- Pihotappi_Ano_aurinkoinen.jpg (115.8 KiB) Katsottu 2144 kertaa
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Huhti 21, 2023 5:07 pm
Siunataan minua ja rukollaan, ollaan niin uskovaista.
Ollaan tekemässä itsestä presidenttiä ja kuningasta profetioiden kautta.
Hyvänen aika! Sitten ei sen vertaa ymmärrä Raamatusta että väittää että eletään pallolla joka kiertää aurinkoa.
Raamatussa sanottiin järjestys, ensin luotiin maa ja myöhemmin aurinko.
Kuinka pihalla täytyy oikeesti olla? Mikä ihmeen teletappi sinä Jouko Piho oikeesti olet?
Missä tahansa poliittisessa ryhmittymässä puheenjohtaja yleensä kiittää ehdokkaita vaalien jälkeen.
Ano alkaa kuitenkin heti kiusaamaan häntä edes jollain tasolla tukeneita VKK:n toiminnassa mukana olleita.
Jossain huomasin että joku Anon kannattaja haukkui Jouko Pihoa narsistiksi.
Jälleen kerran kannattaa kääntää kaikki ylösalaisin.
Anon fantasiat itsestään viestintuojana tai profeetallisten unien näkijänä viittaavat messiaskompleksiin ja myös narsismiin.
Anon on vaikea hyväksyä omaa häviötä. Muut saavat nyt mennä likaveden mukana. Mielellään koko maailma.
Kolmas maailmansota on Anolle ns. laajennettu itsemurha. Kulttimaisuus hönkii puheista läpi.
Sekä
Teppana Euro että SKE:n
Riikka Salmi ovat kritisoineet Anon mölöytystä.

- Teppana_Salmi.jpg (39.74 KiB) Katsottu 2144 kertaa
TE: - Korrekti ja maltillinen vastaus sinulta Jouko . Et ole todellakaan tehnyt tässä mitään väärin, ja loukkaus Ano n puolelta oli yllätys. Sääliksi tässä käy häntä kun asia ei ole epäselvä, ei sinua Jouko. Sama tuon litteä maa -jutun suhteen kristinuskon näkökannalta. Näissä uskisflättärien ulostuloissa on kyseessä myyttis-runollisten sielua koskettavien ja hengen ymmärrystä kasvattamaan tarkoitettujen "luonnontieteellisten" ilmaisujen ja kielikuvien väärinkäyttö primitiivis-metafyysisten postulaattien rakenteluun begging the question -tyyppisiä kehäpäätelmiä hyväksi käyttäen.
RS:- Vaikea ymmärtää miksi puolueen puheenjohtaja puhuu noin ja hyökkii omaa kansaansa vastaan nimitellen apinoiksi ja ties miksi. Erittäin outoa käytöstä. Toivon Ano Turtiaiselle parempaa vointia ja enemmän harkintaa ulostuloissaan. Jouko Piho lle hatunnosto asiallisesta ja harkitusta vastauksesta!
https://www.juhosaastamoinen.fi/blogi/2 ... moituksen/
#VKK #AnoTurtiainen hokee sekavia #YouTube’ssa ja haukkuu #JoukoPiho’n teletapiksi – #Piho sanoitti vastauksensa #Facebook-seinällään ja kertoi mielipiteensä tekeekö kunnianloukkauksesta ilmoituksen – #video
Piho itse kertoo, että hän ei ole loukkaantunut tai vihainen Turtiaisen puheista, mutta hän on erittäin hämmästynyt tilanteesta.
Hän toteaa myös, että hän on ymmärtänyt VKK:n periaatteen olevan se, että erilaiset mielipiteet ja käsitykset ovat sallittuja, mutta litteän maan teorian kohdalla tämä ei näytä pätevän.
Tämä tapaus kertoo paljon siitä, kuinka erilaiset mielipiteet ja käsitykset voivat johtaa jopa henkilökohtaisuuksiin ja loukkaaviin puheisiin. On tärkeää muistaa, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja käsitykseen, ja että niitä tulee kunnioittaa, vaikka ei olisikaan samaa mieltä.
Poliittisessa keskustelussa on tärkeää keskittyä argumentteihin ja faktoihin, eikä henkilökohtaisuuksiin tai loukkaavaan puheeseen.
Jouko Piho sanoi, että on saanut monia ehdotuksia kunnianloukkaus-tutkintapyynnön tekemisestä, mutta ei kuitenkaan tee siitä ilmoitusta.
Piho on myös itse kommentoinut Anon loukkaavaa ulostuloa omalla Facebook-sivullaan sekä Turtiaisen Facebookissa.

- JP_vastaa_Anolle.jpg (61.61 KiB) Katsottu 2152 kertaa
JP: - Ano Turtiainen: ”Mikä ihmeen teletappi sinäkin Jouko Piho oikeesti olet?” Näin Ano Turtiainen todellakin sanoo oheisen linkin videolla, jonka hän julkaisi perjantaina 21.4.2023. Miksi Turtiainen moista ihmettelee, selviää videosta alkaen kohdasta 5:02 ja loppuun 6:37 asti.
Videon alussa on aivan hyvää asiaa, mutta lopussa on voimakasta ja minua halventavaa sanailua minua vastaan, koska julkaisin 19.4.2023 kannanoton, jossa kirjoitin maltillisesti, että olen aikoinaan eli 7-8 vuotta sitten tutkinut paljonkin litteän maan puolesta puhujien väitteitä, mutta en vakuuttunut, joten olen edelleen heliosentrisen näkemyksen kannattaja eli että Maa on pallon muotoinen ja kiertää aurinkoa.
Kirjoitin myös, että en halua käydä enää asiasta keskustelua, mutta koska minun kantaani on kysytty somessa, niin päätin vastata, että en kannata litteän maan teoriaa.
Sen verran korjausta Turtiaisen puheeseen, että kun hän sanoo, että ”tullaan jopa eduskuntaan häntä tapaamaan ja rukoilemaan hänen puolestaan”, niin minä tosiaan kävin eduskunnassa 24.5.2022, mutta se tapahtui Turtiaisen itsensä kutsusta, jonka otin vastaan, ja meillä olikin todella hyvä tapaaminen, jonka lopussa minä siunasin Anoa Jeesuksen nimessä.
Nyt se onkin Turtiaisen mielestä jotenkin huono asia, koska en ole samaa mieltä hänen kanssaan maan litteydestä ja paikallaan pysymisestä.
Kävin sen jälkeen Turtiaisen kutsumana eduskunnassa toisenkin kerran 8.12.2022, jolloin hän haastatteli minua eduskunnan studiossa. Silloin tehty video on saanut Youtubessa jo 31677 katsojaa.
Minulle on sanottu, että VKK:ssa saa olla erilaisia käsityksiä ja mielipiteitä, mutta ilmeisestikään tässä litteä maa -asiassa ei saa olla eri mieltä puheenjohtajan kanssa – tai jos on, niin sitten joutuu videolla kuultavan hyökkäyksen kohteeksi. Mielestäni tässä ei toteudu sananvapaus eikä VKK:n periaatetta noudateta.
En ole loukkaantunut enkä vihainen enkä tee ilmoitusta kunnianloukkauksesta, kuten jotkut ovat ehdottaneet. Olen vain erittäin hämmästynyt, suorastaan äimän käkenä.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.