Tietynlaisilla yrityksillä on useammassa pankissa tili, juuri sen takia ettei viiveitä tulisi, eli antaa sen pankin tilinumeron, jossa asiakkaankin tili on. Tälläisiä on esim. pienet rakennusliikkeet koneurakoitsiat jne. Jos maksu tulee myöhässä on helpompi periä viivästyskorkoa ilman pulinoita, tai saa rahan helpommin kiertämään, jos talous on tiukalla.Yleensä ainakin yritystilien siirrot ovat menneet siinä puolessa vuorokaudessa. En tiedä onko yksityistilin ja yritystilin välillä eroa, eikä pankin täti ainakaan siitä maininnut.
Tyhmiä kysymyksiä
No mulla on ainakin yli puolenselän, alapuolelle siis. Avokilla on myös yli puolenselän, yläpuolelleSolmu kirjoitti:KUn ihminen sanoo, että hänellä on hiukset "yli puolen selän" , niin onko ne silloin puolenselän ylä, vai alapuolelle yltävät?
VoDKa, kaikki lääkkeet mitkä saavat menekkiä laitetaan reseptillisiksi. Kaikki hyvät karkit mitkä saa menekkiä niin teko lakkautetaan? Pöhköä.
Tosin esim. spiderman limppari, vaikka hyvää olikin, oli tutkimusten mukaan epäterveellisestä (eikai limu voi olla
Nanika ga tooku matteiru to
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Avopuoliso.rapier kirjoitti:Monesti on mainittu sana "avokki". Tarkoittaako se samaa kuin "avohoidokki"?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mua ärsyttää sano avokki mutta avopuoliso on niin pitkä, varsinkin jos sitä pitää jatkuvasti lauseissa viljellä. Nimeäkään kun ei viitsi kaikille paljastella. Se ei myöskään ole mies/vaimo kun ei ole naimisissa ja mun mielestä jos suhde on jo vakaa niin on aika hassua puhua poika/tyttökaverista.
Hmm..
Hmm..
Nanika ga tooku matteiru to
voiko ihminen olla jotenkin tietämättään henkisesti vammainen? oon vuosia kuunnellu vihjailuja mut kukaan ei kerro mitään suoraan (siis että olen tyhmä, typerä, idiootti jne). muitakaan selityksiä en enää keksi. mä oon käyttäny jo ruma- ja läskikortit. nyt ei vikaa voi olla muuta ku päässä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
tein netissä äo-testin tarkistaakseni asian, tulos oli 75 (sama kuin forest gumpilla). mun ois pitäny olla jo vuosia sitten jossakin hoitokodissa. kuulemma 100:n äo riittää normaali elämästä selviytymiseen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
Käytä sanaa puoliso.Clyde kirjoitti:Mua ärsyttää sano avokki mutta avopuoliso on niin pitkä, varsinkin jos sitä pitää jatkuvasti lauseissa viljellä. Nimeäkään kun ei viitsi kaikille paljastella. Se ei myöskään ole mies/vaimo kun ei ole naimisissa ja mun mielestä jos suhde on jo vakaa niin on aika hassua puhua poika/tyttökaverista.
Hmm..
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
Kokeilin tieteen kuvalehden äo-testiä siten, että vastasin tahallani väärin kaikkeen.esmes- kirjoitti:tein netissä äo-testin tarkistaakseni asian, tulos oli 75 (sama kuin forest gumpilla). mun ois pitäny olla jo vuosia sitten jossakin hoitokodissa. kuulemma 100:n äo riittää normaali elämästä selviytymiseen.
Tulos oli 76.
Tuota: http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQT ... index.html
Nimi: esmes-IhmeTyyppi kirjoitti:http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQT ... index.html
Kokonaispistemäärä: 115
Tuloksen luokitustaso: Hieman tavallista korkeampi
vahvuutena kielellinen päättelykyky, heikkoutena matematiikka. muiden osioiden pisteet oli "kokonaistuloksen mukaisia".