Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Onpas.jamppa kirjoitti:Nyt tässä keskustelussa ei oo enää miehillä mitään sanottavaa
Olen jo aikasemmissa raporteissani maininnut ja vastustanut miesten järjetöntä "korvasta raahaamista" tuonne synnytyssaliin mukaan.
Miehen tehtävä on polttaa sikaria ulkona ja odotella hermostuneena whiskypullon kera. Jätetään noi synnytyslääkärin ja -hoitsun tehtävät ammattilaisille. Niin se on tuhansia vuosia mennyt ja saa mennä vastedeskin. Scandinaviassa vaan on näitä alahuuli vapisevia tunteikkkaita ja feminiinisiä miehiä, jotka tekevät kuten nainen sanoo. Ei ihme, kun etelän hetelmät naisia kiinnostaa.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Onpas.EuroJR kirjoitti:jamppa kirjoitti:Nyt tässä keskustelussa ei oo enää miehillä mitään sanottavaa
Olen jo aikasemmissa raporteissani maininnut ja vastustanut miesten järjetöntä "korvasta raahaamista" tuonne synnytyssaliin mukaan.
Miehen tehtävä on polttaa sikaria ulkona ja odotella hermostuneena whiskypullon kera. Jätetään noi synnytyslääkärin ja -hoitsun tehtävät ammattilaisille.[/ quote]
Itselleni pelkästä miehen läsnäolosta oli paljon apua,ei siinä miehen tarvitse muuta tehdäkään kun olla läsnä,tukena.
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, Ma Joulu 03, 2007 4:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Mulla yksi kaveri meni sinne ja sanoi, ettei vuoteen kiinnostanut seksi sen jälkeen. Moni muukin on kertonut samaa. Ei välttämättä ole kovin hyvä homma mennä tsiigaamaan, mikäli erotiikka tulevaisuudessa kiinnostaa.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Olen muuten huomannut,että monet ns. kovat jätkät eivät uskalla synnytystä katsoa(mihinhän se rohkeus katoaa),siitä johtuu etteivät jotkut mene,ei tietenkään kaikki.
-
Kalessin
- Adrian Monk
^mutta se on kyllä varma, että jos minä kuunaan synnytän niin mun mies ei tule lähellekään mua ennen kuin tapahtuma on ohi. Mä kannatan vahvasti näitä entisajan kätilöiden konsteja "menepäs nyt tuleva isä hakkaamaan halkoja, jotta saadaan keitettyä vettä ja niitä rättejä", parempi vaan kun pysyvät poissa jaloista, ihan noin niin kuin hoitajankin näkökulmasta. ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa, kun ollaan iskää raahattu sillä lakanalla salista ulos. mutta kukin tyylillään. 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Höpön löpön.Jos vaikuttaa se on sitten omien korvien välissä vika.Kuitenkin kaksi täysin eriasiaa.EuroJR kirjoitti:Mulla yksi kaveri meni sinne ja sanoi, ettei vuoteen kiinnostanut seksi sen jälkeen. Moni muukin on kertonut samaa. Ei välttämättä ole kovin hyvä homma mennä tsiigaamaan, mikäli erotiikka tulevaisuudessa kiinnostaa.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Olen muuten huomannut,että monet ns. kovat jätkät eivät uskalla synnytystä katsoa(mihinhän se rohkeus katoaa),siitä johtuu etteivät jotkut mene,ei tietenkään kaikki.
Minun mies sitäpaitsi sanoo aina,että ne hetket kun on nähnyt oman lapsensa syntyvän ovat elämän parhaita hetkiä.
Ehkä ero on tosiaankin miehissä...
Totuus on tarua ihmeellisempää
Ei varmaankaan kannata katsoa sieltä ns. kätilön näkökulmasta.EuroJR kirjoitti:Mulla yksi kaveri meni sinne ja sanoi, ettei vuoteen kiinnostanut seksi sen jälkeen. Moni muukin on kertonut samaa. Ei välttämättä ole kovin hyvä homma mennä tsiigaamaan, mikäli erotiikka tulevaisuudessa kiinnostaa.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Olen muuten huomannut,että monet ns. kovat jätkät eivät uskalla synnytystä katsoa(mihinhän se rohkeus katoaa),siitä johtuu etteivät jotkut mene,ei tietenkään kaikki.
hmmm.mun sekiselämä on ain aollut vireää, eikä siihen ole vaikuttanut kumppanin synnytyksessä mukana olo. En ole koskaan pakottanut vaan mies on iahn kysynyt että kai saa tulla mukaan.mulle se ei ole mikään elämän ja kuoleman asia. Onhan siitä miehestä seuraa ennenkuin kivut vievät hilseen yli muuten vois olla tylsää....mun miehen kotimaassa on muuten edelleen kotisynnytys voimissaan eli Hollannissa. Kätilön lisäksi auttajana on puoliso eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Kyllä miehet on kautta aikojen joutuneet olemaan myös synnytyksessä mukana... nykyajan hyvinvointi-yhteiskunta tarjoaa sairaalat ja hlökunnat joten enää se ei ole tarpeellista. Eli entisaikaan jos mies vaan sattui olemaan kotona eikä sotimassa tai metsästämässä tms. niin yleensä oli kuitenkin paikalla vaikka ei nyt ihan olis siellä jalkojen välissä kuikuillut....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Tarkennan hieman tuota kirjoitustani. Voipi se mies mielestäni sinne synnytykseen mukaan mennä tukemaan, tai muuten olemaan läsnä. Näin siis jos itse myös niin haluaa. Jos taas on sinne raahattu "naistenlehtien oppien" mukaan, voi puolestani puhaltaa penaaliinsa. Jokainen taaplatkoon tyylillään.
Sitten on tosiaan nämä jalkojen väliin tippa linssissä, videokameroin tai ilman, tiirustelevat. En tämän sakin usko niin aktiivista olevankaan vällyjen välissä, joten tuskin siinä mikään hirveä eroottispoliittinen menetys on.
Sitten on tosiaan nämä jalkojen väliin tippa linssissä, videokameroin tai ilman, tiirustelevat. En tämän sakin usko niin aktiivista olevankaan vällyjen välissä, joten tuskin siinä mikään hirveä eroottispoliittinen menetys on.