Nyt soimassa... ( ketju 3 )
- LexVeritas
- Frank Columbo
-
DJ M€atballz
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Lorn - Anvil
Vaikka Marcos Ortega (Lorn) on jenkki, niin tulee aina ihmeelliset svedu/norja- fiilikset.
Vaikka Marcos Ortega (Lorn) on jenkki, niin tulee aina ihmeelliset svedu/norja- fiilikset.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Tässähän saa nähdä ihan vaivaa, että ehtii kaikki biisit kuunnella.
Mulla pitäis olla hyvä nettiyhteys, mutta silti tulee aina välillä epäonnistumisia viestien julkaisun suhteen (hmm, ei se toki välttämättä nettiyhteydestä johdu). Ärsyttävimmillään se johtaa siihen, että täällä näkyy sitten jälkikäteen kahteen kertaan biisi, minkä haluan julkaista, koska välillä oon kärsimätön ja yritän uudelleen uudella julkaisulla.
Sori siitä, yritän vastedes olla kärsivällisempi. Sainkin jo apuja siihen it-alan tutultani.
Katsotaan, miten tälle nyt käy - aiemmin ei onnistunut.
Mulla pitäis olla hyvä nettiyhteys, mutta silti tulee aina välillä epäonnistumisia viestien julkaisun suhteen (hmm, ei se toki välttämättä nettiyhteydestä johdu). Ärsyttävimmillään se johtaa siihen, että täällä näkyy sitten jälkikäteen kahteen kertaan biisi, minkä haluan julkaista, koska välillä oon kärsimätön ja yritän uudelleen uudella julkaisulla.
Katsotaan, miten tälle nyt käy - aiemmin ei onnistunut.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
DJ M€atballz
Nyt on rap-weekend samalla kun siirretään musavideo-kokoelmaa vanhoilta kiintolevyiltä uusille teraluokan fllash-levyille, kymmeniätuhansia imuroituja videoita joita katsotaan ja kuunnellaan isosta telkkarista.
Gavlyn tuli vastaan...
Gavlyn tuli vastaan...
-
DJ M€atballz
Haaaa... tää on kova, orgaanista hip-hoppia Dy-Na-Mi-Tee...
Hyviä noikin, siis ^ ja ^^. Oikeastaan vähän hävettää, että en taida kuunnella yhden yhtä naispuolista rapartistia. Nuorempana kuuntelin joitain, mutta en edes muista niiden nimiä enää. 
Nytkin linkitän tällaista valtavirta -musiikkia, mutta menköön:
Tähän liittyy pikkujujukin: En itse seuraa futista, mutta mua liikuttaa silti tämä ilmiö, missä Liverpoolin futisfanit laulaa katsomossa tätä biisiä sydämensä kyllyydestä futismatsin yhteydessä (ja siis tietenkin miehiä suurin osa
) - futisfaneista ja siitä koko ilmiöstä, kun on niin paljon myös huolestuttavia uutisia. Kerrankin jotain tällaista:
Nytkin linkitän tällaista valtavirta -musiikkia, mutta menköön:
Tähän liittyy pikkujujukin: En itse seuraa futista, mutta mua liikuttaa silti tämä ilmiö, missä Liverpoolin futisfanit laulaa katsomossa tätä biisiä sydämensä kyllyydestä futismatsin yhteydessä (ja siis tietenkin miehiä suurin osa
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Schimanski
- Adrian Monk
-
Schimanski
- Adrian Monk