Kinsey Malone kirjoitti:Niin se mieli muuttuu. Hyvä niin.Kinsey Malone kirjoitti:Ja minä rehtorina olisin antanut suullisen varoituksen, potkut oli liikaa ja samoin tuo kirjallinen. Korhosella ei ollut takana yhtään varoitusta ja kun kyseessä ensimmäinenkerta niin olisi mielestäni riittänyt.Mutta syy irtisanomiseenhan oli Korhosen asenne ja se ettei ymmärtänyt tehneensä väärin.
Höpönlöpö nyt taas sulle, puhut shaissea.
Olen samaa miltä kuin kaksi rehtoria, opetusvirasto, opetuslautakunta siitä että Korhonen toimi väärin ja ansaitsee sanktion. Eri mieltä olen siitä mikä sanktion pitäisi olla.
Olen erittäin huolissani siitä ettei Korhonen ymmärrä toimineensa väärin ja en anna mitään painoarvoa netissä kirjoittelevien Korhosen toimia puolustelevien todellisuudesta irtautuneiden white trash hemmojen kirjoitteluista ja väitteistä kuinka kaikki ovat Korhosen puolella. Niin ovat ehkä niissä Korhosen ruokalakapina tasoisissa mielikuvitusleikeissä.
Ei ole järkeä jatkaa keskustelua ihmisen kanssa joka on vieraatunut todellisuudesta ja elää jossain omassa mielikuvitus maailmassaan jossa kaikki puolustavat Korhosta ja juhlivat potkujen peruutumista banderolleja heilutellen ja kadulla hurraten.[/quote]
Lopeta nyt jo. Alkaa käydä sua sääliksi. Voidaan sopia vaikka että oot oikeessa.[/quote]
Minähän olen oikeassa, Korhonen sai kirjallisen varoituksen koska toimi väärin ja siinä ei ole mitään hurraamista vaikka jotkut niin luuleekin. Ne jotka täälläkin hehkuttaa irtisanomisen peruuntumista voisivat hieman miettiä mitä tuo kirjallinen varoitus merkitsee.
Se pysyy Korhosen otsassa tuo leima, eikä se helpota työn saamista.
Kyllä sen jokainen rehtori muistaa kun Korhosen hakemuksen näkee.[/quote]
Mitä sekoilet. Eihän tässä maassa sanktiolle hurraa muut kuin sinä.