Miss Holmesin anteeksipyyntokirje ja hapeallinen virhe

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

matlockb
Watson itse

Re: Miss Holmesin anteeksipyyntokirje ja hapeallinen virhe

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ei vaikuttanut siltä että tiedät kun suoraan sanoit minun olevan väärässä. No käsitin että pyydät minua perustelemaan väitteeni siitä että huppumies on olemassa "vain AA:n puheissa, Joutsenlahden ja tiettyjen keskustelijoiden mielukuvituksessa".
No, olen perustellut tuolla Ulvila-ketjussa tuota jo monta kertaa mutta perustelempa sitten taas vaihteeksi itseäni toistaen lyhyesti..
Kukaan ei ole havainnut huppumiestä tai muutakaan epämääräistä liikettä Tähtisentiellä surmayönä, häke-puhelu ei todista ainakaan sitä että talossa olisi ollut ulkopuolinen, huppumiehen on täytynyt olla kuuromykkä, lähteestä riippuen huppumies on viipynyt talossa yllättävän kauan. Teko ei vaikuta kauhean hyvin suunnitellulta, on harvinaista että kotiin tunkeudutaan tappamistarkoituksessa keskellä yötä jolloin tiedetään ainakin koko perheen olevan kotona.
Surmaaja oli aika tumpelo, "vain" veitset aseena. Jollaksessa 1992 tapahtui palkkamurha joka suoritettiin uhrin nukkuessa, ampuma-aseella, vaikka uhri oli liikuntarajpoitteinen 77-vuotias mies joka asui taloudenhoitajan kanssa oli teko hyvin suunniteltu, mm. talon puhelinjohto katkaistiin (nyt surmaaja ei voinut tietää käyttikö Auer kännykkää vai ei joten tämä on epäolennainen seikka) ja sisään menttiin, uhri ammuttiin ja nopeasti poistuttiin. Nyt tekijä jätti ikkunan rikkomalla mahdollisuuden siihen että Auer ja Lahti heräävät ja puolustautuvat. Anneli on myöntänyt alkujaan riitaa olleen, joskin perunut tämän myöhemmin. No, tämä ei ollut lautamiestekstiä mutta Matulan mieliksi nyt perustelin kantaani hänelle(kin) jälleen kerran. Jatkan ehkä jossain vaiheessa Ulvila-ketjussa.

Mutta edelleen anteeksipyyntökirjeistä, itse odottelisin kyllä että huppumies löytyy ja jos löytyy niin sitten sietää Anneli saada aika monta anteeksipyyntökirjettä (enkä tarkoita pelkästään tämän palstan kirjoittajia).
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
cicero
Michael Knight

Re: Miss Holmesin anteeksipyyntokirje ja hapeallinen virhe

Viesti Kirjoittaja cicero »

Ei hyvää päivää :shock: :shock: Vai anteeksipyyntöjä vielä :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin