Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
No, sanotaan nyt että vaikka kahdeksan. Huonompaa en viitsi laittaa, kun elämä kuitenkin on tällä hetkellä ihan mukavaa. Mutta tässä iässä ei voi kymppiäkään laittaa, koska ikää on jo sen verran, että ei enää monia kymmeniä vuosia ole jäljellä tätä aikaa. Ja kun ei voi tietää millaiset olot on seuraavien 10-15 vuoden kuluttua. Ihan peljättää tulla vanhaksi.
Puhutko ruotsia?
Puhutko ruotsia?
Gods made heavy metal.
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Kyllä.
Puhutko jotain suomalaisittain harvinaista kieltä, mitä?
Puhutko jotain suomalaisittain harvinaista kieltä, mitä?
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
En minä puhu muuta kuin tavallisimpia kieliä, mutta mun tyttäreni kyllä puhuu. Arabiaa. Vaikka ei se kai suomalaisittain enää kovin harvinainen taida olla.
Mitäs kieliä on tullut opiskeltua?
Mitäs kieliä on tullut opiskeltua?
Gods made heavy metal.
ruotsi, italia, espanja, ranska, englanti
Osaatko tanssia? Jos, niin mikä on bravuurisi?
Osaatko tanssia? Jos, niin mikä on bravuurisi?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- Samppalainen
- Harjunpää
En ole koskaan tuntenut oloani kotoisaksi tanssihommissa. Parhain olisin voinut olla vaikkapa breakdancessa. Tuli joskus tehtyä kaikenlaista temppua ja tempausta kehoni avustuksella, se harvoin jätti minut pulaan eikä koskaan naurunalaiseksi. Tai no, ehkä joskus... Mut niitä en muista.
Pentuna diskossa katselin sätkiessäni biitin tahtiin biitti huulessa, että jopa on saatanan naurettavan näköistä puuhaa - selvinpäin.
Olen syntynyt siihen aikaan, jolloin nuoret aikuiset eivät juurikaan käyneet tanssilavoilla. Omassa piirissäni ei koskaan, paitsi joskus sellaisissa tanssipaikoissa, missä oli kuitenkin baari.
Olen myöhemmin harmitellut tuota, enkä enää ole jaksanut innostua tuohon. Iän myötä olen tajunnut, että tuohan on ihan loistava systeemi monelle. Jotkut hakevat iloa ja liikuntaa, joillakin voi olla myös motiivina tavata muita ihmisiä ja vähentää yksinäisyyden tunnetta. Isoja asioitakin on kuulemma joillekin käynyt, positiivisia lifechangereita! Toki välillä tanssilavalla joku manne on ampunut vahingossa itseään sillä mutkalla joka housunkauluksessa, mutta iloa ja positiivista meininkiä nuo lavat tuottavat. Siellä on känniääliötkin harvemmassa, kuulen.
Lähti näköjään tekstiä, joten kiitos ja anteeksi
ja tuli niin paljon paskaa tohon, että korostan kysymykseni:
Kuinka korkeaan puuhun olet kiivennyt ja miksi ja pelottiko?
Pentuna diskossa katselin sätkiessäni biitin tahtiin biitti huulessa, että jopa on saatanan naurettavan näköistä puuhaa - selvinpäin.
Olen syntynyt siihen aikaan, jolloin nuoret aikuiset eivät juurikaan käyneet tanssilavoilla. Omassa piirissäni ei koskaan, paitsi joskus sellaisissa tanssipaikoissa, missä oli kuitenkin baari.
Olen myöhemmin harmitellut tuota, enkä enää ole jaksanut innostua tuohon. Iän myötä olen tajunnut, että tuohan on ihan loistava systeemi monelle. Jotkut hakevat iloa ja liikuntaa, joillakin voi olla myös motiivina tavata muita ihmisiä ja vähentää yksinäisyyden tunnetta. Isoja asioitakin on kuulemma joillekin käynyt, positiivisia lifechangereita! Toki välillä tanssilavalla joku manne on ampunut vahingossa itseään sillä mutkalla joka housunkauluksessa, mutta iloa ja positiivista meininkiä nuo lavat tuottavat. Siellä on känniääliötkin harvemmassa, kuulen.
Lähti näköjään tekstiä, joten kiitos ja anteeksi
Kuinka korkeaan puuhun olet kiivennyt ja miksi ja pelottiko?
“Ajattele miten tyhmä keskiverto ihminen on ja pidä mielessä, että puolet heistä on sitäkin tyhmempiä.”
- George Carlin
- George Carlin
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
En ole tainnut koskaan kiivetä puuhun, kun ei minun lapsuuden aikana tytöt saaneet kiivetä. Se oli poikien leikkiä silloin.
Joko olet käynyt hiihtämässä?
Joko olet käynyt hiihtämässä?
Gods made heavy metal.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
En ole, enkä mene. Koulusta lähtiessä annettu lupaus pitää siis edelleen.
Oletko jo syönyt joulutorttuja?
Oletko jo syönyt joulutorttuja?
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Juu, olen syönyt peräti kaksi kappaletta joulutorttuja tänä syksynä/talvena.
Onko joulusiivoukset jo tehty vai teetkö niitä ollenkaan?
Onko joulusiivoukset jo tehty vai teetkö niitä ollenkaan?
Gods made heavy metal.
Taitas olla liian aikasta vielä tommoselle joulusiivoukselle. Olen pikkuputsailua tänään kyllä tehnyt mutta kaipa sitä joutuu vaivautumaan ennen joulua vielä lisääkin siivoilemaan. Ja eipä se sen kummemmin joulusiivoukselta tunnu kun ihan normisiivoilua se on kun aina muulloinkin. Helpottaa tietenkin kun minun ei tarvitse valmistautua ottamaan vastaan yhtään jouluvierasta.
Juoksukuusi?
Juoksukuusi?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Kiitos ei. En ikimaailmassa toisi kotiini joulukuusta, tulisi vain hirveästi roskaa ja satoja tuhansia ötököitä kuusen mukana. En taida sitä paitsi minäkään ottaa vastaan ketään jouluvierasta, luulen että matkustan itse jonneksin jouluvieraaksi.
Ajatko talvella polkupyörällä, vaikka on lunta ja jäätä?
Ajatko talvella polkupyörällä, vaikka on lunta ja jäätä?
Gods made heavy metal.
En aja. Moottorikelkka ja neliveto auto ovat sopivia talveen. Mikä oli viime kesässä parasta?
-a girl from yesterday-
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Koko kesän jatkunut loma ja kaikki, mitä silloin ehti tehdä - matkustelu, mökkeily, kotosalla loisiminen.
Itsenäisyyspäivä lähestyy. Miten juhlistat jos niin teet?
Itsenäisyyspäivä lähestyy. Miten juhlistat jos niin teet?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Koristelen suomen lipulla ja sinivalkoisilla kynttilöillä. Soitan Veteraanin iltahuudon. Ehkä autoilen viemään sotavetaraani ja -invalidi isäni haudalle kynttilöitä.
Ja se kysymys meinasi unohtua; jouluteemalla jatkuen hyasintit, joulutähdet, jouluruusut vai tulppaanit? Vai joku muu?
Ja se kysymys meinasi unohtua; jouluteemalla jatkuen hyasintit, joulutähdet, jouluruusut vai tulppaanit? Vai joku muu?
-a girl from yesterday-
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Joulutähdet.
Onko teillä puilla lämmitettävä sauna?
Onko teillä puilla lämmitettävä sauna?
Gods made heavy metal.
Tämän hetken kodissa sähkökiuas, mutta mökillä puulämmitteinen perinteinen rantasauna toki. Kotonakin olisi ehdottomasti puukiuas, mutta tuntuu näin laiskalle olevan pitkien työpäivien jälkeen "rasite" tehdä tulet. Kai se on joku keksitty mukavuuden halu, tiedä sitten.
Oliko tämä etelä-suomen talvi sitten nähty jo, vai saadaanko lumet ennen vuoden loppua takaisin antamaan valoa synkkyyteen ?
Oliko tämä etelä-suomen talvi sitten nähty jo, vai saadaanko lumet ennen vuoden loppua takaisin antamaan valoa synkkyyteen ?