Holokausti

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Uskotko holokaustin tapahtuneen

Kyllä
104
54%
En
30
15%
On tyhmää epäillä holokaustia, tottakai se on totta
60
31%

Ääniä yhteensä: 194

RL11/6
Watson itse

Re: Holokausti

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Even Steven kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:45 pm Totta ja tuosta tulikin mieleeni esitelmä, jonka kuulin koulussa kauan sitten, jonka mukaan CIA:n ilmakuvissa, olisko ollut 50-luvulla, ei näkynyt mm. krematorioiden piippuja vaan niiden väitettiin rakennetun jälkikäteen.
Näihin "kaasukammioihin" tehtiin myös jälkikäteen kattoon reijät, joista amerikkalaisen hovifaktorisalajuonen mukaan väitetään tiputetun Zyklon B -nimistä hyönteismyrkkyä teloitettavien ihmisten sekaan. Kaasukammio on itse asiassa USA:n keksintö ja on vielä nykyäänkin siellä käytössä. Ilmeisesti he käyttävät kaasukammioita vain vankien tuhoamiseen, mutta en pitäisi ihmeenä, jos Guantanamon kaltaisessa kidutukseen ja muihin ihmisoikeuksien poljentaan perustuvassa keskitysleirissä olisi kaasukammioita. USA käyttää näissä kaasukammioissaan myrkkynä kaliumsyanidia.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
RL11/6
Watson itse

2,5 tuntia niin Suomessa astuu voimaan lakipykälä vakavan kansainvälisen rikoksen kieltämisestä ja koskee nimenomaisesti mm. juurikin holokaustia. Omasta mielestäni holokaustia ei tapahtunut, mutta esim. Saddam Husseinin hirttäminen on minun mielestäni äärimmäisen törkeä kansainvälinen sotarikos, josta ei ole tuomittu ketään. Samoin Japanin ydinpommittaminen on mieletäni erittäin törkeä kansainvälinen sotarikos, josta syyllisenä voidaan pitää ainoastaan USA:a, jonka vuoksi katson mm. Al-Qaedan olevan oikeutettu iskemään USA:n siviili- ja sotilaskohteisiin kaikin mahdollisin keinoin, mukaan lukien biologisilla ja kemiallisilla aseilla. Minun nähdäkseni USA:ssa ei myöskään ole siviilejä, vaan kyseessä on terroristinen sotilasyhteiskunta, joka maapallon kaikkien ihmisten etujen mukaisesti tulee tuhota täydellisesti.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Al-Qaedan olevan oikeutettu iskemään USA:n siviili- ja sotilaskohteisiin kaikin mahdollisin keinoin
Al-Qaeda on CIA:n luomus

Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
RL11/6
Watson itse

rikkalapio kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 9:43 pm
Al-Qaedan olevan oikeutettu iskemään USA:n siviili- ja sotilaskohteisiin kaikin mahdollisin keinoin
Al-Qaeda on CIA:n luomus
Juuri sen vuoksi heillä onkin erityinen oikeutus surmata kaikki Walmartissa pumppuhaulikko-, vaahterasiirappi-, Coca-Cola- ja majoneesiostoksilla käyvät läskit, jotka pukeutuvat mielellään kuin ryssät maastopukuun.
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

^
Olet oikeassa näillä tosiaankin on se oikeutus ollut USA:ssa. Se oikea Holokausti tapahtuu parasta aikaa Gazassa
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
RL11/6
Watson itse

rikkalapio kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 10:27 pm ^
Olet oikeassa näillä tosiaankin on se oikeutus ollut USA:ssa. Se oikea Holokausti tapahtuu parasta aikaa Gazassa
Gazassa on suoritettu kansanmurhaa jo kymmeniä vuosia, mutta Euroopan valkoihoista alkuperäisväestöä kohtaan todellista holokaustia noin parikymmentä vuotta. Amerikassa mustaihoisia surmaavia, maastopukuista viikonloppusotilastahoa löytyy, mutta uutuutena mainittakoon tämä ICE, joka pyrkii nyt aloittamaan laillistetun joukkoteurastuksen, jotta Venezuelan ja Iranin öljyvarojen ryöstöt jäisivät vähemmälle huomiolle. Onkohan vuonna 1951 Kalifornian rannikolle upotettu amerikkalainen versio Estoniasta vielä kovin säteileväinen, kun samaista strontium-90, mutta neuvostoperäistä epäilen Estoniassakin olevan. Tarkoitan siis amerikkalaisten lentotukialus Independenceä, jonka upottaminen kyseiselle kalastusalueelle on merkittävässä asemassa amerikkalaisten syöpätilastojen kohoamiselle vuosikymmeniksi -50-80-lukujen välillä. Suomessakin Itämerestä pyydetyn kalaravinnon tarjoaminen kansalle johti suolistosyöpäepidemiaan, joka on vieläkin käynnissä, koska puoliintuminen on vasta loppusuoralla.
Mokomat
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Mokomat »

Onkos tämä kiistäminen nyt jo tullut laittomaksi ajatukseksi?

Eilen 1.2. muuten oli Iltalehdessä mielenkiintoinen ja pitkä juttu Helsingin juutalaisen seurakunnan hämäräbisneksistä viimeisen noin 100 vuoden ajalta, mutta nyt sitä ei löydy edes Googlesta enää. Osaisiko joku kvanttitietokonesoturi kaivaa jutun jostain datakeskuksesta?
Vastaa Viestiin