Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Armas Onni kirjoitti:Kymmenen vuorokautta siitä, kun Anneli Auer sai toisen elinkautisen. Näiden välissä hän syyllistyi lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja sai siitä pitkän tuomion. On hyvä, että näin törkeä rikollinen on tyrmässä. Kevättä kohti mennään.
Mahdat olla tällä hetkellä palstan absoluuttisesti turhin kirjoittaja. Viljelet jatkuvasti virheitä perusasioissa, kuten edellä, ja jankutat A.A:n syyllisyyttä ilman mitään asiapohjaa ja todisteita. Toivottavasti olet trolli. Jos et ole, äidinkieleopettajasi ansaitsee mitalin, että on pystynyt opettamaan sinulle edes alkeellisen kirjoitustaidon.
Armas Onni on klassinen mölisijä=)
Mölisijä-antiannelistien joukko on lukuisa, mutta anniltaan vähäinen. Tämä yleensä alle kolmekymppisistä miehistä koostuva joukko pitää Annelia syyllisenä ku huppiksella oli vaan yks jalka mhäähäääähää, foliohattu! Koska lukutaito ja kärsivällisyys eivät riitä pitkän tekstin lukemiseen, riittää mölisijöille, että hallussa on pari väärin ymmärrettyä Iltalehden otsikkoa, joiden tuomalla viisaudella tullaan palstalle huutamaan joku ”hassu” möläytys, minkä jälkeen voidaankin poistua jo seuraavalle palstalle mölisemään.
Mölisijän maailmassa kaikki on yksinkertaista ja helppoa, eikä asioita tarvitse ihmeemmin pohtia. Parasta on heittää yksi hauska möläytys jollekin, mielellään vähän erilaiselle kirjoittajalle, yrittää nolata hänet, ja sen jälkeen poistua paikalta. Toista möläytystä samasta aiheesta ei yleensä löytyisikään, kun se ainoa on käytetty.
Armas Onni kirjoitti:Kymmenen vuorokautta siitä, kun Anneli Auer sai toisen elinkautisen. Näiden välissä hän syyllistyi lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja sai siitä pitkän tuomion. On hyvä, että näin törkeä rikollinen on tyrmässä. Kevättä kohti mennään.
Mahdat olla tällä hetkellä palstan absoluuttisesti turhin kirjoittaja. Viljelet jatkuvasti virheitä perusasioissa, kuten edellä, ja jankutat A.A:n syyllisyyttä ilman mitään asiapohjaa ja todisteita. Toivottavasti olet trolli. Jos et ole, äidinkieleopettajasi ansaitsee mitalin, että on pystynyt opettamaan sinulle edes alkeellisen kirjoitustaidon.
Armas Onni on klassinen mölisijä=)
Mölisijä-antiannelistien joukko on lukuisa, mutta anniltaan vähäinen. Tämä yleensä alle kolmekymppisistä miehistä koostuva joukko pitää Annelia syyllisenä ku huppiksella oli vaan yks jalka mhäähäääähää, foliohattu! Koska lukutaito ja kärsivällisyys eivät riitä pitkän tekstin lukemiseen, riittää mölisijöille, että hallussa on pari väärin ymmärrettyä Iltalehden otsikkoa, joiden tuomalla viisaudella tullaan palstalle huutamaan joku ”hassu” möläytys, minkä jälkeen voidaankin poistua jo seuraavalle palstalle mölisemään.
Mölisijän maailmassa kaikki on yksinkertaista ja helppoa, eikä asioita tarvitse ihmeemmin pohtia. Parasta on heittää yksi hauska möläytys jollekin, mielellään vähän erilaiselle kirjoittajalle, yrittää nolata hänet, ja sen jälkeen poistua paikalta. Toista möläytystä samasta aiheesta ei yleensä löytyisikään, kun se ainoa on käytetty.
Nimimerkkien kuoro: Hyvää iltaa, hyvää iltaa, itse kullekin säädylle
Sekä nimimerkeill' että lukijoille, ylläpidoll kuin minfossa on
Ja me toivotamm', ja me toivotamm', onnellista ja hyvää joulua
Ja sitä taivaallista ystävyyttä, joka meidän kaikkeimme ylitse käy
Annelistit: Huppumies hän se ajoi punaisella volvollaan. (2x)
Siihen asti kun hän tuli Menninkäisten maalta
Siihen asti kun hän tuli Tähtisentien tykö
Henkiolento: Tappaja Huppumies olen minä
Jimit: Jaa, minä tykkään, että sinä olet yksi humanoidi
Turumurre: Jaa, ei se ole mikään humanoidi, vaan tappaja Huppumies, joka kantaa maineikasta mustaa huppuaan monien esikuvien jälkeen.
Anneli: Hoo, miksi olet noin musta?
Huppumies humanoidi: Hoo, jos minä olen musta olen minä kaikilta tunnettu
Hoo, jos minä olen musta olen minä uskovilta kaivattu
Yksi herra ja tappaja menninkäisten maasta. (2x)
Anneli: Vaikka sinä kuinka olet yksi herra ja tappaja Menninkäisten maasta, pitää sinun mahtumaan loikkimaan ikkunasta ja jättämään verisiä jälkiä.
Poliisikokelas: Ei, vaan leski
Joutsenlahti: Huppumies taikka sun mainees
Epäilevät poliisit: Katsokaatte nyt tuota Menninkäisten kuningasta
Kuinka sen pitää juoksuttamaan Joutsenlahtea
Ja syöpymähän lapsen silmiin huppuinensa. (2x)
Turumurre: Ja nyt te ootta kuulleet tuon Menninkäisten kuninkaan
Kuinka sen piti loikkimahan ikkunasta
Koirapoliisi: Ja hävinnehen mustaan yöhön haisematta. (2x)
Hätäkeskus: Menkää tähtisentielle, satakuntaan Ulvilan kaupunkiin. Sieltä te löydätte vasta tapetun miesuhrin puukotettuna makaavan lattialla, jota ympäröivät lasinsirut ynnä veitsi verisen halon kanssa
Nimimerkkien kuoro: Pulman synnytti Ulvila ja Ulvila
Josta iloitsee koko Murhainfon seuraajat. (2x)
Pantiin palstalle pohdittavaks ja pohdittavaks
Kuin villitsee ilman lakkaamatt'. (2x)
Tara: Ja leski perhekerhoss lapsineen ja lapsineen
Valhalla: Kussa mainos oli taksarin pienoinen. (2x)
Nimimerkkien kuoro: On pulma syntynyt meille ja juttu annettu on
Palstalla elämän löysin, Ulvilan suosion
Alpo holisti: Häkenauha on se kuuntelun koitto, mi juttua valaisevi
Vaan lesken häkeen soitto taustanauhat paljastavi
Häkenauhan äänien koitto, mi taustat valaisevi
Vaan ehkä nauhan soitto, kertoo leski lavastavi
Annijatta: Äänen päällä metelin alla, se uhri valittelevi
Vaan piltin hartioilla se totuus lepäilevi
Hän on sen totuuden koitto, mi jutun valaisevi
Vain nauhan taustalla soitto, uhrin äänet selittelevi
Nauhoitus on totuuden koitto, mi jutun ratkaisevi
Taas häkenauhan soitto käräjäsaliss kajahtavi
Tara: Leski se muuttaapi taas tarinaansa, taas tarinaansa
Ja se lesken sanomaton syyttömyys uskoville ulos loisti
Jimit: Ja se oli Joutsenlahdelta ulos lähetetty, ulos lähetetty
Tara: Ja perhe riensi uhraamaan verta, pyhää tuhkaa ja undulaatteja, (2x)
Sirpa: Juha, mun palvelijani
Joutsenlahti: Jaa, minun armollinen paateroni
Sirpa: Oletko nähnyt niitä kolmea Ulvilan jutun viisasta miestä?
Joutsenlahti: Jaa, minä olen nähnyt ne kolme Ulvilan jutun viisasta miestä, jotka tekivät kuin viekkaat varkaat ja väärät valtiaat ja ottivat toisen tien ja päätyivät kukin eri tavalla lesken lavastukseen
Sepä minua sangen suuresti harmittaa ja sydämelleni käy, että nuo kolme Ulvilan jutun viisasta miestä menivät kuin viekkaat varkaat toista tietä omalle linjalleen.
Menen ja tutkiskelen omin päini ja päädyn Mannerin leiriin todistamaan lesken puolesta sillä minä olen sotinut Valkamaa ja Kulmalaa vastaan ja tahdon minä myös sotia noita kolmea Ulvilan jutun viisasta tutkijaa vastaan.
Menin myös Luvatan, uhrin työnantajan rekistereihin ja tutkin ja testasin dnat kaikilta heidän työntekijöiltään ja sieltä poispotkituilta poloisilta, mutten löytänyt sen äsken syntyneen huppumies humanoidin dnata.
Mäkinen: Hutkija olen minä murhassa ja urhoollinen poliisimies
Ja vaikka olen harhaan johdettu siltä joka ties
Johtaja saa vastata edestämme mitä me olemme eristäneet
Siihen on meitä opetettu, että totella todistajaa
Ja kuunnella pyhää leskeä. (2x)
Valkama: Nostain syytteen, nostain syytteen
Siis vankilan ovet ne avattiin
Ja kunnian viennistä veisattiin
Tai terveille aatoksille arveltiin
Tai lauma luuloille laskettiin
Tai
Sisotalo: Nyt minä olen käynyt korkeimman oikeuden arkistossa blogihini plagioimassa ja julkaissut ja nettiin laittanut kaikki sosiaaliturvatunnukset ja tarkoin valitsemani valituksen sivut.
Anneli: Koska sinä olet ollut niin rohkea ja silitellyt minun kultaisia kutrejani, tahdon minä palkita sinut yksinoikeudella tarinaani ja sinulle antaa viekkaan todistuksen kieleni kärjestä. Hovista ulos, käräjiltä sisään, siitä mun matkani pitää. Ristit olkapäihisi, puukko mun tuppeeni.
Antiannelistien kuoro: Synti suuri surkia kun särki lapsuuden
Niin täytyi ulos astua jo ilmiantajan
Vaan rakkaudest' lapsihin uhras oman siskonkin
Josta ompi uusi aihe saatu palstalle
Jopa joutui jouluaatto nimimerkeille
Josta ompi aiheet saatu monell kiistalle
Vaan rakkaudest' Ulvilaan viestit vielä viskotaan
Monta ompi aihett saatu tälle palstalle.
Annijatta: Kyöpeli se nimimerkeill ilmoittikin juur'
Ett' bannattuja palstall on joukko aika suur'
Vaan rakkaudest' Ulvilaan antoi vielä kirjoittaa
Tästä ompi ilo saatu koko palstalle
Lukijat: Nimimerkit ne ilomielin jatkoi juttujaan
Ja ylläpidon joukot helein kielin alkoi laulamaan:
"Vaan altti kiitos Ulvilan, kun poiki meille ikitarinan
Josta ompi ilo saatu koko palstalle."
"Vaan altti kiitos Ulvilan, kun teki meille ikitarinan
Josta ompi ilo saatu koko minfolle."
Nimimerkit: Emme ole millään viekkauella emmekä vääryyellä tulleet teijän palstallenne kirjoittamahan, vaan ihan teijän oman hyvän tahtonne mukaisesti. Olemme koti salapoliiseja ja välttelemme banneja ja seuraamme johtolanganpätkää
Kiitos olkohon, kiitos olkohon teidän palstanne edestä
Teidän sivunne pitäis' oleman julki Joutsenlahden edessä
Ja me isoovaiset ja myös bannatut, nyt me olemme kaikki sanoneet
Ja me toivotamm', ja me toivotamm' onnellista ja hyvää joulua. (2x)
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Kuolemannaakka kirjoitti:Jos olisit älykäs, ja edes auttavasti perehtynyt tähän Ulvilan tapaukseen ja rikospaikkatutkintaan, et kirjoittaisi noin höpsöjä. Tietäisit, että kyseessä oli kuuleminen, ei kuulustelu, tietäisit, että paikalla oli 3 muutakin poliisia, tietäisit, että tämän jälkeen kuulusteluja oli useita muitakin, tietäisit, ettei rikospaikkatutkimuksessa ollut mitään normaalista poikkeavaa ja tietäisit lisäksi, ettei Auer voi syyllinen.
Mutta koska et ole kovin älykäs, etkä ole lainkaan perehtynyt tähän tapaukseen saatikka rikospaikkatutkimukseen tai poliisin työhön, niin höpsöttelet kaikennäköistä sen perusteella, mitä olet telkkarista katsellut.
Vaimo on edellisenä päivänä menettänyt miehensä murhattuna ja haavoittunut itse, ja tapahtumasta on tallenne, ja miehen lapsi väittää nähneensä ulkopuolisen murhaajan, mihin kaikki paikalla olevat jäljetkin viittaavat. Sinä neropatti varmaan menisitkin laittamaan heti ensitöiksesi seuraavana päivänä peukaloruuviin rauhoittavista pökerryksissä olevan vaimon ikäänkuin tämä voisi kadota maan päältä tai että rikospaikkatutkimuksen tulokset tai paikalla olleet jäljet jotenkin häviäisivät, mikäli et tivaa, että etkai vaan soitellut taustanauhaa siellä yhdessä tyttäresi kanssa, kurja vaimo!
Tajuatko, että ensimmäisessä kuulemisessa pyritään saamaan paikalla olijoiden kertomukset niin muuttamattomina ja alkuperäisinä kuin mahdollista. Kuulustelut ovat sitten, kun rikospaikkatutkimus on valmistunut ja aletaan tarkentamaan tapahtumia niiden tulosten pohjalta.
No et tajua.
Missäs se nojaaja viipyy? nannannannnaa!
Naksu on varmaan tympiintynyt täysin kun ei enää keskustelijoita löydy. Kukaan viitsi enää kirjoitella tollasten paskanjauhajien kanssa. Nyt sitten epätoivoa itketään...ja uudet kirjoittajat ajetaan pois samantien.
Mistä muuten on syntynyt joillekin käsitys, että Naksun viestit olisi jotenkin järkeviä, hyvin kirjoitettuja ja 'ystävällisiä', täyttä kakkeliahan tuo ylläolevakin on. Viikosta toiseenhan samaa laulantaa, mitään uutta ei irtoa, ei edes pienen pientä älynväläystä!
harjoittelija kirjoitti:
Mistä muuten on syntynyt joillekin käsitys, että Naksun viestit olisi jotenkin järkeviä, hyvin kirjoitettuja ja 'ystävällisiä', täyttä kakkeliahan tuo ylläolevakin on. Viikosta toiseenhan samaa laulantaa, mitään uutta ei irtoa, ei edes pienen pientä älynväläystä!
Taitaa tuossa yhdessä lainauksessakin olla enemmän asiaa, kuin kymmenen pahimman antiannelistin kaikissa viesteissä yhteensä....
Tosin he eivät sitä itse ymmärrä.
Ymmärrätkö sinä "harjoittelija"?
Ja onko kukaan keksinyt edes pientä älynväläystä viimeisen kahden vuoden aikana? Ja onko tullut jotain uusia todisteita, mistä voisi tehdä niitä uusia "älynväläyksiä"?
Ai niin lasketaanko se että syyttäjä on onnistunut hukkaamaan ja muokkaamaan niitä vanhoja todisteita ja on keksinyt niiden pohjalta uusia teorioita....jotka ei nekään kaikesta huolimatta toimi.
Mutta olkaa joku jutun ratkaisija ja selvittäkää mikä on murhan motiivi...sitä ei ole löytynyt...ja itse uskon, ettei koskaan selviäkään ja sen vuoksi ei selviä murhaajakaan.
Ja yhtään todistetta ei ole joka antaisi AA:lle motiivin murhata miehensä, eli sen voitte unohtaa (paitsi jos löydätte jostain todisteet).
Itse kyllä epäilen että jonkinlainen mustasukkaisuus voi olla motiivi....olihan jollain asiaan löyhästi liittyvällä vähän aikaisemmin pitkäksi luonnehdittu suhde päättynyt...mikä on JL:n osuus siihen...tai onko mikään....onkohan asiaa tutkittu.
Jaahas. Olen ottanut sellaisen periaatteen etten nojaile vasikkanappiin kuin äärimmäisessä hädässä, mutta kylläpä joutuu periaate koetukselle tässä kun seuraa miten jmit miehekkäästi nälvii sisotaloa nimimerkin takaa. Mikä kumma siinä on ettei voida pysyä asiassa? Sisotalolla on enemmän munaa esiintyessään omalla nimellään kuin kymmenellä puskasta huutelijalla.
Caldera kirjoitti:Jaahas. Olen ottanut sellaisen periaatteen etten nojaile vasikkanappiin kuin äärimmäisessä hädässä, mutta kylläpä joutuu periaate koetukselle tässä kun seuraa miten jmit miehekkäästi nälvii sisotaloa nimimerkin takaa. Mikä kumma siinä on ettei voida pysyä asiassa? Sisotalolla on enemmän munaa esiintyessään omalla nimellään kuin kymmenellä puskasta huutelijalla.
jmit nyt on vain sellainen tyypillinen hejacin helppoheikki. Ei tietoa, eikä ymmärrystä, mutta gauhee halu mölistä typeryytensä kaikkien luettavaksi. Kun joku sitten hiukan oikaisee, käydään kiinni henkilöön, kun muuhun ei rahkeet riitä. Täysi tyhjäpää, kuten oikea satuihin uskova hejakkilainen on
En usko, että jmit kuuluu Hejacissa isännöivän Härän talliin. Minusta hän jatkaa Rantakosken ja Valhallan perinteitä. Tekniikkana on häväistä niitä keskustelijoita, joilla on uutta faktaa tarjolla. Minusta heidän tietomääränsä aika usein ylittää sen mitä tässä keskustelussa voi odottaa. Faktoja lipsahtelee melkein rivien välissä.
Heidän menetelmästään häväistä toisia kirjoittajia on syytä keskustella. On todella valitettavaa, että Murha.infon moderoijat sallivat selvästi asiasta poikkeavan kirjoittelun. Meidän muiden pitää olla sitäkin tarkempia. Heti vaan ilmoitus, jos kirjoituksessa välähtääkin nimimerkin takan olevan henkilön panettelu. Unohdetaan se hölmö termi "vasikointi". Kysymys on ketjun ulkonäöstä. Paljon on parantunut Valhallan ja Rantakosken ajoista. Tarakin on usein asialinjalla. Epävarmin on nykyisin Anijatta.
Kappas, täällä on alennettu haukkumaan kirjoittajia, eikä vaan mielipiteitä, näin ylenssä tapahtuu kun ei rahkeet enään muuhun riitä, huppista kun ei ole enään olemassakaan, taruolento
kaljaloota kirjoitti:Kappas, täällä on alennettu haukkumaan kirjoittajia, eikä vaan mielipiteitä, näin ylenssä tapahtuu kun ei rahkeet enään muuhun riitä, huppista kun ei ole enään olemassakaan, taruolento
Heh hee. Kaljalootalla onkin keskimääräistä paremmat hoksottimet. Vuosikausia jatkunut kirjoittajien haukkuminen on viimeinkin saapunut kaljaloodan tajuntaan. Tästä onkin nyt hyvä jatkaa
sisotalo kirjoitti:En usko, että jmit kuuluu Hejacissa isännöivän Härän talliin. Minusta hän jatkaa Rantakosken ja Valhallan perinteitä. Tekniikkana on häväistä niitä keskustelijoita, joilla on uutta faktaa tarjolla. Minusta heidän tietomääränsä aika usein ylittää sen mitä tässä keskustelussa voi odottaa. Faktoja lipsahtelee melkein rivien välissä.
Heidän menetelmästään häväistä toisia kirjoittajia on syytä keskustella. On todella valitettavaa, että Murha.infon moderoijat sallivat selvästi asiasta poikkeavan kirjoittelun. Meidän muiden pitää olla sitäkin tarkempia. Heti vaan ilmoitus, jos kirjoituksessa välähtääkin nimimerkin takan olevan henkilön panettelu. Unohdetaan se hölmö termi "vasikointi". Kysymys on ketjun ulkonäöstä. Paljon on parantunut Valhallan ja Rantakosken ajoista. Tarakin on usein asialinjalla. Epävarmin on nykyisin Anijatta.
Katsohan sisotalo kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Tässä tapauksessa olen kuitenkin sataprosenttisen varma, että murhaaja on juuri se, joka on tuomittu elinkautiseen.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
En nyt tiedä mistä nimim. jmit putkahti tänne kakkelikeskusteluun. Ilmeisesti tuolla toisaalla olevien kirjoitustensa vuoksi. jmit on kyllä vanha konkari näissä Ulvila-asioissa, joskaan ei niin useasti kirjoitellut. Jos nyt ei ota huomioon tuota JJ.n yletöntä sättimistä ja erääseen nimimerkkiin kohdistunutta samanmoista, niin eipä jmit poikkea niistä muista 'rehdeistä antiannelisteista' kovinkaan.
Jmitiltä olisi monien syytä ottaa myös oppia, olen huomannut ettei hän tarvitse tekstiinsä ylettömän pitkiä lainauksia edellisiltä kirjoittajilta. Siinä mielessä tekstiensä luku on vaivatonta. (Mielipiteet asioista nyt on mitä on, mutta haitanneeko tuo... )
*
Jmitiltä on täällä pari hyvää palstan aloitusta, esim tämä... Tiivistetyt näkemykset
...kun vaan tuohon kirjoittavat käväisisivät lukemassa sen aloituspostin toivottuine ohjeineen.
*
Eräs mielenkiintoinen jmit.in palsta-aloitus on Mitäs minä sanoin
Olisi kiva enempikin lukea keskustelijoiden heittoja siitä että, 'no niin, kattokaas ny, näinhän mä tuolla aikaisemmin sanoin'.
Mutta olisiko sitten niin ettei monikaan koe olleensa ns oikeassa...
Hyvä palsta kaikenlaiselle pätemiselle...
Varmuuden vuoksi nyt sitten Lautamiesten puolella.
sisotalo kirjoitti:Jos et malta lopettaa jonkin nimimerkin henkilöllisyyden mainitsemista, etkä malta olla kirjoittamatta näin luodun henkilön asioista, voit varautua siihen, että moderaattori saa arvioida kuuluko tämä Lautamiehiin vai tänne.
Nyt tämä alkaa jo lähteä lapasesta.
Missä kohti jmit mainitsi henkilöllisyytesi? Koko ajan hän kohdisti kommenttinsa nimimerkki Sisotalolle. Ei liene jmitin vika, että tuosta nimimerkistä on helppo mielessään vetää yhtäläisyyksiä eläviin ihmisiin; varsinkaan kun noita yhtäläisyyksiä ei ole vaivauduttu kovin pontevasti piilottelemaankaan.
Sisotalo itse mainostaa itseään ja nimeään joka toisessa viestissään. Mielestäni koska nimimerkki harrastaa yhtenään henkilöspekulaatiota ( joskin itsestään ), niin hänet pitäisi sulkea pois tältäkin saitilta tai sitten ei ainakaan tule rankaista muita jos mainitsevat hänen itsensä lanseeraama oma nimensä. Nimimerkki viittaa hyvin usein myös blogiinsa: Seppo Isotalo.
Lisää syvyyttä tähän sisotalon itkeskelyyn tuo se, että hän itse käyttää Auerin lasten ristimänimiä ja jopa sotu-tunnuksia kirjoittelussaan mutta oman nimensä mainitsemisesta ( jota ei siis todellakaan piilottele ) pahastuu. Ja taas toisessa käänteessä ylvästelee, että on dosentti sejase ja voi esiintyä omalla nimellään erottuen anonyymeistä. Toistaiseksi ei mitenkään edukseen vaan säälittävänä mutta erottuen kuitenkin.
Voiko nimimerkistä käyttää hänen itsensä kertomaa nimeä ja miten sen välttää jos hän itse niin tekee. Vai tekeekö itsestään henkilöspekulaatiota. Jos ylläpito olisi ryhdikäs ( ei tosin ole ), niin kertoisi kuka tekee väärin Seppo Isotalo -blogi viittauksissa ja miten - vai tekeekö. Eikö jo pelkkä nimimerkkinsä ole sellaisenaan henkilöspekulaatio.
Jos tuo itsessään ei ole henkilöspekulaatiota, niin tänne voisi joku edelleen siis kirjautua vaikka nimimerkillä "seppoisotalo" tai "seppostorhusettillstockholm" - ja vaatia elinkautista rangaistusta Annelille. Ja sisotalolla ei olisi nokan koputtamista asiaan.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".