Pub Prison **AVATTU**
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: Pub Prison **AVATTU**
Anteeksi, muistutti vaan niin omaa turpavärkkiä eilen aamulla että erehdyin. 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kovan päivän ilta. Tunnetusti epäsosiaalisena ja ilkeämielisenä henkilönä istun yksikseni juomaa nauttien ja kyräilen muita pubin asiakkaita tummien kutrieni alta. Nih 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Damien: Ettet häpeä ottaa käyttöösi Maybrickin miehen kuvaa - ja näin julkisesti!
Mihin muuten Canaris, kaikkien naisten naur...tuota...tanssittaja on hävinnyt? Tarkistakaas pöydänaluset! Eihän häntä ole muurattu Prisonin seinään? Ellei löydy, teemme katoamisilmoituksen.
Jos Canarista ei todellakaan löydy, saa Pub Prison naulata laudat ikkunoihinsa.
Mihin muuten Canaris, kaikkien naisten naur...tuota...tanssittaja on hävinnyt? Tarkistakaas pöydänaluset! Eihän häntä ole muurattu Prisonin seinään? Ellei löydy, teemme katoamisilmoituksen.
Jos Canarista ei todellakaan löydy, saa Pub Prison naulata laudat ikkunoihinsa.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tunnetustihan minä en häpeä mitään. 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Canaris pitänee laittaa Kadonneet - Juuri nyt - osastolle. Kyl tää jo huolestuttaa. Ilman univormun nappeja täällä tuntuu niin turvattomalta. Tungen silinteriä nostaen maija turjukan pöytään ja tarjoudun tarjoamaan jotain pientä ja sanon: "Ei kannata murjottaa. Älä välitä, ei Villekään välittänyt."
Nothing is quite what it seems
Kippis vaan "aurinkoisen" kesäpäivän kunniaksi! Mansikoita ja kermavaahtoa 
Nanika ga tooku matteiru to
^ Jep. Koko päivän sadellut enemmän tai vähemmän, mutta olin kuitenkin tapojeni vastaisesti ulkosalla
Ne keramiikkatyöt mistä aikaisemmin mainitsin kun piti polttaa. Ja loistavaa jälkeä tuli, nyt vain seinälle 
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Viimeinen kymmenestä bissestä menossa.. ketuttaa! Aina tulisi varautua odottamattomaan janontunteeseen, mutta onneksi Prisoni on olemassa! Tämä istuutuu peräpöytään kyräilemään ja kommentoimaan muiden juttuja tuoppinsa kanssa eikä kestä yhtään poikkipuolista sanaa!
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Mulla olis vielä hiukka viskiä jos kelpaa
Ehkä arvon leidit haluaisi tanssia mun kanssani Canariksen sijasta?
Se taisi pelästyä kun oltiin vain kaksin tanssilattialla samaan aikaan, pelkäsi kai kokevansa Marskin kohtalon 
Ehkä arvon leidit haluaisi tanssia mun kanssani Canariksen sijasta?
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Kauniin sunnuntai-illan kunniaksi, Valdovasin innoittamana, supernostalgiapommi lapsuudestani. Ennakoi kai jo tuolloin wannabe-saksalaisuuttani 
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
-
Valdovas
- Axel Foley
Heh heh, kuinka sattuikaan!Sajaki kirjoitti:Kauniin sunnuntai-illan kunniaksi, Valdovasin innoittamana, supernostalgiapommi lapsuudestani. Ennakoi kai jo tuolloin wannabe-saksalaisuuttani![]()
- http://www.youtube.com/watch?v=KwBFAsEtVsM
^ Itse asiassa ei tuttu ollenkaan, toivon kovasti että olisin ymmärtänyt tuosta jotain... Muutakin kuin antinatsimielialan? 
-
Valdovas
- Axel Foley
Pientä lievähköä ironiaa siellä on tosiaan ko. aatetta kohtaan ehkä havaittavissa...Sajaki kirjoitti:^ Itse asiassa ei tuttu ollenkaan, toivon kovasti että olisin ymmärtänyt tuosta jotain... Muutakin kuin antinatsimielialan?![]()
Jottei nyt menisi vallan yksipuoliseksi, niin tässä hiukan lisää tunnetusti laadukasta saksalaishuumoria. Poliittisena kommentaarina se on jo hiukan post festum, mutta kaikkihan me aina rakastamme verojen maksua, vai mitä...??
- http://www.youtube.com/watch?v=mV5r7SwS-YY
Cheers! Alkoholia napaan ja sitten kohti Saunaa 
Nanika ga tooku matteiru to
-
Valdovas
- Axel Foley
Hm, käyhän se varmaan noinkin, mutta ainakin itse nautin alkoholini pääosin suun kautta...Clyde kirjoitti:Cheers! Alkoholia napaan ja sitten kohti Saunaa![]()
Tosin muutaman kerran skumppaa on kyllä tullut nautittua navastakin ja sekin on ollut ihan maittavaa kun juoma ja napa ovat olleet ns. yhteensopivaa sorttia...