Pex. kirjoitti:Voitko tietää kaiken tapahtumasta? Jos tiedät, toivottavasti tuot tietosi myös oikeuslaitoksen tietoon.
En. Mutta kaikkea eivät tiedä myöskään he, jotka taukoamatta puolustelevat äitiä. Ja silti he puolustelevat vaikka eivät kaikkea tiedä. En ole huomannut täällä yhtään kirjoitusta henkirikoksesta saati törkeästä pahoinpitelystä, jossa yhtä voimakkaasti puolustellaan tekijää kuin mitä on tässä äiti vs. lapsi tapauksessa.
-On sellainen vahva intuitio, että nämä puolustelijat ovat itse syyllistyneet lapsensa pahoinpitelyyn ja hakevat nyt kaikin mahdollisin tavoin hyväksyntää teolleen sillä, että katso, muutkin tekevät tätä. On masennusta, on keskivaikeaa synnytyksen jälkeistä masennusta, on pahaa oloa, on depressiota ja vaikka mitä.
On kuitenkin todistettu kirjanoppineiden ja muiden fariseusten suulla, että ennen perheen perustaminen tarkoitti perheen perustamista ja bailabailan voimakasta vähentymistä. Nyt perheen perustaneet jatkavat juomista ja bilettämistä vaikka lapsi tai lapsia jo on perheessä. Tuo ei voi olla näkymättä, mutta syyksi holtittomuuteen esitetään aina jotain muuta kuin omaa käyttäytymistä.
Nämä masentuneet voivat nyt kaivaa esiin muutaman henkirikostapauksen ja ryhtyä puolustamaan tekijää keksien syitä vaikka lapsuudessa tapahtuneesta hyväksikäytöstä joka aiheutti keskivaikean depression joka ilmeni voimakkaana suvaitsemattomuutena muuttuen vähitellen vaikeaksi elämäntilanteen hallinnaksi jolloin henkilön impulssikontrollin määrä aleni voimakkaasti ja se sai hänet tuntemaan itsensä häiriintyneeksi joka taasen alensi kykyään kontrolloida käyttäytymistään ja seurauksena oli että jokin ääni käski tarttua veitseen ja mitäs se uhri siihen sitten tuli kävelemään sillai vittumaisella tavalla.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että mt-ongelmien hoitoon tarvitaan reilusti enemmän resursseja = rahaa, koulutusta, tiloja, henkilökuntaa. Mutta kun meidän on ensin pelastettava muu maailma ja otettava tänne luku- ja kirjoitustaidottomia ihmisiä ja koulutettava heistä ammattilaisia - jos uskonto sen heille sallii ja se sopii näille paremmista kulttuureista tuleville...
Pex. kirjoitti:Mutta ihmettelen millä helvetillä saat tässä luotua rasistisia ajatuksia? Mistä olet itse Suomeen tullut? Oletko Suomen alkuperäiskansaa eli saamelaisia sukujuuria omaava??
Vitusta olen tullut - kuten sinäkin ja kaikki muut. Tai... kirjoituksistasi päätellen epäileen sinun tulleen kannaksen toiselta puolen...
Näin voimakasta tekijän puolustelua tapaa ainoastaan silloin kun tekijä on maahanmuuttaja tai mustalainen ja koska se Pyhä Asia; kulttuuriero ja siitä johtuva erilainen tapa toimia saattoi sallia tapahtuneen, niin tällöin mielistelyn ja nöyristelyn sekä rasismisyytösten nimissä sallitaan ja siedetään loputtomiin röyhkeää käytöstä. On ikävää ettet ole sellaista tiedostanut tai olet sen itseltäsi kieltänyt, mutta sehän kertookin sinun henkisestä tilasta.
Pex. kirjoitti:Voisitko avata viestiketjun, jossa raportoit tapauksia, joissa maahanmuuttajat ovat jääneet rikoksesta ilman tuomiota, vaikka todisteet ovat riittävät?
Voisitko lässyttämisen sijaan lukea kaikki viestini, niin eiköhän sieltä jotain löydy sinullekin.