Muutenkaan en usko tuohon karkaamisjuttuun, mitä jotkut on tänne epäilleet, koska jos minulla olisi skootteri ja karkaisin kotoa, ajaisin sillä skootterilla piilottelemaan jonnekkin, tai ajelisin vaikka toiselle paikkakunnalle tms, en jättäisi sitä tärkeiden tavaroideni kanssa jonkun umpikujatien päähän.
Tuosta kännissä ajamisesta sen verran että epäilen sitä melko vahvasti. Esim kun tyttöhän on ollut bileissä, bileet kestävät yleensä monta tuntia, ja jos juo vaikka 4 siideriä siinä, ei se ole todellakaan paha. Joku neljä viisi siideriä viiteen tuntiin, ei se todellakaan humahda hattuun, vaikka olis kuinka kevyt tyttönen
Ja ei meidän kaupungissa ainakaan kukaan pakoile poliisia jos lähtee bileistä ajamaan kotiin, suurin osa menee suorinta ja nopeinta tietä kotiin. ja esim itse olisin pyrkinyt ajamaan valaistua, nopeinta tietä kotiin, en mitään pimeitä metsäreittejä todellakaan ! ei kovin monet halua yöllä pimeällä mitään metsäreittejä oikoa, ellei ole ihan pakko.
Kännykästä kun on ollut paljon puhetta, sitä tosi monet tytöt ajellessa pitää justiinsa rintsikoissa, kun siellä se pysyy hyvin, tai sitten esim kengänvarressa, nahkatakintaskussa(vaikka oliskin pienet taskut, kyl ne siellä pysyy) tai sitten ihan vaan hupparin taskussa. Kyllä niitä keinoja löytyy :p
Epäilen kyllä suuresti että joku on tytön napannut matkaansa, joku lähistöllä asuva epäilyttävä tyyppi, raiskari, tai sitten esim joku joka on ollut tyttöön ihastunu, muttei ole saanu vastarakkautta niin sellainen olis tehny jotain pahaa
Tai sitten suuresti uskon että sopinut tapaamisen jonkun kanssa, soittanut vaikka 'pienen kolarin' jälkeen jollekkin tuttavapojalle kellä ollut auto että 'skootteri jumahti, voiksää tulla hakeen mut ja heittää kotiin' mut sitten sillä pojalla ollut vähän muuta mielessä.
En usko itsemurhaan, jos joku mun ikäinen tyttö tekis itsemurhan, lähettäisin mä ainakin parhaalle ystävälleni, ja äitille yms tärkeille ihmisille viestit, tai jättäisin lapun. Enkä bileitten jälkeen lähtis ekstempore hukuttautuu johkin jorpakkoon jättämättä mitään viestiä, että siitä voi jo vähän miettiä.
Ja jos tyttö olisi pahasti loukkaantunut siitä olisi varmaan tiedotettu, ja tapahtumapaikalla olisi merkkejä siitä, mutta näin ei kuitenkaan ole. :/
Toivoisin että tyttö löytyis kunnossa, mut musta tuntuu et on käyny pahin ja tyttö löytyy kuolleena joskus ja jää mysteeriks kun joku psykopaatti on kerennyt jo peittelemään jälkiään tms