Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
J-Cut & Kolt Siewerts - The Flute Tune
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Vaihteeksi vanhempia muistoja. Tällä kertaa muutamasta leffasta, joista olen pitänyt jo teinistä lähtien; Reservoir Dogs, Pulp Fiction ja Scarface.
Reservoir Dogs -leffasta: (varoitus; jää soimaan helposti päähän ja ärsyttää)
Pulp Fictionista:
Scarfacesta:
Reservoir Dogs -leffasta: (varoitus; jää soimaan helposti päähän ja ärsyttää)
Pulp Fictionista:
Scarfacesta:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Olen juuri lukemassa kirjaa Gunnareiden limbo-vuosista, ainut julkaisu 1993 ja viimein 2008 Chinese Democracyn välillä oli tämä hirvitys 1999 Arnold Schwarzenegger - leffaan.
Buckethead oli kyllä kova!
Tämäkin ehkä jo melkein legendaarinen biisi Pulp Fictionista:
^ Gunnareita oon mäkin aikoinaan kuunnellut, en mä kyllä tiennyt siitäkään noin paljon. Vaikkei sillä toki ole sinänsä väliä. Hyviä biisejä kyllä.
^ Gunnareita oon mäkin aikoinaan kuunnellut, en mä kyllä tiennyt siitäkään noin paljon. Vaikkei sillä toki ole sinänsä väliä. Hyviä biisejä kyllä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kotimaista nostovoimaa...
Ramonesista tulee mieleen mm. Stephen Kingin leffassa Uinu, uinu lemmikkini soinut:
Et uskoisi, JOS kertoisin...
^ ihana
Elämänvaiheessa, kun kuuntelin itsekin Gunnareita, kuuntelin myös mm. Metallicaa
Elämänvaiheessa, kun kuuntelin itsekin Gunnareita, kuuntelin myös mm. Metallicaa