Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka
-
TuskaistaTietoa
- Axel Foley
Re: Huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion lahjusjupakka
Mikäs tuossa tuomionluvussa maksaa? Sinänsähän tuomarit eivät muuta tee, kuin siirtävät itsensä samalla pimeälle puolelle. Joo KRP:ssä ei mitään vilunkipeliä taphdu, joo Suomen oikeuslaitoskin pyrkii ihan tosissaan parhaimpaansa ja muuta läpyskää. Joo huumetuomiotkin voidaan päräyttää ilman että olisi mitään konkreettista näyttöä niistä huumeista.
Todellinen peli, ainoa sellainen, on mediapeli. Se kuka sen voittaa saa hallita.
Todellinen peli, ainoa sellainen, on mediapeli. Se kuka sen voittaa saa hallita.
Mikähän sielä on niin vaikeeta kirjottaa ylös, että ei yli puoli vuotta riittänyt perusteluiden kirjoittamiseen.
Ja kun ketään ei oikeasti tiedä tuleeko sieltä tyyliin 0v vai se 13v.
Ja kun ketään ei oikeasti tiedä tuleeko sieltä tyyliin 0v vai se 13v.
Tiedemiehillä on aina silmälasit ja huumekauppias panee aina kun se ratsataan
MTV Uutisten tietojen mukaan Helsingin käräjäoikeus antaa päätöksen asiassa torstaina 29.12.
Todistajien määrästä huomaa, että sinne on raahattu vaikka ja ketä turhanpäiväsiä 7seiska lehden tasosia todistajia.Massiivista huumejuttua käsiteltiin Helsingin käräjäoikeudessa 127 päivää kesäkuusta 2015 maaliskuuhun 2016. Jutussa kuultiin 155 todistajaa ja käsiteltiin noin 3000 kirjallista todistetta.
Kovimmat "todistajat" ovat Malmin nainen ja Keke, molemmat syytettyinä ja voivat valehdella minkä kerkiää.
Ei muuten tainnu sentää tää Kolari tai ständuppetterrsoni saliin asti mennä
AARNIO-JUPAKKA JATKUU – KATSO KUVA AVAINTODISTAJA MALMIN NAISESTA!
Minkähän takia Aarnio järjestää tapaamisia "jossain kivellä, jossain metsässä" Malmin naisen kanssa juuri ennen kuin tuomiot luetaan?
Ei varmaan tällästä pelkästään, että pääsee valittamaan luottotietojen menettämistä.
Jossain kivellä, jossain metsässä.Jari Aarnion epäillyn huumevyyhdin keskeisessä roolissa ollut Malmin nainen astuu nyt julkisuuteen. Hän on helsinkiläinen Mari Romanov.
Marin kuulustelukertomukset ovat yksi keskeinen osa syyttäjien näyttöä Aarniota vastaan.
Syyttäjä vaatii Aarniolle 11 vuoden tuomiota hasistynnyrijutusta. Marille vaaditaan 8 vuoden tuomiota.
Hän on ollut poliisin suojeluksessa, eikä häntä ole koskaan aiemmin nähty julkisuudessa tämän tapauksen tiimoilta.
EI EPÄTOIVOINEN
Huolimatta siitä että Mari ainakin esitutkinnassa kertoi Aarnion mahdollisista huumekytköksistä, he ovat edelleen väleissä keskenään. Mari paljastaa Seiskalle tavanneensa Aarnion viimeksi noin kuukausi sitten ”jossain kivellä jossain mettässä”.
– Jartsa vain sanoi, että onpa kiva, kun pääsit paikalle. Välimme ovat tosi asialliset. Kerroin hänelle, että olen vittuuntunut siitä, että minut on jätetty pelinappulana selviämään kaikesta.
Marin mukaan Aarnio ei vaikuttanut tapaamisessa epätoivoiselta.
– Ei se semmoisia tunteita näytä. Olisi outoa, jos hän ryhtyisi piipittämään, kun ei hän ole semmoinen. Hän vain sanoi, että toivoisi, että pystyisi olemaan katkeroitumatta. Luottotietojen menettämistä Jartsa valitteli. https://www.seiska.fi/Uutiset/Aarnio-ju ... ta/1117571
Minkähän takia Aarnio järjestää tapaamisia "jossain kivellä, jossain metsässä" Malmin naisen kanssa juuri ennen kuin tuomiot luetaan?
Ei varmaan tällästä pelkästään, että pääsee valittamaan luottotietojen menettämistä.
Malmin nainen on antanut seiskalle haastattelun. Laitan tässä otteita jutusta, lyhensin osia lainauksista.
Nainen on helsinkiläinen Mari Romano.
Tavannut Aarnion 'noin kuukausi sitten jossain kivellä jossain metsässä'.
"Jartsa vain sanoi että onpa kiva kun pääsit paikalle. Välimme oli tosi asialliset. Kerroin hänelle, että olen vittuuntunut siitä, että minut on jätetty pelinappulana selviämään kaikesta."
Aarnio ei vaikuttanut epätoivoiselta
"Ei se semmosia tunteita näytä. Olisi outoa jos hän ryhtyisi piipittämään, kun hän ei ole semmoinen. Han vain sanoi, että toivoisi pystymään olemaan katkeroitumatta ja valitteli luottotietojen menettämistä."
Kiistää kertomuksensa.
"Mä en ole ikinä mitään sellaista kertonut Aarniosta. Aina kun pöytäkirjoista löytyy Aarnion nimi, niin KRP:n tutkija on kirjoittanut sen. Esitin muutoksia pöytäkirjoihin, mutta en saanut muuttaa niitä."
Tutkija (joka osti skooterin ja antoi rahaa).
"Meillä ei ollut intiimiä suhdetta, vaikka tutkija ehkä olisi halunnut. Tutkija hiippaili usein kotitaloni pihalla. Hän sanoi että oli siellä turvallisuuteni vuoksi."
Asianajaja ja tutkija ystävystyvät.
"Minulle paljastui, että asianajaja alkoi ilmeisesti kännipäissään soitella tutkijalle. Huolestuin heidän puheistaan. Bile suunnitelmia tutkijan ja asianajajan kanssa tuli pitkin matkaa.
Asianajaja lähetti minulle useita kuvia, yksi härski." (Näyttää toimittajalle kuvia kännykästä)
Juomista ennen kuulustelua huhtikuussa 2015.
"Menimme ennen kuulusteluja syömään ravintolaan. Asianajaja oli jo valmiiksi juhlatuulella. Tilasimme juomia, mutta asianajaja ei malttanut odottaa, vaan ryhtyi kittaamaan omia juomia.
Kuulustelu oli minulle aiheeltaan herkkä, sillä se liittyi minulle todella tärkeään henkilöön. Olin todella loukkaantunut, kun asianajaja kuunteli korvakuulokkeilla musiikkia ja lauloi juomalauluja.
Asianajaja oli lisäksi päässyt juuri putkasta riehuttuaan junassa, taskusta oli löytynyt kaksi grammaa kannabista. Kertoi sen tutkijalle avoimesti ja huusi että 'kun kuulustelu on ohi, niin sitten poltetaan kukkaa'. Tajusin silloin miten hyviä kavereita heistä oli tullut ja he voivat puhella mitä sattuu."
Mari on varma, että hänet tuomitaan Aarnio-jutussa.
Asianajajan kommentti jutussa
"Asetan Marin kommentit samaan sarjaan kuin hänen useat muut kertomansa, jotka hän on myöhemmin kertonut keksineen. Ymmärrän Marin tuulettelun siltä kannalta, että juttu on ollut hänelle äärettömän raskas, vaikka tarinat eivät pitkältä osin paikkaansa pidäkään. Vaitiolovelvollisuuteni estää minua kommentoimasta tarkemmin, koen olevani pelinappula. Jouduin tukemaan Maria koko prosessin, että hän jaksoi. Hän on kiittänyt minua useasti työstämme."
Marin pyynnöstä Helsingin käräjäoikeus on vapauttanut tehtävistään Marin asianajajan. Syynä oli luottamuspula.
KRP:n tutkija (skootterimies) myönsi käyneensä asianajajan luona.
"Oletko asianajajaa puhuttanut? Muistaakohan hän siitä illasta mitään? Hän halusi esitellä asuntoaan ja siinä pyörähdin hetken aikaa."
Eikö asianajaja ollut kovassa humalassa?
"Mulla ei ole mahdollisuuksia tutkia henkilön kuntoa, joka tulee vapaaehtoisesti kuulusteluihin. Ei ole oikeutta puhalluttaa. He kävivät Marin kanssa tupakalla, eikä mulla ollut mahdollisuutta seurata, mitä siellä nautittiin. Kiinnitin kuitenkin huomiota siihen, että Mari suuttui hänelle kuulustelujen aikana."
Joiko asianajaja omia juomiaan kun olitte ravintolassa ennen kuulusteluja?
"Joo, sitä mä hänelle sanoin, ja tarjoilija puuttui myös. Olin järkyttynyt, kun hän kaatoi repusta ravintolan lasiin jotain."
Kuulusteluissa 'kohta poltetaan kukkaa', sinä hermostuit miehelle?
"En tälläista yksityiskohtaa muista, mutta kummastelin tämän suuntaisia keskusteluja minun kuullen."
Onko sinun ja asianajajan toiminta vaikuttanut Marin asemaan heikentävästi?
"Mielestäni ei missään tapauksessa. Kuten olen todennut, olin syytteet nähtyäni hetken poissa tolaltani Marin saamista syytteistä, kun hän selvitti asiaa hyvin."
Kieltää yrittäneensä Marin iskemistä, "olen inhimillisesti toiminut ja henkilön kurjaa tilannetta helpottaa."
(pahoittelut kirjoitusvirheistä, ja jos lainaukset ovat liian pitkiä voin muokata tekstiä)
Nainen on helsinkiläinen Mari Romano.
Tavannut Aarnion 'noin kuukausi sitten jossain kivellä jossain metsässä'.
"Jartsa vain sanoi että onpa kiva kun pääsit paikalle. Välimme oli tosi asialliset. Kerroin hänelle, että olen vittuuntunut siitä, että minut on jätetty pelinappulana selviämään kaikesta."
Aarnio ei vaikuttanut epätoivoiselta
"Ei se semmosia tunteita näytä. Olisi outoa jos hän ryhtyisi piipittämään, kun hän ei ole semmoinen. Han vain sanoi, että toivoisi pystymään olemaan katkeroitumatta ja valitteli luottotietojen menettämistä."
Kiistää kertomuksensa.
"Mä en ole ikinä mitään sellaista kertonut Aarniosta. Aina kun pöytäkirjoista löytyy Aarnion nimi, niin KRP:n tutkija on kirjoittanut sen. Esitin muutoksia pöytäkirjoihin, mutta en saanut muuttaa niitä."
Tutkija (joka osti skooterin ja antoi rahaa).
"Meillä ei ollut intiimiä suhdetta, vaikka tutkija ehkä olisi halunnut. Tutkija hiippaili usein kotitaloni pihalla. Hän sanoi että oli siellä turvallisuuteni vuoksi."
Asianajaja ja tutkija ystävystyvät.
"Minulle paljastui, että asianajaja alkoi ilmeisesti kännipäissään soitella tutkijalle. Huolestuin heidän puheistaan. Bile suunnitelmia tutkijan ja asianajajan kanssa tuli pitkin matkaa.
Asianajaja lähetti minulle useita kuvia, yksi härski." (Näyttää toimittajalle kuvia kännykästä)
Juomista ennen kuulustelua huhtikuussa 2015.
"Menimme ennen kuulusteluja syömään ravintolaan. Asianajaja oli jo valmiiksi juhlatuulella. Tilasimme juomia, mutta asianajaja ei malttanut odottaa, vaan ryhtyi kittaamaan omia juomia.
Kuulustelu oli minulle aiheeltaan herkkä, sillä se liittyi minulle todella tärkeään henkilöön. Olin todella loukkaantunut, kun asianajaja kuunteli korvakuulokkeilla musiikkia ja lauloi juomalauluja.
Asianajaja oli lisäksi päässyt juuri putkasta riehuttuaan junassa, taskusta oli löytynyt kaksi grammaa kannabista. Kertoi sen tutkijalle avoimesti ja huusi että 'kun kuulustelu on ohi, niin sitten poltetaan kukkaa'. Tajusin silloin miten hyviä kavereita heistä oli tullut ja he voivat puhella mitä sattuu."
Mari on varma, että hänet tuomitaan Aarnio-jutussa.
Asianajajan kommentti jutussa
"Asetan Marin kommentit samaan sarjaan kuin hänen useat muut kertomansa, jotka hän on myöhemmin kertonut keksineen. Ymmärrän Marin tuulettelun siltä kannalta, että juttu on ollut hänelle äärettömän raskas, vaikka tarinat eivät pitkältä osin paikkaansa pidäkään. Vaitiolovelvollisuuteni estää minua kommentoimasta tarkemmin, koen olevani pelinappula. Jouduin tukemaan Maria koko prosessin, että hän jaksoi. Hän on kiittänyt minua useasti työstämme."
Marin pyynnöstä Helsingin käräjäoikeus on vapauttanut tehtävistään Marin asianajajan. Syynä oli luottamuspula.
KRP:n tutkija (skootterimies) myönsi käyneensä asianajajan luona.
"Oletko asianajajaa puhuttanut? Muistaakohan hän siitä illasta mitään? Hän halusi esitellä asuntoaan ja siinä pyörähdin hetken aikaa."
Eikö asianajaja ollut kovassa humalassa?
"Mulla ei ole mahdollisuuksia tutkia henkilön kuntoa, joka tulee vapaaehtoisesti kuulusteluihin. Ei ole oikeutta puhalluttaa. He kävivät Marin kanssa tupakalla, eikä mulla ollut mahdollisuutta seurata, mitä siellä nautittiin. Kiinnitin kuitenkin huomiota siihen, että Mari suuttui hänelle kuulustelujen aikana."
Joiko asianajaja omia juomiaan kun olitte ravintolassa ennen kuulusteluja?
"Joo, sitä mä hänelle sanoin, ja tarjoilija puuttui myös. Olin järkyttynyt, kun hän kaatoi repusta ravintolan lasiin jotain."
Kuulusteluissa 'kohta poltetaan kukkaa', sinä hermostuit miehelle?
"En tälläista yksityiskohtaa muista, mutta kummastelin tämän suuntaisia keskusteluja minun kuullen."
Onko sinun ja asianajajan toiminta vaikuttanut Marin asemaan heikentävästi?
"Mielestäni ei missään tapauksessa. Kuten olen todennut, olin syytteet nähtyäni hetken poissa tolaltani Marin saamista syytteistä, kun hän selvitti asiaa hyvin."
Kieltää yrittäneensä Marin iskemistä, "olen inhimillisesti toiminut ja henkilön kurjaa tilannetta helpottaa."
(pahoittelut kirjoitusvirheistä, ja jos lainaukset ovat liian pitkiä voin muokata tekstiä)
-
TuskaistaTietoa
- Axel Foley
Kyllä on uskottavuutta paljon noilla mitään en oo ottanut lausunnoilla. Maailman parhaat poliisivoimat ja maailman parhaat asianajajat heiluttaa.
Mittään en oo ottanu:
https://www.youtube.com/watch?v=f_xLikNkjqQ
Mittään en oo ottanu:
https://www.youtube.com/watch?v=f_xLikNkjqQ
-
TuskaistaTietoa
- Axel Foley
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016120 ... 1_uu.shtml
Jos tuo tulisi todistetuksi niin KRP olisi syvän syvällä ongelmissa sen jälkeen. Nyt alkaa tuntua, että kaikki huonosti poliittisesti johdetut organisaatiot ovat Suomessa räjähtämässä käsiin.KRP:n epäillystä salakuuntelusta tutkintapyyntö poliisihallitukselle - "Rikos törkeimmästä päästä"
Poliisihallitus on saanut tutkintapyynnön KRP:n tiloissa toteutetuksi epäillystä laittomasta salakuuntelusta.
-Aarnio-vyyhdissä syytetty rikosylikonstaapeli epäilee, että KRP salakuunteli hänen -luottamuksellisia keskustelujaan avustajansa kanssa.
-Poliisin mielestä teko täyttää törkeän virkarikoksen tunnusmerkistön.
-Asiasta on jätetty tutkintapyyntö poliisihallitukselle.
Kyseinen tapahtuma liittyy Aarnio-vyyhdin tutkintaan.
Vyyhdissä syytetty helsinkiläinen rikosylikonstaapeli esittää vahvaa näyttöä epäilyilleen, että KRP salakuunteli hänen avustajansa kanssa käymiään luottamuksellisia keskusteluja.
Mahdollinen törkeä virkarikos tapahtui kolme vuotta sitten, kun virkapaikaltaan kiinni otettu huumepoliisi vietiin kuulusteltavaksi KRP:n pääosastoon Vantaan Jokiniemeen.
KRP kiisti salakuuntelun Iltalehdelle marraskuussa.
Tunnisti puhelimen
Kuulusteluhuoneeseen oli asennettu ylimääräinen puhelin. Epäilty poliisi oli aiemmin työskennellyt KRP:ssä, joten hän tunnisti kyseisen laitteen telekuuntelutilassa normaalisti käytettäväksi operaatiopuhelimeksi. Sen ominaisuuksiin kuului salattu yhdensuuntainen kuuntelu.
Poliisin epäilyt heräsivät, kun kuulustelija useampaan kertaan kehotti kuulusteltavaa keskustelemaan avustajansa kanssa kahden kesken. Poliisin mukaan ehdotus tuli aina sen jälkeen, kun kuulustelija oli saanut siitä ohjeet ruudulleen.
Ehdotuksen jälkeen kuulustelija poistui aina huoneesta.
Poliisi kertoo saaneensa KRP:n sisältä vahvistuksen epäilyilleen, joiden mukaan kuulusteluja ohjattiin reaaliaikaisesti johtokeskuksesta, jossa olivat läsnä Aarnio-vyyhdin tutkinnanjohtoa sekä päätutkijoita.
Poliisi toi epäilynsä julki vasta hiljattain saatuaan haltuunsa avustajansa ottaman kuvan kyseisestä salakuuntelupuhelimesta.
Ei merkintää
- Nimikkeenä ei voi olla muu kuin törkeä virkavelvollisuuden rikkominen, poliisi kirjoittaa tutkintapyynnössään.
Poliisi huomauttaa, että mikäli tekninen kuuntelu olisi toteutettu normaalin käytännön mukaisesti, asennuksesta olisi pitänyt laatia kuuntelupyyntö käräjäoikeudelle. Kuuntelun toteutuksesta olisi vastannut KRP:n tekninen tarkkailu. Asiasta olisi tällöin pitänyt löytyä merkintä SALPA-järjestelmästä (salaiset pakkokeinot).
- KRP päätti toteuttaa tämän laittoman kuuntelun helposti toteutettavalla keinolla. Rikos on törkeysasteikolla törkeimmästä päästä, poliisi toteaa.
Poliisihallitukselle osoittamassaan tutkintapyynnössä rikosylikonstaapeli pyytää harkitsemaan, ovatko Valtakunnansyyttäjänvirasto ja sen määräämät syyttäjät esteellisiä päättämään mahdollisen esitutkinnan käynnistämisestä. Hän perustelee asiaa sillä, että virasto oli keskeisessä asemassa käynnistäessään KRP:n kanssa Aarnio-vyyhdin tutkinnan ohi poliisihallituksen ja poliisiylijohdon.
Rikosylikonstaapeli on jättänyt tutkintapyyntönsä tiedoksi eduskunnan oikeusasiamielle. Hän pyytää tätä varmistamaan, että tutkintapyynnön käsittelyssä noudatetaan lakia ja määräyksiä sekä hyvää hallintotapaa.
-
Jokienvalloittaja
- Agentti Scully
Nykyään täälläkin näemmä keskitytään vain ilkkumaan..
Kyllähän sitä KRP:tä pyritään mustamaalaamaan, mutta tosiasiassa korruptio on syvällä Helsingin huumerikosyksikössä. Ei riitä pelkkä Aarnio. Siinä on mukana ihmisiä kukkaa polttelevista asianajajista Trevocin tekniikkafirmoihin. Kaikki eivät välttämättä liity tynnyritapauksiin, mutta yhteistä on se, ettei lain määräykset paljoa omaatuntoa kaiverra.
"kyllähän sitä ollaan autettu myös omien Poliisienkin perheitä saamaan asuntoja ja ravintolalupia, ties mitä"
"Muistathan, että kyseessä on julkinen käsittely?" "Nii i"
Tuota salakuuntelujupakkaa nahoittavine puhelimineen on mahdotonta todistaa, se on vain syytös.
Katsokaas.
Palataan ajassa taaksepäin aikaan, jolloin tynnyrijupakka oli KRP:een toimesta paljastumassa. Niinsanottua "yläporrasta" ei koskaan saatu kiinni. Tuomiot tulivat, ja -ala sekä keskiportaan kavereita jouti kiven sisään. Tässä välissä ehti tapahtua vielä kaikenlaista, ja lopulta epäilykset KRP:ssä siitä että "Pasilan mies" onkin Aarnio, kasvoivat suuriksi. Muistakaamme se, että tässä välissä KRP muunmuassa lopetti Pasilan Miehen teletietojen jäljittämisen siihen, kun Aarnio ilmoitti että tutkinnat ovat törmänneet ja KRP:n jäljittämät puhelimet ovatkin osa "helsingin pakkaa".
Sitten ilmestyi Saara, tutkimuksia ja etsintöjä jatkettiin ja lopulta Aarnio otettiin kiinni. Loppukuvio onkin jo kaikkien tiedossa, mutta loppukuviosta ja "pasilan miehen" teletiedoista voi myös piirtää lähes kokonaisen portaan tynnyrijuttuun, josta aiemmin jäi kiinni lähinnä ala ja keskiporrasta.
Teille jotka olette Aarnion syyttömyyden kannalla, esittäisin pari kysymystä:
Mari, joka syyttäjän mukaan on osa ylempää levitysporrasta ja jolla oli yhteydenpitoa "Pasilan miehen" puhelimien kanssa, on siis Aarnion mukaan tiedottaja(vai miksi muuten hän kävisi viestittelyä huumerikosyksikön "pakan" kanssa?), Niin kenestä ja mistä Mari on sitten huumeyksikköä tiedottanut?
Keke, jolla myös oli viestittelyä "huumeyksikön pakan" kanssa, mistä hän sitten on huumeyksikköä tiedottanut? Onko sattumaa, että pari UB tyyppiä tuomittiin aiemmin tynnyrijutussa tynnyrien vastaanottamisesta? Tai se, että sinänsä erillisen Trevocin jutun rahoitusympyröistä on viiva yhdistettävissä Kekeen?
Sievälä, jolla myös oli viestittelyä "huumeyksikön pakan" kanssa, mistä hän on huumeyksikköä tiedottanut? Onko sattumaa että hänen veljensä tuomittiin aikaa ennen tynnyrijuttua Davidin tähdillä varustettujen levyjen pyörittelystä?
Miksi "huumeksikön pakan" kanssa kommunikoineita jää kiinni huumelastien vastaanottamisesta, vaikka heidän pitäisi olla niitä jotka siitä vastaanottamisesta vasikoivat? Miksi he eivät vasikoineet niiden tynnyrien tuloa Suomeen entuudestaan, edes niiden jotka olivat jo tulleetkin läpi, vaan tarvittiin ulkopuolinen Poliisi sekä Tulli (KRP ja Hollannin Tulli) että kuvio selvisi?
Loppujenlopuksi, Aarnion syyttömyyttä puoltavien mielestä(sori olkiukko), kaikki(KRP:n mukaan) yläportaan tyypit ovat tiedottajia. Missä on sitten se oikea yläporras, ja kenestä tai mistä nämä kaikki huumeyksikköä sitten tiedottivat?
Fagerströmistäkö? Fagerströmkö on koko jutun aivot, The Primus Motor?
Mutta kun tiedotti sitten mistä vain, tynnyreitähän tuli läpi kuin vesi, vaikka kokoajan oli tiedottaja mukana kuvioissa. Olihan tiedottajan hankkiman Prepaid liittymän numerokin liitettynä tynnyriin vastanottajaksi. Silti ei huumerikosyksikkö pystynyt tekemään mitään, kun Fagerström kavereidensa kanssa rälläköi tynnyriä auki Isnäsin satama-alueella.
Kyllähän sitä KRP:tä pyritään mustamaalaamaan, mutta tosiasiassa korruptio on syvällä Helsingin huumerikosyksikössä. Ei riitä pelkkä Aarnio. Siinä on mukana ihmisiä kukkaa polttelevista asianajajista Trevocin tekniikkafirmoihin. Kaikki eivät välttämättä liity tynnyritapauksiin, mutta yhteistä on se, ettei lain määräykset paljoa omaatuntoa kaiverra.
"kyllähän sitä ollaan autettu myös omien Poliisienkin perheitä saamaan asuntoja ja ravintolalupia, ties mitä"
"Muistathan, että kyseessä on julkinen käsittely?" "Nii i"
Tuota salakuuntelujupakkaa nahoittavine puhelimineen on mahdotonta todistaa, se on vain syytös.
Katsokaas.
Palataan ajassa taaksepäin aikaan, jolloin tynnyrijupakka oli KRP:een toimesta paljastumassa. Niinsanottua "yläporrasta" ei koskaan saatu kiinni. Tuomiot tulivat, ja -ala sekä keskiportaan kavereita jouti kiven sisään. Tässä välissä ehti tapahtua vielä kaikenlaista, ja lopulta epäilykset KRP:ssä siitä että "Pasilan mies" onkin Aarnio, kasvoivat suuriksi. Muistakaamme se, että tässä välissä KRP muunmuassa lopetti Pasilan Miehen teletietojen jäljittämisen siihen, kun Aarnio ilmoitti että tutkinnat ovat törmänneet ja KRP:n jäljittämät puhelimet ovatkin osa "helsingin pakkaa".
Sitten ilmestyi Saara, tutkimuksia ja etsintöjä jatkettiin ja lopulta Aarnio otettiin kiinni. Loppukuvio onkin jo kaikkien tiedossa, mutta loppukuviosta ja "pasilan miehen" teletiedoista voi myös piirtää lähes kokonaisen portaan tynnyrijuttuun, josta aiemmin jäi kiinni lähinnä ala ja keskiporrasta.
Teille jotka olette Aarnion syyttömyyden kannalla, esittäisin pari kysymystä:
Mari, joka syyttäjän mukaan on osa ylempää levitysporrasta ja jolla oli yhteydenpitoa "Pasilan miehen" puhelimien kanssa, on siis Aarnion mukaan tiedottaja(vai miksi muuten hän kävisi viestittelyä huumerikosyksikön "pakan" kanssa?), Niin kenestä ja mistä Mari on sitten huumeyksikköä tiedottanut?
Keke, jolla myös oli viestittelyä "huumeyksikön pakan" kanssa, mistä hän sitten on huumeyksikköä tiedottanut? Onko sattumaa, että pari UB tyyppiä tuomittiin aiemmin tynnyrijutussa tynnyrien vastaanottamisesta? Tai se, että sinänsä erillisen Trevocin jutun rahoitusympyröistä on viiva yhdistettävissä Kekeen?
Sievälä, jolla myös oli viestittelyä "huumeyksikön pakan" kanssa, mistä hän on huumeyksikköä tiedottanut? Onko sattumaa että hänen veljensä tuomittiin aikaa ennen tynnyrijuttua Davidin tähdillä varustettujen levyjen pyörittelystä?
Miksi "huumeksikön pakan" kanssa kommunikoineita jää kiinni huumelastien vastaanottamisesta, vaikka heidän pitäisi olla niitä jotka siitä vastaanottamisesta vasikoivat? Miksi he eivät vasikoineet niiden tynnyrien tuloa Suomeen entuudestaan, edes niiden jotka olivat jo tulleetkin läpi, vaan tarvittiin ulkopuolinen Poliisi sekä Tulli (KRP ja Hollannin Tulli) että kuvio selvisi?
Loppujenlopuksi, Aarnion syyttömyyttä puoltavien mielestä(sori olkiukko), kaikki(KRP:n mukaan) yläportaan tyypit ovat tiedottajia. Missä on sitten se oikea yläporras, ja kenestä tai mistä nämä kaikki huumeyksikköä sitten tiedottivat?
Fagerströmistäkö? Fagerströmkö on koko jutun aivot, The Primus Motor?
-
TuskaistaTietoa
- Axel Foley
Mielestäni Aarnio juttu jo paljastuneiden viranomaisväärinkäytösten muodossa on osoittanut maassiivisia epäkohtia sekä syyttäjälaitoksen, että erityisesti KRP:n toiminassa. Kun viranomaistyön tarkoituksena ei ole toimia virassa lain säätämällä tavalla vaan varmistaa ettei jää kiinni ollaan mustalla alueella.Jokienvalloittaja kirjoitti: Kyllähän sitä KRP:tä pyritään mustamaalaamaan, mutta tosiasiassa korruptio on syvällä Helsingin huumerikosyksikössä.
Joka herättää kysymyksen voidaanko Suomessa luottaa esimerkiksi rikospaikkatutkintaan? Vai lipsahtaako sielläkin laboratoriossa työskentelevillä viranomaisilta valheellisia tuloksia? Vai onko heidän viranomaistoimintansa moraali korkeammalla tasolla, kuin muu viranomaistoiminta Suomessa (KRP, syyttäjälaitos, helsingin poliisi)?
Mitä muuten luulette, mistä Aarnio on saanut rahaa, vähintään vuodesta 2005, todennäköisesti aikaisemminki käyttöönsä?
Onko tehtaillut rikoksia käytännössä ainakin koko 2000 luvun, ilman, että ketään olisi puhunut tai huippu huumetutkijat olisi mitenkään päässy jäljille?
Selitykses ei käy se, että " No tehny rikoksia tietenkin ja saanut niistä rahaa "
Toi on täyttä paskan jauhamista josta ei oo mitään näyttöä ja syytteitä.
Se nyt vaan ei auta, että Aarnion selitys 2002 saaduista rahoista on ylivoimaisesti todennäköisin vaihtoehto.
Jos tuomio tulee Aarniolle, niin olen hyvin huolissani oikeusjärjestelmästä.
Kaikki on sanonut, että vain Aarnio kelpaa, jäävejä ja vihamiehiä tutkimassa asiaa, tynnyrikeissiä tutkimassa ovat samoja miehiä jotka itse olivat mukana silloin, nyt syyttämässä Aarniota.
Yhtä ainuttakaan kunnollista todistetta ei vieläkään ole saatu pöytään.
Ja ei, ei Marin tai Keijon selitykset ole mitään näyttöä.
Ei, ei puoli vuotta myöhemmin löydetty rahakätkö mitään todista, että olet johtanut suomen huumekauppaa.
EI, ei pasilan miehet paikannustiedot todista, että Aarnio oli organisaation aivot.
Täyttä hölynpölyä jonka tarkoituksena oli lakkauttaa RHU, saada Aarnio pois kuvioista ja kuten moni tietää, jatkossa isot huumekeissit ovat tarkoitus keskittää KRP:n alaisuuteen, eli toisinsanoen muutamat kokeneet huumepoliisipäälliköt kavereineen ja esimiehineen pitävät suomen huumekaupan " " " tutkintaa " " " heidän kätösissään.
Oksettaa nää KRP:n perseennuolijat täälä, jotka ei todellisuudessa ymmärrä asioiden oikeista laidoista mitään.
Onko tehtaillut rikoksia käytännössä ainakin koko 2000 luvun, ilman, että ketään olisi puhunut tai huippu huumetutkijat olisi mitenkään päässy jäljille?
Selitykses ei käy se, että " No tehny rikoksia tietenkin ja saanut niistä rahaa "
Toi on täyttä paskan jauhamista josta ei oo mitään näyttöä ja syytteitä.
Se nyt vaan ei auta, että Aarnion selitys 2002 saaduista rahoista on ylivoimaisesti todennäköisin vaihtoehto.
Jos tuomio tulee Aarniolle, niin olen hyvin huolissani oikeusjärjestelmästä.
Kaikki on sanonut, että vain Aarnio kelpaa, jäävejä ja vihamiehiä tutkimassa asiaa, tynnyrikeissiä tutkimassa ovat samoja miehiä jotka itse olivat mukana silloin, nyt syyttämässä Aarniota.
Yhtä ainuttakaan kunnollista todistetta ei vieläkään ole saatu pöytään.
Ja ei, ei Marin tai Keijon selitykset ole mitään näyttöä.
Ei, ei puoli vuotta myöhemmin löydetty rahakätkö mitään todista, että olet johtanut suomen huumekauppaa.
EI, ei pasilan miehet paikannustiedot todista, että Aarnio oli organisaation aivot.
Täyttä hölynpölyä jonka tarkoituksena oli lakkauttaa RHU, saada Aarnio pois kuvioista ja kuten moni tietää, jatkossa isot huumekeissit ovat tarkoitus keskittää KRP:n alaisuuteen, eli toisinsanoen muutamat kokeneet huumepoliisipäälliköt kavereineen ja esimiehineen pitävät suomen huumekaupan " " " tutkintaa " " " heidän kätösissään.
Oksettaa nää KRP:n perseennuolijat täälä, jotka ei todellisuudessa ymmärrä asioiden oikeista laidoista mitään.
Se on jännä miten täällä pari nimimerkkiä on 100% varmoja, että Jari Aarnio ei voi olla toiminut rikollisesti poliisina vaan on puhdaspulmunen, vaikka todisteita on häntä vastaan esitetty järjetön määrä, ja sen sijaan uskovat, että koko KRP, syyttäjävirasto, todistajat ja kaikki muut Suomen kansalaiset on salaliitossa Aarniota vastaan
Kumpikohan on todennäköisempää
Onkohan lääkkeet joltakin unohtunut ottaa
Huumerikollisuus maailmalla ei voisi toimia, jos sitä eivät kaikki valtiot olisi suojelemassa. USA viljelee Afganistanissa huumepeltoja, joista tuotetaan lähes koko maailman heroiini. Sen armeija suojelee siis mafian huumeviljelyksiä. On selvää, että Suomenkin poliisin on sallittava hyvin paljon. Epäilen Aarnion olleen osa poliisin salaisuuksiin vihittyä huippua. Ehkä hän on tehnyt jonkin virheen tai häntä rangaistaan muista syistä. Siis joko syytön, jolle kaadetaan muiden syntejä tai yksi koplasta, joka on heitetty susille.
Hei, ota omat lääkkeet ja vedä henkeä. Päätöksen pitäisi tulla joulukuun lopussa. Luetaan se ja ihmetellään lisää.Anubis kirjoitti:Se on jännä miten täällä pari nimimerkkiä on 100% varmoja, että Jari Aarnio ei voi olla toiminut rikollisesti poliisina vaan on puhdaspulmunen, vaikka todisteita on häntä vastaan esitetty järjetön määrä, ja sen sijaan uskovat, että koko KRP, syyttäjävirasto, todistajat ja kaikki muut Suomen kansalaiset on salaliitossa Aarniota vastaan![]()
Kumpikohan on todennäköisempää
![]()
![]()
Korkein oikeus pohtii Aarnion valitusta - Trevoc-tuomio jäihin
"Korkein oikeus (KKO) on asettanut hovioikeuden Trevoc-tuomion täytäntöönpanokieltoon. KKO pohtii nyt, myöntääkö se valitusluvan vyyhdissä tuomituille."
Miksi se on Aarnion, Pataman ja Ylietsivän vika, jos he toimittavat täysin kunnolliset laitteet, mutta tilaajaosapuoli ei ole perillä omistusjärjestelyistä. Se on tilaajan vastuu.
Ja miksi ylipäätään se on Petos jos laite on ollut hyvä, mutta omistuksia he eivät tienneet, tai jtn.
Älytöntä.
"Korkein oikeus (KKO) on asettanut hovioikeuden Trevoc-tuomion täytäntöönpanokieltoon. KKO pohtii nyt, myöntääkö se valitusluvan vyyhdissä tuomituille."
Eiköhän tämä palauteta aikanaan hoviin käsiteltäväksi uudestaan, tuomiot muuttuivat ja kovenivat niin paljon ja tuo Petos tuomio on kaiken kaikkiaan järjetön, jonka käräjäoikeus ymmärsi mutta hovissa oli jokin tarve saada se petos tuomio tohon päälle ja kaikki 3 lusimaan ehdotonta tuomiota.Helsingin huumepoliisin ex-päällikön Jari Aarnion Trevoc-vyyhdissä saama kolmen vuoden vankeustuomio on pantu jäihin Korkeimmassa oikeudessa.
KKO:n keskiviikkona määräämä toimenpidekielto koskee myös seurantalaiteyhtiö Trevocin toimitusjohtajan Pasi Pataman saamaa kahden vuoden ehdotonta vankeustuomiota sekä yhtiön toiminnassa mukana olleen Jouni Viitasen puolentoista vuoden ehdotonta tuomiota.
Ei heti vankilaan
Jari Aarnio oli tuomittu käräjäoikeudessa vuoden ja kahdeksan kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen virka-aseman väärinkäyttämisestä, lahjuksen ottamisesta ja rekisterimerkintärikoksesta. Petossyytteen käräjäoikeus oli hylännyt kokonaan.
Hovioikeus kuitenkin katsoi Aarnion syyllistyneen törkeään petokseen. Se pidensi ja kovensi myös Pataman ja Viitasen saamat ehdolliset tuomiot ehdottomiksi.
KKO:n tuore päätös merkitsee sitä, että Patama ja Viitanen välttävät toistaiseksi joutumasta vankilaan. Kalterit olisivat odottaneet miehiä ensi vuoden alussa. Aarnion puolestaan katsotaan kärsineen tuomionsa yli kaksi vuotta kestäneen tutkintavankeutensa aikana.
Korvaukset jäihin
KKO määräsi lisäksi, ettei kolmikko ainakaan vielä joudu maksamaan Helsingin poliisilaitokselle ja suojelupoliisille määrättyjä kymmenien tuhansien eurojen korvauksia.
KKO pohtii parhaillaan, myöntääkö se valitusluvan vyyhdissä tuomituille. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016122 ... 4_uu.shtml
Miksi se on Aarnion, Pataman ja Ylietsivän vika, jos he toimittavat täysin kunnolliset laitteet, mutta tilaajaosapuoli ei ole perillä omistusjärjestelyistä. Se on tilaajan vastuu.
Ja miksi ylipäätään se on Petos jos laite on ollut hyvä, mutta omistuksia he eivät tienneet, tai jtn.
Älytöntä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 18694.html
Tällainen Jari Aarnio oikeasti on – ”Korottaa ääntään ja haukkuu idiootiksi, puhuu mustan valkoiseksi”
Tällainen Jari Aarnio oikeasti on – ”Korottaa ääntään ja haukkuu idiootiksi, puhuu mustan valkoiseksi”
Perjantain Helsingin Sanomissa kerrotaan Helsingin huumepoliisin entisen päällikön Jari Aarnion kaksista kasvoista. Jutusta käy ilmi, kuinka palkittu poliisi paljastui hämärähommilla rikastuneeksi alamaailman rosvojen bisneskumppaniksi.
HS:n mukaan poliisi sortui Aarnion tapauksessa kohtalokkaaseen virheeseen, kun se rajojen antamisen sijaan keskittyi pitkään ”ruokkimaan miehen narsistisia piirteitä”. Entiset alaiset ovat kertoneet Aarnion epämääräisistä käskyistä, joista ei kannattanut kysellä. Päällikkö tunnettiin lempinimellä ”Keisari Aarnio”.
”Alaisilleen Aarnio teki selväksi, kuka oli pomo. Jos jonkun toiminta ei miellyttänyt, Aarnio ei epäröinyt korottaa ääntään ja haukkua idiootiksi”, kirjoituksessa todetaan.
Ylitarkastajan muistiosta paljastuu, että Aarnio pyrki aktiivisesti kampittamaan muita ja estämään yhteistyön toteutumista. Vasta myöhemmin saadaan arvio siitä, miten syvällä alamaailmassa Aarnio on ollut. Hänet tuntevat ovat joka tapauksessa olleet yksimielisiä hänen kyvystään manipuloida ihmisiä.
”Aarnio puhui mustan valkoiseksi ja myi vaikka hiekkaa Saharaan”, eräs entinen alainen tiivistää.
Käräjäoikeuden tuomio Aarnion huumesyytteistä tulee joulun jälkeen. Hän sai jo aiemmin kolmen vuoden tuomion seurantalaiteyhtiö Trevociin liittyvistä rikoksista, mutta haki tuomioon valituslupaa korkeimmalta oikeudelta.