Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Jinxin ja Mikisun sananvaihto alkaen tästä ja jatkuen sivun loppuun :lol:
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
sine qua non

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sine qua non »

Sajaki kirjoitti:Jinxin ja Mikisun sananvaihto alkaen tästä ja jatkuen sivun loppuun :lol:
Yeah. 8)

Jinxillä on vissiin lukunopeus niin kova, että ymmärrys ei ehdi mukaan. Ja tämä oli semmoinen myötämielinen tulkinta tilanteesta.
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Tiettyjen nimimerkkien hinku keksiä muille nikkien väännöksiä. Noita harrastavat yleensä esikoululaiset :roll:
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Avatar
Ulrike
Hetty Wainthropp
Viestit: 480
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2014 9:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ulrike »

Hei, onneksi olkoon, Minfon rasistit: saitte joululahjan ennakkoon!

Nyt voitte heittäytyä joukolla feministeiksi ja naisten puolustajiksi. Eikä kenellekään tarvitse kertoa, kuinka helvetin tyytyväisiä salaa sieluissanne olette siitä, että alaikäinen raiskattiin. Saatte oikein kunnolla bensaa liekkeihin! Nyt ei muuta kuin palavaa ristiä Kempeleen vastaanottokeskuksen pihalle pystyyn!
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10869
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tänään naurattaa murhainfossa, vaikka ei pitäisikään... Ulriken itkupotkuraivari ja usko siihen että enemmistö meistä jotenkin toivoisi tällaista tapahtuvaksi ihan vaan että pääsisimme mamuja solvaamaan.
Toivottavasti Ulrikelta ei kovin montaa kahvikuppia tai lautasta rikkoutunut tänään uutisia lukiessaan.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

damfin kirjoitti:Tänään naurattaa murhainfossa, vaikka ei pitäisikään... Ulriken itkupotkuraivari ja usko siihen että enemmistö meistä jotenkin toivoisi tällaista tapahtuvaksi ihan vaan että pääsisimme mamuja solvaamaan.
Toivottavasti Ulrikelta ei kovin montaa kahvikuppia tai lautasta rikkoutunut tänään uutisia lukiessaan.
Voit pyyhkiä hymyn kasvoiltasi.
Ajatteleppa ihan omin aivoinesi:
Voiko noin idioottia ihmistä olla, kuin Ulrike-trolli on??

Eihän kukaan "normaali" ihminen toivo yhtäaikaa poliisien ym. koneistoa ylläpitävien teloituksia, ja samalla toivottaa kaikkea hyvää loisille?
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

damfin kirjoitti:Tänään naurattaa murhainfossa, vaikka ei pitäisikään... Ulriken itkupotkuraivari ja usko siihen että enemmistö meistä jotenkin toivoisi tällaista tapahtuvaksi ihan vaan että pääsisimme mamuja solvaamaan.
Toivottavasti Ulrikelta ei kovin montaa kahvikuppia tai lautasta rikkoutunut tänään uutisia lukiessaan.
Toisen sairaus ei kyllä minun mielestäni ole naurun asia, vaikka siihen liittyisi ulkoisesti koomisiakin piirteitä. :cry:
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Nikolajevits
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:14 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nikolajevits »

reijoreipas, kirjoitin sulle runon: sen kertoi ystäväni Elmeri Hautamäki, unessani, vuonna 1997, sen nimi on: Ollan Vein, 2015

En enää virheitäni korjata mä voi, se syy olkoon toisten, ollan vein /
Tämä tunne minulle kuin huumetta on, sitä itselleni suon, ollan vein /
Kadulla kun Iltalehti soi, klopistellen se rietas rosvo, ruusujani myi /
Kyykin suhisi, taas se on se Kullervo Kyy. Pääsenkö siis vihdoin kotiin, vai olanko ein? /
Huumeessani vihan, jota niin rakastan, sillä sen koristan, ollan vein, ollan vein /
Vai rakastanko en? Ollanko vein? Hyvää vai hävyä, onko tämä kaikki,
Vain silmissäni hämyä? /

Clap clap clap

Bravo, Kitos kitos :)

https://youtu.be/r45NLi1KeDU
Totuus on jossain kaurapuuron ja lusikan välissä
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10908
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Nikolajevits kirjoitti:reijoreipas, kirjoitin sulle runon: sen kertoi ystäväni Elmeri Hautamäki, unessani, vuonna 1997, sen nimi on: Ollan Vein, 2015

En enää virheitäni korjata mä voi, se syy olkoon toisten, ollan vein /
Tämä tunne minulle kuin huumetta on, sitä itselleni suon, ollan vein /
Kadulla kun Iltalehti soi, klopistellen se rietas rosvo, ruusujani myi /
Kyykin suhisi, taas se on se Kullervo Kyy. Pääsenkö siis vihdoin kotiin, vai olanko ein? /
Huumeessani vihan, jota niin rakastan, sillä sen koristan, ollan vein, ollan vein /
Vai rakastanko en? Ollanko vein? Hyvää vai hävyä, onko tämä kaikki,
Vain silmissäni hämyä? /

Clap clap clap

Bravo, Kitos kitos :)

https://youtu.be/r45NLi1KeDU
:shock: Nyt olen vihdoinkin lähes sanaton=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Nikolajevits kirjoitti:reijoreipas, kirjoitin sulle runon: sen kertoi ystäväni Elmeri Hautamäki, unessani, vuonna 1997, sen nimi on: Ollan Vein, 2015

En enää virheitäni korjata mä voi, se syy olkoon toisten, ollan vein /
Tämä tunne minulle kuin huumetta on, sitä itselleni suon, ollan vein /
Kadulla kun Iltalehti soi, klopistellen se rietas rosvo, ruusujani myi /
Kyykin suhisi, taas se on se Kullervo Kyy. Pääsenkö siis vihdoin kotiin, vai olanko ein? /
Huumeessani vihan, jota niin rakastan, sillä sen koristan, ollan vein, ollan vein /
Vai rakastanko en? Ollanko vein? Hyvää vai hävyä, onko tämä kaikki,
Vain silmissäni hämyä? /

Clap clap clap

Bravo, Kitos kitos :)

https://youtu.be/r45NLi1KeDU
Kiitos runostasi. Tuo oli todella syväluotaavaa inhimillisyyttä nykyajan haasteista.

Youtubelinkkiäsi en ymmärrä. En ole kuorma-automiehiä, joten Fullerin synkronijarrujen vikadiaknostiikkaäänitteet ovat hepreaa minulle.
Nikolajevits
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:14 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nikolajevits »

Kiitos, olen kiitetty, mutta kiitettyjä olette myös te, Herrat, vaatimattomuutenne on. (sanoinkuvaamaton). Vielä kerran, Kiitos.
Totuus on jossain kaurapuuron ja lusikan välissä
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Nämä uskossaan vahvat, joiden mukaan tiettyjen ulkomaalaisten yliedustus raiskaustilastoissa onkin pelkkä tilastoharha.

Vaikka toistuukin vuosittain.
All is pretty.
- Andy Warhol
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Viittaatko minuun? Enhän mä ole puhunut tilastoharhasta mitään, vaan pyrkinyt avaamaan, mitä yliedustus käytännössä tarkoittaa. Ei asiassa ole mitään uskoa.

Mutta naura vaan, helpompaahan se on kuin vastaväitteet. :)
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Jos vajaan 4500 henkilön vajaasta 2,3 miljoonasta subjektiiviset tuntemukset antavat parin prosentin tarkkuudella varman tuloksen, niin kyllähän tuollainenkin otanta kertoo jotain maahanmuuttajista. Jos vanhapiika Martta näkee puli-Arskan Kaivopuistosta kusella letku esillä ja kokeen sen uhkaavana, niin heti on tutkimuksen mukaan yli 500 naista lisää kokenut seksuaalista väkivaltaa kyseisen vuoden aikana.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Alice
Neuvoja-Jack
Viestit: 563
Liittynyt: To Heinä 09, 2015 6:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Alice »

Rescuer kirjoitti:Jos vajaan 4500 henkilön vajaasta 2,3 miljoonasta subjektiiviset tuntemukset antavat parin prosentin tarkkuudella varman tuloksen, niin kyllähän tuollainenkin otanta kertoo jotain maahanmuuttajista. Jos vanhapiika Martta näkee puli-Arskan Kaivopuistosta kusella letku esillä ja kokeen sen uhkaavana, niin heti on tutkimuksen mukaan yli 500 naista lisää kokenut seksuaalista väkivaltaa kyseisen vuoden aikana.
Vaikka itse en kokisi puli-Arskan kusemista uhkaavana, niin uskon, että jotkut voikin sen niin kokea, mutta ehkä enemmän muun pelon suhteen kuin seksuaalisen väkivallan suhteen? Niin tai näin, tällaiset asiat ovat monelle joko tai -tyyppisiä asioita. Ja koska tämä ei minua naurata ollenkaan, lisään, että tämä oli siis täysin OT.
Vastaa Viestiin