Sen sijaan että tapellaan asioista joita ei oo olemassa niin voisko kiinnittää huomiota asioihin jotka tapahtuvat?
Arman Alinko (joka osoittautuikin mulle tutuksi henkilöksi menneisyydessä, en vaan muistanut nimeä, jos sitä koskaan oon kuullutkaan) on saatu kiinni ja mietityttää todellakin että liittyykö hänen kiinniottonsa viimeaikaisiin kiinniottoihin joista yksi Nikon? Hänestähän oli tehty kansainvälinen etsintäkuulutus mutta vaikka olinpaikka tiedettiin jo viime vuoden puolella niin kiinni otettiin vasta tammikuun puolessa välissä. Hän mitä luultavimmin on kaikki nämä vuodet jatkanut samoissa hommissa kuin ennenkin.
Josta tulee mieleen että vapautettiinko Niko nimenomaan siksi että hän johdattaa poliisin pidemmälle organisaatiossa ja tekikö Niko tämän tietoisesti jos näin on? Mun mielestä Nikon someterveiset Dubaista oli aika erikoiset eivätkä oikein sopineet hänen normaaliin tyyliinsä. Muutenkin tuo jatkuva Somessa esiintyminen Ongin kanssa vapautumisen jälkeen herättää kysymyksiä. Ja se että Ong hävis kuvista samalla hetkellä kuin Niko pidätettiin. Ruotsalaisilla foorumeilla kysellään että mihin on hävinnyt kun on hävinnyt normaaleista piireistään että onko pidätettynä. Vaiko jotain muuta. Koko pako Afrikkaan-juttu kuulostaa keksityltä. Ehkä se keksittiin siksi että Niko voitiin ottaa talteen kesken kaiken ilman että aiheuttaa liikaa kysymyksiä?
https://yle.fi/uutiset/3-8056431
Olis myös kiva jos täällä ei keskusteltaisi asioista vauvapalstan tyyliin ja käytettäisi argumentteina sellaisia juttuja kuin että " jos ei oo juttuu linkata niin ei tapahtunut". Kaikki jotka näistä jutuista jotain ymmärtää ja tietää tai on seurannut pitkään tietää ettei kaikkea kerrota mediassa. Ja että osa siellä kerrottua ei oo totta tai on vaan osaksi totta. Mä olen itse hengaillut tällä palstalla jo yli 10 vuotta, toki ensin hyvin aktiivisesti monta vuotta eri nikillä ja omalta osaltani saanut oman annoksen Suomen rikollisuutta monin eri tavoin niin oikeasti kiinnostaa keskustelu ihan asioista jotka kuuluvat näihin keisseihin.