sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:04 pm
Lieviä yhtenäisyyksiä havaittavissa tiettyyn kuukaudeksi kuopattuun nimimerkkiin nähden.![]()
Minulla on vain tämä nimimerkki. Sinä taas esiinnyt palstalla naisena ja koirana.
sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:04 pm
Lieviä yhtenäisyyksiä havaittavissa tiettyyn kuukaudeksi kuopattuun nimimerkkiin nähden.![]()
Kuinka?
Opettelis ees suomea mutku ei
Noh noh äläs nyt yritä taaspalokirves kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:10 pmsikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:04 pm
Minulla on vain tämä nimimerkki. Sinä taas esiinnyt palstalla naisena ja koirana.

Etkö sitten enää ole ryssätrolli?sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:04 pm Ryssätrolleista pauhaava nimimerkki palokirves (pienellä p:llä)
Sergei tallentelee toisten viestejä.sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:11 pmNoh noh äläs nyt yritä taaspalokirves kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:10 pmsikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:04 pm
Minulla on vain tämä nimimerkki. Sinä taas esiinnyt palstalla naisena ja koirana.![]()
![]()
Lyöntivirheitä tulee kaikille. Ne voi nopeasti korjata. Sen sijaan se,että sinä tallennat toisten viestejä välittömästi kertoo kyllä tylyä kieltään sinun mielenterveydestä.sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:14 pm ^
Meinasin vaan että kannattaisi opetella kirjoittamaan suomea ennen kuin alkaa pätemään![]()
Meinasin vaan, että kannattaisi opetella kirjoittamaan suomea ennen kuin alkaa pätemään.sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:14 pm
Meinasin vaan että kannattaisi opetella kirjoittamaan suomea ennen kuin alkaa pätemään![]()
Et osaa kirjoittaa suomea ja vittuilet lyöntivirheestä.
Oikeasti. Sähän olet ihan sekaisin. Kannattaisiko pyytää lomaa minfoilusta?
Oikeasti kannattaisi rauhoittua. Muuten taas pukkaa sulle piipaa-autoa pihaan.sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 10:27 pm Varmaan kannattaisi kun kaikenmaailman palokirveitä täällä heiluu ympäri vuorokauden![]()