Siru83 kirjoitti:No jos yhtäkään somalia ei ole tuomittu vuonna 2009 raiskauksesta, niin mistä tiedämme, että yhtäkään heistä silloin edes epäiltiin siitä? Se varmaan vaihtelee vuosittain.VPY kirjoitti:Jihuu, nyt tanssiksi, somalit eivät olekkaan raiskauksesta epäiltyinä kuin 20-kertaa kantaväestöä useammin
VPY kirjoitti:
Niin? 10% ei minun mielestäni ole hirveän paljon. Ja tuskin kaikki nuo Kongon demokraattisesta tasavallasta, Nigeriasta ym. tulevat ovat maahanmuuttajiksi laskettavia, vaan osa varmastikin maassa piipahtaneita matkailijoita tai täällä väliaikaisesti oleskelleita opiskelijoita ym.
Eikä ole mitään syytä niputtaa afrikkalaisia ja arabeja samaan ryhmään. Itse asiassa, kuten jo aiemmin olen todennut, arabit ovat VPY geneettisesti huomattavan paljon lähempänä sinua kuin afrikkalaisia. He ovat yksi valkoisen rodun variaatio.
Seksiturismia Suomeen Kongosta? 10% ei ole paljon sinun mielestäsi? Vertaa sitä afrikkalaisperäisten osuuteen Suomen väestöstä, eiköhän afrikkalaisperäinen osallistu vähintään yli 100-kertaa kantaväestöä useammin raiskaukseen, tämä ei ole Black Power-pimun mielestä paljoa
Vaikka Siru oletkin rasisti ja vieläpä typerys, niin ethän sinä voi olla niin tyhmä, että kuvittelet edelleen, että kyseessä on ihonväriasia?
Kyse on kulttuurista, ei ihonväristä. Vai väitätkö, että Suomi on kulttuuriltaan lähempänä arabimaita, kuin islamisistiset Afrikan maat?