Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

loneliness kirjoitti: markjan narsismia. .

Miten tämä läski urpo voi ihailla itseään? Ai niin, onhan meillä Paavo Lipponen ja muita samanlaisia väliaikapellejä...

.
.

kaukana poissa

.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

:D ^ Mistä luvattomasta lähteestä olette saaneet selville m:n painoindeksinkin? Onko teillä lupaa käyttää saamaanne tietoa? :wink:
Nothing is quite what it seems
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ En nyt tiedä, jäikö minulta sarkasmi vain huomaamatta, mutta taisi m itse avautua painoindeksistään tässä samaisessa ketjussa aikaisemmin :)

M:llä ja Johanna Tukiaisella on muuten hirveästi yhteistä.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Mitenhän markjan ego kestäisi sen, jos yht´äkkiä kukaan ei enää viitsisi venkuroida hänen kanssaa täällä, vaan täydellinen "radiohiljaisuus vallitsisi" näissä vitun tyhmät idiootit etteks te tajuu- keskusteluissa... :lol:
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Mata Hari kirjoitti:Mitenhän markjan ego kestäisi sen, jos yht´äkkiä kukaan ei enää viitsisi venkuroida hänen kanssaa täällä, vaan täydellinen "radiohiljaisuus vallitsisi" näissä vitun tyhmät idiootit etteks te tajuu- keskusteluissa... :lol:
Se sais niin kovan stressin että laihtuis...

Pistäähän tuo miettimään, että onko hahmo nimeltä Markus Jansson joku teekkaripila? Ne tietoturvasivut, mitkä ovat täynnä suoranaista valehtelua, sekä useat hyökkäykset monille eri keskustelupalstalle saavat aikaan sen tunteen, että Markus Jansson on usean eri ihmisen keksimä syntipukki minkä hahmon nimellä voi riehua vapaasti ja puhua paskaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Maybrick kirjoitti::D ^ Mistä luvattomasta lähteestä olette saaneet selville m:n painoindeksinkin? Onko teillä lupaa käyttää saamaanne tietoa? :wink:
Hänen kotisivuillaan on valokuva, jossa hymyilee /ITSESENSUURIA/.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Elo 31, 2008 9:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick
Perry Mason

^
Hänen kotisivuillaan on valokuva, jossa hymyilee...
:D Mutta siitä ei saa tietää mitään eikä mainita ilman henkilön nimenomaista lupaa! Hyi olkoon! :wink:
Viimeksi muokannut Maybrick, Su Elo 31, 2008 9:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Noh, ei se nyt niin kovin läski ole kuvien perusteella. Tässä ketjussa näemmä alkaa muillakin taso laskea ja kovaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Maybrick
Perry Mason

^ Niinpä niin. "Seura tekee kaltaisekseen" ja "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" ja "Minkä haluatte ihmisten tekevän teille, tehkää se heille" ja "Mitä kylvää, sitä niittää"...
Marsalkka
Horatio Caine

loneliness kirjoitti:Noh, ei se nyt niin kovin läski ole kuvien perusteella.
Sellainen tavallinen /ITSESENSUURIA/.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Elo 31, 2008 9:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Minua kyllä kiinnostaa tietää kauanko tämän psykopaatin ja narsistin touhut jatkuvat palstalla?

Onko ylläpidolla aikomus pitää edes jonkinlaista tasoa yllä palstalla?????
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Älkää nyt vitussa viittikö alentua tuolle tasolle!

Markuksen ulkonäöstä vittuilevat, äkkiä omia kuvia kehiin, niin saadaan porukalla ilkkua!

Esim. Marskista syntynyt mielikuva on maahanmuuttajataustan omaava totaalikieltäytyjä pygmi-heimon jäsen.
Marsalkka
Horatio Caine

pekkaeric kirjoitti:Älkää nyt vitussa viittikö alentua tuolle tasolle!

Markuksen ulkonäöstä vittuilevat,
Ei täällä mitään vittuilla. Kunhan todetaan faktoja. Minä en osaa kutsua /ITSESENSUURIA/.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Su Elo 31, 2008 9:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Edelleen odotan nimimerkki Marsalkan kuvaa.

Itse olet ehkä ikäsi bodannut adonis?

Markuksen käytöstä en missään nimessä puolusta, mutta tuo ulkonäköön menevä nimittely on hirveetä.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Marsalkka kirjoitti:
pekkaeric kirjoitti:Älkää nyt vitussa viittikö alentua tuolle tasolle!

Markuksen ulkonäöstä vittuilevat,
Ei täällä mitään vittuilla. Kunhan todetaan faktoja. Minä en osaa kutsua läskinaamaa muuksi kuin läskinaamaksi.
Jos haluat argumentoida oikein ja ihmisiä herjaamatta, niin oikea termi voisi olla pyöreäkasvoinen, jos olet sitä mieltä, että siinä naamassa on rasvaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Lukittu