Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no hei...miten ne pikkujoulut meni???? *viittoo tarjoilijalle, joka autuaasti kääntää päätään muualle* ...vitura sentään, täytyy rutista spetelle, että toi uusi tarjoilija on asenneongelmainen...*kiertää tiskin taakse ja laskee limpparia itse itselleen*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ne meni, menikö ne?

Ainiin maija ei tykännyt Negronista :shock: , profiloitiin koko minfon porukka, ainut joka sai lahjan oli Kylli, suunniteltiin jo seuraavaa miittiä...Tietenkin me tiedämme ketkä uskaltautuvat lähtemään mukaan mutta kyllä se ilmoittautuminen niihinkin bileisiin vaaditaan joten varautukaa!

Prisonko on nykyisin itsepalvelubaari? Kaada Kale Kyllillekin jaffaa. Saa laittaa jäitä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Hyvät oli pikkujoulut joo. 8)

Nyt glögiä ekan adventin kunniaksi. Taidan mennä tuonne takan ääreen istumaan, kun ulkona oli Kylmä.
Every ship must sail a world.
Kalessin
Adrian Monk

*havahtuu tiskiltä omista aatoksistaan*..jumalautsi! onko meillä täällä takkakin?!?!?!? *kipittää ripeästi kohti tulta ja lämpöä*...tää ei tää talvi sovi vaihtolämpöiselle, ei sitten niin ollenkaan.... :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Höhöö.... sinä vaihtolämpöinen "otus" :)
Arvaatkos muuten, kuka mun lähisukulaiseni sai eilen itselleen upean lohikäärmetatuoinnin.... ei muutes kestänyt kuin kaksi tuntia, mutta tulos oli kyllä hieno 8)
-seuraavalla kerralla vois olla vaikka mun vuoro-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk

lohikäärme nahassa tuo onnea, tai niin ainakin sanotaan, tosin omasta "onnestani" en ole ihan varma, mutta lohikäärme on munkin nahkaan hakattu. :lol:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

*Huokaus*
Nyt tartteis vähän rohkaisua, että uskaltaisi lähteä tuonne liikenteeseen (vapaapäivä ja hirveästi hoidettavia asioita) suharoimaan (mustaa jäätä kuulemma)

-maitokahvi, kiitos-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

*Huokaus*
EDIT: No nyt on tääkin "häpeä" koettu: mun eka tuplapostaukseni :oops:
Viimeksi muokannut maija turjukka, Ma Joulu 03, 2007 11:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk

*kopistelee kilinän säestyksellä sisälle*..prkl...piti tohonkin tollainen kello lykätä...*sadattelua ja lumen puistelua*

jokos se turjukka lähti liukastelemaan vai vieläkö se jossain hämmentää kahviaan? *nojaa tiskille ja tähyilee baarin hämyisiin nurkkauksiin*...niin joo, mä voisin ottaa kyllä ihan teetä...toi tota...valkoinen lohikäärme maistuisi tähän väliin :lol:
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Oliskohan täällä ketään... Ei näy, ei edes kyypparia. *ottaa itse omenamehun ja jää tiskille lukemaan joltain keskenjäänyttä tarinaa Tulilahdesta*
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Heh, tohtori, katsopa tätä: Rikoslehti 2/1997 ( Poliisin arkipäivää -sarjassa)
Keskusrikospoliisin rikosylikomisario Raimo Latvala: "Kyllikki Saaren surma voi vielä selvitäkin!"
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

No sinäpä olet mielenkiintoisen lehdykän löytänyt. Itsellä muutes kädessä... ei se mitä luulet, vaan sama lehti, mutta nro 1/97.

Ehditkö ottamaan yhdet mehut, vai onko kiirusta?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Doctor Lecter kirjoitti:No sinäpä olet mielenkiintoisen lehdykän löytänyt. Itsellä muutes kädessä... ei se mitä luulet, vaan sama lehti, mutta nro 1/97.

Ehditkö ottamaan yhdet mehut, vai onko kiirusta?
Meikämannella vielä vapaata, huomenna töihin, mutta sitten taas ke ja to vapaata. Taidanpa mennä ostamaan pippurifilettä, pullon punaviiniä. Palaan takaisin sytyttämään takan ja katsomaan jonkun film noir leffan ja spekuloimaan rikoksista palstalle. Etsin ppk:sta tuota Turun 80-luvun kirvessurmaa, josta lupasin kirjoittaa, kunhan löydän aineistoa. Onneksi mulla on kaikki kasarin ppk:t. Palaan asiaan.

edit: miksi ihmeessä mä docin tekstiä lainasin?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Täh.... ai sä olitkin vielä siinä. Kyllähän sitä aina yhdet pikaiset ehtii, vaikka nää lukemiset joskus saakin valtaansa :roll:
Tässä mun lehdessä on muutes yks tosi mielenkiintoinen taksijuttukin, pitäsköhän laittaa siitä tuonne taksiketjuun juttua?
(joku hullu muija oli pitänyt yhtä taksikuskia seksiorjanaan kuusi vuorokautta)
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

haha toi on pakko sinne pistää.
Lukittu