1) Minä perustelen väittämäni, kuten jokainen voi lukea.
sun "perustelut" ovat yhtä luotettavía, uskottavia ja faktoihin perustuvia kuin tarinat keijukaisista ja menninkäisistä. Kiihko ja muiden solvaaminen ei nosta sinun "perustelujasi" meidän muiden yläpuolelle
2) Minä en esitä mutua, vaan tutkimustietoa esim. siitä, että miehet saavat samoista rikoksista naisia pidempiä tuomioita.
Lopeta valehtelusi. Valepukki.
sun tiedoissa on yhtä paljon faktaa kuin edellä mainitsemissani tarinoissa ja kaikkein hauskinta näissä sun "faktatietoihin"perustuvissa vaahtoamisissa on, että sulla on mennyt aika perustavanlaatuisesti suomenkielen käsitteet sekaisin. Se, että olen sinun kanssasi erimieltä "faktoista" joita tänne uskonnollisen kiihkon voimalla viljelet, ei tee minusta valehtelijaa vaan ihmisen, joka on kanssasi asiasta erimieltä. Itse niin kuuluvaan ääneen toitotit tuolla taannoin kuinka sinua ei saa pakottaa tekemään ja ajattelemaan niin kuin muut, koska suomi on demokraattinen maa, niin miksi sitten yrität tehdä sitä meille muille???
markja, sä olet pelkkä provoava uhoaja, jolla ei ole juurikaan otettu todellisuuteen, jatka vaan killumistasi harhamaailmassa, jossa esinahat hyppivät silmille. voi elämä...
p.s niin ja olen työskennellyt elämäni aikana myös lasten esinahkojen parissa ja minun kokemukseni niistä on aivan erilainen kuin sinun. Meillä jopa ne pienet asiakkaat puudutetaan toimenpiteen ajaksi ja saavat kipulääkettä ihan niin kuin aikuisetkin. Postaamasi videot ovat tiedolliselta arvoltaan ihan yhtä luotettavia kuin venäläiset kurkunleikkausvideot. Niin, enkä nyt näe sinun ottavan ollenkaan kantaa naisten pakottamisesta episiotomiaan ja sen ompeluun ilman puudutusta, mutta tietenkään et voi, koska et siitä mitään tiedä ja kiihkoilusi kohdistuu vain siihen, miten huonosti teillä miehillä täällä maailmassa asiat on. voi sua raukkaa, sun pitää käydä leikkauttamassa itsesi naiseksi niin pääset vihdoinkin kiinni niihin "etuihin", joista me naiset jokapäiväisessä arjessa nautimme.
voi miten hienoa on olla nainen ja sortaa miehiä

*ei herranen aika*
Katso ne ympärileikkausvideot muuten ja kerro sitten mitä tuumaat, onko ok?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-