Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Tiina kirjoitti:^Mäkin olin raskaana 24/7. :lol:
AAAAIJAAAAAAAAAAAAAA tajusin ihan väärin :lol: Ymmärsin ton niin, että jos siviilipalveluksen ja asepalveluksen raskautta vertaillaan :lol: :lol:

My bad!

Ja takaisin aiheeseen:

Mikset muuten, markja, itse hakeutunut siviilipalvelukseen? Jos kuitenkin olet päätynyt hoitoalalle, eikös siviilipalveluksen aikana suoritetusta työstä olisi ollut enemmän hyötyä kuin lääkinnästä asepalveluksessa? Ei olisi tarvinnut rämpiä metsissä sitäkään vähää, ja tuo pakkotyöaikakin olisi tullut käytettyä ammatinvalinnan kannalta viisaasti.
Ja sitten vielä: onko sulla antaa tilastoja siitä, miten yleinen tuo poikalasten ympärileikkaaminen on Suomessa?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Herkkis kirjoitti:Evoluutio laittoi miehet johtoon ja naiset nyrkin ja nuotion välin.

Akat hiljaa, kun ette mistään mitään tiedä :wink:
Miksi naisilla on yleensä pienemmät jalat kuin miehillä?
Evoluutio on viisas....
Siten he voivat seisoa lähempänä tiskipöytää.
:mrgreen:

BTW...nykyään kun tehdään noita kaikenmoisia leikkauksia, niin eihän se nyt suuri homma voisi olla istuttaa takaisin esinahkoja niille, jotka semmoisen nahanreuhkaleen haluaa takaisin,VAI?
Elinsiirtotestamentin kautta, tietty.
Nyt hyvää esinahkaa joutuu mullan alle mätimään, vaikka joillain olisi niille vielä kovasti käyttöä. 8)
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

1) Minä perustelen väittämäni, kuten jokainen voi lukea.
sun "perustelut" ovat yhtä luotettavía, uskottavia ja faktoihin perustuvia kuin tarinat keijukaisista ja menninkäisistä. Kiihko ja muiden solvaaminen ei nosta sinun "perustelujasi" meidän muiden yläpuolelle
2) Minä en esitä mutua, vaan tutkimustietoa esim. siitä, että miehet saavat samoista rikoksista naisia pidempiä tuomioita.
Lopeta valehtelusi. Valepukki.
sun tiedoissa on yhtä paljon faktaa kuin edellä mainitsemissani tarinoissa ja kaikkein hauskinta näissä sun "faktatietoihin"perustuvissa vaahtoamisissa on, että sulla on mennyt aika perustavanlaatuisesti suomenkielen käsitteet sekaisin. Se, että olen sinun kanssasi erimieltä "faktoista" joita tänne uskonnollisen kiihkon voimalla viljelet, ei tee minusta valehtelijaa vaan ihmisen, joka on kanssasi asiasta erimieltä. Itse niin kuuluvaan ääneen toitotit tuolla taannoin kuinka sinua ei saa pakottaa tekemään ja ajattelemaan niin kuin muut, koska suomi on demokraattinen maa, niin miksi sitten yrität tehdä sitä meille muille???

markja, sä olet pelkkä provoava uhoaja, jolla ei ole juurikaan otettu todellisuuteen, jatka vaan killumistasi harhamaailmassa, jossa esinahat hyppivät silmille. voi elämä...

p.s niin ja olen työskennellyt elämäni aikana myös lasten esinahkojen parissa ja minun kokemukseni niistä on aivan erilainen kuin sinun. Meillä jopa ne pienet asiakkaat puudutetaan toimenpiteen ajaksi ja saavat kipulääkettä ihan niin kuin aikuisetkin. Postaamasi videot ovat tiedolliselta arvoltaan ihan yhtä luotettavia kuin venäläiset kurkunleikkausvideot. Niin, enkä nyt näe sinun ottavan ollenkaan kantaa naisten pakottamisesta episiotomiaan ja sen ompeluun ilman puudutusta, mutta tietenkään et voi, koska et siitä mitään tiedä ja kiihkoilusi kohdistuu vain siihen, miten huonosti teillä miehillä täällä maailmassa asiat on. voi sua raukkaa, sun pitää käydä leikkauttamassa itsesi naiseksi niin pääset vihdoinkin kiinni niihin "etuihin", joista me naiset jokapäiväisessä arjessa nautimme.

voi miten hienoa on olla nainen ja sortaa miehiä :roll: *ei herranen aika*

Katso ne ympärileikkausvideot muuten ja kerro sitten mitä tuumaat, onko ok?
Viimeksi muokannut Kalessin, Ke Joulu 05, 2007 5:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

höh, että jaksaa, eikö tuolla miehellä on elämässä mitään iloja olemassa???

Miehenä olossa on ainakin se hyvä puoli että jos nainen on vihainen tai kiukkuinen tai muuten huonolla tuulella niin syy ei ole ikinä miehen vaan mies voi aina syyttää kuukautisia...katsos kun nyt on se aika kuukaudesta taas... :shock:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Kylli kirjoitti:Ymmärrän toki, minkä kohdan nyt tulkitsit niin etten tuota erota?
Siitä, että puhut toisesta, vaikka kyse on toisesta asiasta.
Mutta sinä et nyt vastannut kysymykseeni. Vai menikö se ohi?
Olen jo vastannut aikapäiviä sitten, et vain ole viitsinyt lukea, kuten et muutakaan mitä olen kirjoittanut. Kyse on nimeomaan asevelvollisuudesta, joka koskee vain miehiä.
Olen vilpittömän pahoillani esinahkasi puolesta. Taisi olla kokovartalosellainen?
Henkilöä vastaan hyökkääminen.
Ihme pelle olet kun et itse asiaan pysty sanomaan mitään järkevää, mutta pitää minua alkaa vainoamaan.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

joey kirjoitti:Ei synnyttäminenkään ole väärin, ja silti moni ei mielellään katso synnytysvideoita. Tai kasvainleikkausvideoita. Tai sukupuolenvaihdosleikkausvideoita. Ei kyse ole siitä, mitä videolla periaatteellisesti tapahtuu, vaan mitä siinä käytännössä tapahtuu. Verta ja suolenpätkiä, ymmärräthän.
Olet pihalla kuin lumiukko.
Tajuatko, mikä ERO noilla leikkauksilla on ympärileikkaukseen verrattuna? Mikä se AINOA olennainen ero on, juurikin SE ero miksi minä tästä pidän niin kovaa meteliä? Voi jessus jos et tajua, olen sitä nyt koko ajan hokenut, eikä vieläkään mene perille. Vinkki: Lääketieteelliseet syyt & oma tahto.

Joko tajuat? Häh?
Jos lähdetään siitä olettamuksesta, että puolustuksen valmius on puoli ruokaa, miten te yleisen asevelvollisuuden vastustajat ratkaisisitte homman Suomessa jollain muulla keinolla?
Se on asia erikseen sitten pohdittavaksi. Vaihtoehtoja on useita. Esimerkiksi molempia sukupuolia koskeva kansalaispalvelus tai palkka-armeija.
eikös se ole sitten puolustusvoimien uskottavuuden kannalta ihan hyvä, että jokainen kynnelle kekenevä sen asepalveluksen suorittaa?
Tuolta kantilta ajatellen naisten pakollinen asevelvollisuus olisi erittäin hyvä asia.
Juu, lyhennetään asepalvelusta täysin vastaavaksi, noin niinkuin palveluspäivien lukumäärää ajatellen.
Muistaakseni tuntimäärinä laskettuna sivarin pitäisi kestää 15kk. Asepalvelus kestää keskimäärin 8kk ja tuntimäärä per viikko on pirusti suurempi kuin sivareilla, jotka tekevät vain 8h/päivä töitä...eikä yhtään viikonloppuja jne.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ai että ihan vainoamaan :roll:

Jos olisit lukenut (tässä yhteydessä kai ymmärtänyt) viestini, olisit kenties oivaltanut myös, ettei se ollut sinuun erityisesti kohdistettu. Vai onko se juuri (muiden aiheuttama) ongelmasi? Se, että kaikki on alunperin suunniteltu ja kohdistettu sinun kiusaksesi? Todella raskas on tuollainen kohtalo.

Kuule markus. Tosi kurja että sulla on paha mieli, mutta et voi syyttää meitä siitä, ettemme kaikki ole puolestasi pahoillamme. Kohdistaisit tarmosi jonnekin, jossa saisit oikeita muutoksia aikaan, ei niitä tätä kautta tehdä. Juuri tuollaista energiaa kaivattaisiin erilaisissa päättävissä elimissä. Miten korkealla tasolla, on sinusta kiinni!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
markja
Adrian Monk
Viesti:

Howler kirjoitti:markja, jos nämä asiat sinua niin kovasti huolestuttavat, mikset tee asialle jotain? Esimerkiksi kirjoita kirjeitä päättäjille? Miksi koitat vain "lytätä" täällä ihan hyvinkin perustellut mielipiteet, jotka kuitenkin eroavat omistasi?
Sinusta siis asioista ei pidä keskustella julkisesti, vaan lähettää vaan jokin kirje jollekin kansanedustajalle tms. Aikamoista vastuunpakoilua demokratiassa väittää, että kansalaisten ei pidä keskustella eikä puhua asioista keskenään.
Plus, miksi ihmeessä survot ympärileikkausjutun muuhun täysin kuulumattomaan ketjuun?
Millä tavoin kuulumaton ketju? Kyse on tasa-arvosta ja fyysisestä koskemattomuudesta ja siihen liittyvistä ristiriitaisista lakipykälistä ja ajatuksista.
Ai niin, oletko ottanut huomioon, että myös naiset ovat muissa maissa joutuneet kärsimään samalla tavalla kuin pojat ympärileikkauksesta?
Toki ja se on väärin.
Mutta täällä Suomessa miehet joutuvat kärsimään, eikä se tunnu ketään kiinnostavan, vaikka se tapahtuu NYT ja TÄÄLLÄ. Sen lisäksi monet kuvittelevat, että Suomessa on tasa-arvoa, vaikka tosiasiassa ei ole. Minusta olisi parempi tiedostaa, että täällä Suomessa ei ole tasa-arvoa koska miehiä syrjitään, kuin ruikuttaa ja murehtia toisella puolen maapalloa olevista asioista, joihin me emme voi vaikuttaa juurikaan.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kalessin kirjoitti:sun "perustelut" ovat yhtä luotettavía, uskottavia ja faktoihin perustuvia kuin tarinat keijukaisista ja menninkäisistä. Kiihko ja muiden solvaaminen ei nosta sinun "perustelujasi" meidän muiden yläpuolelle
Et siis ymmärrä miten asioita perustellaan järkevästi ja hyvin? Otan osaa. Kerroin lähteet ja faktat.
2) Minä en esitä mutua, vaan tutkimustietoa esim. siitä, että miehet saavat samoista rikoksista naisia pidempiä tuomioita.
Lopeta valehtelusi. Valepukki.
sun tiedoissa on yhtä paljon faktaa kuin edellä mainitsemissani tarinoissa ja kaikkein hauskinta näissä sun "faktatietoihin"perustuvissa vaahtoamisissa on
Lopeta valehtelusi!
Olen oikeassa, miehet saavat suurempia tuomioita samoista rikoksista kuin naiset. Lue se kirja. Lue tilastoja. Pelle. Missä ihmeen fantasiamaailmassa oikein elät?
Itse niin kuuluvaan ääneen toitotit tuolla taannoin kuinka sinua ei saa pakottaa tekemään ja ajattelemaan niin kuin muut, koska suomi on demokraattinen maa, niin miksi sitten yrität tehdä sitä meille muille???
Miksi vääristelet käsitteitä ja asioita taas?
Minä yritän saada teitä ajattelemaan ja ymmärtämään, että teille on valehdeltu ja että olette epäloogisia. Onko se väärin? BTW. Nykyään TE pakotatte minua (esim. asevelvollisuus) typeryyksiin. Onko se oikein?
markja, sä olet pelkkä provoava uhoaja, jolla ei ole juurikaan otettu todellisuuteen
Kaikki esittämäni asiat voit tarkistaa, jos et niitä usko. Minun esittämäni faktat ovat faktoja eivätkä muuksi muutu. Ymmärrätkö, että miehiä koskeva asevelvollisuus syrjii miehiä? Ymmärrätkö tätä vai mikä ihme on syrjinnän käsitteesi (ei se ainakaan tunnu samalta olevan kuin suomen kielessä yleisesti käytössä oleva käsite on)? Onko se todellisuudesta irroittautumista että sanoo faktoja?
jatka vaan killumistasi harhamaailmassa
Sinusta siis on harhaa, että asevelvollisuus koskee vain miehiä? Just. Kannattaisiko tarkistaa lääkitys?
enkä nyt näe sinun ottavan ollenkaan kantaa naisten pakottamisesta episiotomiaan ja sen ompeluun ilman puudutusta
Ei naisia siihen pakoteta. Pikkuvauvoja pakotetaan silvottavaksi. Etkö tajua eroa?
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mun mielestä tää kuuluisi nyt jo enempikin tuonne huuhaa-puolelle....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
markja
Adrian Monk
Viesti:

cicero kirjoitti:mun mielestä tää kuuluisi nyt jo enempikin tuonne huuhaa-puolelle....
Onko sinusta huuhaata se, että miehiä koskee pakollinen asevelvollisuus, mutta naisia ei? Entä se, että miehet saavat samoista rikoksista kovempia tuomioita kuin naiset? Entä se, että näistä (ja sadasta muusta miehiin kohdistuvasta räikeästä sukupuolisyrjinnästä) huolimatta sinä ja suurinosa suomalaista pitää Suomea tasa-arvon mallimaana tai että täällä syrjitään korkeintaan naisia?

Kerro ihmeessä.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

markja kirjoitti:Sinusta siis asioista ei pidä keskustella julkisesti, vaan lähettää vaan jokin kirje jollekin kansanedustajalle tms. Aikamoista vastuunpakoilua demokratiassa väittää, että kansalaisten ei pidä keskustella eikä puhua asioista keskenään.
Kyllä, nimenomaan keskustella, eikä vängätä vastaan. Aika hyvin muuten ignoretit osan edellisestä tekstistäni. :D
markja kirjoitti:Mutta täällä Suomessa miehet joutuvat kärsimään, eikä se tunnu ketään kiinnostavan, vaikka se tapahtuu NYT ja TÄÄLLÄ. Sen lisäksi monet kuvittelevat, että Suomessa on tasa-arvoa, vaikka tosiasiassa ei ole. Minusta olisi parempi tiedostaa, että täällä Suomessa ei ole tasa-arvoa koska miehiä syrjitään, kuin ruikuttaa ja murehtia toisella puolen maapalloa olevista asioista, joihin me emme voi vaikuttaa juurikaan.
Kyllä minua kiinnostaa se fakta, ettei tasa-arvo toteudu, mutta esimerkiksi sinä katsot sitä todella pieneltä kantilta, etkä suostu näkemään myös sitä miten naisia sorretaan. Tai jos huomaat sen, kuittaat "voivoi"-fiiliksellä. Mutta sinäpä sanoit hyvin ruikuttamisesta, paitsi, että emmehän me voi omassa kotimaassamme vaikuttaa. Joten?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Noniin. Tätä jankutusta on nyt jatkettu 37 sivun verran, eikä mitään oleellista ole tänä aikana tapahtunut. Mitä nyt olemme päivä päivältä saaneet vahvistusta sille, ettei tämän ketjun aktivisti kykene vastavuoroiseen keskusteluun. Tätä vähäpätöistä tietoa voisimme kai nyt hyödyntää käytännössä ja boikotoida koko ketjua. Suunnataan energiamme johonkin pikkuisen antoisampaan, jooko?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

joo!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

Mielestäni ainut ja primääri kohtauksia aiheuttava ero miesten ja naisten välillä :o on Se! 8ihan vain tiivistettynä, voin perustella monin sanoin ja eroin... vaan eipä tarkoitus olekkaan haukkua kai? kumpaakaan sukupuolta
:roll: 9
Vastaa Viestiin