Pub Prison **AVATTU**
-
Kalessin
- Adrian Monk
no hei...miten ne pikkujoulut meni???? *viittoo tarjoilijalle, joka autuaasti kääntää päätään muualle* ...vitura sentään, täytyy rutista spetelle, että toi uusi tarjoilija on asenneongelmainen...*kiertää tiskin taakse ja laskee limpparia itse itselleen*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Ne meni, menikö ne?
Ainiin maija ei tykännyt Negronista
, profiloitiin koko minfon porukka, ainut joka sai lahjan oli Kylli, suunniteltiin jo seuraavaa miittiä...Tietenkin me tiedämme ketkä uskaltautuvat lähtemään mukaan mutta kyllä se ilmoittautuminen niihinkin bileisiin vaaditaan joten varautukaa!
Prisonko on nykyisin itsepalvelubaari? Kaada Kale Kyllillekin jaffaa. Saa laittaa jäitä.
Ainiin maija ei tykännyt Negronista
Prisonko on nykyisin itsepalvelubaari? Kaada Kale Kyllillekin jaffaa. Saa laittaa jäitä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
*Huokaus*
EDIT: No nyt on tääkin "häpeä" koettu: mun eka tuplapostaukseni
EDIT: No nyt on tääkin "häpeä" koettu: mun eka tuplapostaukseni
Viimeksi muokannut maija turjukka, Ma Joulu 03, 2007 11:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Kalessin
- Adrian Monk
*kopistelee kilinän säestyksellä sisälle*..prkl...piti tohonkin tollainen kello lykätä...*sadattelua ja lumen puistelua*
jokos se turjukka lähti liukastelemaan vai vieläkö se jossain hämmentää kahviaan? *nojaa tiskille ja tähyilee baarin hämyisiin nurkkauksiin*...niin joo, mä voisin ottaa kyllä ihan teetä...toi tota...valkoinen lohikäärme maistuisi tähän väliin
jokos se turjukka lähti liukastelemaan vai vieläkö se jossain hämmentää kahviaan? *nojaa tiskille ja tähyilee baarin hämyisiin nurkkauksiin*...niin joo, mä voisin ottaa kyllä ihan teetä...toi tota...valkoinen lohikäärme maistuisi tähän väliin
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Meikämannella vielä vapaata, huomenna töihin, mutta sitten taas ke ja to vapaata. Taidanpa mennä ostamaan pippurifilettä, pullon punaviiniä. Palaan takaisin sytyttämään takan ja katsomaan jonkun film noir leffan ja spekuloimaan rikoksista palstalle. Etsin ppk:sta tuota Turun 80-luvun kirvessurmaa, josta lupasin kirjoittaa, kunhan löydän aineistoa. Onneksi mulla on kaikki kasarin ppk:t. Palaan asiaan.Doctor Lecter kirjoitti:No sinäpä olet mielenkiintoisen lehdykän löytänyt. Itsellä muutes kädessä... ei se mitä luulet, vaan sama lehti, mutta nro 1/97.
Ehditkö ottamaan yhdet mehut, vai onko kiirusta?
edit: miksi ihmeessä mä docin tekstiä lainasin?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Täh.... ai sä olitkin vielä siinä. Kyllähän sitä aina yhdet pikaiset ehtii, vaikka nää lukemiset joskus saakin valtaansa
Tässä mun lehdessä on muutes yks tosi mielenkiintoinen taksijuttukin, pitäsköhän laittaa siitä tuonne taksiketjuun juttua?
(joku hullu muija oli pitänyt yhtä taksikuskia seksiorjanaan kuusi vuorokautta)
Tässä mun lehdessä on muutes yks tosi mielenkiintoinen taksijuttukin, pitäsköhän laittaa siitä tuonne taksiketjuun juttua?
(joku hullu muija oli pitänyt yhtä taksikuskia seksiorjanaan kuusi vuorokautta)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-