Virdon kirjoitti:
CCCC:n inspiroimana päätin harhauttaa itseäni. Olin lähtevinäni hikiselle urheilusessiolle, mutta tulinkin lunkisti tänne kaljalle.
Puna nousee lärviini, eikä syyllinen ole edes alkoholi, hovimestarista puhumattakaan...
Tuo CCCC taas oli nokkela veto ja kyllä, on inspiroinut minuakin. Jätetään se muullekin pubiväelle huomattavaksi, vähän kuin pubivisaksi!
Kirjojen lukeminen on varmasti hyvä harrastus, mutta omalla kohdalla se valitettavasti rajoittuu korkeintaan Aku Ankan taskukirjoihin. Mutta hyvää luettavaa kyseessä joka tapauksessa.
Samaa mieltä hyvyydestä, mutta itselleni nuo taskukirjat ovat aivan liian raskaita. Siksi luen lähinnä Aku Ankka -sarjakuvia, kun haluan lukea jotain vähän useampisivuisia kaunokirjallisuutta.
Täytyy kuitenkin myöntää, että yleensä pysyttelen niissä alle viiden ruudun sarjakuvissa, mitä löytyy jostain vanhoista sanomalehdistä. Onkin rohkaisevaa kuulla suoraan ihmisiltä, jotka ovat jo niin harjaantuneita lukijoina ja keskittymiskyvyltään, että lukevat jopa kirjallisuuden aatelia eli taskupokkareita! Mahtavaa kuulla tämä!
Olen näet aina luullut niiden lukemisen vaativan liki yli-inhimillisiä kykyjä ja että olisivat paksuuden lisäksi kovin vaikeaa luettavaa muutenkin.
Tämä, kun kuulee pubituttavienkin täällä nauttivan niistä, niin voi alkaa itsekin unelmoimaan ja samalla huomaa voimaantuvansa itsekin ihan silmissä ja samalla jokainen voi sielunsa silmin nähdä myös itsensä lukemassa noita pelottavia laitoksia, tiiliskiviä!
- Vähän sama asia kuin se eka saamelaisasuinen pelaaja futiksen sm-liigassa ja kuinka hän veti perässään sankan joukon muita saamelaisasuisia pelaajia huipputasolle!
- eiku, mite se meni?
...voisi ottaa ja lähteä samalla vaklaamaan jotta millaisia tanssiliikkeitä löytyy tanssilattian syövereistä.
Mielikuvaharjoittelu on turvallisempaa! Livenä kovasti riskialtista puuhaa, kun ihmiset ovat nykyään paikoin niin älyttömän vauhkoja eikä niistä tiedä mitä milloinkin kuvittelevat.
Esimerkiksi vaikka itse katselen tanssilattialta ainoastaan kauniita vartaloita pelkästään seksuaalisessa tarkoituksessa, niin siitäkin joku saattaa syyttää joksikin ihme stalkkeriksi!
- Kuinka pöyristyttävää!