Nyt soimassa... ( ketju 3 )
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Mark Knopfler: Speedway at Nazareth
...albumilta Sailing to Philadelphia (2000). Kappaleen sanoitus pohjautuu Knopflerin kirjeenvaihtoon ruotsalaisen Formula 1- ja CART -kuljettaja Stefan Johanssonin kanssa.
After 2000 came 2001
To be the new champions, we were there for to run
From springtime in Arizona, till the fall in Monterey
And the raceways were the battlefields and we fought 'em all the way
...albumilta Sailing to Philadelphia (2000). Kappaleen sanoitus pohjautuu Knopflerin kirjeenvaihtoon ruotsalaisen Formula 1- ja CART -kuljettaja Stefan Johanssonin kanssa.
After 2000 came 2001
To be the new champions, we were there for to run
From springtime in Arizona, till the fall in Monterey
And the raceways were the battlefields and we fought 'em all the way
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Toi on hyvä ^, pitääpä kuunnella toinenkin versio.
Edit. Toi jälkimmäinen versio olikin mulle tuttu ja se versio, mikä mulla on spotifyssäkin. Ei voi muistaa kaikkea.
Tällaista tällä kertaa:
Edit. Toi jälkimmäinen versio olikin mulle tuttu ja se versio, mikä mulla on spotifyssäkin. Ei voi muistaa kaikkea.
Tällaista tällä kertaa:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Schimanski
- Adrian Monk
Välillä tulee tykättyä tosi paljon biiseistä, mitkä ei edes periaatteessa ehkä ole sen kummempia, mutta joku niissä silti vaan sytyttää.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Schimanski
- Adrian Monk
Mielen assosiaatioketjuja on välillä tosi mielenkiintoista seurata. Tällä kertaa sieltä löytyi ^ liittyen tämä:
Kuuntelin tätä(kin) lukioaikoinani.
Kuuntelin tätä(kin) lukioaikoinani.
Olen sen ajan lapsia, että vanhempani kuuntelivat näitä(kin):
-
Schimanski
- Adrian Monk
En ole erityisemmin Markku Aron levytyksiä kuunnellut kun se on minulle vähän liian lällyä musiikkiaBird kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 10:41 pm Olen sen ajan lapsia, että vanhempani kuuntelivat näitä(kin):
Sitä ei taida kuitenkaan kaikki tietää että Markku Aron keikkaohjelmisto oli ainakin jossain vaiheessa hyvinkin rock-henkinen (50-luvun rock 'n' roll). Tähän ilmiöön törmäsin joskus kauan sitten kun osuin ihan sattumalta kiertävään tivoliin samaan aikaan kun Markku Aro oli siellä esiintymässä. Markku Aro ja rock oli yllättävä yhdistelmä, mutta ihan hyvin ja uskottavasti veti Elviksen ja kumppaneiden tunnetuimpia hittejä ja vieläpä ihan alkuperäisellä kielellä.
Suomennettuna taipui myös Rubettes.
Enemmän olen kyllä pitänyt aina tästä kun siinä on enemmän vauhtia ja särmää...
- LexVeritas
- Frank Columbo
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
10-sarja oli vielä hyvä EA:lta, sittemmin änäreitten taso todella surkea. Kybällä oli vielä lisäksi hyvä soundtrack.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Schimanski
- Adrian Monk
- LexVeritas
- Frank Columbo
Tämä kappale sai muistaakseni aikoinaan Levyraadissa Klaus Järviseltä täydet 10 pistettä (mikä oli äärimmäisen harvinaista). Saattaa toki olla, että muistan väärin, ja se olikin Njassa.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto