Ainahan sula on faktaa, ainakin "siteeksi".Sirpa kirjoitti:Toivon mukaan - sanahelinästä huolimatta - sinulta ei jäänyt ymmärtämättä, että kyseessä on kuitenkin fakta-asiat?
Ei ole tarkoitus nälviä, monesti omaat hyviä pointteja ! (tiivistä)
Ainahan sula on faktaa, ainakin "siteeksi".Sirpa kirjoitti:Toivon mukaan - sanahelinästä huolimatta - sinulta ei jäänyt ymmärtämättä, että kyseessä on kuitenkin fakta-asiat?
Täytyy myöntää, että Sirpalla on sana hallussa..."kun käännät ylösalaisin pääsi"...kieltämättä nauratti. Ettei kannattaisi erään käyttää sitä päätänsä tehosekoittimessa.erämaaetsivä kirjoitti:Sirpa:Kukapa meistä olisi täydellinen, mutta tuo lainaamani on parasta Sirpaa.Kyseessä ei ole mikään vuoden vanha tietoa, vaan tieto, joka olisi pitänyt olla kaikkien tiedossa jo VIISI VUOTTA. Ja kun rantakoski on täällä niin hilpeän letkeästi hämärrellyt jo vuosia, niin tietysti hänkin on tiennyt tämän tärkeän pointin, mutta jäynä on niin kiva leikki.
Sekä laitoin tutkinnanjohtaja Kuusirannan tiedon, että häkenauha on lavastus, joka kerrottiin jo VIISI PÄIVÄÄ ennen kuin tuo veriasia syksyllä 2009 - tarkemmin 29.9.2009 (siinä on Tarallekin ne kaipaamansa kolme kuutosta, kun käännät ylösalaisin pääsi), ja tuota lavastusta täällä nyt on haravoitu huppiksen löytämiseksi tuhansia sivuja. Hullut!
Tarkoitan tietysti tuota sanan helinää.
Perkele, KAIKKI MINKÄ PUHUN ON FAKTAA. Tuo sanahelinä on sitä sidettä, koska se fakta on pakko liittää puheessa lauseeksi! YMMÄRRÄTKÖ?erämaaetsivä kirjoitti:Ainahan sula on faktaa, ainakin "siteeksi".Sirpa kirjoitti:Toivon mukaan - sanahelinästä huolimatta - sinulta ei jäänyt ymmärtämättä, että kyseessä on kuitenkin fakta-asiat?
Ei ole tarkoitus nälviä, monesti omaat hyviä pointteja ! (tiivistä)
=)(Voi jumalauta, mitä teidän aivoillenne on tehty!!!)
MJE tä en aivan usko, voi selittää edukseen mitä tarinaa vaan, ettei epäilykset vaan kohdistuisi häneen. Sijaisvanhempien käytöskin käräjillä viittaa , oman nahkan suojeluun.
Minä en usko että Amanda puolustaisi äitiään manipuloituna, se on täysin mahdottomuus. Tyttö tietää äitinsä täysin syyttömäksi, koska hän näki ulkopuolisen poistuvan
Minua ihmetyttää ne Joutsenlahden lomakuvat, lööpeissä julkaistut, niistä tuli minulle tunne kuin tämä tyttöystävä olisi teennäisesti tunkenut itsensä kuviin.
Oliko soluttautunut JJ. elämään ja motiivi olisi sitten Joutsenlahden tuhoaminen.
En osaa selittää miksi minusta tuntuu vahvasti siltä, että Minna Jokierkkilä ja sijaisvanhemmat tuntevat toisensa .Kuka muu voisi neuvoa paremmin tällaisen tuomion saamiseksi. Se edellyttäisi vakaata harkintaa. Epäilykselleni voin vain sanoa että perustuu tunteeseen.
Kyllä vaan olen perehtynyt aiheisiin. mutten tee ihan noin yksinkertaisesti johtopäätöksiä,kuin sinä esitit. Joutsenlahti on erittäin fiksun oloinen.
Jos haluat jotain oikeasti selvittää, kerro meille mitä Porvoon tutkimukset sisälsi, sillä se meitä tutkijoita kiinnostaa.
Itse uskon juuri mafian olevan takana tässä JJ tapauksessa.Ex tyttöystävät mafian asialla.
Severin A kirjoitti:Miksi on niin paljon helpompaa uskoa massiiviseen salaliittoon kuin todennäköisimpään vaihtoehtoon? Kiinnostaa kovasti tietää mihin vahva usko perustuu...
peltirumpu:
Salaliittoon täällä tuskin uskoo muut kuin Porin poliisin perskärpäset
Juu kaikenlaista tänne suolletaankin, mutta ainakaan itse en juuri jaksa välittää, jättää omaan arvoon. Katsotaan mitä tuleman pitää, mitä oikeus sanoo murhasta, luulen että elinkautinen napsahtaa, ja jos näin käy niin onkin taas jännä nähdä mitä syytetyn puoltajat ovatkaan mieltäClawdeen kirjoitti:Kirjoittelu annelistien puolelta on mennyt niin överiksi, että alan päästä eroon tarpeesta käydä päivittäin lukemassa, mitä täällä kirjoitetaan.
Mikä on antiannelisti, jos Kuusiranta on paljastanut heti pidättämisen jälkeen, että Anneli Aueria tullaan syyttämään lavastetulla nauhalla ja on paljastanut, että murhapaikalla oli ulkopuolisen verta, joka myöhemmin on osoittautunut KRP:n tutkijan vereksi?Clawdeen kirjoitti:
Sain kahden viikon bannin, ja aivan aiheesta, pahoittelut siitä.![]()
Väkisin vaan tuppaan hermostumaan annelistien kirjoituksista.
Juu, tänään olen suoltanut faktaa näistä edellä mainitsemistani asioista. Joko muuten löysit, mikaelk, faktaa niistä isokenkäisistä poliisiviranomaisista ja heidän pedofiilitutkimuksistaan ja tuomioistaan, kun olit niin kiinnostunut, ettei vain pedofiileja hyssytellä? Taisi tuo sana ollakin "hyysätä".mikaelk kirjoitti:
Juu kaikenlaista tänne suolletaankin....
Eiköhän tässä nyt piirtynyt jo aika hyvä kuva antiannelistista, ja kun meillä on se uusi uljas maailma, niin näiltä viedään ensimmäisenä äänioikeus.....mutta ainakaan itse en juuri jaksa välittää, jättää omaan arvoon.
Vähemmän houkutteleva tulevaisuuden kuva, jos äänioikeus on annelisteilla, jotka takertuvat yksittäisiin asioihin, jättävät huomioon ottamatta kaiken itselle epämiellyttävän, ovat täysin kykenemättömiä ajattelemaan avoimesti monelta kannalta. Mutta kun vahvasti tulee jostain tunne, siitä pidetään kiinni ja haukutaan kaikki toisin ajattelijat. Mutta hei, eikös tällaista ole jo olemassa, Venäjällä esim? Ei siis mitään uutta...Eiköhän tässä nyt piirtynyt jo aika hyvä kuva antiannelistista, ja kun meillä on se uusi uljas maailma, niin näiltä viedään ensimmäisenä äänioikeus.
Voi helevata! Mistä sä revit tuon kysymyksesi minulle?Sirpa kirjoitti:Juu, tänään olen suoltanut faktaa näistä edellä mainitsemistani asioista. Joko muuten löysit, mikaelk, faktaa niistä isokenkäisistä poliisiviranomaisista ja heidän pedofiilitutkimuksistaan ja tuomioistaan, kun olit niin kiinnostunut, ettei vain pedofiileja hyssytellä? Taisi tuo sana ollakin "hyysätä".
Anteeksi, en lukenutkaan viestiäsi loppuun.
Sirpa vastasi:mikaelk kirjoitti: Mistä ne puhuvat? Ehkä siitä, että pedofiileja ei hyysätä, vastatkoon teoistaan. Niin, aineistoa on salattu, kuten pitääkin. Lasten suojelemiseksi, johan ovat tarpeeksi kärsineetkin.
Molemmat totesimme: pedareita ei pidä hyysätä. Noihin lukuisiin kysymyksiisi en tunne tarvetta kommentoida tämän kummempaa: suosittelen sinua jälleen tarkistamaan lääkityksesi tilan.. Kummaa vauhkoamista sulla, lähes ainaSirpa kirjoitti:Juu, nyt puhutaan samaa kieltä. Minunkaan mielestä ei pidä pedofiileja hyysätä! Annatko muuten linkin niihin tietoihin ja tutkimuksiin, kun näiden pedofiilien hyysääminen on lopetettu, ovat joutuneet vihdoinkin tuomiolle, ja siinä ohessa kerrotaan, että koko Jammun lapsivankila selleineen, kaltereineen, pikku tyrmineen ja vessanpönttöineen vihdoinkin on selvitetty? Olivatko siellä nämä Virosta kadonneet parikymmentä lasta? Ketkä siellä kävivät käyttämässä lapsia hyväkseen? Entä lasten ruumiit?
Viittaat nyt logiikkaan ja päättelykykyyn: eräät älykkyyden osat. Olen osittain samaa mieltä myös ns. annelisteista, jos on kinattava Anneli Auerin syyllisyydestä, vaikka on tiedossa, että häkenauha on lavastus ja paikalla on ollut ulkopuolisen verta, ja tiedot on annettu, kun Anneli Auer pidätettiin.Clawdeen kirjoitti:Vähemmän houkutteleva tulevaisuuden kuva, jos äänioikeus on annelisteilla, jotka takertuvat yksittäisiin asioihin, jättävät huomioon ottamatta kaiken itselle epämiellyttävän, ovat täysin kykenemättömiä ajattelemaan avoimesti monelta kannalta. Mutta kun vahvasti tulee jostain tunne, siitä pidetään kiinni ja haukutaan kaikki toisin ajattelijat. Mutta hei, eikös tällaista ole jo olemassa, Venäjällä esim? Ei siis mitään uutta...Eiköhän tässä nyt piirtynyt jo aika hyvä kuva antiannelistista, ja kun meillä on se uusi uljas maailma, niin näiltä viedään ensimmäisenä äänioikeus.
Sirpa kirjoitti:Oletko käynyt katsomassa, että Anneli Auer istuu todella siellä vankilassa, eikä ole jossakin Costa del Solilla nauttimassa aina näiden näytösten välillä aurinkoa ja sateenvarjodrinkkejä?
Jollain muulla taitaa jo olla se myssy päässään? Uskomatonta horinaa kokoajan, ota tästä neuvostani vaari, joka edellä lukee:Sirpa kirjoitti:Mutta vetäkää te niitä foliomyssyjä päähänne, jos pelottaa.
mikaelk kirjoitti:suosittelen sinua jälleen tarkistamaan lääkityksesi tilan.. Kummaa vauhkoamista sulla, lähes aina
Ok.. Sangen viisaan kuvan itsestäsi monasti annatkin, salli nauraa:Sirpa kirjoitti:Ja Mikaelk-tyttelin - keskustelu, jonka kävimme aikaisemmin - kannattaa nyt muistaa, että minä kuulun toiseen sukupoleen, en siihen tarkoituksella tyhmistettyyn, ja tästä syystä omaan sekä elämänkokemusta että näkemystä hieman sinua enemmän.
Viittaat nyt logiikkaan ja päättelykykyyn: eräät älykkyyden osat. Olen osittain samaa mieltä myös ns. annelisteista, jos on kinattava Anneli Auerin syyllisyydestä, vaikka on tiedossa, että häkenauha on lavastus ja paikalla on ollut ulkopuolisen verta, ja tiedot on annettu, kun Anneli Auer pidätettiin.Clawdeen kirjoitti:Vähemmän houkutteleva tulevaisuuden kuva, jos äänioikeus on annelisteilla, jotka takertuvat yksittäisiin asioihin, jättävät huomioon ottamatta kaiken itselle epämiellyttävän, ovat täysin kykenemättömiä ajattelemaan avoimesti monelta kannalta. Mutta kun vahvasti tulee jostain tunne, siitä pidetään kiinni ja haukutaan kaikki toisin ajattelijat. Mutta hei, eikös tällaista ole jo olemassa, Venäjällä esim? Ei siis mitään uutta...Eiköhän tässä nyt piirtynyt jo aika hyvä kuva antiannelistista, ja kun meillä on se uusi uljas maailma, niin näiltä viedään ensimmäisenä äänioikeus.
Siinä mikä on minun viisauteni tai elämänkokemukseni tai tekemiseni, niin sille vain tyhmä täällä sanoisi nauravansa. Ja näillä mielipiteilläsi alennat itsesi.mikaelk kirjoitti:
Ok.. Sangen viisaan kuvan itsestäsi monasti annatkin, salli nauraa:Olenko liian töykeä jos tiedustelen, onko se elämänkokemus jossain hourulassa kerätty?
![]()
P.S. Mistä sä aina vedät ton tyttelin?
Sirpa kirjoitti:Siinä mikä on minun viisauteni tai elämänkokemukseni tai tekemiseni, niin sille vain tyhmä täällä sanoisi nauravansa. Ja näillä mielipiteilläsi alennat itsesi.
Minä voin sinulle kertoa, että sinun maineesi tällä foorumilla on mennyt jo vuosia sitten.Sirpa kirjoitti:Alennat nyt itseäsi aina vain enemmän lukijoiden silmissä.
Niin, lähinnä tarkoitin sitä että sun uskottavuus on mennyt kaiken trollailusi ja hourailun myötä ajat sitten.Sirpa kirjoitti:Vain tyhmä kuvittelisi, että olen täällä mainetta hankkimassa.
Rikokset herättää mielenkiintoa, siispä täällä lueskelen mitä porukka on mieltä, välillä saatan heittää omia mietteitänikin kehiin.Sirpa kirjoitti:Mutta kerropa, että mitä sinä teet täällä pulterihuiskua heiluttamassa?