Mieltä askarruttavia kysymyksiä
Re: Mieltä askarruttavia kysymyksiä
5. Hammaslääkäri
6. Kupla-folkkarilla
6. Kupla-folkkarilla
-
Hopalong Cassidy
- Sofia Karppi
[quote="Andy-Setä"]Onhan näitä kysymyksiä:[/quota]
1. Kuka minä olen? Andy -setä...kuka sitten lieneekään
2. Mistä minä tulen? v...sta
3. Milloin solmittiin Pähkinäsaaren rauha? Ennen vuotta 1324, mutta vuoden 1322 jälkeen (varma tieto)
4. Kuka valmistaa vuotavat hanat ja naukuvat saranat? Kiinalaiset
5. Kuka paikkaa hammasläärin hampaat? Kuka tai mikä on hammaslääri?
6. Millä aura-autonkuljettaja menee töihin?taksilla
1. Kuka minä olen? Andy -setä...kuka sitten lieneekään
2. Mistä minä tulen? v...sta
3. Milloin solmittiin Pähkinäsaaren rauha? Ennen vuotta 1324, mutta vuoden 1322 jälkeen (varma tieto)
4. Kuka valmistaa vuotavat hanat ja naukuvat saranat? Kiinalaiset
5. Kuka paikkaa hammasläärin hampaat? Kuka tai mikä on hammaslääri?
6. Millä aura-autonkuljettaja menee töihin?taksilla
Voin lyödä pääni pantiksi että pähkinäsaaren rauha oli 1323!
Mieltäni askarruttaa miksi tämä on ainoa asia joka jäi mieleen peruskoulusta.
Mielessäni myös pöyrii että ketkä keksivät kindermuniin yllätykset ja mahtaakohan olla antoisa työ.
Vielä sellainen on jännä kysymys, että mikä jääkiekkoilijoissa viehättää? Maine ja kunnia ja raha vai hampaattomuus?
Mielessäni myös pöyrii että ketkä keksivät kindermuniin yllätykset ja mahtaakohan olla antoisa työ.
Vielä sellainen on jännä kysymys, että mikä jääkiekkoilijoissa viehättää? Maine ja kunnia ja raha vai hampaattomuus?
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Hampaattomuus!!!insomniac kirjoitti:Voin lyödä pääni pantiksi että pähkinäsaaren rauha oli 1323!
I knew it !INES 7 kirjoitti:
Hampaattomuus!!!
-
Hopalong Cassidy
- Sofia Karppi
Luovuta verta - pelaa jääkiekkoa.
Kuka on (arvonimitaso minfossakin) Helen Mirren?
Kuka osaa hoitaa psykiatria, joka väittää: "Eheheheeiii eiii! Te ootte itse hulluja kaikki!"?
Paikataanko jääkiekkoilijoiden "hampaat" antimaterialla?
Kuka osaa hoitaa psykiatria, joka väittää: "Eheheheeiii eiii! Te ootte itse hulluja kaikki!"?
Paikataanko jääkiekkoilijoiden "hampaat" antimaterialla?
Ainakin brittiläinen näyttelijä. Wikipedia ei tunne muita samannimisiä.INES 7 kirjoitti:Kuka on (arvonimitaso minfossakin) Helen Mirren?
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nokun sellanen hämärä kuva mullakin oli. Siksi oikeastaan kysyin. Kun muut arvoasteikon tyypit on enämpi vähämpi fiktiivisiä salapoliiseja/poliiseja. Vai onko?Sajaki kirjoitti:Ainakin brittiläinen näyttelijä. Wikipedia ei tunne muita samannimisiä.INES 7 kirjoitti:Kuka on (arvonimitaso minfossakin) Helen Mirren?
Boonuskysymys (voit voittaa kaksi pistettä tai hävitä väärällä vastauksella yhden): Missä on Monk?
Mirren on myös näytellyt televisiosarjoissa, joista tunnetuin rooli on poliisi Jane Tennison rikossarjassa Epäilyksen polttopiste. -Wikipedia-
Vähän ontuvaa logiikkaa siis, p.o. Jane Tennison.
Vähän ontuvaa logiikkaa siis, p.o. Jane Tennison.
Miksi huomenna tulee maailmanloppu? Pyörii vain mielessä...
Ne tehdään Kinder Innovation Centerissä (KIC) ja kyllä, työstä tulee kicksejä lähes aina. Työ on vaativaa ja siihen pääsee vain suositusten perusteella. Palkkakin on hyvä.insomniac kirjoitti:Mielessäni myös pöyrii että ketkä keksivät kindermuniin yllätykset ja mahtaakohan olla antoisa työ.
Ei kukaan. Yrittää toki voidaan mutta muualla kuin kyseisen henkilön työseutukunnalla.INES 7 kirjoitti:Kuka osaa hoitaa psykiatria, joka väittää: "Eheheheeiii eiii! Te ootte itse hulluja kaikki!"?
Sherlock John Holmes ei taida olla?Sajaki kirjoitti: Kun muut arvoasteikon tyypit on enämpi vähämpi fiktiivisiä salapoliiseja/poliiseja. Vai onko?
En tiedä, mutta minusta on epistä, että se tulee vapaapäivänä eikä työpäivänä.insomniac kirjoitti:Miksi huomenna tulee maailmanloppu? Pyörii vain mielessä...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Sen verran oli pakko lukea siitä maailmanlopusta, että huomenna olisi siis ylöstempauspäivä ja maailmanloppu tulisi vasta lokakuussa. Sikäli jännä päivä, että vietän huomisen päivän ilmassa, lentäen tänne paljon puhuttuihin häihin. Olisi se niin ikävää, jos morsiuspari ei saisikaan superkaasoa häihinsä, hmmMariacka kirjoitti:En tiedä, mutta minusta on epistä, että se tulee vapaapäivänä eikä työpäivänä.insomniac kirjoitti:Miksi huomenna tulee maailmanloppu? Pyörii vain mielessä..
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
^Hieno häämaa, mukavaa matkaa.
Mutta jos olet huomenna yläilmoissa, mistä tiedät, onko sinut ylöstemmattu? Vai kuuluvatko maailmanlopun koittaessa ilmassa jo olevat automaattisesti heihin?
Mutta jos olet huomenna yläilmoissa, mistä tiedät, onko sinut ylöstemmattu? Vai kuuluvatko maailmanlopun koittaessa ilmassa jo olevat automaattisesti heihin?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Niin, ylöstemmattuja me ollaanMariacka kirjoitti:Mutta jos olet huomenna yläilmoissa, mistä tiedät, onko sinut ylöstemmattu? Vai kuuluvatko maailmanlopun koittaessa ilmassa jo olevat automaattisesti heihin?
Kiitos, Italia on ihana maa, innolla odotan jo huomista. Ensimmäisen kerran vuosiin saimme lomaviikon yhtäaikaa miehen kanssa ja ilman lapsia. Niin karulta kun se kuulostaakin, niin tuli oikeaan saumaan, tämä viikko on ollut kaamea kaikin tavoin. Toivotaan, että maailmanloppu odottaisi tuloaan ja kaikki saisivat nukkua yönsä rauhallisesti
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...