Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Oon ihan säästösyistä avohoidon kannalla.
Paljonko on paljon?
Paljonko on paljon?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ihan liikaa
Kuinka monta rikosaiheista uutista olet tänään lukenut?
Kuinka monta rikosaiheista uutista olet tänään lukenut?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Yhden. Oli baarin edessä läpytelty täällä...
Vituttaako vaalitulos?
Vituttaako vaalitulos?
Paskanen tukka
- devil_doll
- Axel Foley
Ei vituta vaalitulos. Totean kuin entinenkin poliitikko, että kansa on puhunut, ja nyt pulinat pois.
Kuolemaantuomittujen on uutisoitu viimeisenä iltanaan mm. katsoneen elokuvia. Minkä leffan itse valitsisit viimeiseksi katsottavaksesi?
Kuolemaantuomittujen on uutisoitu viimeisenä iltanaan mm. katsoneen elokuvia. Minkä leffan itse valitsisit viimeiseksi katsottavaksesi?
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Varmaan jonkun Ponterosan tai muun flopanneen pätkän. Ei jäisi niin ikävä...devil_doll kirjoitti:Kuolemaantuomittujen on uutisoitu viimeisenä iltanaan mm. katsoneen elokuvia. Minkä leffan itse valitsisit viimeiseksi katsottavaksesi?
Olisiko Kike Elomaa hyvä kulttuuriministeri?
Ei sen huonompi kuin Karpelakaan.
Mites olisi Jussi Halla-Aho maahanmuuttoministerinä?
Mites olisi Jussi Halla-Aho maahanmuuttoministerinä?
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Ei sen huonompi kuin Astrid, on vaan toista ääripäätä.
Haittaako katupöly ja koiranpaskat?
Haittaako katupöly ja koiranpaskat?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Paskat kyllä haittaavat, varsinkin kun niitä on meidän pihalla siinä missä lapset leikkivät! Samoin kuin tumppeja ja lasinsiruja! Eivät ole ihmiset ajatelleet että ne tulevat esiin lumien sulettua...
Paskotatko koiraasi tai heitteletkö tumppeja lasten leikkipihalle?
Paskotatko koiraasi tai heitteletkö tumppeja lasten leikkipihalle?
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
- Juliet Jones
- Axel Foley
En ikinä. Kumpaakaan!!
Montako viikkoa menee siihen, että koivut ovat hiirenkorvilla?
Montako viikkoa menee siihen, että koivut ovat hiirenkorvilla?
Nolla.
Pystytkö pitämään oluthanat kiinni ensi viikonlopun ajan, vaikka se on kaksinkertaisen mittainen ja vappuakin pitäisi aloitella ja lämmintä pukkaa?
Pystytkö pitämään oluthanat kiinni ensi viikonlopun ajan, vaikka se on kaksinkertaisen mittainen ja vappuakin pitäisi aloitella ja lämmintä pukkaa?
No problem,käytän niin harvoin eikä muutamat juhlapyhät tee siihen mitään poikkeusta. Parempaakin tekemistä kuin läträtä alkoholin kanssa.INES 7 kirjoitti: Pystytkö pitämään oluthanat kiinni ensi viikonlopun ajan, vaikka se on kaksinkertaisen mittainen ja vappuakin pitäisi aloitella ja lämmintä pukkaa?
Kuka/mikä saa sinut aina hyvälle tuulelle?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Joulupukki.
Ethän sinäkään usko minkäänlaisiin horoskooppeihin,edes niihin näennäisen monimutkaisiin astrologisiin, planeettojen asentoihin perustuviin?
Ethän?
Ethän sinäkään usko minkäänlaisiin horoskooppeihin,edes niihin näennäisen monimutkaisiin astrologisiin, planeettojen asentoihin perustuviin?
Ethän?
En!
Montako JYTKY-aiheista t-paitaa aiot ostaa kesätoreilta?
Montako JYTKY-aiheista t-paitaa aiot ostaa kesätoreilta?
Olen horoskooppimerkiltäni jousimies.Jos Saturnus on nousevan kuun aikaan samalla linjalla Venuksen luoteeseen laskevan säteen vaikutuspiirissä,Luna tulee määräämään ostopäätöksiäni.Toisaalta vaimoni on neitsyt,joten asiaan vaikuttaa suurelta osin Mercuriuksen takana vallitseva tähtisumu.Tähtisumusta holtittomasti erkaantuvat sädesuihkut määrittelevät paitojen lukumäärän.Jos staattinen atmosfääri alueella on vähäistä,ostopäätöstä ei synny lainkaan.
Rutto vai kolera?
Rutto vai kolera?
Kolera, kuulostaa koleemmalta.
Säteilysairaus vai sukeltajantauti?
Säteilysairaus vai sukeltajantauti?