Minulle vain vettä kiitos, koska en löytänyt kaupasta ES-kaljaa, niin en juo sitten sitä myöskään täällä virtuaalisesti, ettei tule liian ambivalentti olo.
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
ÖÖGÄBÖÖGÄ, missä kaikki on?
Minulle vain vettä kiitos, koska en löytänyt kaupasta ES-kaljaa, niin en juo sitten sitä myöskään täällä virtuaalisesti, ettei tule liian ambivalentti olo.

Missäs on vakkarit, K, C, C, D?
Hexan ottaa pienet sille että sai vihdoinkin töitä (jos joku ei muista mitä "työ" on, nii se on se sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä), Niin että nyt on sitten taas varaa olla baarissa ja ostaa ruokaa ja välttämättömiä lääkkeitä ja silleen...
Hitaan hämäläisen jukeboksi:
http://www.youtube.com/watch?v=rrmRunNzu_I
Omistettu kaikille punatukkaisille eläjille
Hexan ottaa pienet sille että sai vihdoinkin töitä (jos joku ei muista mitä "työ" on, nii se on se sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä), Niin että nyt on sitten taas varaa olla baarissa ja ostaa ruokaa ja välttämättömiä lääkkeitä ja silleen...
Hitaan hämäläisen jukeboksi:
http://www.youtube.com/watch?v=rrmRunNzu_I
Omistettu kaikille punatukkaisille eläjille
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Rouva ottaa Hexanin kiitokset vastaan ja itse skoolaan Ulvilalle.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Voisin tarjota mutaman sille, joka kertoo kuinka paljon kustantaisi n. yksityisetsivä. Jos haluaa esim. paikantaa jonkun ihmisen Suomesta, jota mm. poliisit ei onnistu löytämään?
There are no crimes behind enemy lines
Herran jestas, kun täälläkin olosta on aikaa! Ja se näkyy; tauon aikana ehti tulla erästä toisesta livebaarista ulosheitto, about kilo pois painosta ja uusi jätkä pyöriin tähän nurkille!

Paluuni kunniaksi kierros laskuuni!!!
Paluuni kunniaksi kierros laskuuni!!!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tervetuloa takaisin Nooruska, pidähän nyt suusi puhtaana...
Mä voisin ottaa aamukaffet ja hetken pohdinnan jälkeen jos yhden Hot Shotin josko se käynnistäis aamun vähän parempaan nousuun...

Mä voisin ottaa aamukaffet ja hetken pohdinnan jälkeen jos yhden Hot Shotin josko se käynnistäis aamun vähän parempaan nousuun...
Kiitos ja Anteeks, risa aita!
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -
Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -
Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Tietenkin pidän. Pesen hampaat aamuin ja illoin ja käytän suuvettä.Kärsinyt_ kirjoitti:Tervetuloa takaisin Nooruska, pidähän nyt suusi puhtaana...![]()
Mutta en luovu siitä, mitä oon.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Taidan ottaa teetä.. ja ihan omaan laskuuni!
"Työtaistelutoimet" tällä erää keskeytetty, mutta edunvalvonta jatkuu aktiivisena.
"Työtaistelutoimet" tällä erää keskeytetty, mutta edunvalvonta jatkuu aktiivisena.
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Nooruskan paluun kunniaksi korkkaan pullon parasta kuohuvaa ja myhäilen olemattomaan partaani 
Life. It´s just fucking thing after nother...
Mulla saattaisi vielä olla jossain äitini vitsinä kutoma ZZTop-parta, haluatko lainaksi?jenni82 kirjoitti:Nooruskan paluun kunniaksi korkkaan pullon parasta kuohuvaa ja myhäilen olemattomaan partaani
Ja itse otan lasillisen Novellen maustettua kivennäisvettä (yleensä en niihin koske, mutta siinä luki jasmiini, jota en voi vastustaa...)
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Ei onnistu! Mä tarjoanCotton kirjoitti:Taidan ottaa teetä.. ja ihan omaan laskuuni!
Voisin ottaa kanssa teetä, josko se vaikka vähän rauhottaisi oloa ja ehkä katoais tämä muka-flunssa joka on yrittänyt päälle jo yli kaksi viikkoa
Työtaistelut on persiistä.
Nanika ga tooku matteiru to
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kun nyt noin hövelillä päällä olet, niin tarjoa minullekin. Meille kun tuli viime viikolla tieto ruhtinaallisesta prosentin suuruisesta palkankorotuksesta, niin jo tänään luettiin madonlukuja siitä, kuinka huonosti menee...Clyde kirjoitti:Ei onnistu! Mä tarjoanCotton kirjoitti:Taidan ottaa teetä.. ja ihan omaan laskuuni!En kyllä muuten vääntäytyisi Pubiin, mutta sun kunniakses.
Voisin ottaa kanssa teetä, josko se vaikka vähän rauhottaisi oloa ja ehkä katoais tämä muka-flunssa joka on yrittänyt päälle jo yli kaksi viikkoa![]()
Työtaistelut on persiistä.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mulla saattaisi vielä olla jossain äitini vitsinä kutoma ZZTop-parta, haluatko lainaksi?Sajaki kirjoitti:jenni82 kirjoitti:Nooruskan paluun kunniaksi korkkaan pullon parasta kuohuvaa ja myhäilen olemattomaan partaani
Ehdottomasti o/ Voin sitten myhäillä olemassa olevaa partaani
Life. It´s just fucking thing after nother...
^ Ei varsinaisesti asiaan liittyvä biisi mutta kuitenkin: http://www.youtube.com/watch?v=Pn2-b_opVTo Kiitos, soi aina päässä, kun mainitaan ko. bändi
Mulle nyt kokonainen oma pullo Fresitaa. Omaan laskuun eikä kenenkään kunniaksi.
Mulle nyt kokonainen oma pullo Fresitaa. Omaan laskuun eikä kenenkään kunniaksi.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Pub Prison **AVATTU**
Onneksi tämä Pubi on yötä päivää auki! Oli pakko tulla ottamaan yömyssyä, kun tuo perkeleen täysikuu vaikuttaa mun yöuniin nyt jo (näin se on aina). Sunnuntaina se on vasta täysinäinen, mutta.. 
Kuukalenteri 2010
Kärsiikö täällä muut samasta "ongelmasta"?
Kuukalenteri 2010
Kärsiikö täällä muut samasta "ongelmasta"?
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.