Minusta Anneli kertoo Jukasta epäloogisesti, kun häneltä 2006 kysytään onko Jukalla ollut 'miesystävä homoilumielessä'. A oli kertonut juuri kun kysyttiin, että Jukka suhtautui homoihin 'myönteisesti'..
. (täh, on kai heidän joukossaan kusipäitä kuten ihmisissä yleensäkin..IMO, ok, A ehkä tarkoitti että 'ei ennakkoluuloisesti'. Anneli vastasi mahdolliseen homoilu-ystävä kysymykseen näin:
Jos on ollut hän ei ole ainakaan minulle kertonut siitä. Kysymys: Pidätkö mahdollisena vai oletko epäillyt em. asiasta?
Ei minulla ole mitään epäilyä tässä, mutta voi olla mahdollista. En ole koskaan tätä asiaa häneltä kysynyt. Jukalla on ollut tyttöystäviä ennen X:ää ja sinä aikana kun olin Y:n kanssa ja odotin lasta. Jukalla oli Z, joka asui Espoossa ja oli työvoimatoimistossa töissä ..jne JPEG149 - 150..
Ei ole minulla epäilyä asiasta, mutta voi se olla mahdollista? Loogistako: 'Luotan Jukkaan, mutta mahdollisesti siihen ei aihetta, koska voi olla että hän ei ole luotettava vaan salaa jotakin'.
Onnellinen avioliitto? Vaimo sekä luottaa mieheensä, neljän lapsen isään, että ei oikeastaan ihan luotakaan..?? Että olisikin mahdollista että mies onkin homo, on vain jättänyt kertomatta.. no niin..
Pientä se oli Jukan rahan käyttö. Se oli jonkun satasen (400?)minkä Jukka nosti käteistä kerran kuukaudessa omaan käyttöön, ja A piti tällaista jotenkin kysymyksiä herättävänä.. varsinainen hurvittelija, ei tehnyt tiliä muutamasta satasesta omaa palkkaansa vaimolleen.
aika loppu..
edit PS:
kuolemannaakka, sivulla JPEG 153 kerrotaan lainasummista. Jukka lainasi sisarelleen ja veljelleen tämän vaimolle yht 600 euroa, elokuussa 150 ja ja heinäkuussa 150. Sitten Jukan veli oli lainannut vielä 300 heinäkuussa. Sisarelle sama summa . Lisäksi on ollut sisarelle muutaman kympin lainoja. Sisar on maksanut takaisin. A:
. - Jukka tiesi, että en halunnut hänen lainaavan rahaa-Jukka ei ollut kertonut Annelille näistä lainoista. A kertoo, että on mahdollista, että Jukka on ottanut tässä jotain velkoja maksaakseen.. A ei kuitenkaan tiedä asiaa tarkemmin . .
Jukka on kyllä kunnollinen. Ei hänellä mitään hämäriä juttuja. Hän vain auttoi veljeään .
enempää en ehdi lukea..olisiko jossain vielä muitakin summia lainaksi annettua., en tiedä. Anneli oli tuolloin tutkinut Jukan papereita ( kuulustelu 9.12.2006), oli selvittänyt Jukan henkivakuutusasioita --JPEG153. Jukkaa ei ollut vielä tuhkattu..
korjattu sana purkitettu alatyylisenä.