Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Tuhannesti paljon onnea, TT :D :D :D Sullahan onkin sitten tuplajuhlat, kun näyttää uusi tuhatlukukin rikkoutuneen...
Mitäs sait insinööriltä lahjaksi :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

25 negronia per 25- tai 29-vuotias nainen, tänään juhlitaan ystäväni synttäreitä!! Onnea TiiTii!

:D :D :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ju, onnea vaan TT:lle niin paljon että riittää. Johan tässä on tunnettu toisemme yli 5 kuukautta.

Olisikko turjukkaiseni niin hyvä, että hakisit yhden ison ja kylmän Karhun. Poikkean itse mukavuuslaitoksessa. Kylli! Pidä paikkaa viressäsi varattuna... Tä? juu, muistan pestä kädet.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^On tainnut jo muutama Karhu tullakin nautituksi, kun noin nimittelet... :shock: No, olkoon menneeksi, haetaan, mutta vain tään yhden kerran....

Kylli, hei, jokos flunssa on parantunut :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kiitos kullat! (Ollut täällä jo monta tuntia "yhdellä"...)
Sain insinööriltä 50€ ja mansikkakakun , kun hän oli kaksi tuntia kiertänyt kaupoissa, eikä keksinyt mitä ostaisi... :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Onnea TT, ollaan saman ikäisiä, taas! :D
Kylli
Perry Mason

maija: Flunssa alkaa poistua pikkuhiljaa sinnikkään makuuasentokäsittelyn tuloksena!
Lece, ei kukaan uskalla mun viereen muutenkaan istua eli siinä on aina vapaata...
TeeTee: toihan on loistava lahja! Tolla rahalla istuu tässä baarissa aika kauan :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Raakaa Leijonaa kiitosh :cry:

*Piristyy* hienoa ONNEAA!! TT :lol:
Ensiyönä tulee 6 v kun pukersin pojan pihalle 8)
Teillon melkein sama päivä synttärit,ilmankos olet niin tuttavallisen..miten sen nyt sanoisin omaperäinen :lol:
Mulla onkin viikon päästä vasta :oops:
Mutta otetaan sillekin nyt..koskaan ei tiedä onko aikaa paljon vai vähän.. :twisted:
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, Ke Marras 28, 2007 10:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kylli
Perry Mason

Patricia! Tänne, nyt tarttee vaihtaa kuulumisia! Mitäs Fennoskandiaan kuuluu?

Lisäys: ja siinähän ne tulikin...otetaas teille!
Viimeksi muokannut Kylli, Ke Marras 28, 2007 10:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Onnea TT!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Kylli,mä oon niiiiiiiiin poikki...huomenna "kaverisynttärit".Just täytin kakun yms.. :P
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*änkee kyllin viereen istumaan*...HOPS! olin ihan läikyttää tämän...*hörppää lasistaan*

onneksi olkoon TT!!!! *ojentaa lahjan*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason

Okej, Patricia, keretäänhän me vaikka sitten sun synttäreitä juhlimaan. Kyllilläpä näyttää tänään olevan ihan viereenkin tulijoita, juuri kun kerkesin toteamaan ettei siihen yleensä oikein uskalleta tulla...

Mitäpä meille muuta? Kale, lainaatko röökin, lopetin polttamisen kun sairastuin flunssaan mutta ajattelin aloittaa nyt uudestaan!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kalessin kirjoitti:*änkee kyllin viereen istumaan*...HOPS! olin ihan läikyttää tämän...*hörppää lasistaan*
*tulee vetskaria sulkien vessasta* "no kuka prkl sen Kyllin viereisen paikan... no ni, pitihän tuo arvata. Taas toi liuhuletti-Kale, on siinä missä mun..., no, eiköhän sitä TT:n mansikkakakkua tarjoilla tänne yksinäisten miesten pöytiinkin *rummuttaa sormillaan pöytää* Yksi Karhu ja pala sitä kakkua.

Kun ministeri Olavi J.Mattila täytti 80 vuotta ja samaan aikaan poikansa oli tuomittu vakoilusta, niin Nyt-liitteessä oli juttu, että "Ministeri Mattila täyttää 80 vuotta ja Olli-poika saa kakkua" :P *hekottaa itsekseen kun ei kukaan kuunnellut...*
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Kuules Kylli,nyt on niin,että mä ihan virkistyin todella.Otan Karhun myös,parasta olutta mitä on..onko kenelläkään vastaanväittämistä..häh.mitäh? :lol:
No ei varmaa,pitäkää kuule ne mun synttäri sit en lauantaina ja muistakaa hetki :wink:
Lukittu