Mikä ilahduttaa tänään?
Olin ahkera vaikka viikonloppu oli melkoisen rankka
ekana yönä muutaman tunnin yöunet, seuraava kokonaan väliin. Sit eilen iltapäivästä parin tunnin torkut ja tänään oli äitiä ikävä aamulla kun piti töihin lähteä. Mutta: ilahduttaa, että siivosin kotoa jatkojen jäljet pois töiden jälkeen, kävin kaupassa, ostin pari olutta, pizzaa ja helvetisti karkkia ja sipsejä, ja nyt on laatuaikaa
Ilahduttaa siis, että näinkin väsyneenä ja hallelujaa koko päivän huutanena jaksoin väsätä ja nyt olo on taivaallinen 
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Töissä tänään saamani kehut ilahduttaa kovasti. Teen melko yksinäistä hommaa, enkä ole koko aikana oikein osannut edes kaivata mitään palautetta. Nyt yllätyin siitä, miten hyvä mieli tuli kun pomo onkin huomannut kehitykseni ja itsekin tajusin, etten olekaan huono edes niissä ohjelmissa joissa luulin olevani. Työmotivaatio nousi kummasti!
Ilahduttavaa on muistella hyvin mennyttä eilistä juhannusta ja hauskanpitoa. Juhannus oli täysin vastakohta edellisille mutta toisaalta ihan hyväkin. Vaihtelua.
Taas yksi hyvä muisto muisteltavaksi. Vaikka on kaamea krapula niin silti jaksaa ilahduttaa monikin asia. Kaunis ilma ja mikä parasta, rakkaus ympärillä.
Taas yksi hyvä muisto muisteltavaksi. Vaikka on kaamea krapula niin silti jaksaa ilahduttaa monikin asia. Kaunis ilma ja mikä parasta, rakkaus ympärillä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Uusi järjestys kämpässä, on tilaa ja kaikki ylimääräinen romu roudattu viimein hiiteen täältä. Ja eniten ilahduttaa kuunnella tässä siistissä ja tilavassa kämpässä UUSIA STEREOITA! Lähes kaksi kuukautta olen elänyt vain tietokoneen paskojen kajareiden varassa. Toivottavasti naapureita ilahduttaa yhtä paljon kuin mua.
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Sain aloitettua tenniksen peluun taas. Vielä on hakusessa lyönnit, mutta muutama kerta lisää ja alkaa tuttu yläkierre löytyä. Siinä sitten saavat muutkin juosta enkä pelkästään minä.
Hikistä hommaa, 30 astetta ja aurinko paahtaa. Rusketusta tulee kuitenkin tasaisesti pelatessa.
Vapaapäivä. Jaa-a... jospa sitä menisi kauppaan ostamaan ruokaa ja herkkuja, takastulomatkalla pullahtaisi uima-altaan kautta ja lukisi hieman jotain kirjaa. Illalla sitten voisi kokkailla ja katsoa vaikka jonkun leffan (Next ja Shooter muistaakseni jonossa). Huomisaamulla rannalle uimaan ensi kertaa meressä tänä kesänä. Ihan hyvää aikaa nyt.
Hikistä hommaa, 30 astetta ja aurinko paahtaa. Rusketusta tulee kuitenkin tasaisesti pelatessa.
Vapaapäivä. Jaa-a... jospa sitä menisi kauppaan ostamaan ruokaa ja herkkuja, takastulomatkalla pullahtaisi uima-altaan kautta ja lukisi hieman jotain kirjaa. Illalla sitten voisi kokkailla ja katsoa vaikka jonkun leffan (Next ja Shooter muistaakseni jonossa). Huomisaamulla rannalle uimaan ensi kertaa meressä tänä kesänä. Ihan hyvää aikaa nyt.