"Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
manearia
Poliisikoira Rex

Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Viesti Kirjoittaja manearia »

viivahattu kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 3:08 pm
manearia kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 2:18 pm
hedelmälaatikko kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 2:07 pm "Appiukon" haastattelu:

"Kysyimme Ismolta mitä mieltä hän on tyttärensä miesystävästä Pyhimyksestä.

– No ei ole kyllä minun suosikkejani yhtään! En ole sitten yhtään sen tyylinen ihminen, että pitäisin hänestä, Partanen latasi.

Seuraavaksi tiedustelimme Partaselta, oliko hän tietoinen siitä, että Pyhimys on Hesarin jutussa oleva kohumuusikko, joka viestitteli vuosia alaikäisen kanssa.

– Joo tiedänhän minä sen. Se on aivan hirveää. En hyväksy sellaista mitenkään, maajussi tuhahti.

https://www.uuno.fi/pyhimyksen-kohu-jar ... apparista/
Samasta artikkelista:

"Partasella on myös selvä näkemys siitä, että miksi hänen tyttärensä heilastelee Pyhimyksen kanssa.

– Veikkaan että hän on julkisuuden kipeä, ainakin jos on isäänsä tullut, rautakauppias lohkaisi lopuksi."

Pyhimys näköjään toimii magneettina juuri näille.
Painokoneet seis, valtakunnan absoluuttisen eturivin artistilla riittää naisia.

Jokohan muuten riittää viimeisillekin epäileville Tuomaille mittavan aihetodisteiden vuoren ohella tämä, että on Pyhimyksen naisystävän isän sana siitä, että tässä kohussa tarkoitettu artisti on nimenomaan Pyhimys? Ja mitä tulee "ajojahtiin" ja "lynkkausmielialaan", niin ei tässä ole sentään kukaan mitään väkivaltafantasioita heitellyt. Kunhan on tuomittu pikkutyttöjen kisuttelu, jota jotkut yrittävät epätoivoisesti maalata joksikin tytön "tukemiseksi".

Edellisen UMK:n aikanahan lähti se metalcorebändi kisasta vittuun kuin telkkä pöntöstä ja bändin toiminta ainakin siltä erää loppui, kun jostain tämänkaltaisesta levisi nimettömiä juoruja Jodelissa. Silloin olin itse sillä kannalla, että paljon savua ilman tulta, koska kukaan ei mitään viestejä julkaissut, mutta nyt niitä on julkaistu vino pino, eli ei muuta kuin piiput kuumana rapaa vaan esiteinin groomaajan niskaan.
Kyllähän on jo selvää, että Pyhimys on tämä Hesarin "artisti." Rikostahan ei siltikään ole tapahtunut, vaan terveen moraalin vastaisia asioita.

Niin, One Morning Left lensi kuin leppäkerttu "sopimusrikkomuksen vuoksi" UMKsta.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Suomen kansa haluaa nähdä ensin että Pyhimyksellä menee huonommin kuin sillä. Sen jälkeen Pyhimyksen henkisessä, taloudellisessa, sosiaalisessa ja fyysisessä ojassa ja lopuksi hirressä.

Kuten kirjoitin jo lokakuussa 2024:
Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 03, 2024 4:45 am Kunnon Mika Myllylä tyylin hiihtoo. Tää jätkä vaikuttaa kyl niin kullilta että en mä sille mitään hyvää toivo.
Tosin nyt tuo loppukaneetti kaduttaa, vaikka tuskimpa Mikko näitä lukee (toivottavasti ei).
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
El Mencho
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Kommentti: Suosikkiräppäri yritti jauhotusta tuhatpäisen yleisön edessä – Kriittisellä hetkellä sanat jäivät kurkkuun

Sanonta ”olkaa hiljaa ja huutakaa” tuotiin viikonloppuna Helsingin jäähallin parkkipaikalla tähän päivään. Seremoniaa johti suosikkiartisti Timo Pieni Huijaus eli Timo Snellman.

Artisti saapui Downtown Calling -festivaalille paikkaamaan pois jäänyttä kollegaansa Pyhimystä eli Mikko Kuoppalaa. Pyhimys jäi sairauslomalle ja perui keikkojaan kesän korvalla, ja moni suomalainen vaatii häneltä nyt vastauksia.

Muutaman biisin jälkeen Nordiksella alkoi tapahtua.

Kesken esityksensä Timo Pieni Huijaus kutsui lavalle ”omasta mielestään Suomen parhaan räppärin” Tiia Karoliinan eli Tiia Meriläisen. Kaksikko esitti yhteiskappaleensa Tiili muina räppäreinä, eikä mikään haissut vielä miltään.

Sitten tunnelma sähköistyi. Timo Pieni Huijaus muuttui uhmakkaaksi. Hän ilmoitti, että hänen paikallaololleen on syy, viitaten mitä ilmeisimmin kollegansa Pyhimyksen poissaoloon.

”En voi olla hiljaa”, artisti tokaisi lavalla. Myös moraalinen kompassi mainittiin.

Pian Tiia Karoliina aloitti Pyhimykselle osoittamansa tulikivenkatkuisen kappaleen ensiesityksen. ”Mun lapsuuden idoli onkin pettymys” kaikui useaan otteeseen lavalla. Lopuksi kuultiin tulinen toivotus: ”Fuck Pyhimys”.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 68e26e6286
uncencored.ai
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 3:35 pm Suomen kansa haluaa nähdä ensin että Pyhimyksellä menee huonommin kuin sillä. Sen jälkeen Pyhimyksen henkisessä, taloudellisessa, sosiaalisessa ja fyysisessä ojassa ja lopuksi hirressä.

Kuten kirjoitin jo lokakuussa 2024:
Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 03, 2024 4:45 am Kunnon Mika Myllylä tyylin hiihtoo. Tää jätkä vaikuttaa kyl niin kullilta että en mä sille mitään hyvää toivo.
Tosin nyt tuo loppukaneetti kaduttaa, vaikka tuskimpa Mikko näitä lukee (toivottavasti ei).
Mika Myllylän ristiinnaulitsemisessa ei mitään järkeä ollutkaan. Kaikkihan siihen maailmanaikaan douppasivat kaksin käsin, eikä ollut Myllylän vika, että juuri Suomen lääkintätiimi oli niin amatöörimäinen, että siitä jäätiin kiinni. Myllylästä ei kenelläkään ollut mitään pahaa sanottavaa ennen Lahden doping-kohua, ja siitä alkoikin sitten hirveä mylly, jonka muut siihen joutuneet kestivät paljon paremmin. Myllylä sen sijaan ajautui oikaisemattomaan syöksykierteeseen, joka päättyi 10 vuotta myöhemmin paskaisen päihdekämpän sohvalle aivonsa ja kroppansa pilanneena juoppona ja impparina. Se oli täysin kohtuutonta alun alkaenkin, mutta ennen kaikkea siksi, että Myllylä ei paennut omaa vastuutaan douppaamisessa, vaan tunnusti sen ja pyysi sitä anteeksi.

Fiksuinta, mitä Pyhimys voisi nyt tehdä, olisi pistää ulos tiedote, jossa hän myöntää kaiken, pyytää anteeksi aiheuttamaansa kärsimystä, ilmoittaa artistiuransa hyllyttämisestä toistaiseksi, niin kuin sitä päätöstä ei olisi hänen puolestaan jo tehty muutenkin, ja lopuksi kertoisi hakeutuvansa hoitoon päihde- ja muiden ongelmiensa vuoksi. Ei selittelyä, ei puolustelua, vaan raaka ja rehellinen ulostulo ja sen jälkeen aidosti duunia itsensä eteen. Sillä tavalla hän voisi vielä palata takaisin radioaalloille ja lavoille jonakin päivänä. Onhan se onnistunut jo aiemmin verrokkina mainitulta Jari Sillanpäältäkin.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Tuo Mika Myllylä vertaus on siis alunperin tästä Pyhimys topicista vuodelta 2024:

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=42981
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

viivahattu kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 5:27 pm Mika Myllylän ristiinnaulitsemisessa ei mitään järkeä ollutkaan.
Alkoholistit on usein herkkiä ja "hyviä" ihmisiä. Ja sitten kun sulla on huippu-urheilijan fysiikka niin on viinan vetämisessäkin melkoinen turnauskestävyys tavan tallaajaan verrattuna.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 5:53 pm
viivahattu kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 5:27 pm Mika Myllylän ristiinnaulitsemisessa ei mitään järkeä ollutkaan.
Alkoholistit on usein herkkiä ja "hyviä" ihmisiä. Ja sitten kun sulla on huippu-urheilijan fysiikka niin on viinan vetämisessäkin melkoinen turnauskestävyys tavan tallaajaan verrattuna.
No ketkä ovat hyviä ja ketkä ei niin hyviä. Perkeleen motivoituneita ja äärimmäisen kilpailuhenkisiä ainakin, minkä takia huippu-urheilijat, joilla on jotain muitakin lahjakkuuksia ja mielenkiinnon kohteita kuin pallon potkiminen, kiekon perässä kaahottaminen tai räkä poskella pusikossa sivakoiminen, menestyvät monesti urheilu-uransa jälkeenkin erinomaisesti esimerkiksi yrittäjinä tai vaikka lääkäreinä. Sitten on näitä, joilla ei ole mitään muuta kuin urheilu, ja jotka putoavat uransa jälkeen aivan tyhjän päälle. Sama koskee toki menestysartistejakin, joiden ura syystä tai toisesta päättyy. Onhan se varmaan aika haalean tuntuista, jos tuhatpäisten yleisöjen edestä pitää siirtyä jotain trukkia ajamaan tai kauppaan hyllyttämään, kun ei oikein muuhunkaan paperit tai pää riitä.

Pyhimys taas vaikuttaa ihmisenäkin aikamoiselta mulkulta, aina jonkun toisen syy vaikka mitä sekoilisi. Kyllähän noita ihmisiä riittää, eikä tarvitse todellakaan olla julkkis. Usko muutokseen ei ainakaan minulla ole kummoinen, mutta sellaiseen tässä olisi hänellä joka tapauksessa paikka.
LiamNeeson
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

viivahattu kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 5:27 pm
Fiksuinta, mitä Pyhimys voisi nyt tehdä, olisi pistää ulos tiedote, jossa hän myöntää kaiken, pyytää anteeksi aiheuttamaansa kärsimystä, ilmoittaa artistiuransa hyllyttämisestä toistaiseksi, niin kuin sitä päätöstä ei olisi hänen puolestaan jo tehty muutenkin, ja lopuksi kertoisi hakeutuvansa hoitoon päihde- ja muiden ongelmiensa vuoksi. Ei selittelyä, ei puolustelua, vaan raaka ja rehellinen ulostulo ja sen jälkeen aidosti duunia itsensä eteen. Sillä tavalla hän voisi vielä palata takaisin radioaalloille ja lavoille jonakin päivänä. Onhan se onnistunut jo aiemmin verrokkina mainitulta Jari Sillanpäältäkin.
Tämä on juurikin se mitä Pyhimyksen pitäisi ja kannattaisi tehdä. Vetäytyminen täydelliseen hiljaisuuteen on herkkupala lehdistölle ja
keskustelupalstoille.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
-Martta-
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Tämähän kuullostaa jo täydelliseltä kulkumulkulta.

Saanahan kertoi, että pokella ollut ovella pitkä lista mitkä pääsee vippinä sisään keikalle.

Ilmeisesti näitä yksityisiä fanitapaamisia enemmänkin.

Omalla kylällä oli yksi muusikko josta aivan julkisesti tiedettiin moinen taipumus ja vaimokin lopulta tajusi lähteä.

Onko sitten niin että ei halua uskoa.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

-Martta- kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 7:55 pm Saanahan kertoi, että pokella ollut ovella pitkä lista mitkä pääsee vippinä sisään keikalle.

Ilmeisesti näitä yksityisiä fanitapaamisia enemmänkin.
Normaalisti hyvä jos kolmasosa vippilistalla olevista on siellä artistin toimesta. Baarikeikoilla suurin osa on baarin pitäjän sinne laittamia.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
AlsSie
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Saana Airtolan julkiselta Instagram-sivulta, postaus tehty n. viikko sitten 4.7.2026:
Muutama kommentti HS Kuukausiliitteen juttuun liittyen:

Ei ole ihan yksinkertaista näyttää itsestään tuntemattomille tollasta puolta, joka musta jutussa näkyy. Viestittelyn ulkopuolella olin enimmäkseen ujo ja hiljainen tyttö.

Koen kuitenkin, että jos suostuisin pelkäämään ja häpeämään sen julkiseksi tulemista, että mulla on ollut lapsena/teininä acting out- käytöstä traumasta johtuen, niin se antaisi sellaisen vääristyneen käsityksen, että tällaista lasta olisi ok kohddella miten vain.

En olisi ollut sopiva kohde tähän, ellen olisi nimenomaan ollut niin haavoittuvassa tilanteessa. Tää artisti myös tietoisesti käytti sitä mua vastaan: jos kertoisin jollekin mitä hän tekee, niin hän saisi sen kyllä käännettyä mua vastaan kertomalla kaikille, että mä oon vaan sekaisin. Ja että hän pystyy siihen, koska hän on jo tunnettu nimi ja mä en oo kukaan.

Olkoonkin, että se mun sekaisin oleminen johtui hyvin usein siitä, että tulin jatkuvasti kohdelluksi niin epäreilusti ja inhottavasti tässä ihmissuhteessa saamatta koskaan vilpitöntä anteeksipyyntöä, jolloin sen paha olo kertyi ja lopulta aina purkautui. Siihen aikaan tää artisti myös oli todella suosittu, mikä käytännössä tarkoitti sitä, että mä itkin lapsena yksin kotona, kun hän oli taas sanonut mulle jotain julmia asioita ollessaan vaikka vähän huonolla päällä sinä päivänä, ja samalla mä näin, miten kaikki muut mun ikäset ihaili häntä ja kaikki artistit teki yhteistyötä hänen kanssaan. Musta tuntui, että oon täysin yksin koko maailmassa.

Jutussa mainitaan mun diagnooseja, joten pari sanaa niistäkin. Trauma ja epävakaa persoonallisuushäiriö on vaikeita asioita, mut ensimmäisen kanssa voi oppia elämään ja jälkimmäisestä voi toipua. Toipumisprosentti on etenkin hoitoa saaneilla todella korkea, yllätyin itsekin, kun tätä varten tarkistin. Mulle on käynyt juuri niin: tilanne on vakautunut enkä enää täytä kriteerejä. Tähän ovat auttaneet terapia ja lääkitys, mut myös turvalliset ihmissuhteet, joita mulla nykyään on. (Mainittakoon kuitenkin, että tosi stigmatisoidusta diagnoosista on toki helppo puhua tässä kohtaa, kun asiat on näin hyvin. )

Kuten sanon lehtijutussa, niin suostuin tähän haastatteluun, koska saman kokeneita (joko tämän muusikon tai jonkun toisen taholta) voi olla muitakin, ja näin monimutkaisessa tilanteessa voi olla vaikeaa löytää asialle sanoja tai itselleen apua. Mä en esimerkiksi oo koskaan lukenut ihan vastaavasta tapauksesta.

Toivottavasti tää juttu on taas yksi muistutus siitä, että osat vallankäyttäjän ja sen kohteen välllä voivat kuitenkin ajan myötä vaihtua. Se hiljennetty lapsi saattaa päästä myöhemmin kertomaan kokemuksensa. Korkea kiinnijäämisen riski etenkin nyt someaikakaudella on asia, joka julkisuuden henkilöiden olis musta syytä pitää mielessä tehdessään epäilyttäviä asioita (jos siis ihan vain se, että ei halua satuttaa muita ei riitä motivaatioksi lopettaa haitallista toimintaa). Aina on joku, joka uskaltaa kertoa tarinansa seurauksista välittämättä.

Koska mun oma tilanne on nykyään hyvä ja oon päässyt irti tästä ihmissuhteesta, niin mulla ei ole tarvetta sille, että tän asian käsittely keskittyis sen enempää muhun. Mut jos saisin sanoa jotain lapsille ja nuorille (tai nykyisille aikuisille), jotka on mahdollisesti kokeneet jotain vastaavaa, niin se oli jotain tällaista:

- mä uskon sua

- mä välitän sun kokemuksesta enemmän kuin siitä auktoriteetti-ihmisestä, jonka jokaista sanaa kaikki muut tuntuvat kunnioittavan ja uskovan. Niiden menestys ei tarkota lopulta yhtään mitään, sä voit olla paljon syvällisempi, ihmeellisempi, rohkeampi ja ystävällisempi ihminen. Tai mitä ikinä itse pidätkään tärkeinä ominaisuuksina.

-Sä et oo yksin, on ihmisiä jotka ymmärtää, ja myös ihmisiä jotka eivät omakohtaisesti ymmärrä, mutta haluavat silti auttaa sua. Jos puhut tilanteesta jollekin (mitä suosittelen koko sydämestäni), niin saatat kyllä törmätä sellaisiin ammattilaisiinkin, jotka sanovat jotain typerää, mut älä lannistu, kaikilla niistä ei oo samaa osaamista, ehkä seuraavalla on, ja se muuttaa kaiken.

Mun näkökulmasta paras keskusteluapu tällaisessa tilanteessa on pitkäjänteistä ja kärsivällistä, sellaista, että joku kestää sen, ettei nuori ole heti valmis luopumaan siitä haitallisesta ihmissuhteesta. Muuten voi käydä niin, että nuori tavallaan kuulee, että ok, ehkä mä vain olen viallinen, kun en pääse tästä irti, ja siksi mun on jatkettava sitä (ja tietenkin esim. groomaaja käyttää tätä välittömästi hyväkseen). Tarvitaan aikaa, turvallisuudentunteen luomista, siitä ihmisestä erillisen identiteetin vahvistamista, ja tervettä kiinnittymistä muuhun elämään. Jonkin täyttämättä jääneen tarpeen takiahan nuori siihen tilanteeseen on alun perin ajautunutkin, eikä se katoa sillä, että vain katkaistaan se yksi ihmissuhde.

- Tästä kaikesta huolimatta elämä voi vielä jatkua. Tulevaisuuddessa odottaa hyviä asioita, joita et osaa välttämättä vielä edes kuvitella. Huolimatta siitä, että oot ehkä itsekin tehnyt tai ajatellut pahoja asioita, niin sä oot tärkeä ja arvokas ihminen ja ansaitset/ansaitsit aikuisten apua ja turvallista huomiota.

Tän puheenvuoron tarkoitus ei kuitenkaan ole sanoa, että vastuu tilanteesta kuuluisi olla nuorella. Aikuisten ja yhteiskunnan pitää kaikin keinoin pyrkiä ennaltaehkäisemään näitä tilanteita. Sen sijaan meillä tällä hetkellä ajetaan alas niitä tukiverkkoja, ja esimerkiksi sosiaali- ja terveysministerinä saa toimia alaikäisten ahdistelija.

Muusikko saa jatkaa valehtelemista mediassa ja tehdä uutta musiikkia. Mut nyt myös mä oon täällä, vaikka hänen pahin pelkonsa olikin, että joku muu kuin hän itse saa kertoa näkökulmansa. Tää lehtijuttu ei kuitenkaan ole pelkästään mun narratiivi, vaan perustuu faktoihin, jotka Kuukausiliite on nähnyt.

Vikoina vuosina tää artisti pyysi mua moneen otteeseen poistamaan meidän kaikki viestit, ja jopa kiristi mua sanoen, että muuten hän lopettaa meidän ihmissuhteen.

Onneksi en poistanut.
Saana Airtolan julkiselta Ig-sivulta 7 tuntia sitten postattu viesti :
Viime viikolla ja tämänkin viikon alussa mun yksityisviesteissä on ollu artistiin liittyen niin ahdistavia ja järkyttäviä tarinoita, että en ollut (eikä kukaan olisi voinut olla) sellaiseen varautunut 💔💔 ihan kammottavaa, oon sanaton.

Jos mua vielä seuraa joku, jolla on kerrottavaa, niin laita mulle viestiä, lupaan lukea sen luottamuksellisesti, ja vinkata sulle yhen asian.
https://www.instagram.com/saana.airtola/
Mahdollisesti näin.
Le chat bleu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

-Martta- kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 7:55 pm

Onko sitten niin että ei halua uskoa.
No niinhän se on, mä tunnen ihmisiä jotka ei vieläkään usko Michael Jacksonin olleen pedari, kun se (heidän mielestään) oli niin hieno artisti. Ihmiset ei halua uskoa pahaa ja jotenkin kieroutuneesti kuvittelevat tuntevansa ihmisen, kun se on ollut siinä ihan heidän olohuoneessaan (telkkarin välityksellä). Heidän maailmankuvansa saa särön, jos totuus paljastuu, siis että suosittu artisti voi olla kokovartalokyrpä.

Mutta hyvä että käry kävi edes tässä, edes näin myöhään.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
volkanunsal
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

AlsSie kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 5:20 am Saana Airtolan julkiselta Ig-sivulta 7 tuntia sitten postattu viesti :
Viime viikolla ja tämänkin viikon alussa mun yksityisviesteissä on ollu artistiin liittyen niin ahdistavia ja järkyttäviä tarinoita, että en ollut (eikä kukaan olisi voinut olla) sellaiseen varautunut 💔💔 ihan kammottavaa, oon sanaton.

Jos mua vielä seuraa joku, jolla on kerrottavaa, niin laita mulle viestiä, lupaan lukea sen luottamuksellisesti, ja vinkata sulle yhen asian.
https://www.instagram.com/saana.airtola/
Huutista! Laitoin mt-potilaalle tällaset viestit pari päivää sitten:

"Moi Saana, oon sun ikäinen nainen... kun näistä Metan systeemeistä ei koskaan tiedä niin en haluu mainita nimee mut mullakin on ehkä samasta artistista kokemusta kymmenen vuoden takaa... Olin sillon kymmenenvee ja fanitin sitä ja sit mentiin sen keikalle mun veljien kaa ja päästiin bäkkärille... se pisti nimmarin mun kämmeneen... Siitä meni sit jotain pari vuotta ja otin yhteyttä Facen kautta ja kerroin et olin tehny sille biisin... se vastas heti ja sanoi et tykkää mun biisistä... Siitä meni sit jotain vuosi ehkä eteenpäin olin kai kolmetoista tai jotain ja olin yksin sen keikalla ja se näki mut siellä ja sit se kutsui mut takahuoneeseen... Siellä oli viinaa ja huumeita ja sit se sano että voitais riisuu vaatteita pois kun oli niin kuuma... kohta oltiin alasti sen kaa ja juotiin viinaa.. Se kehu mua koko ajan ja mulle tuli jotenki vaivautunut olo ja mä lähdin kotiin ja itkin vaan... Sit kuitenkin jäin jotenkin siihen suhteeseen koukkuun kun mun isä oli just joutunu vankilaan mun hyväksikäytöstä... Lopulta kun täytin 18 niin menin sen kotiin jossa se oli tehny mulle syndekakun.. Juotiin kakkukahvit ja sitten otettiin mdma:ta ja kokaiinia ja harrastettiin seksiä... Sen yöpöydällä oli kuva naisesta jota ihmettelin ja nyt kun näin sun kuvan niin muistan että se oli sun kuva! Se artisti pani mua ja katteli sun kuvaa ja ähisi... En tosiaan sillon tienny sitä mut nyt tää on ihan kauheeta... Mul ei oo enää viestei tallessa mutta kuuntelen kuitenkin vieläki sen musaa... eiks oo outoo?"

"Moi, voitsä tuhoo sen mun aiemman viestin... en haluu et se jää johonkin systeemiin..."
Free Veijo Baltzar

Hermostomentori
affa
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja affa »

AlsSie kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 5:20 am
Jos mua vielä seuraa joku, jolla on kerrottavaa, niin laita mulle viestiä, lupaan lukea sen luottamuksellisesti, ja vinkata sulle yhen asian. https://www.instagram.com/saana.airtola/
Tähän on tultu... Mielisairas ämmä kerjää omaa sairasta mieltään tyydyttäviä tarinoita ja naamioi toimintansa jonkinlaisena "luottamuksellisena vertaistukijana ja vinkkaajana"... Oma suositus olisi: älkää helvetissä antako omia yhteystietojanne ainakaan tuolle kilipäälle vaikka olisitte päästäneen Pyhimyksen pyhimpäänne. :D
swaghettiyolognese
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

AlsSie kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 5:20 am ksityisviesteissä on ollu artistiin liittyen niin ahdistavia ja järkyttäviä tarinoita, että en ollut (eikä kukaan olisi voinut olla) sellaiseen varautunut 💔💔 ihan kammottavaa, oon sanaton.
Oiskohan tässä ny se syy miksi bökömys on vetäytynyt maan alle. Tietää, että nyt alkaa ropista.

Toisaalta naiset aina rakastaa juoruta ja ylireagoida, joten nää järkyttävät tarinat voi olla tasoa "on ollut tosi kännissä ja haukkunut toisia ja örissyt" tms.

Nähtäväksi jää, eiköhän nää tule pintaan.

Tässä on bökön laulu, jossa se paljastaa ehkä aika paljon:

https://youtu.be/iYRE5PMGF-o?si=CTomsv_vuEgwrS9I
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 1:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
Vastaa Viestiin