Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
^^ Chat kyllä tarvittaisiin
Pitäisi alkaa selailemaan netistä nyt ajan kanssa jotain rauhallista chattia mihin kokoontua!
Punkkua lasillinen Alicelle, ja otan toisen Rosankin puolesta kiitos!
Kylli kirjoitti:Perjantai-iltana tehdään kasvoaamioita huomisia kuumia treffejä silmälläpitäen!
Ai sullakin on kuumat treffit huomenna Mä oon menossa pitkästä aikaa ulos tuttujen kanssa. Vähän ruokaa ensin ja sitten juomista. Ja nyt aiheutit paniikin tuolla kasvonaamiolla!
Sopiskohan siihen rommihunaja
Kylli mä totesin et olen kai irkeille ja gallerioille jo liian vanha, vaikka galleriassa kuvat onkin, mutta ne on lähinnä kyttäystä varten
Joku yksinkertaisempi on enemmän mun makuuni
Relax hani, hiiva on halpaa ja toimii oivasti. Kymmenen vuotta putosi samoin te viemäristä alas ja hyvä pukku säesti uudistumista. Huomenna käy varmasti flaksi :iD
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Hieno IRL-ilta takana, mutta siskontyttären kohtaaminen baarissa oli hieno/kauhea yllätys. Enkä ole edes niin vanha vielä. Tarvitsen tequilan (joka on kuulemma niin ysäriä).
Pikaisesti täälläkin kaiketi voi pyörähtää lähinnä moikkaamassa kaikkia, vaikka onkin siirtynyt jo toisaalle, mutta kun ei vielä ihan kokonaan ole täältä poistunut niin tämä sallittakoon!
Ehkä pikaisen limunkin ehtisi juomaan
Lisäys: Tarjoan kaikille halukkaille hirmu hyvää chileistä (ei mitenkään ällö-makeeta!) mansikka-kuohuviiniä!
(Ei merkistä sen enempää, ettei mene mainostamiseksi!)
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks