"Henkilöllisyytesi tiedetään". No, jopas alkoi pelottaa
Nimimerkkien suojassa keskustelun tarkoitus lienee olla nimimerkin suojassa. Vai mitä?
Asun sellaisella paikkakunnalla, missä ei ole näkynyt noita odinpellejä, ei minkäänlaisia mopojengejä eikä juuri muutakaan rikollisuutta. Jos satun paikalle, jossa on heitä tai kainalon tuulettajia tai natsilippuja tai muita fasistitunnuksia, uskallan kyllä heitä moittia isoon ääneen. En ymmärrä, miksi sitä joku epäilee. Nuo odinpellet ovat juuri peräkamarinpoikia. Suuri uho ja pienet munat.
Olen aikuinen mies ja vastaan sanomisistani. Jos näen jotain, mihin pitää puuttua, puutun siihen. Niin kuin jokaisen kunnon kansalaisen pitäisi.
Miettikääpäs nyt, miksi kaikki minun kirjoittamani teitä niin hirveästi ottaa päähän? Minä edustan kansalaisten enemmistöä, järjen ääntä. Sekö siinä korpeaa vai mikä?
Jos joku on pärjännyt elämässään teitä paremmin, eihän se ole teiltä pois. Teillä on ihan samanlaiset mahdollisuudet. Opiskelkaa, menkää töihin, perustakaa perhe, hankkikaa asunto ja kesämökki. Maailma on avoin. Mitä sitä tällaisilla palstoilla jurnuttamaan omaa katkeruuttaan. Relax.