Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7515
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Naisilla on usein erilaisia mielenvaihteluita, mutta ei ole välttämättä niin paljon tämäntyyppisiä aktiivikusettajia.

Ihmisten huijaaminen ei ole kovin vaikeaa, vaikka moni olettaa kuin heitä itseään ei huijata mitenkään.
Jos on taitava ja uskottava puhumaan, niin melko helposti menee läpi monenlaiset jutut.
Varsinkin yksityisasioissa ei saata välittää jokaisesta pikkuasiasta.

Miesten on myös keskimäärin paljon vaikeampaa löytää naisia kuin naisten miehiä. Varsinkin innostunut olemus ja kiinnostuneisuus voivat helposti tehota miehiin, koska sellaista ei tule yhtä helposti yleisesti.

Mikään "nopea eteneminen" ei ole myöskään millään tavalla poikkeuksellista. Se on enemmän tilanteen mukaan.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7515
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 10:32 pm No huijasi/eli kaksoiselämää mikä nyt on oikea termi. Valehtelija joka tapauksessa ja minulle ei itselle ainakaan selvinnyt motiivi ikinä, oman egon pönkitys varmaan oli ainaki yks. Että pysty pyörittämään monta ukkoa yhtäaikaa.
Onhan sitä ollut julkisuudessa asti näitä tapauksia mm. Miisa Nuorgam, joka halusi avoimen suhteen, jossa saa tapailla muitakin miehiä.

Krista halusi varmaan enemmän tehdä tämän salaa ja hyötyä eri tapailukumppaneistaan ja saada huomiota. Valehtelun idea oli kait siinä, että ei voida tietää tarkemmin henkilöä.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7515
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Ettämitenoli kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:29 pm
SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:12 pm Sukunimi alkaa P kirjaimella. Toinen etunimi A kirjaimella.
Otan osaa että olet kyseiseen naiseen törmännyt, itse menossa kyseisen naisen kanssa käräjille kun varasti mun pankkikortin ja ehti yön aikana nostaa sieltä reilu 1000€, tuli siinä seksille (vielä huonolle sellaiselle) hintaa koska rahoja tuskin saa koskaan takaisin 😰
Ihan mielenkiinnosta tietää miten pitkään olit tuntenut?
Miten pystyi pelkällä pankkikortilla nostamaan reilut 1000€? Mistä oli haalinut myös pin-koodin?
Avatar
thonder_wavemastor
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 11, 2023 12:36 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja thonder_wavemastor »

Ettämitenoli kirjoitti: La Marras 11, 2023 6:01 pm
thonder_wavemastor kirjoitti: La Marras 11, 2023 12:36 pm
Morjesta 👋, todella ikävä kuulla, että säkin oot joutunut Kristan kanssa tekemisiin 😕 Sopiiko, että kysyn muutaman tarkentavan kysymyksen?

1. Pystytkö todistamaan tuon, että Kuopion poliisi tutkii tätä juttua? Mulle on tullut monenlaisia yhteydenottoja Kristan uhreilta, mutta kukaan ei ole aiemmin syyttänyt Kristaa varkaaksi. Toki Krista on aiheuttanut taloudellistakin vahinkoa näillä sen sekoiluilla – mullekin tuli turpaan tuosta Kontioniemeen muutosta about 1500-3000 euroa (riippuen miten laskee), mutta tää sun case poikkeaa silti kaavasta.

2. Mitä kautta yhdistit minut tähän? Mehän emme tietääkseni ole olleet koskaan yhteyksissä… Mua ei sinäänsä haittaa, että linkitit tuon mun kesäkuisen Facebook-päivityksen: mä seison kyllä sanojeni (ja emojieni, kjeh) takana, mutta olen hieman hämmentynyt tästä “kunniasta”.

3. Milloin tämä väitetty pankkikorttivarkaus on tapahtunut?


Ystävällisin terveisin, Toni (nimi ei muutettu)
Tottahan toki vastailen sun kysymyksiin:

1. Miten haluat että sen todistan mutta luulin että Kuopion poliisi olisi ollut sinuun yhteydessä sillä tutkija kertoi puhuneensa jonkun toisen uhrin kanssa myös.

Luultavasti tässä tapauksessa tilaisuus teki varkaaksi ja ainakin sillon valitteli huonoa rahatilannetta.

2.Iltalehden juttu tuli vastaan jo muutama viikko sitten jolloin tein tänne tunnuksen mutta jostain syystä rekisteröinti ei mennyt läpi ja sitten aihe unohtui hetkeksi, kunnes Facebook tuttava oli jakanut sun fb postauksesta screenshotin seinälleen saatesanoilla että kaikenlaisia dorkia sitä onkin miehissä.

Iltalehdessä sun nimi oli kokonaisuudessaan.

3.Tämä tapahtunut ennen sun juttua jo, ei kauaa mutta jonkin verran aikaisemmin. Tietääkseni Krista tehnyt aikaisemminkin vastaavaa.


Se ettet ole joutunut varkauden tai kavallukseen uhriksi on varmaan sattumaa tai hyvää tuuria mutta kyllä tuo sun tapaus on aika surullinen.
Kiitos vastauksestasi! 🙂👍

Kuopion poliisi ei ole ollut minuun yhteyksissä, joten heillä on varmastikin ollut joku toinen uhri kuulusteltavana 🤔 Mähän en oo Kristasta tehny vielä edes yhtään rikosilmoitusta, eikä minulla ole ollut jaksamista alkaa periä takaisin edes noita Kontioniemen kämpän maksamattomia vuokranpuolikkaita, joihin minulla tietääkseni olisi juridinen oikeus.

Olisihan se tietty kiva nähdä edes jokin dokumentti, jos pystyisit yksityisviestillä laittamaan? Sori, jos oon vähän skeptinen 😀

Voit piilottaa dokumentista nimesi, jollet halua henkilöllisyyttäsi paljastaa, kun mähän en sillä tiedolla tee yhtikäs mitään. Niin voi olla jopa parempi: Kristan uusi mies (joka kaiketi elää samassa rinnakkaistodellisuudessa kuin “Kristan paras kaveri”) on jo uhkaillu mua, kun oon menny mustamaalaamaan Kristaa lehdissä – ikään kuin se, että puhuu totta olisi mukamas mustamaalaamista – sekä keskustellut Kristan uhrien kanssa – ikään kuin se, että kuuntelee heidän tarinoitaan ja tarjoaa vertaistukea olisi mukamas mustamaalaamista.

Tuokin kyllä osaltaan kertoo, miten jäätävän taitava Krista on manipuloimaan ihmisiä, kun on onnistunut kääntämään tämänkin tilanteen siten, että hän olisi millään tasolla uhri. Ja on lisäksi saanut jopa manipuloitua miehen, johon on juuri tutustunut, uhkailemaan minua, kun olen vain puhunut totta.
Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

Krista ei ole uhriutunut kellekkään.
Hän tietää tehneensä väärin.
Oletteko tutustuneet lainkaan kristan tilanteeseen tai siihen mistä kaikki johtuu? Kaikelle on aina syynsä.
Kristan uusi kumppani ei ole tietääkseni uhkaillut ketään.
Sinulla Toni on jo pakkomielle kristasta ja siihen liittyvistä asioista ja se on hyvin huolestuttavaa. Kannattaisi sinun mennä ehkä puhumaan ihan ammatti auttajille.
Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

Mitä 1000€ tulee niin taidat olla erehtynyt henkilöstä nimittäin Krista ei totisesti ole vienyt keneltäkään rahaa.
Avatar
thonder_wavemastor
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 11, 2023 12:36 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja thonder_wavemastor »

Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 8:27 pm *poistettu turhaa vastausta henkilöspekulointiin*tm
Kuitenkin sen tiedän minä parhaiten.
Krista aikoo tehdä kyllä asioita että varmasti tulette kuulemaan sen mitä kaikkea paskaa olette nielleet lehdistä ja näistä foorumeista.
Lisäksi hän ei valehtele meille läheisille yhtään mistään. :lol:

Me ystävät ja hänen läheiset olemme lukeneet näitä foorumeita ja kaikki ne lehtijutut ihan sama miten ruoditte häntä täällä niin se jokaisen on kuitenkin muistettava että nämä jutut ovat osaltaan vaan pelkkää paskaa.. yhden ihmisen puoli asiasta mitä on väritetty. Toisen sukunimien yms täällä netissä jakaminen on rikos ja siitä hän voi nostaa syytteen ja valheellisentiedon levittämisestä varsinkin jos hän tuntee nämä paskan puhuja ihmiset.

Minä kerron ja sanon täällä siksi asioita että jollain lailla ymmärtäisitte sitä ihmistä kun varmasti tekin ootte tehnyt virheitä. Sitten sekin että tämmönen että toiset ihmiset niinkun laitetaan toisen kimppuun paskalehtijuttujen avulla ja näillä foorumi kirjoituksilla ni niilläkin on seurauksensa mutta varmasti tulette näkemään kristan eri valossa kun hän tulee kertomaan tämän koko homman julkisesti.
Hei, tosi kiva juttu, että Krista tulee viimeinkin kertomaan tän asian julkisesti 🙂 Olenkin odottanut Kristan julkista vastinetta jo melkein 5 kuukautta… turhaan 😭😭😭 Osaisitko “Kristan parhaana kaverina” sanoa yhtään tarkempia aikatauluja?

Tällainen salamyhkäisyys antaa herkästi vaikutelman, että Krista saattaisi ehkä olla epärehellinen, mutta onneksi pian saamme viimein tietää totuuden!
Avatar
thonder_wavemastor
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 11, 2023 12:36 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja thonder_wavemastor »

Tunteeton55 kirjoitti: Su Marras 12, 2023 1:18 pm Krista ei ole uhriutunut kellekkään.
Hän tietää tehneensä väärin.
Oletteko tutustuneet lainkaan kristan tilanteeseen tai siihen mistä kaikki johtuu? Kaikelle on aina syynsä.
Kristan uusi kumppani ei ole tietääkseni uhkaillut ketään.
Sinulla Toni on jo pakkomielle kristasta ja siihen liittyvistä asioista ja se on hyvin huolestuttavaa. Kannattaisi sinun mennä ehkä puhumaan ihan ammatti auttajille.
Olen tutustunut Kristan tilanteeseen: hain kesäkuussa vertaistukea ihmisiltä, joilla on kokemuksia narsisteista ja/tai patologisista valehtelijoista. Minulle suositeltiin luettavaksi “Naisnarsistin miesuhri” -niminen kirja, joten luin sen. Vertaistuki sekä kyseisen kirjan lukeminen auttoivat ymmärtämään Kristan tilannetta 🙂

Olen toki lukenut myös muita artikkeleita aiheesta sekä jutellut useiden muiden Kristan uhrien kanssa ja kuunnellut heidän tarinansa. Myös se on auttanut minua ymmärtämään.

Krista on ollut mulla estoissa 17.6 lähtien, mutta hän on ottanut minuun yhteyttä jo useaan kertaan luomalla uusia käyttäjätunnuksia Facebookiin. Voisitko sinä “Kristan paras kaveri” sanoa Kristalle, että Krista ei enää loisi uusia tunnuksia ja jättäisi minut lopullisesti rauhaan?
Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

Krista ei todellakaan halua olla kanssasi missään tekemisissä eikä myöskään kukaan hänen lähipiiristään kaikki toivovat että jättäisit heidät rauhaan lopullisesti!
Avatar
Skloddi
David Starsky
Viestit: 4561
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Miten tästä epämääräisestä ja oudosta tapauksesta tulee vaikutelma, että Toni on äärimmäisen naiivi, jopa lapsellinen, ja tämä Krista oli ehkä hänen ensimmäinen tyttöystävänsä ikinä? Mikään muu ei selitä hyväuskoisuutta ja sitä, että on ollut noin vietävissä. Eikä tätä tapaukseen suhteutettuna järjettömän suurelta vaikuttavaa jälkilöylyttelyäkään.

Elämä opettaa, ei kaikki ihmiset ole hyviä, osa on itseasiassa varsinaisia paskiaisia, mutta ei sellaisiin kohtaamisiin pidä jäädä piehtaroimaan.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7515
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Julkiset kohut ovat mielenkiintoista seurattavaa.
Vaikuttaa siltä kuin Krista on vedättänyt useita miehiä eri tavalla. Toni teki ihan rohkean tempun tuomalla asiat esiin ja paljastamalla kaiken.
Miten paljon Krista on vedättänyt monia muitakin miehiä, niin se taisi tulla yllätyksenä. Varmaan joitakin henkisiä ongelmia.
Toki on kokenut tämän julkisuuden ärsyttävän.

Monesti näistä asioista vaietaan, koska julkisuudesta voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Naiset kun koetaan kovin viattomina tapauksina.
Tälläkin foorumilla hyökkäys on tapahtunut enemmän Tonia kohtaan, vaikka hän vain toi asiat julki.
holmesin haamu
Hercule Poirot
Viestit: 7515
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Tunteeton55 kirjoitti: Su Marras 12, 2023 2:34 pm Krista ei todellakaan halua olla kanssasi missään tekemisissä eikä myöskään kukaan hänen lähipiiristään kaikki toivovat että jättäisit heidät rauhaan lopullisesti!
Krista tai hänen "kaveri" voisi tehdä jonkun oman julkisen vastineensa. Toni on tähän mennessä näyttänyt kertovan rehellisesti tapahtumista.

Ehkä suosittelen Kristan uudelle miesystävälle varovaisuutta. Uhkailujen sijaan kannattaa hänenkin seurata asioita monelta kantilta.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

viivahattu kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 8:38 pm Jaahas, täällä on Ibi Loven katoamisen ja JohannaK:n sekoilujen veroinen draama näköjään kehitteillä. Ketju seurantaan ja popparit mikroon.
hah hah!!!
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Random »

googlaamalla täällä mainitun insta nimimerkin "nappaa9",löytyy sille nimi joensuun lahja krista pehkonen.
ja ensin kuvaton profiili face haussa, mutta kun sen avaa niin siellä on kuvia tästä kevyt auervaarakonnasta.
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

thonder_wavemastor kirjoitti: Su Marras 12, 2023 11:29 am Olisihan se tietty kiva nähdä edes jokin dokumentti, jos pystyisit yksityisviestillä laittamaan? Sori, jos oon vähän skeptinen 😀
En tiedä miten yleensä poliisi toimii mutta itse en ole saanut muuta kuin ilmoituksen siitä että rikosilmoitus vastaanotettu ja sen jälkeen poliisilta tuli soitto että voinko tulla kuulusteluun aiheeseen liittyen.

Eli mitään dokumenttia ei ole ennen kun saan käräjäoikeuden kutsun missä lukee nimet.

Suosittelen tekemään rikosilmoituksen sillä mitä enemmän näitä kertyy hänelle niin sitä todennäköisempi on tuomio.


Tunteeton55 kirjoitti: Su Marras 12, 2023 1:21 pm Mitä 1000€ tulee niin taidat olla erehtynyt henkilöstä nimittäin Krista ei totisesti ole vienyt keneltäkään rahaa.
Jännästi on sitten kaksi ihan saman näköistä ja nimistä henkilöä olemassa, varmasti ihan mahdollista.

Tämäkin on hyvin jännä yhteensattuma, Krista tykkää nähtävästi käyttää jostain syystä numeroa aina nimimerkissä. Esimerkiksi Instagramissa oli numero ja hänen paras kaverinsa tekee samaa.

Mutta eihän nämä jännät yhteensattumat tähän lopu, nähtävästi parhaat kaverit alkavat muistuttamaan toisiaan kirjoitustyylien osalta, samanlaisia kun ovat mutta tämähän toki vain sattumaa.

Jännästi myös Krista piilottanut somesta omat kuvat, uhkailee rikosilmoituksilla sekä yrittää saada kirjoituksia katoamaan.

Jos olisi syytön ihminen niin varmasti toimisi toisella tavalla mutta tämäkin vain sattumaa että näin toimii.
Vastaa Viestiin