Oi, selvä. Takso neuvosta!luukkomi kirjoitti:^Se on lepposa kurssi, muistat vaan ne kaks sammutinta tai PPPP (PaineistettuPikaPaloPosti)
Mikä ärsyttää tänään?
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Muakin ottaa päähän just tollanen. Miks ei ihmiset ymmärrä että maanantaisin EI mitään ylimäärästä ohjelmaa! Munkin pitäis käydä sopimassa yks juttu ensin yhessä paikassa ja toinen vielä toisessa paikassa. Pääsen varmaan vasta illalla kotiin ja oon jo nyt siinä kunnossa että voisin tappaa omasta sängystä... huoh! 
Nerot hallitsevat kaaoksen
Samaan liittyen, ärsyttää kun välillä eräs pieni juttu eksyy ajatuksiin ja sitten alkaa itkettää aivan kamalasti ja iskee kova ikävä. Sitten menee ihan jonkun aikaa, että saa itsensä rauhoittumaan.Aariel kirjoitti:Mua ärsyttää se, että mua surettaa ihan kamalastiJa en oikein voi tehdä mitään.. En nyt saa otetta tästä millään, se ei vain mene pois.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Oon. Ihan. Jumalattoman. Ärtynyt.
En kellekään tai millekään, mut vituttaa ihan noin yleisesti vain. Aamulla herätessä ihan jumalaton ärtymys, joka tekisi mieli purkaa ihan mihin vain.
Tänään tulee vieraita, tulee varmaan perkeleellisen ratkiriemukas vierailu. Vuosia tulee ylihuomenna samalla lisää, stressaan jo sitäkin valmiiksi. Jumalauta.
En kellekään tai millekään, mut vituttaa ihan noin yleisesti vain. Aamulla herätessä ihan jumalaton ärtymys, joka tekisi mieli purkaa ihan mihin vain.
Tänään tulee vieraita, tulee varmaan perkeleellisen ratkiriemukas vierailu. Vuosia tulee ylihuomenna samalla lisää, stressaan jo sitäkin valmiiksi. Jumalauta.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Katsa