on naurettavaa, että kädellä viittaatte toisen tekemisille ja toisen tekemisistä mäkätätte päivästä toiseen mitä hurjemmilla sanakäänteillä.
Missäpä olen "viitannut kädellä" USA:n tekemisille? Ei sekään ole mielestäni mikään puhdas pulmunen historialtaan.

Ei yllätä että venäjämielisten mielestä se on "mäkättämistä" kun ei kehuta Putinia eikä tykätä Venäjän toimista Ukrainassa.
Missä minä olen sanonut pitäväni Putinista? Olen yhtä paljon vastaan juutalaisten tai ryssien tukikohtia Suomessa. Sinä et ole.
Virdon
Frank Columbo

Even Steven kirjoitti: La Joulu 16, 2023 4:28 pm Missä minä olen sanonut pitäväni Putinista?
No selvästihän tuo ainakin näyttää sinua vaivaavan jos häntä kutsuu laajentumishimoiseksi ja verenhimoiseksi. Varmaan sotarikolliseksikaan häntä ei saisi kutsua?
Even Steven

*pltmtxtvp*tm
Virdon
Frank Columbo

Even Steven kirjoitti: La Joulu 16, 2023 4:28 pm Olen yhtä paljon vastaan juutalaisten tai ryssien tukikohtia Suomessa. Sinä et ole.
Mitäs kummaa "sanojen suuhun tunkemista" se tämä taas on?

Missä olen muka ollut jotenkin sitä mieltä että olisi hyvä jos Suomessa olisi "ryssien tukikohtia"? :roll:
Virdon
Frank Columbo

Even Steven kirjoitti: La Joulu 16, 2023 4:32 pm Sinä näet kaiken Israelin lipun väreissä ja kuvioimana.
Siinä ei ole Israeliin liittyen niin mitään tekemistä kun sanon että Putin on laajentumishimoinen ja verenhimoinen sotarikollinen diktaattori, ja Venäjä on terroristinen rosvovaltio.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Tuossa kun Even Blörökin kirjoittaa, monen muun länsivastaisen tapaan, että Ukrainakin edustaa saatanallista pahuutta, niin missäs olisi vaikka oikein kuvamateriaalia tai muuta perusteellista asiasta? Eikä mitään yksittäisiä tapauksia, vaan jotain sellaista, josta näkisi Ukrainan natsien pahuuden alkaneen viimeistään 2014 ja jatkuen koko ajan.

Katsoin jokin aika sitten tuon 20 Days in Mariopolin. Sitä katsoessa ei jäänyt epäselväksi, että miten raakaa pahuutta Putinin Venäjä edustaa. Itse olen nähnyt sekä oikeassa elämässä että videoiden välityksellä ihan riittävästi paskaa, eikä helpolla mikään pysty järkyttämään, mutta tuossa kyseisessä dokkarissa oli pari kohtausta joiden aikana oli pakko katsoa seinille ruudun sijaan.

Ja sen verran vielä, että yksikään Douglas Macgregorin, Patrick Lancasterin tai Infowarsin tuottama "todistusaineisto" ei todisteeksi käy. Ne voi siirtää USB-tikulle ja samaa kyytiä perseeseen.
Hank Voight

Virdon kirjoitti: La Joulu 16, 2023 4:34 pm Missä olen muka ollut jotenkin sitä mieltä että olisi hyvä jos Suomessa olisi "ryssien tukikohtia"? :roll:
Tuskin olet ylistänyt Israeliakaan. Se on aivan yks vitun hailee mitä noille EvariStevarin kaltaisille kirjoitat. Jos et aivan samaa mieltä ole ihan kaikesta, niin olet noiden mielestä Minfon servereitä turhaan kuormittava ääliö. Ja kaikesta aivan väärässä.
Even Steven

Kyllä olette niin sangen vitsikkäitä ja niin tiedottomia olevinaan. Ai minä puhuin ukrainan pahuudestakin jossakin vaiheessa, en huomannutkaan. Juu, ei siellä oikeasti ole ollut natseja koskaan vaan koko juttu on sittemmin sepitetty. Tai mitä jos laitat hakuun natsit lehdistössä ukrainassa ennen sodan alkamista?

Minä ainakin löydän helvetisti tuloksia, mutta nyt saatte mennä ihan itse etsimään koska en jaksa kuunnella noin älytöntä juttua, joka on ihan täysin tuulesta temmattu ja voi kuulla kuinka ylähuuli läpättää ilmassa.

Ja sen verran vielä, että yksikään Douglas Macgregorin, Patrick Lancasterin tai Infowarsin tuottama "todistusaineisto" ei todisteeksi käy. Ne voi siirtää USB-tikulle ja samaa kyytiä perseeseen.
Se verran vielä, että huomaan kuinka turhautunut olet mutta en voi sille mitään. Toiseksi en ole ikinä käyttänyt noita lähteenä, joten tunge juttusi..
Viimeksi muokannut Even Steven, La Joulu 16, 2023 6:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven

*pltmtxtvp*tm
Hank Voight

*pltmtxtvp*tm
Even Steven

*pltmtxtvp*tm
Viimeksi muokannut Even Steven, La Joulu 16, 2023 6:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sestoelemento
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Sestoelemento »

Even Steven kirjoitti: La Joulu 16, 2023 4:32 pm Sinä näet kaiken Israelin lipun väreissä ja kuvioimana.

Miten Israel liittyy tähän ja mitä sinulla on juutalaisia vastaan? Ja laittele samalla jotain viitteitä mahdollisille väitteillesi. Kiitos.
Vastaa Viestiin