Muistatko limppareiden repäisykorkit joista sai sormiinsa ammottavia haavoja
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
"Ensin vesi, sitten happo; muuten tulee käteen rakko."maija turjukka kirjoitti:Ammattiopinnoissa aikoinaan taisi joku pikkujuttu haihtua ns. savuna ilmaan hapon vaikutuksesta.
Kuinka jatkuu kotikemistin muistilause: Ensin vesi, sitten...?
Viinaa vai ei viinaa joulupöydässä?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Kaikki lahjat, joita saan ja joita en ole toivonut, ovat turhia. Toimitankin jo monetta joulua avaamattomia paketteja enemmän tarvitseville. Lasten itse tekemät ovat eri asia, mutta mitään kaupasta ostettavaa en tarvitse.
Äitini esim. tietää minun toimittavan kamat eteenpäin, mutta yrittää silti pakottaa ottamaan lahjoja vastaan ja vielä kiittämään niistä. Sitäkään en koskaan tee.
Sama seuraavalle. Kieltämättä kauhea aihe!
Äitini esim. tietää minun toimittavan kamat eteenpäin, mutta yrittää silti pakottaa ottamaan lahjoja vastaan ja vielä kiittämään niistä. Sitäkään en koskaan tee.
Sama seuraavalle. Kieltämättä kauhea aihe!
Nothing is quite what it seems
-
miinushka
- Agentti Scully
Jos meno jatkuu miehen sukulaisten toimesta samanlaisena kuin aiempina vuosina, niin...
kaulaliinoja, omituisia rasioita pahvista joilla ei ole mitään tekoa, teinitytöille sopivilla kuvioilla koristeltuja tyynyliinoja ja pyyhkeitä....
Siis kaikkea turhaa krääsää, jota olen kyllä aina joulua edeltävänä aikana sanonut meillä olevan riittävästi ja ettei mitään tarvitse ostaa.... Ehkä kamalimpia tähän asti oli oudoilla erivärisillä kirkkailla röyhelöillä kuvioidut tyynyliinat ja pöytäliina jossa oli jättikokoinen hevosenpään kuvio!
Toivottavasti eivät tänä vuonna ole tuhlanneet rahojaan tuollaisiin turhuuksiin!!
Lisää ahdistunutta vuodatusta peliin, eli samalla jatketaan!!
kaulaliinoja, omituisia rasioita pahvista joilla ei ole mitään tekoa, teinitytöille sopivilla kuvioilla koristeltuja tyynyliinoja ja pyyhkeitä....
Siis kaikkea turhaa krääsää, jota olen kyllä aina joulua edeltävänä aikana sanonut meillä olevan riittävästi ja ettei mitään tarvitse ostaa.... Ehkä kamalimpia tähän asti oli oudoilla erivärisillä kirkkailla röyhelöillä kuvioidut tyynyliinat ja pöytäliina jossa oli jättikokoinen hevosenpään kuvio!
Toivottavasti eivät tänä vuonna ole tuhlanneet rahojaan tuollaisiin turhuuksiin!!
Lisää ahdistunutta vuodatusta peliin, eli samalla jatketaan!!
Quis custodiet ipsos custodes?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Turhin tulee olemaan mieheni siskolta saatava muumiaiheinen yöpaituli. Mulla on niitä jo kaikissa sateenkaaren väreissä ja kaikki hahmot printattuina etumukseen. Taitaapa olla yksi raidallinenkin versio. Tähän settiin kuuluu toki ns. pörrösukat samaa sarjaa.
Hyvää ajatellen kai ostaavat, mutta kun en tarvitse. Yhden mieluisan lahjan kai saan, soda streamin. Toivottavasti on sitä, mitä ajattelen!
Mikä kodinkone on kaapissasi turhin?
edit, en ymmärrä miksi lasten juttuja printataan aikuisten vaatteisiin?? Anyone..? Nythän varmaan sitten muumien sijasta tulee hello kittyä tai snoopya.
Mikä kodinkone on kaapissasi turhin?
edit, en ymmärrä miksi lasten juttuja printataan aikuisten vaatteisiin?? Anyone..? Nythän varmaan sitten muumien sijasta tulee hello kittyä tai snoopya.
Ekaan: Henk. koht. omista varmaan hiustenkuivaaja, ihan siksi että se on mäsä.Loka kirjoitti:Mikä kodinkone on kaapissasi turhin?
Tokaan: No kun ne on katsos nyt muotia. En keksi muuta selitystä.
Oma kysymys: Kannattaako flunssaisena käydä saunassa?