Sen verran syvä on fiksaatio joillakin, että varmasti asiasta voi väitellä vaikka Anneli tunnustaisikin. Tunnustaisi silloin väärin.Tara kirjoitti:Tulee se kesä kaikille, niin risukasaan kuin turreillekin. Mun koiratkin on ihan lääpällään kun voivat taas kaivaa kuoppia kukkapenkkiin ja karkailla aidan alta, toisella vielä juoksukin..että huolia riittää.
Joskus vähän hirvittää kuinka koville se vielä jonain päivänä ottaa joillekin, kun/jos lopullinen käry käy..eikä jutusta jää tikun tikkua josta tehdä asiaa?
Ja mihin mä sitten tuhlaan aikaani!
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
post-veristi
- Susikoski
No on tosissaan. Ei sitä aina tajua, mihin ittensä laittaa näin keväällä saati kesän tullen. Kun käry käy niin jälki on todellakin sen mukainen.
Example - Lying To Yourself
-
post-veristi
- Susikoski
No juu juu, tosissaan, myönnetään. Ihan jouduin Suuren Esikuvani V:n pauloihin ja ansaan. Kello oli vaille kolmea, kun vihdoin pääsin sänkyyn. Eli todellakin meni yöunet. Mutta oli varotettu, myönnetään. Enää en tee tämmösiä kahvirekoja; kaikki läikkyi lattialle ja sänkyyn ja seinille. Oli tosissaan siivoomista. Oma vika, olis pitänyt noudattaa Konsta Apelin neuvoja, olis ollut yksinkertaisinta. Onneks kukaan ei töissä näe eikä ihmettele, kun oon näin väsynyt. Joku saa juoda munkin kahvit. Ja V. on silti ihan jees. Tosissaan on.
-
post-veristi
- Susikoski
Ja onko todellakin pakko vastata vielä Naakallekin? Onko? En oo tosissaan sama ihminen kuin V. Miten tään nyt voisi todistaa?? Miten se ois edes mahdollista? Vaan onko sillä oikeastaan mitään väliä... Ihan tosissaan, eikö voitais ihan tälleen vaan asiallisesti kirjoitella ja rikoksia pohtia, kun vielä päässä jotain järkee on tallella? Tätä menoa multa kyllä kuorikerros ohenee kuin kuusesta konsanaan.
Ulvila on saanut Ongelman. p-v: umpi***tuuntunut ... enpä ala arvailla kuka....Pelkkää matkimista, tai oikeastaan ei edes sitä, vaan matkimisen matkimista.
...
Nykyinen tyyli (remember?) on nyt sitten tuo, pälä-pälä..nuo triangulaatsiot, konstrtrstuktivismit, vitsejä? Ei, vaan herjaa, yrittää irvailla, pilkata. Naureskeleeko itsekseen itselleen, kahvikuppi keikkuu, läppäri märkä, kun pistää ns tajunnan virtaa. ... 'Kosto'? Mutta kenelle
PS: siistitty
...
Nykyinen tyyli (remember?) on nyt sitten tuo, pälä-pälä..nuo triangulaatsiot, konstrtrstuktivismit, vitsejä? Ei, vaan herjaa, yrittää irvailla, pilkata. Naureskeleeko itsekseen itselleen, kahvikuppi keikkuu, läppäri märkä, kun pistää ns tajunnan virtaa. ... 'Kosto'? Mutta kenelle
PS: siistitty
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Kauankohan tämä 'joku' jatkaa tuota parodiaansa eli ivamukaelmaa..post-veristi kirjoitti:No, joojoo tosissaan, pitääkö munkin päätä sotkea noilla meikeillä? Kysynpä vaan, vaikken vastausta haluukaan. No, mitäkö haluun? No tietysti terottaa teidänkin päähänne, että oon tässä ihan tosissaan. Todellakin. Pitäiskö se ihan tavata, ta-va-ta?
Enkö mä todellakin oo vaan yrittänyt tolkuttaa, että nettisaitin etusivu on tosissaan kuin käyntikortti. Voipi sitä aatella, että jos heti ensiesittelyssä Anneli tuopi esille ihan tommosta kuin eilen oon tuonut esille, niin eikö jo hälytyskellot ala soida itse kunkin päässä? Mulla ainakin soi. Todellakin.
Ja kato totakin termiä 'majapaikka'. Mikä siinä pistää silmään? No kerronko? Mulle ainaski tosissaan tuleepi mieleen ne surmayön tapahtumat: voipi olla majaa ja kilpee ja retkikirvestä. Näin on. Ja sitten on se puukko tai siis se fileerausveitsi. Jotta eikö siinä tosissaan oo vihjettä kerrakseen, eikö? Mulla kyllä ne kellot soipi. Kyllä mä voin Annelista päässäni kuvitella, että se voipi haluta antaa ihan itte tässäkin julkisen vihjeen, ihan niin kuin siitä nauhastakin. Ei oo ollu mikään blackout Annelilla tuona yönä, ei todellakaan. Tää on mun analyysi. Vai eikö tää jo vetoa kehenkään? Eikö?? Eikö kukaan tunne oivalluksen jloa?
Heittäytymällä pelleksi, hovinarriksi, yritetään saattaa ne keitten kanssa on mennyt joskus sukset ristiin, näyttämään narreilta. On se tosissaan, mutta eri asiasta kuin ne väitteet joitteen eteen ja perään lisää, että 'olen tosissani'.
Aivan vastaavan estraadille ponnahduksen teki taas kerran. Oikein, ihan tosi järkevä.. ensin. Mutta sitten
alkaakin kääntötakista napit putoilla,..
Miksi nähdä moinen vaiva? Typerä käyttäytyminen ja omassa nikissään, valitsemansa nikin avulla kokonaan toisen henkilön nikin raahaaminen perässään, kyllä jo kertoo jostain. yp saisi kehottaa tuo henkilöä vaihtamaan nimimerkkins', jollei muuta. Myös kuolemannaakka erehtyi pitämään post-veristiä samana kuin Veristi.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
-
post-veristi
- Susikoski
Joo tosissaan, Tara, jekkuja keksit ja niistä vihjeitä jakelet - etukäteen ja muka perästä kuuluu. Mihinkäs ansaan sinä nyt tosissas meinaat minut kaataa? Vihjailepa lisää, jotta munkin päässä alkais taas raksuttaa. Todellakin.
Ja kuka se tässä analysoi ja ketä? Minä analysoin vaan Annelii, mut sinä analysoit minuu. Onko tää sitä itse kritiikkii? Vai voisko tää olla itsekritiikkii?? Joo joo, mitä näetkään minussa? Mikä minussa niin silmään pistää? Jospa olenkin sinun heijastumasi? Nytkö sen vihdoin oivalsin? Kenen tajunnanvirtaa minun päässäni pyörii ja näytölle tupsahtaa? Kenen? Todellakin, tämä alkaa jo itseänikin kiinnostaa. Tässä ei nyt puhutakaan Ulvilasta vaan sinusta, Tara. Joo-o, kuka se haluaa Naakka-paralle luulotella, että minä olen Veristi? Ja kaikille muillekin? Kuka antoi ensimmäisen vihjeen siitä muille?? Sitä voipi tosissaan miettiä.
Olenko minä sinä? Otatko vastuun minun ajatuksistani ja tunteistani? Näetkö minut minuna vai itsesi heijastumana?? Olemmeko asioista yhtä mieltä ja samoilla menetelmillä Ulvilaa tutkimme? Ja tätä kysyn ihan tosissani. Näen sinussa, Tara, niin paljon hyvää, jotta voisin todellakin jälestää sinuakin. Kehukehu.
Mutta todellakin, minua ei tosissaan muu täällä kiinnosta kuin rikoksen ratkaiseminen. Uusia näkökulmia tänne yritän tuoda ja terottaa muitten silmiä näkemään mitä yksityiskohtaisimpia jälkiä todellisuudesta. Sitä aion jatkaa: tosissani.
Ja kuka se tässä analysoi ja ketä? Minä analysoin vaan Annelii, mut sinä analysoit minuu. Onko tää sitä itse kritiikkii? Vai voisko tää olla itsekritiikkii?? Joo joo, mitä näetkään minussa? Mikä minussa niin silmään pistää? Jospa olenkin sinun heijastumasi? Nytkö sen vihdoin oivalsin? Kenen tajunnanvirtaa minun päässäni pyörii ja näytölle tupsahtaa? Kenen? Todellakin, tämä alkaa jo itseänikin kiinnostaa. Tässä ei nyt puhutakaan Ulvilasta vaan sinusta, Tara. Joo-o, kuka se haluaa Naakka-paralle luulotella, että minä olen Veristi? Ja kaikille muillekin? Kuka antoi ensimmäisen vihjeen siitä muille?? Sitä voipi tosissaan miettiä.
Olenko minä sinä? Otatko vastuun minun ajatuksistani ja tunteistani? Näetkö minut minuna vai itsesi heijastumana?? Olemmeko asioista yhtä mieltä ja samoilla menetelmillä Ulvilaa tutkimme? Ja tätä kysyn ihan tosissani. Näen sinussa, Tara, niin paljon hyvää, jotta voisin todellakin jälestää sinuakin. Kehukehu.
Mutta todellakin, minua ei tosissaan muu täällä kiinnosta kuin rikoksen ratkaiseminen. Uusia näkökulmia tänne yritän tuoda ja terottaa muitten silmiä näkemään mitä yksityiskohtaisimpia jälkiä todellisuudesta. Sitä aion jatkaa: tosissani.
En ala pähkäillä kanssasi sinun sisäisiä aatoksiasi. Miksi ylipäätään käännät huomion itseesi, jos kerran Ulvilan tapaus sinua kiinnostaa??.
En kai minä 'sinuu' ole analysoinut, vaan feikeille tyyppillisiä merkkejä havainnut valitsemasti kielellisestä tyylittelystä, eli tuottamastasi kielestä, mm.. Eikös joku muukion jo tehnyt samoin, pohti käyttämääsi kieltä, sen rakennetta, jollain tapaa? Se on eri asia kuin sinä. Sitä en voi tietää kuka sinä olet, eikä se ole edes pointti.
Pidän eräätkin aatokseni ihan vain omassa päässäni. Minä en mitään 'ansoja' järjestele. Ole huoletta. En aio enkä halua käyttää aikaani tällaiseen tämän enempää. Itsepä tiedät. Monesti sitä tekee viisaammin kun 'itseä koskevat' mölyt pitää mahassaan.
Jäljittelystä: Ihan vapaasti, alat vaan matkia minua ja ketä vain..minkäs minä tai kukaan sille voisi?? Aina voi yrittää. On tämä netti tämmöinen.
Minä kellekään mitään halua että alkaisivat luulotella, kn itse väitti omin päin mitä väitti. Myös us kertoi aatoksistaan aihetta koskien.
Olen tavannut netissä henkilöitä, jotka ovat oivallisia matkijoita, ja ovat saaneet aikaan todella ikäviä asioita ihan oikeitten ihmisen välille, pahimmillaan. Siksi halveksin tällaisia jekuttajia. Keskustelua he eivät edistä, häiritsevät vain. Itsensä kanssa keskustelijat löytyvät myös usein feikkien joukosta.
---
Se siitä..eivät nuo 'esittäjät' kuitenkaan koskaan onnistu kun pidemmälle mennään... Aika sen näyttää, aina.
En kai minä 'sinuu' ole analysoinut, vaan feikeille tyyppillisiä merkkejä havainnut valitsemasti kielellisestä tyylittelystä, eli tuottamastasi kielestä, mm.. Eikös joku muukion jo tehnyt samoin, pohti käyttämääsi kieltä, sen rakennetta, jollain tapaa? Se on eri asia kuin sinä. Sitä en voi tietää kuka sinä olet, eikä se ole edes pointti.
Pidän eräätkin aatokseni ihan vain omassa päässäni. Minä en mitään 'ansoja' järjestele. Ole huoletta. En aio enkä halua käyttää aikaani tällaiseen tämän enempää. Itsepä tiedät. Monesti sitä tekee viisaammin kun 'itseä koskevat' mölyt pitää mahassaan.
Jäljittelystä: Ihan vapaasti, alat vaan matkia minua ja ketä vain..minkäs minä tai kukaan sille voisi?? Aina voi yrittää. On tämä netti tämmöinen.
Minä kellekään mitään halua että alkaisivat luulotella, kn itse väitti omin päin mitä väitti. Myös us kertoi aatoksistaan aihetta koskien.
Olen tavannut netissä henkilöitä, jotka ovat oivallisia matkijoita, ja ovat saaneet aikaan todella ikäviä asioita ihan oikeitten ihmisen välille, pahimmillaan. Siksi halveksin tällaisia jekuttajia. Keskustelua he eivät edistä, häiritsevät vain. Itsensä kanssa keskustelijat löytyvät myös usein feikkien joukosta.
---
Se siitä..eivät nuo 'esittäjät' kuitenkaan koskaan onnistu kun pidemmälle mennään... Aika sen näyttää, aina.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minusta on säälittävää, että jotkut ovat niin pöljiä, etteivät ymmärrä, että kirjoittamansa teksti on kuin sormen jälki tai DNA. Siitä ikävä kyllä tunnistaa ja sen perusteella, vaikka kuinka yrittäisi kikkailla, näkee tutplanikit ihan ilman suurennuslasia.
Tottahan toki on, että vaatii älyä älytä, eikä kaikilla sitä täälläkään ole.
Tottahan toki on, että vaatii älyä älytä, eikä kaikilla sitä täälläkään ole.
Nuotio & Äreät Tiput
Mietin tuossa pitkään Ulvila-osion uusimpia viestejä lukiessani, osallistunko tähän yllä olevaan keskusteluun ollenkaan. Asiahan ei minua henkilökohtaisesti koske mitenkään, mutta jollain tavoin koen olevani 'vastuussa' asiasta oman persoonani - tai oikeammin nikkini - kautta. Tottahan on, että 'post' on ilmaissut jäljittelevänsä juuri minua. Huomioni mukaan hänen matkimisensa liittyy yksinomaan nimeni osakäyttöön ja mielipiteitteni jonkinasteiseen 'kannattamiseen', ei muuhun. Kieltämättä minusta on hauska lukea hänen höpinöitään, enkä täysin ymmärrä hänen osakseen saamaansa paheksuntaa. Tilanne on kenties sama kuin aikoinaan Sirpan kohdalla: aikani häntä 'luettuani' aloin huomata, mitä viisauksia hänen tekstiensä takana piileekään. Siitä lähtien olen pitänyt hänestä. Tällä en toki tarkoita, että 'suhteeni' 'postiin' tulisi välttämättä koskaan muodostumaan samanlaiseksi kuin Sirpaan. Korostaisin vain ja yksinomaan sitä, ettei minua ainakaan henkilökohtaisesti 'postin' olemassaolo häiritse. Toivottavasti se ei myöskään aiheuta epäluuloja minun ja Taran välille, vaan pohdintojemme keskiössä on jatkossakin Annelin kertomusten tekstianalyyttinen tarkastelu. KKO:n päätöksen saapuminen kieltämättä odotuttaa itseään.
Se nyt vaan teki sen jo.
Olis kannattanut ajatella, ensteks. Käsittämätöntä epäluuloisuuden ruokkimista, sooloilua..kuuseen koko post-veristi, ja Veristi sen perässä jos omatunto koputtaa. Hyvää matkaa.
En aio osallistua itseaiheutettujen harmien selvittelyyn. Niillä ei ole mitään tekemistä Ulvilan kanssa.
laitan vihamieslaatikkoon ne jotka mielestäni aiheuttavat eniten sekoiluja palstalla.
Ei auta mikään.
Tahallaan henkilöitten sekottaminen toisiinsa on ..., ties mitä, olkoot kyseessä vaikka kuinka fiksu ihminen ja mitä vain.
Jätän tämän tähän.
Aika näyttää.
Siinä kaikki.
Olis kannattanut ajatella, ensteks. Käsittämätöntä epäluuloisuuden ruokkimista, sooloilua..kuuseen koko post-veristi, ja Veristi sen perässä jos omatunto koputtaa. Hyvää matkaa.
En aio osallistua itseaiheutettujen harmien selvittelyyn. Niillä ei ole mitään tekemistä Ulvilan kanssa.
laitan vihamieslaatikkoon ne jotka mielestäni aiheuttavat eniten sekoiluja palstalla.
Ei auta mikään.
Tahallaan henkilöitten sekottaminen toisiinsa on ..., ties mitä, olkoot kyseessä vaikka kuinka fiksu ihminen ja mitä vain.
Jätän tämän tähän.
Aika näyttää.
Siinä kaikki.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minua puolestaan ärsyttää koko asiassa ainoastaan sääntöjen vastainen tuplanikkeily.
Post:han ei ole kukaan uusi, vaan taas yksi haarauma näiden 'keskenään keskustelevien' tuplien loppumattomassa jonossa.
Minusta tuo tuplailu kertoo paljon henkilöstä nikin/nikkien takana. Koen, ettei tuollainen ihminen ole todellisessa elämässään sinut itsensä kanssa, saati rehellinen. Enkä siedä elävässä elämässä teeskentelijöitä.
Post:han ei ole kukaan uusi, vaan taas yksi haarauma näiden 'keskenään keskustelevien' tuplien loppumattomassa jonossa.
Minusta tuo tuplailu kertoo paljon henkilöstä nikin/nikkien takana. Koen, ettei tuollainen ihminen ole todellisessa elämässään sinut itsensä kanssa, saati rehellinen. Enkä siedä elävässä elämässä teeskentelijöitä.
Nuotio & Äreät Tiput
... petos on petos. Kertoo jotakin asenteestaan toisiin nikkeihin, - sitten vielä kerjätään kiitosta perään. Teeskentely on inhottavimpia asioita mitä tiedän.
Netissä kun ollaan, kun ei olla livessä eikä tulla olemaan, niin ei ole mahdollista tällaisia henkilösekaannuksia selvitellä. Kääntää vaan lehteä. Siinä se. Näillä mennään.
Netissä kun ollaan, kun ei olla livessä eikä tulla olemaan, niin ei ole mahdollista tällaisia henkilösekaannuksia selvitellä. Kääntää vaan lehteä. Siinä se. Näillä mennään.
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Samaa mieltä Taran kanssa. Tara on mielestäni avoimesti jakanut ulvila-oivalluksiaan muille kirjoittajille, ei ole harrastanut sooloilua. Epämiellyttävää todellakin tuollainen pV:n/ V:n muka-ironia, joka loukkaa toista kirjoittajaa ja pyrkii ihannoimaan itseään. Ryhtyy itsensä kannattajaksi, oman Suuren Idean ihailijaksi.Tara kirjoitti: - - -
Käsittämätöntä epäluuloisuuden ruokkimista, sooloilua..kuuseen koko post-veristi, ja Veristi sen perässä jos omatunto koputtaa. Hyvää matkaa.
- - -
Mun täytyy sanoa, etten pysy postveristin tajunnan virrassa mukana montaakaan riviä. Pari kertaa yritettyäni en ole yrittänytkään ja se siitä omalta osaltani.Lähtöruutu kirjoitti:Samaa mieltä Taran kanssa. Tara on mielestäni avoimesti jakanut ulvila-oivalluksiaan muille kirjoittajille, ei ole harrastanut sooloilua. Epämiellyttävää todellakin tuollainen pV:n/ V:n muka-ironia, joka loukkaa toista kirjoittajaa ja pyrkii ihannoimaan itseään. Ryhtyy itsensä kannattajaksi, oman Suuren Idean ihailijaksi.Tara kirjoitti: - - -
Käsittämätöntä epäluuloisuuden ruokkimista, sooloilua..kuuseen koko post-veristi, ja Veristi sen perässä jos omatunto koputtaa. Hyvää matkaa.
- - -
Mutta vaikeaa on palstan seuranta jos sirpat ja postit änkkää joka toisen viestin lukukelvottomaksi. Siinä ei oikein ajatus pysy kasassa vaikka joku kerta oikein yrittäisikin. Valitettava ilmiö selvästi sodiaalirajoitteisten sinäsä varmaan tarpeellisen terapian harjoitusalustana.