Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Sirpa kirjoitti:Toivon mukaan - sanahelinästä huolimatta - sinulta ei jäänyt ymmärtämättä, että kyseessä on kuitenkin fakta-asiat? :shock:
Ainahan sula on faktaa, ainakin "siteeksi".
Ei ole tarkoitus nälviä, monesti omaat hyviä pointteja ! (tiivistä)
tiinaliina
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja tiinaliina »

erämaaetsivä kirjoitti:Sirpa:
Kyseessä ei ole mikään vuoden vanha tietoa, vaan tieto, joka olisi pitänyt olla kaikkien tiedossa jo VIISI VUOTTA. Ja kun rantakoski on täällä niin hilpeän letkeästi hämärrellyt jo vuosia, niin tietysti hänkin on tiennyt tämän tärkeän pointin, mutta jäynä on niin kiva leikki.

Sekä laitoin tutkinnanjohtaja Kuusirannan tiedon, että häkenauha on lavastus, joka kerrottiin jo VIISI PÄIVÄÄ ennen kuin tuo veriasia syksyllä 2009 - tarkemmin 29.9.2009 (siinä on Tarallekin ne kaipaamansa kolme kuutosta, kun käännät ylösalaisin pääsi), ja tuota lavastusta täällä nyt on haravoitu huppiksen löytämiseksi tuhansia sivuja. Hullut!
Kukapa meistä olisi täydellinen, mutta tuo lainaamani on parasta Sirpaa.
Tarkoitan tietysti tuota sanan helinää.
Täytyy myöntää, että Sirpalla on sana hallussa..."kun käännät ylösalaisin pääsi"...kieltämättä nauratti. Ettei kannattaisi erään käyttää sitä päätänsä tehosekoittimessa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

erämaaetsivä kirjoitti:
Sirpa kirjoitti:Toivon mukaan - sanahelinästä huolimatta - sinulta ei jäänyt ymmärtämättä, että kyseessä on kuitenkin fakta-asiat? :shock:
Ainahan sula on faktaa, ainakin "siteeksi".
Ei ole tarkoitus nälviä, monesti omaat hyviä pointteja ! (tiivistä)
Perkele, KAIKKI MINKÄ PUHUN ON FAKTAA. Tuo sanahelinä on sitä sidettä, koska se fakta on pakko liittää puheessa lauseeksi! YMMÄRRÄTKÖ?

MINULLA EI MYÖSKÄÄN OLE MITÄÄN POINTTEJA, KOSKA EN OLLENKAAN SPEKULOI. JAAN VAIN TIETOA.

AUTTAAKO, JOS KIRJOITAN ISOIN KIRJAIMIN??

(Voi jumalauta, mitä teidän aivoillenne on tehty!!!)
Alethes doksa meta logu
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Sirpa:
(Voi jumalauta, mitä teidän aivoillenne on tehty!!!)
=)

Voit olla oikeassa, tuolta tulee jotain kumaa... punainen...planeetta. :idea:
http://www.youtube.com/watch?v=uMTaxguXxdI&feature=kp
Clawdeen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Sain kahden viikon bannin, ja aivan aiheesta, pahoittelut siitä. :oops: :oops: Väkisin vaan tuppaan hermostumaan annelistien kirjoituksista. Ei pitäisi, mutta kun...Jaksan ihmetellä, miksi jotkut ovat joutuneet täysin hurmioon Annelista. En ymmärrä. Miksi Annelia puolustetaan joka asiassa, ja jokainen annelisti on yhtä tosissaan? Minä en ymmärrä enkä pysty samaistumaan mihinkään Annelin tekemiseen. No ehkä olen yhtä siisti...toisinaan.

Annelin ja Jukan tarinan alku on jo aika erikoinen. Annelin ex-mies on valmis pitämään toisen lasta omanaan, lasta, joka on saanut alkunsa kahden omia puolisojaan pettävän ihmisen suhteessa.

Annelin teoille löytyy selityksiä, esim. lapsen pahoinpitely on monen mielestä hyväksyttävää. Anneli sanoo, että on lyönyt lasta kasvoihin, koska tämä oli rikkomassa lasia. Kun puhutaan lasista ja sen rikkomisesta, tarkoitetaan yleensä juomalasia. Paitsi kun puhutaan Annelista, jolloin kyseessä onkin valtava ikkuna, ja lapsi olisi voinut kuolla, jollei Anneli olisi hakannut naamaa mustelmille. Tai vähintään yksinhuoltajan talous kaatua!? Ainoa, mitä annelisti myöntää tässä tapauksessa, on se, että Anneli hieman liioitteli voiman käyttöä.

On puhetta revitystä hiustukosta ja lattialta löytyneestä hiuskiinnikkeestä. Selvästi siis kiskaistu tukasta, mutta se ei kelpaa annelistille. Paitsi jos se ei olisikaan peräisin Annelista, vaan tuntemattomasta ihmisestä...Silloin se olisi aivan selvästi ja varmasti revitty päästä.

Anneli on sanonut, että Jens Kukka on kunnon mies, joka ei ole millään tavalla kohdellut väärin Annelin lapsia tai muita. Kuitenkin Kukka sai 10 (!!) vuoden tuomion Annelin lapsista sekä tuomion omien lastensa pahoinpitelystä, ja lisäksi ex-puoliso kertoo pahoinpitelyistä. Mukava mies siis! Minä en tunne ketään, jolla olisi tuomio pahoinpitelystä. En pidä pahoinpitelemistä ja toisen satuttamista mitenkään normaalina.

Annelistit luottavat suuresti tytön näköhavaintoon poistuvasta hupparista. Mitenkään ei voi olla mahdollista, että tyttö uskoo nähneensä, vaikkei nähnytkään. Uskon, että Anneli on pelotellut lapsia etukäteen murhaajasta, joka uhkailee isän henkeä ja tulee tappamaan tämän. Samalla tavalla kuin lapsia on varoiteltu tontuista ja joulupukista ennen joulua iät ja ajat. Ja usko pukkiin on niin vahva, että kun lahjat ilmestyy, niin ei ole edes vaihtoehtoa sille, kuka ne toi. Ja jos vierestä uskoa vahvistetaan koko ajan, niin johan pukki jossain vilahtikin. Jossain välissä yötä tyttö tajuaa, että nyt se toteutuu, mistä äiti on puhunut. Huppari tuli ja tappoi isän, ja mielikuvitus sai aikaan sen, että tyttö jopa näki hupparin häipyvän.

Sen apina-efektin vai mikä se nyt olikaan, annelistit kyllä hyväksyivät. Miten se eroaa huppiksen näkemisestä, vaikkei näekkään? Huppis on huoneessa, mutta tyttö ei tätä näe?!

Toisaalta, kuka sanoo, ettei tyttö valehtele tarkoituksella? Muita perheen lapsia syytetään valehtelusta aina, kun on kyse Annelille epäedullisesta asiasta. Pelkkää valetta tai jonkun muun lasten mieliin istuttamaa mielikuvaa. Ei haittaa, vaikka kolmen lapsen puheita pidetään asiantuntijoiden puolesta johdonmukaisina ja toisiaan tukevina. Kun taas tytön kertomus on vaihdellut, eikä sitä ole vahvistamassa kuin äidin, siis syytetyn, sana. Täysin mahdotonta, että Anneli olisi mitenkään vaikuttanut yhden, lempilapsensa, tarinaan mitenkään.

Eräänlaista hämärryttämistä annelistien puolelta on se, että hyväksytään ja vouhotetaan omia ajatuksia ja uskomuksia vahvistavista asioista, mutta syyllisyyttä tukevia, samankaltaisia asioita vähätellään ja jätetään huomioimatta.

Jos Annelin ja Jukan suhde olisi niin hyvä kuin Anneli väittää, niin luulisi Annelin syöksyneen Jukan luo huppiksen lähdettyä. Muka kokeilee pulssia oven raosta, johon ei edes jää jälkeä. Jos lattialla oleva lasi niin häiritsi, kengät olisi voinut vetää jalkaan ja mennä suoraan Jukan luo. Ai niin, mutta Annelihan tiesi heti, että tappamisesta on kyse. Turha huolehtia toisen voinnista, kun lopputulos on selvä.

Eniten epäilyä minulla Annelin syyllisyydestä aiheutti Annelin oma haava. Mutta kuten Ulvilan häkepuhelussa kuullaan, Anneli varmisti, että ambulanssikin on tulossa. Ilmeisesti ei ole mitenkään erikoista, että harhautukseksi haavoitetaan itseä. Kuten Severin A:n esimerkissä, jossa myyjä tappoi työkaverinsa. Mutta sillähän nyt ei ole mitään yhtäläisyyttä Ulvilan tapauksen kanssa. Sisotalo jaksaa verrata Annelin tapausta Ruotsin tapaukseen, jossa murhat tunnustanut niitä kuitenkaan tekemätön sai tuomion. Vaikea nähdä näissä tapauksissa mitään yhteistä. Ennemminkin se tapaus Amerikassa, jossa nainen soitti häkepuhelun tapettuaan lapsensa ja haavoitettuaan itseään, on vertailukelpoinen. Siitä oli täälläkin puhetta jossain vaiheessa. Silläkin naisella löytyy puolustajia.

Annelistit vaativat teonkuvausta Annelin syyllisyyteen uskovilta. Väitetään, ettei Anneli olisi ehtinyt murhaa tekemään. Vain Anneli tietää, miten kaikki kävi, mutta ei kukaan saa tuomiota teosta, joka ei ole mahdollinen. Eihän annelistit itsekään pysty sanomaan, miten yö kaikkiaan hupparinkaan kanssa olisi mennyt. Sen verran vaihtelevia ovat lausunnot olleet, missä esim. Anneli oli ikkunan hajotessa.

En ole uskovainen enkä ateisti, en viranomainen vaan tavallinen, lainkuuliainen, perheellinen, työssä käyvä aikuinen nainen. Luotan suomalaiseen oikeuskäytäntöön ainakin siinä suhteessa, että kovan tuomion saanut on sen saanut syystä. Useimmiten tuntuu tavallisen ihmisen oikeustajun vastaiselta, kun hovioikeus vähentää tuomiota tai vapauttaa kokonaan. Mutta se on vain hyväksyttävä, että aina näyttö ei riitä ja tuomio voi tuntua väärältä tavallisen tallaajan silmin. Mutta uskon todella, että Suomessa on hyvä ja oikeudenmukainen oikeuslaitos. Annelin tapauksessa lsh ja murha ovat kaksi erillistä asiaa, jotka käsitellään erillisinä niin kuin oikein on. Tuomio toisesta ei ole mikään varmistustuomio.

Olen katsonut sairaalavideon ja kuunnellut häkenauhan. Pidän niitä molempia syyllisyyttä vahvistavina. Olen myös lukenut Annelin perhekerhokirjoituksia, ja pidän niitä hyvin pinnallisina ja kioskikirjallisuuden tasoisina. Luulen, että Annelilla on mielikuvitus laukannut ja koska hän on viettänyt aikaansa yksin ja lasten kanssa, ajatukset ovat jääneet pyörimään päähän. Jos hän olisi ollut työelämässä mukana tai muuten tavannut ihmisiä, ajatukset olisivat peilaantuneet todellisuutta vasten ja lopputulos olisi ollut erilainen.

Kiitos Taralle, Rantakoskelle, Kaljalootalle, Mikaelkille ja monelle muulle, jotka jaksatte fiksusti oikoa annelistien hämärryttämistä. Kirjoittelu annelistien puolelta on mennyt niin överiksi, että alan päästä eroon tarpeesta käydä päivittäin lukemassa, mitä täällä kirjoitetaan. Laitan tähän lopuksi vielä erään itseään fiksuna pitävän nimimerkin väläyksiä, joita yksikään annelisti ei ole missään vaiheessa kyseenalaistanut. Kertoo siis koko joukon ajatusmaailmasta. Viimeinen sitaatti on peltirummun päräys Severin A:lle. Tummennokset omiani.
MJE tä en aivan usko, voi selittää edukseen mitä tarinaa vaan, ettei epäilykset vaan kohdistuisi häneen. Sijaisvanhempien käytöskin käräjillä viittaa , oman nahkan suojeluun.
Minä en usko että Amanda puolustaisi äitiään manipuloituna, se on täysin mahdottomuus. Tyttö tietää äitinsä täysin syyttömäksi, koska hän näki ulkopuolisen poistuvan
Minua ihmetyttää ne Joutsenlahden lomakuvat, lööpeissä julkaistut, niistä tuli minulle tunne kuin tämä tyttöystävä olisi teennäisesti tunkenut itsensä kuviin.
Oliko soluttautunut JJ. elämään ja motiivi olisi sitten Joutsenlahden tuhoaminen.
En osaa selittää miksi minusta tuntuu vahvasti siltä, että Minna Jokierkkilä ja sijaisvanhemmat tuntevat toisensa .Kuka muu voisi neuvoa paremmin tällaisen tuomion saamiseksi. Se edellyttäisi vakaata harkintaa. Epäilykselleni voin vain sanoa että perustuu tunteeseen.
Kyllä vaan olen perehtynyt aiheisiin. mutten tee ihan noin yksinkertaisesti johtopäätöksiä,kuin sinä esitit. Joutsenlahti on erittäin fiksun oloinen.
Jos haluat jotain oikeasti selvittää, kerro meille mitä Porvoon tutkimukset sisälsi, sillä se meitä tutkijoita kiinnostaa.
Itse uskon juuri mafian olevan takana tässä JJ tapauksessa.Ex tyttöystävät mafian asialla.
Severin A kirjoitti:Miksi on niin paljon helpompaa uskoa massiiviseen salaliittoon kuin todennäköisimpään vaihtoehtoon? Kiinnostaa kovasti tietää mihin vahva usko perustuu...

peltirumpu:
Salaliittoon täällä tuskin uskoo muut kuin Porin poliisin perskärpäset

Että näin älykästä täällä... :evil: Ja jotta ajatukseni vaikuttaisivat uskottavimmilta, kerron vielä, että monet miespuoliset kaverini, jotka uskovat Annelin syyttömyyteen, ovat monessa, monessa kohtaa aivan samaa mieltä kanssani. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Clawdeen, mainio kirjoitus, siinäpä taas annelinhalaajille hieman mietittävää. Erittäin hyviä pointteja yksi toisensa perään!
Clawdeen kirjoitti:Kirjoittelu annelistien puolelta on mennyt niin överiksi, että alan päästä eroon tarpeesta käydä päivittäin lukemassa, mitä täällä kirjoitetaan.
Juu kaikenlaista tänne suolletaankin, mutta ainakaan itse en juuri jaksa välittää, jättää omaan arvoon. Katsotaan mitä tuleman pitää, mitä oikeus sanoo murhasta, luulen että elinkautinen napsahtaa, ja jos näin käy niin onkin taas jännä nähdä mitä syytetyn puoltajat ovatkaan mieltä 8)
Sirpa

Clawdeen kirjoitti:
Sain kahden viikon bannin, ja aivan aiheesta, pahoittelut siitä. :oops: :oops: Väkisin vaan tuppaan hermostumaan annelistien kirjoituksista.
Mikä on antiannelisti, jos Kuusiranta on paljastanut heti pidättämisen jälkeen, että Anneli Aueria tullaan syyttämään lavastetulla nauhalla ja on paljastanut, että murhapaikalla oli ulkopuolisen verta, joka myöhemmin on osoittautunut KRP:n tutkijan vereksi?
mikaelk kirjoitti:

Juu kaikenlaista tänne suolletaankin....
Juu, tänään olen suoltanut faktaa näistä edellä mainitsemistani asioista. Joko muuten löysit, mikaelk, faktaa niistä isokenkäisistä poliisiviranomaisista ja heidän pedofiilitutkimuksistaan ja tuomioistaan, kun olit niin kiinnostunut, ettei vain pedofiileja hyssytellä? Taisi tuo sana ollakin "hyysätä".

Anteeksi, en lukenutkaan viestiäsi loppuun.
....mutta ainakaan itse en juuri jaksa välittää, jättää omaan arvoon.
Eiköhän tässä nyt piirtynyt jo aika hyvä kuva antiannelistista, ja kun meillä on se uusi uljas maailma, niin näiltä viedään ensimmäisenä äänioikeus.
Alethes doksa meta logu
Clawdeen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Eiköhän tässä nyt piirtynyt jo aika hyvä kuva antiannelistista, ja kun meillä on se uusi uljas maailma, niin näiltä viedään ensimmäisenä äänioikeus.
Vähemmän houkutteleva tulevaisuuden kuva, jos äänioikeus on annelisteilla, jotka takertuvat yksittäisiin asioihin, jättävät huomioon ottamatta kaiken itselle epämiellyttävän, ovat täysin kykenemättömiä ajattelemaan avoimesti monelta kannalta. Mutta kun vahvasti tulee jostain tunne, siitä pidetään kiinni ja haukutaan kaikki toisin ajattelijat. Mutta hei, eikös tällaista ole jo olemassa, Venäjällä esim? Ei siis mitään uutta...
mikaelk

Sirpa kirjoitti:Juu, tänään olen suoltanut faktaa näistä edellä mainitsemistani asioista. Joko muuten löysit, mikaelk, faktaa niistä isokenkäisistä poliisiviranomaisista ja heidän pedofiilitutkimuksistaan ja tuomioistaan, kun olit niin kiinnostunut, ettei vain pedofiileja hyssytellä? Taisi tuo sana ollakin "hyysätä".

Anteeksi, en lukenutkaan viestiäsi loppuun.
Voi helevata! Mistä sä revit tuon kysymyksesi minulle? :D Toteamukseni oli osoitettu heille, jotka pitävät Auerin ja Kukan tuomioita lsh-jutussa täysin aiheettomina..
Mut siis, eli minä kirjoitin alunperin:
mikaelk kirjoitti: Mistä ne puhuvat? Ehkä siitä, että pedofiileja ei hyysätä, vastatkoon teoistaan. Niin, aineistoa on salattu, kuten pitääkin. Lasten suojelemiseksi, johan ovat tarpeeksi kärsineetkin.
Sirpa vastasi:
Sirpa kirjoitti:Juu, nyt puhutaan samaa kieltä. Minunkaan mielestä ei pidä pedofiileja hyysätä! Annatko muuten linkin niihin tietoihin ja tutkimuksiin, kun näiden pedofiilien hyysääminen on lopetettu, ovat joutuneet vihdoinkin tuomiolle, ja siinä ohessa kerrotaan, että koko Jammun lapsivankila selleineen, kaltereineen, pikku tyrmineen ja vessanpönttöineen vihdoinkin on selvitetty? Olivatko siellä nämä Virosta kadonneet parikymmentä lasta? Ketkä siellä kävivät käyttämässä lapsia hyväkseen? Entä lasten ruumiit?
Molemmat totesimme: pedareita ei pidä hyysätä. Noihin lukuisiin kysymyksiisi en tunne tarvetta kommentoida tämän kummempaa: suosittelen sinua jälleen tarkistamaan lääkityksesi tilan.. Kummaa vauhkoamista sulla, lähes aina 8)
Sirpa

Jäi tämä viestini tuonne toiselle sivulle, jossa tästä nimerkki mikaelkista kirjoitin, joten laitan sen uudelleen tähän, niin hän näkee vastaukseni.
Clawdeen kirjoitti:
Vähemmän houkutteleva tulevaisuuden kuva, jos äänioikeus on annelisteilla, jotka takertuvat yksittäisiin asioihin, jättävät huomioon ottamatta kaiken itselle epämiellyttävän, ovat täysin kykenemättömiä ajattelemaan avoimesti monelta kannalta. Mutta kun vahvasti tulee jostain tunne, siitä pidetään kiinni ja haukutaan kaikki toisin ajattelijat. Mutta hei, eikös tällaista ole jo olemassa, Venäjällä esim? Ei siis mitään uutta...
Viittaat nyt logiikkaan ja päättelykykyyn: eräät älykkyyden osat. Olen osittain samaa mieltä myös ns. annelisteista, jos on kinattava Anneli Auerin syyllisyydestä, vaikka on tiedossa, että häkenauha on lavastus ja paikalla on ollut ulkopuolisen verta, ja tiedot on annettu, kun Anneli Auer pidätettiin.

Tässä nyt voi jälleen taas viitata Albert Einsteiniin - totuus ei löydy ääripäistä, vaan kaaren puolivälistä.

Mutta jos minä saan valita, niin selkeästi annelistien ryhmä on huomattavasti älykkäämpää kuin antiannelistien ryhmä, koska jälkimmäiset eivät pysty edes alkeelliseen päättelyyn ja logiikkaan, vaan peilaavat vain omaa mustaa sisintään ja ovat olevinaan hyvin lapsekkaan näsäviisaita. Johtunee nuoruudesta ja lapsellisuudesta - puuttuu täydellisesti tosiasioiden ja oikean elämän ymmärrys ja realiteettien taju.

Toinen puoli on se, että esimerkiksi tuo nimimerkki mikaelk saa minulla menemään kylmät väreet. Syyn olen maininnut aikaisemmin, minä jo toivoin, että tämä ihmistyyppi olisi kuollut sukupuuttoon ja omaan mahdottomuuteensa, ja aika vähän niitä täällä on enää näkynytkään verraten esim. siihen määrään, jota täällä oli monta vuotta sitten.

Nämä lääkejutut, foliohattutarinat, kanootit ja intiaanit sun muut argumentoinnit kärsivät ajat sitten jo inflaation, ja ne jotka niitä vielä hokevat maneerinaan, ovat jonkinlainen idioottijäänne menneistä ajoista. Onneksi tämän tason ihmismieli on sentään vähentymässä, tässä eläinpopulaatiossa.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ke Kesä 25, 2014 8:21 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Alethes doksa meta logu
mikaelk

Sirpa kirjoitti:Oletko käynyt katsomassa, että Anneli Auer istuu todella siellä vankilassa, eikä ole jossakin Costa del Solilla nauttimassa aina näiden näytösten välillä aurinkoa ja sateenvarjodrinkkejä?
Sirpa kirjoitti:Mutta vetäkää te niitä foliomyssyjä päähänne, jos pelottaa.
Jollain muulla taitaa jo olla se myssy päässään? Uskomatonta horinaa kokoajan, ota tästä neuvostani vaari, joka edellä lukee:
mikaelk kirjoitti:suosittelen sinua jälleen tarkistamaan lääkityksesi tilan.. Kummaa vauhkoamista sulla, lähes aina
Sirpa kirjoitti:Ja Mikaelk-tyttelin - keskustelu, jonka kävimme aikaisemmin - kannattaa nyt muistaa, että minä kuulun toiseen sukupoleen, en siihen tarkoituksella tyhmistettyyn, ja tästä syystä omaan sekä elämänkokemusta että näkemystä hieman sinua enemmän.
Ok.. Sangen viisaan kuvan itsestäsi monasti annatkin, salli nauraa: :lol: Olenko liian töykeä jos tiedustelen, onko se elämänkokemus jossain hourulassa kerätty? 8)
P.S. Mistä sä aina vedät ton tyttelin?
Sirpa

Jäi tämä viestini tuonne toiselle sivulle, jossa tästä nimerkki mikaelkista kirjoitin, joten laitan sen uudelleen tähän, niin hän näkee vastaukseni.
Clawdeen kirjoitti:
Viittaat nyt logiikkaan ja päättelykykyyn: eräät älykkyyden osat. Olen osittain samaa mieltä myös ns. annelisteista, jos on kinattava Anneli Auerin syyllisyydestä, vaikka on tiedossa, että häkenauha on lavastus ja paikalla on ollut ulkopuolisen verta, ja tiedot on annettu, kun Anneli Auer pidätettiin.

Tässä nyt voi jälleen taas viitata Albert Einsteiniin - totuus ei löydy ääripäistä, vaan kaaren puolivälistä.

Mutta jos minä saan valita, niin selkeästi annelistien ryhmä on huomattavasti älykkäämpää kuin antiannelistien ryhmä, koska jälkimmäiset eivät pysty edes alkeelliseen päättelyyn ja logiikkaan, vaan peilaavat vain omaa mustaa sisintään ja ovat olevinaan hyvin lapsekkaan näsäviisaita. Johtunee nuoruudesta ja lapsellisuudesta - puuttuu täydellisesti tosiasioiden ja oikean elämän ymmärrys ja realiteettien taju.

Toinen puoli on se, että esimerkiksi tuo nimimerkki mikaelk saa minulla menemään kylmät väreet. Syyn olen maininnut aikaisemmin, minä jo toivoin, että tämä ihmistyyppi olisi kuollut sukupuuttoon ja omaan mahdottomuuteensa, ja aika vähän niitä täällä on enää näkynytkään verraten esim. siihen määrään, jota täällä oli monta vuotta sitten.

Nämä lääkejutut, foliohattutarinat, kanootit ja intiaanit sun muut argumentoinnit kärsivät ajat sitten jo inflaation, ja ne jotka niitä vielä hokevat maneerinaan, ovat jonkinlainen idioottijäänne menneistä ajoista. Onneksi tämän tason ihmismieli on sentään vähentymässä, tässä eläinpopulaatiossa.

(No nyt tuli oikeaan kohtaa.)
mikaelk kirjoitti:

Ok.. Sangen viisaan kuvan itsestäsi monasti annatkin, salli nauraa: :lol: Olenko liian töykeä jos tiedustelen, onko se elämänkokemus jossain hourulassa kerätty? 8)
P.S. Mistä sä aina vedät ton tyttelin?
Siinä mikä on minun viisauteni tai elämänkokemukseni tai tekemiseni, niin sille vain tyhmä täällä sanoisi nauravansa. Ja näillä mielipiteilläsi alennat itsesi.

Vedän tyttelin käytöksestäsi, koska kerrot käytökselläsi ikäsi. Ylipäätään ihminen kertoo todella paljon itsestään vain kirjoittamalla mielipiteitään tänne tai minne muualle tahansa. Varsinkin nyt kun olen tuonut esille tämän FBI-johtoisen pedofiliatutkimuksen, Jammun piikkiin laitetun lapsivankilan, kadonneet lapset, poliisijohtajien, virkamiesten ja armeijahenkilöstön sotkeutumisen kiristettäväksi pedofiileina olisi sinun viimeistään pitänyt ymmärtää vaieta. Jokainen äiti, vanhempi ja jopa lapsikin ymmärtäisi, että olen täällä nyt puhumassa pahuutta vastaan ja vaatimassa tutkintaa.

Alennat nyt itseäsi aina vain enemmän lukijoiden silmissä.
Alethes doksa meta logu
mikaelk

Sirpa kirjoitti:Siinä mikä on minun viisauteni tai elämänkokemukseni tai tekemiseni, niin sille vain tyhmä täällä sanoisi nauravansa. Ja näillä mielipiteilläsi alennat itsesi.
Sirpa kirjoitti:Alennat nyt itseäsi aina vain enemmän lukijoiden silmissä.
Minä voin sinulle kertoa, että sinun maineesi tällä foorumilla on mennyt jo vuosia sitten.
Sirpa

Vain tyhmä kuvittelisi, että olen täällä mainetta hankkimassa. Mutta kerropa, että mitä sinä teet täällä pulterihuiskua heiluttamassa?
Alethes doksa meta logu
mikaelk

Sirpa kirjoitti:Vain tyhmä kuvittelisi, että olen täällä mainetta hankkimassa.
Niin, lähinnä tarkoitin sitä että sun uskottavuus on mennyt kaiken trollailusi ja hourailun myötä ajat sitten.
Sirpa kirjoitti:Mutta kerropa, että mitä sinä teet täällä pulterihuiskua heiluttamassa?
Rikokset herättää mielenkiintoa, siispä täällä lueskelen mitä porukka on mieltä, välillä saatan heittää omia mietteitänikin kehiin.
Vastaa Viestiin