Misogynia- ketju palstan "miehille"

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Misogynia- ketju palstan "miehille"

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 12:55 am **
Ei ole mitään säälittävämpää kuin yrittää epätoivoisesti haukkua toisia, jotta itse omana itsenään kokisi olevansa( ilmeisesti tässä tapauksessa) kauniimpi. Oletkos sellainen pick me girl?
Ei se ole haukkumista. Tuo täti on päästänyt itsensä omilla elämänvalinnoillaan kamalaan kuntoon ja sitten syyttelee muita, kun ei ole hyvä olla, munaa ei ole näkynyt vuosiin ja dildoakin on vaikeaa sovittaa, kun pesuvatia ei meinaa löytyä, vaikka kuinka kaivelee vatsaa pois tieltä.

Ihan samaan tapaan eräs ihmisryhmä syyttelee mamuja ongelmistaan. Ja totuus on, että vaikka mamuja ei olis yhtään, tai kukaan ei tuolle tädille sanois mitään niin silti molemmat keksis uusia ongelmia mistä valittaa sen sijaan, että parantaisivat oman elämänsä laadun sille tasolle, että on mukavaa olla ja hengittää.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 12:55 am
JanitaSlim kirjoitti: To Maalis 05, 2026 10:56 am Kuva
Sarjassa haastatellaan muun muassa Sanna Aaltosta, joka on tehnyt pro gradu -tutkielman sisäistetystä naisvihasta.
Kuinka paljon tuosta naisvihasta on hänen omaa päänsisäistä vihaansa itseään kohtaan, kun tehnyt itsestään Jabba Theh Huttin.
**
Ei ole mitään säälittävämpää kuin yrittää epätoivoisesti haukkua toisia, jotta itse omana itsenään kokisi olevansa( ilmeisesti tässä tapauksessa) kauniimpi. Oletkos sellainen pick me girl?
Lima-Jani on kaulapartainen mies, joka tykkää esiintyä 60-vuotiaana naisena, joka on entinen malli. Kertoo ehkä jostain jotain, luulisin.
Mitä te dorkat dorkailette?
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Ja kuka vittu tämä tiktokin Eliitti Elias on?

Is tai ILoli juttu päivällä. Jota en enää löydä
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

]
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 6:19 pm
NeroKatti kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 12:55 am
JanitaSlim kirjoitti: To Maalis 05, 2026 10:56 am Kuva

Kuinka paljon tuosta naisvihasta on hänen omaa päänsisäistä vihaansa itseään kohtaan, kun tehnyt itsestään Jabba Theh Huttin.
**
[/quote

Lima-Jani on kaulapartainen mies, joka tykkää esiintyä 60-vuotiaana naisena, joka on entinen malli. Kertoo ehkä jostain jotain, luulisin.
**
Aaivan :D ..se selittääkin
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 27, 2026 6:19 pm
Jep. Hieman surullisen tekee tapauksesta se, että tuon tuostakin joku menee halpaan. Melkoinen vellipersehän se on, ja vasikkanappia huitoo tosi mielellään, kun ensin on saanut houkuteltua toisen sanomaan paskasti lautamiesosion ulkopuolella.
X X X X X
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Tuohon Patrician teinityttökyttäämiseen kommentoisin.

On täysin epärealistista odottaa koskaan sellaista nautraalia ja platonista maailmanjärjestystä, jossa kanssaihmiset eivät katsoisi kiinnostuneina kauniita ihmisiä. Tietynlaiset miesvartalot ja ulkonäkö kiinnittää oman huomioni, pidän heistä ja he miellyttävät silmääni. Mutta se kommentointi ja nykyään myös rumuuden kommentointi ovat arkipäivää.

Olennaista on kuitenkin se, että alanko seurata heitä (komeita miehiä), läähättää ja tyrkyttää itseäni vai tyydynkö päänsisäiseen fantasiointiini. Käytöstavat olisivat ihan kiva muistaa, ja kulttuurinrikastamisen myötä on ihan normaalia, että ohikulkeissaan mies kouraisee haaroväliään, nuoleskelee huuliaan tai tekee jotain helvetin yhdyntäliikkeitä yökerhon tiskillä. Puristaa perseestä, käy rintoihin kiinni jne. Ja on todella vaikeaa keksiä sellaista tilannetta, jossa itse toimisin samoin ketään kohtaan, edes maailman parhaimmannäköistä miestä kohtaan.

En osaa sanoa, onko kyse ainakaan omalla kohdallani enää niinkään seksuaalisen ahdistelun kokemuksesta, vaan ennemminkin olen vitun kyllästynyt siihen, että kymmenes ihminen illan aikana tulee aivan uutisena kertomaan jotain pituudestani (hei, ootpa pitkä -ai no kiva kun kerroit, en olekaan huomannut itse asiaa), kommentoi hiuksiani (jotka ovat pitkät, paksut ja usein letillä -kehuhan se on kuten tuo pituuskin, mutta hei.. kiva, kiitos) tai persettäni, joka on kuulemma ihanan korealla ja mukavannököinen. Jep. ja sitten kun tämä kommentoija on usein vielä sen mittainen ukko, että se hänen naamansa on tosiaan siellä mun perseeni korkeudella, niin vaikeaa sanoa ollako vihainen, turhautunut vai suhtautuuko huumorilla. Joskus on lähellä etten sano vastaan: "Ai, no sinäpä olet varsinainen hobitti, perseesi on ihan lankku ja päälakesi näyttää kattoluukulta kun tukkaa ei ole. Oliko muuta?" NIin en tietenkään tee, mutta joskus tekisi mieli. Ja korostan, että jos tietyt ulkonäköpiirteet ovat aina ja kaikkialla ensisijaisesti kommentoijien huulilla tekisi mieli joskus aloittaa tutustuminen uusiin ihmisiin vähän toisella jalalla. Olen tottunut siihen, etät ensin pitää kärsivällisesti odottaa, että tämä henkilö saa ns. pankin tyhjäksi ja kommentoitua "uutena asiana" ulkonäköpiirteitäni ja sitten voimme vasta päästä asiaan, siis sellaisiin asioihin, joista itse saattaisin olla kiinnostunut.

Sama pätee isoihin tisseihin (joita itselläni ei luojan kiitos ole). Niitä on vaikeaa piilotella, ne pullottavat ihan kaikkien vaatteiden kanssa. Luuleeko tällainen kommentoiva mies, että nainen haluaa kuulla hänen mielipiteensä päivänselvästä asiasta, ja miksi hän olettaa, että juuri hänen kommenttinsa on jotenkin tarpeen siinä tilanteessa? Sanoisiko sama mies esimerkiksi syöpää sairastavalle, ventovieraalle ihmiselle että "näytätpä sairaalta, hui sentään?" Tuollaiselle ulkonäön kommentoinnille ei ole mitään käyttöä, koska isotissinen tietää että tissit ovat isot, lihava ihminen tietää olevansa läski, pitkä on pitkä ja sairas on sairas.
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

Sipi kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 1:12 pm En osaa sanoa, onko kyse ainakaan omalla kohdallani enää niinkään seksuaalisen ahdistelun kokemuksesta, vaan ennemminkin olen vitun kyllästynyt siihen, että kymmenes ihminen illan aikana tulee aivan uutisena kertomaan jotain pituudestani (hei, ootpa pitkä -ai no kiva kun kerroit, en olekaan huomannut itse asiaa), kommentoi hiuksiani (jotka ovat pitkät, paksut ja usein letillä -kehuhan se on kuten tuo pituuskin, mutta hei.. kiva, kiitos) tai persettäni, joka on kuulemma ihanan korealla ja mukavannököinen. Jep. ja sitten kun tämä kommentoija on usein vielä sen mittainen ukko, että se hänen naamansa on tosiaan siellä mun perseeni korkeudella, niin vaikeaa sanoa ollako vihainen, turhautunut vai suhtautuuko huumorilla. Joskus on lähellä etten sano vastaan: "Ai, no sinäpä olet varsinainen hobitti, perseesi on ihan lankku ja päälakesi näyttää kattoluukulta kun tukkaa ei ole. Oliko muuta?" NIin en tietenkään tee, mutta joskus tekisi mieli. Ja korostan, että jos tietyt ulkonäköpiirteet ovat aina ja kaikkialla ensisijaisesti kommentoijien huulilla tekisi mieli joskus aloittaa tutustuminen uusiin ihmisiin vähän toisella jalalla. Olen tottunut siihen, etät ensin pitää kärsivällisesti odottaa, että tämä henkilö saa ns. pankin tyhjäksi ja kommentoitua "uutena asiana" ulkonäköpiirteitäni ja sitten voimme vasta päästä asiaan, siis sellaisiin asioihin, joista itse saattaisin olla kiinnostunut.

Sama pätee isoihin tisseihin (joita itselläni ei luojan kiitos ole). Niitä on vaikeaa piilotella, ne pullottavat ihan kaikkien vaatteiden kanssa. Luuleeko tällainen kommentoiva mies, että nainen haluaa kuulla hänen mielipiteensä päivänselvästä asiasta, ja miksi hän olettaa, että juuri hänen kommenttinsa on jotenkin tarpeen siinä tilanteessa? Sanoisiko sama mies esimerkiksi syöpää sairastavalle, ventovieraalle ihmiselle että "näytätpä sairaalta, hui sentään?" Tuollaiselle ulkonäön kommentoinnille ei ole mitään käyttöä, koska isotissinen tietää että tissit ovat isot, lihava ihminen tietää olevansa läski, pitkä on pitkä ja sairas on sairas.
Eli kyse on siis siitä, että vääränlaiset ihmiset kehuvat. On naisilla vaikeaa tänä päivänä.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 2:38 pm
Eli kyse on siis siitä, että vääränlaiset ihmiset kehuvat. On naisilla vaikeaa tänä päivänä.
Ei se oikein ole kehumista, jos hokee ilmiselviä asioita eikä mieti ollenkaan, onko kuulijakunta ns. kartalla. Ei asia minua sinällään vaivaa, eikä oikeastaan ole kyse mistään seksuaalisesta häirinnästäkään. Vain moukkamaisuudesta. Siis ulkonäön kommentointi ylipäätään.

Omasta mielestäni edes tissien kommentointi ei ole seksuaalista häirintää, vaikka miehet niin itse luulevat. Mutta tissit ovat vauvoja varten, eivät miesten miellyttämiseen tarkoitetut. Ja kun joku viisikymppinen äijä kuolaa naisen tissejä, tulee itselleni väistämättä sellainen oidipus-sääli/puistatus :mrgreen:
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Sipi kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 3:12 pm
Ei se oikein ole kehumista, jos hokee ilmiselviä asioita eikä mieti ollenkaan, onko kuulijakunta ns. kartalla. Ei asia minua sinällään vaivaa, eikä oikeastaan ole kyse mistään seksuaalisesta häirinnästäkään. Vain moukkamaisuudesta. Siis ulkonäön kommentointi ylipäätään.

Omasta mielestäni edes tissien kommentointi ei ole seksuaalista häirintää, vaikka miehet niin itse luulevat. Mutta tissit ovat vauvoja varten, eivät miesten miellyttämiseen tarkoitetut. Ja kun joku viisikymppinen äijä kuolaa naisen tissejä, tulee itselleni väistämättä sellainen oidipus-sääli/puistatus :mrgreen:
Moni 50v nainen olisi onnessaan, jos edes 50v äijä kuolaisi niitä riipukkeita, jotka joskus ovat terhakat olleet.

Ja miehet pyrkivät aloittamaan keskustelua jollakin tavalla. Sekään ei naiselle sovi, että sanoo moi. Sen jälkeen tulee mulkoiluja ja ehkä kysymys, että kuka vittu sinä olet.

Kuten sanoin ei miehellä ole helppoa tänä päivänä, kun naistakaan ei saa kehua ellei ole itse arabian prinssi 5 miljoonan osakesalkulla ja Arnoldin nuorella vartalolla.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 3:20 pm Moni 50v nainen olisi onnessaan, jos edes 50v äijä kuolaisi niitä riipukkeita, jotka joskus ovat terhakat olleet.

Ja miehet pyrkivät aloittamaan keskustelua jollakin tavalla. Sekään ei naiselle sovi, että sanoo moi. Sen jälkeen tulee mulkoiluja ja ehkä kysymys, että kuka vittu sinä olet.

Kuten sanoin ei miehellä ole helppoa tänä päivänä, kun naistakaan ei saa kehua ellei ole itse arabian prinssi 5 miljoonan osakesalkulla ja Arnoldin nuorella vartalolla.
Miksi olet noin ummikko todellisuuteen nähden? Miksi noin mustavalkoinen? Oletko naisille, yhteiskunnalle, mille(?) katkera?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Bird kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 8:36 pm
KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 3:20 pm Moni 50v nainen olisi onnessaan, jos edes 50v äijä kuolaisi niitä riipukkeita, jotka joskus ovat terhakat olleet.

Miksi olet noin ummikko todellisuuteen nähden? Miksi noin mustavalkoinen? Oletko naisille, yhteiskunnalle, mille(?) katkera?
Ai se on katkeruutta, tai mustavalkoista ajattelua, jos toteaa sen tosiasian, että naiset ovat nykyaikana paljon mulkumpia kuin ennen ja eivät tunnu itsekkään tietävän mitä haluavat? :D
Bird
Axel Foley

KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 8:56 pm
Bird kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 8:36 pm

Ai se on katkeruutta, tai mustavalkoista ajattelua, jos toteaa sen tosiasian, että naiset ovat nykyaikana paljon mulkumpia kuin ennen ja eivät tunnu itsekkään tietävän mitä haluavat? :D
Olisiko ehkä kannattanut kirjoittaa heti suoraan noi asiat, mihin ilmeisesti halusit ottaa kantaa?

Et voi syyttää muita siitä, että sua ei ymmärretä, jos et kirjoita mitä todella ajat takaa. Lisäksi yliyleistät ja leimaat naisia huomattavasti ja kirjoitat itse vain tyyliin tällaista:

"Moni 50v nainen olisi onnessaan, jos edes 50v äijä kuolaisi niitä riipukkeita, jotka joskus ovat terhakat olleet.

Kuten sanoin ei miehellä ole helppoa tänä päivänä, kun naistakaan ei saa kehua ellei ole itse arabian prinssi 5 miljoonan osakesalkulla ja Arnoldin nuorella vartalolla."

Kerrotko vielä ihan konkretian tasolla millä kaikilla tavoilla "naiset ovat paljon mulkumpia kuin ennen"?

Spekuloin näiden kommenttiesi perusteella myös, että olet ehkä itse suht kokematon(?) ja tietämätön naisten suhteen ja mahdollisesti sun sosiaaliset taidot on huonohkot etkä osaa lähestyä naisia "normaalilla", rakentavalla tavalla? Ehkä myös luet Ylilautaa ja Minfossakin esiintyvää misogyniaa samalla tavalla kuin tosiuskovat lukee raamattua/koraania? Vai miksi sua muuten haittaisi se, että nykyään naistenkin lähestymisessa odotetaan mm. rakentavuutta, hienotunteisuutta?

Miehet, joille nää normaalit, hyvät käytöstavat, on arkipäivää, ei valita, että vittu kun naisille ei enää mitään voi sanoa. Mielenkiintoista, eikö?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
KumiJalkine
Hetty Wainthropp

Bird kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 9:09 pm Moni 50v nainen olisi onnessaan, jos edes 50v äijä kuolaisi niitä riipukkeita, jotka joskus ovat terhakat olleet.

Kerrotko vielä ihan konkretian tasolla millä kaikilla tavoilla "naiset ovat paljon mulkumpia kuin ennen"?

Spekuloin näiden kommenttiesi perusteella myös, että olet ehkä itse suht kokematon(?) ja tietämätön naisten suhteen ja mahdollisesti sun sosiaaliset taidot on huonohkot etkä osaa lähestyä naisia "normaalilla", rakentavalla tavalla? Ehkä myös luet Ylilautaa ja Minfossakin esiintyvää misogyniaa samalla tavalla kuin tosiuskovat lukee raamattua/koraania? Vai miksi sua muuten haittaisi se, että nykyään naistenkin lähestymisessa odotetaan mm. rakentavuutta, hienotunteisuutta?

Miehet, joille nää normaalit, hyvät käytöstavat, on arkipäivää, ei valita, että vittu kun naisille ei enää mitään voi sanoa. Mielenkiintoista, eikö?
Voin mä myös sanoa, että moni 50v mies olis onnessaan, jos se em. 50v riipputissi imis kyrpää? Mikä näissä tosiasioissa on sulle niin vaikeeta hyväksyä?

Some, some, some. Kaikki sen ovat huomanneet.

Okei. En oo. Ei vaa yli 180cm pituutta, filmitähden suosiota, 6 numeroista vuosipalkkaa yms. Ellei sit haluu semmost 50v ei minkäänäköst riipputissii.
Bird
Axel Foley

KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 9:51 pm
Bird kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 9:09 pm Moni 50v nainen olisi onnessaan, jos edes 50v äijä kuolaisi niitä riipukkeita, jotka joskus ovat terhakat olleet.

Voin mä myös sanoa, että moni 50v mies olis onnessaan, jos se em. 50v riipputissi imis kyrpää? Mikä näissä tosiasioissa on sulle niin vaikeeta hyväksyä?

Some, some, some. Kaikki sen ovat huomanneet.

Okei. En oo. Ei vaa yli 180cm pituutta, filmitähden suosiota, 6 numeroista vuosipalkkaa yms. Ellei sit haluu semmost 50v ei minkäänäköst riipputissii.
Siis... mitä? Sähän voit sanoa ihan mitä huvittaa, mutta olisit uskottavampi, jos perustelisit sanomisiasi myös. Aivan varmasti moni keski-ikäinen mies olis onnessaan, jos saisi ikäluokastaan hyvän kumppanin ja siltä vielä hyvät suihinotot. Btw. Ei kaikkien viiskymppisten naisten rinnat roiku. Täähän on itsestään selvää, eikö sulle ole? Vaikutat nimittäin olevan varsin irrallaan todellisuudesta.

Lautamiehistä saamani käsityksen mukaan olet ilmeisesti trolli (?). Mutta koska tää aihe on niin tärkeä ja omasta mielestäni soisi siitä keskustelun siirtyvän "vastapuolen" mitätöinnistä, leimaamisesta ym., jo vihdoin eteenpäin sinne ratkaisupuolelle, niin käytän sen hyväksi ja vastaan sen mukaan.

Yleensä ottaen on paljastavaa aina, kun hlöiden (oli ne sitten naisia tai miehiä) nimeämät “tosiasiat” pyörii pelkästään ulkonäön ja/tai pornon ja pornokielen ympärillä. Ehkä ongelma ei ole niinkään nykymiehissä eikä nykynaisissa, vaan tuossa yleistyneessä kulttuurissa ja "pornoistumisessa" sekä muussa vastaavassa? Unohtamatta, sitä että laajalti tunnustetaan naisten (ja vähemmistöjen) oikeus asettaa niitä omia rajojaan kunnolla (ei koske kyllä suurta osaa muslimimiehistä 😑).

Vaikuttaa siltä, että sun käsitys naisista perustuu sen pornomaailman lisäksi lähinnä sinne Ylilaudalle ja/tai ylipäänsä johonkin netin kommenttiosastoon. Oikeassa elämässä ihmiset yleensä arvostaa muutakin kuin tuota tasoa. Ainakin toivottavasti.

Btw. En tiedä tosiaan miten tuttua naisten anatomia on sulle, mutta tiesitkö että nuorella naisella, vaikka parikymppisellä, voi isot rinnat roikkua melkein navassa asti ja sitten taas viiskymppisillä, joilla on pienempien kuppikokojen rinnat, voi olla vielä hyvinkin kauniit rinnat kaikin puolin.

Muuten, tilastojen mukaan keski-iässä ne on myös nimenomaan naiset, jotka haluavat erota siitä keski-ikäisestä mielestään. On myös näyttöä, että miehet hyötyvät terveytensä näkökulmasta enemmän avioliitossa olemisesta ja naisten vastaavat arvot paranevat, kun ovat ottaneet sen avioeron.

Edit. vielä tämä; on kyllä totta, että naisissakin on heitä, joille pinnalliset piirteet vaikuttaa tosi paljon. Henkkoht surettaa esim. ettei lyhyet miehet saa välttämättä yhtään mitään tilaisuutta osoittaa naiselle eri puoliaan, koska monet naiset rankkaa ne pois pelkästään siksi, että ovat lyhyitä.

Edit. Lainaus ekasta kappaleesta on edelleen väärin, en jaksa yrittää korjata sitä. Eka kpl on siis toverimme Kumijalkineen käsialaan.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

KumiJalkine kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 3:20 pm
Sipi kirjoitti: Ma Huhti 13, 2026 3:12 pm

Moni 50v nainen olisi onnessaan, jos edes 50v äijä kuolaisi niitä riipukkeita, jotka joskus ovat terhakat olleet.

Sinä Lima-Jani et ole 60-vuotias nainen ja entinen malli.

Sinä olet kaulapartainen sivarin käynyt lyhyt incel-retku, kuten olen kirjoituksistasi päätellyt. Varmaan kannattaisi hankkia kokemuksia muualtakin kuin surkeana trollina Minfossa ja Ylilaudalla.
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin