Tätä mä odotin, vaikka hetken jo luulin että taustanauha on geimeistä pois...
Tässä Iltalehden juttu joka on liitetty esitutkintamateriaaliin ja on nyt siis syyttäjien todisteena siitä että Auer itse on tuonut esille nauhoitusmahdollisuuden:
Tapahtumien nauhoitusta todistaa useampi asia, muun muassa Iltalehden vuonna 2011 julkaisema Auer-haastattelu, jossa tämä tuo nauhoitusmahdollisuuden esille jo ennen kuin Auer olisi voinut kuulla tästä epäilystä mistään muualta.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... -todisteet

(lähde et-ptk, lisätutkinta)
Ja tätä mä panttasin ja ehdin jo ajatella etten saisikaan sanotuksi:
Ei tämä nauhoitusmahdollisuus ole Auerin keksimä ollenkaan, tästähän kirjoitettiin jo asian kuumimmassa vaiheessa v 2009, ja josta Auer on sen ilmiselvästi saanut 'korviensa väliin'.
Koska kerran syyttäjä Valkama käyttää todisteena Iltalehden kirjoitusta, niin on kai oikeus ja kohtuus että turrekin käyttää samaa lehteä osoittaakseen että syyttäjän yksi todiste taas veti vesiperän:

Lähde Iltalehti 28.9.2009 : Lavastiko vaimo tämän?
"Onko nainen suunnitellut etukäteen, mitä ääniä hän lavastaa taustalle harhauttaakseen viranomaisia?"
Nii'i, siinäpä kysymys. Mutta totuus on se ettei tälläinen mahdollisuus ole Auerin keksimä, ainakin Tuukka suurilevikkeisessä Iltiksessä on tämän ideoinut jo aiemmin...