Perhesurmaa suunnitellut mies tuomittiin hoitoon - karkasi sairaalasta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Haista Kaavittu
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: To Helmi 16, 2023 8:22 am

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja Haista Kaavittu »

Onkohan sama kaveri?

https://www.reddit.com/r/Tampere/commen ... ?rdt=65367
r/Tampere2 days ago

retrograid2

ADHD lääkäri?

Question

Moro ja hyvä päivä. Olen diagnosoitu ADHD USA:lle ya talla Suomessa.

Onko Tampereella ADHD lääkärit?

Olen kaksois kansalainen ja jenkiesta mä sain methtlphenidat. Olen ilman lääkkeitä ja tarvi lääkäriin nimit.

Voitko joku vasta minun kysymys?
retrograid2

OP•2d ago

Kävin Tipotielle ja ne ei halua antaa takaisin ne lääkkeet mikä oli määrätty Pitkaniemissa.

I feel like I have no options because theyve taken all my meds away for one excuse or another.
retrograid2
I've been diagnosed at Pitkäniemi as well. The government side doesn't really help me. I need a private doctor.

I've been banned for no reason from Rautatienkatu Terveystalo and Valvira took away my previous doctor's ability to continue my medicals.
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
HKV
Olivia Benson
Viestit: 743
Liittynyt: Su Joulu 11, 2022 11:16 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja HKV »

Arko kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 10:37 pm Tätä tyyppiä joku omainen etsi Tampereen jodelissa maanantaina ja eilen. Muistaakseni tuntomerkit olivat jotkut sairaalatyyppiset vaatteet ja sininen reikäkassi tms. En enää löydä sitä ketjua.
Jos vaatetus pitää paikkansa niin varmaan juuri Pitkäniemen muutossa ottanut hatkat?
Meillähän ne hullut muuten siirrettiin? Kela takseilla? Jollain busseilla vartijoiden saattamana?
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
Jensu
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Tammi 15, 2024 3:49 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja Jensu »

"Kävin Tipotielle" :?: :arrow: meinaako jotenkin että, "kävin hatkoihin" :o
ylämummeli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Elo 02, 2023 1:06 am

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja ylämummeli »

Jensu kirjoitti: To Tammi 18, 2024 1:11 am "Kävin Tipotielle" :?: :arrow: meinaako jotenkin että, "kävin hatkoihin" :o
Ei. Tampereella on Tipotien terveysasema eli se Tipotie on terveysaseman nimi.
Annabelle
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Teckel kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 4:02 pm Johannes on siis pidätetty viime kesänä kahdesti Pohjois-Carolinassa Mooren piirikunnassa ja vielä lyhyin väliajoin, 23.6. ja 3.7. Ekalla kerralla syyte "first degree tresspass" ja toisella "felony stalking". Liittyvätkö nuo toisiinsa tai liittyvätkö mitenkään hänen etsintäänsä Tampereella, sitä emme tiedä, ainakaan vielä.
Eli toisin sanonen erittäin vaarallinen stalkkeri.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1188
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Montalbano kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 9:41 pm
Kummisetä kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 7:15 pm
Haista Kaavittu kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 4:49 pm Onkohan tarkempi paikka Carthage, Mooren piirikunnassa North-Carolinassa? Asukkaita 2600 ja risat. Mitähän se tuolla on tehnyt?
Kuvassa ainakin ihan mormoonin näköinen, jospa hän on kiertänyt julistamassa Herran sanaa hieman liian hartaasti ja siinä samassa itselläänkin jakohihna hypännyt muutaman hampaan.
Eurassa puskaradion mukaan eilen illalla kierrellyt sekava vieras mies keskustan alueella ihmisten ovilla. Kertonut olevansa "Herran enkelin lähettiläs" ja sanonut että ihmisten pitäisi lähteä kodeistaan. Lisäksi kysellyt jonkun Minna M nimisen naisen perään.
Voisi olla tämä tai sitten se vappumarssiin ajellut persukokkari. Ja ihan omaa spekua tuo uskonnollisuus kuten tuossa ylläkin. Mutta tosiaan eihän tätä miestä tietääksemme epäillä mistään rikoksesta. Vanhoja voi toki olla jos on tuo sama heppu edes. Taitaapa kuitenkin olla.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5341
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Saanut porttarin Rautatienkadun Terveystaloon ja lääkäriltäkin viety oikeudet määrätä ADHD-lääkkeitä.

Miesparka, ilman syytäpä tietenkin.

Mitähän lie hillunut terveystalolla?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

ruusumaa kirjoitti: To Tammi 18, 2024 7:56 am Saanut porttarin Rautatienkadun Terveystaloon ja lääkäriltäkin viety oikeudet määrätä ADHD-lääkkeitä.

Miesparka, ilman syytäpä tietenkin.

Mitähän lie hillunut terveystalolla?
Tulee mieleen, että tämähän voi olla ylilaudan enzosta vähän kevyempi versio. Alkanut riehumaan ja uhkailemaan, kun ei saa piristäviä lääkkeitä, joihin on itsensä koukuttanut. = Ilman syytä, minun lääkkeet, kuuluu minulle, minä haluan lääkärin, joka määrää juuri niitä samoja lääkkeitä mitä Suomessa ei määrätä kuin lapsille..

Joku lääkäri sitten ilmeisesti määrännyt, joko väkivallan uhan, tai rahallisen korvauksen vuoksi ja sen jälkeen lähtenyt luvat sitten.


Hullut ja venkulat on samanlaisia. Kaikki mitä heille tapahtuu ei koskaan johdu mitenkään siitä miten he itse toimivat ja käyttäytyvät.
ylämummeli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Elo 02, 2023 1:06 am

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja ylämummeli »

Haista Kaavittu kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 11:44 pm Onkohan sama kaveri?

https://www.reddit.com/r/Tampere/commen ... ?rdt=65367
r/Tampere2 days ago

retrograid2

ADHD lääkäri?

Question

Moro ja hyvä päivä. Olen diagnosoitu ADHD USA:lle ya talla Suomessa.

Onko Tampereella ADHD lääkärit?

Olen kaksois kansalainen ja jenkiesta mä sain methtlphenidat. Olen ilman lääkkeitä ja tarvi lääkäriin nimit.

Voitko joku vasta minun kysymys?
retrograid2

OP•2d ago

Kävin Tipotielle ja ne ei halua antaa takaisin ne lääkkeet mikä oli määrätty Pitkaniemissa.

I feel like I have no options because theyve taken all my meds away for one excuse or another.
retrograid2
I've been diagnosed at Pitkäniemi as well. The government side doesn't really help me. I need a private doctor.

I've been banned for no reason from Rautatienkatu Terveystalo and Valvira took away my previous doctor's ability to continue my medicals.
Ehkä ei ilman parempia todisteita kannata vetää johtopäätöstä, että tämä olisi poliisin etsimän JH:n kirjoitus. Tietysti se on mahdollista, mutta epäilen suuresti ettei poliisin kuvan kanssa laajasti etsimä mies hakeutuisi lääkäriin hakemaan reseptiä lääkkeisiin. Sehän olisi käytännössä varma tapa jäädä kiinni. Samaa tavaraa saa katukaupasta ja sillä tavalla riski jäädä kiinni on huomattavasti pienempi.
eloq
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja eloq »

Mitä kaikkia varmoja tietoja tästä hemmosta muuta kun kuva, pituus ja paino?
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5341
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^No jos tuo on sen kaverin kyhäelmä, hän olisi juuri maanantaina, eli karkupäivänään ollut hakemassa niitä lääkkeitä.

Tietenkään hänellä ei niitä itellä oo, kun on sairaalasta hatkannut.

Tossa vaiheessa ei tainnut olla vielä poliisit perässä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avatar
Haista Kaavittu
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: To Helmi 16, 2023 8:22 am

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja Haista Kaavittu »

Kyllä siellä jotkut kehoitti myös hommaamaan kadulta
Just buy some piri
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
Annabelle
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

ylämummeli kirjoitti: To Tammi 18, 2024 12:20 pm
Haista Kaavittu kirjoitti: Ke Tammi 17, 2024 11:44 pm Onkohan sama kaveri?

https://www.reddit.com/r/Tampere/commen ... ?rdt=65367
r/Tampere2 days ago

retrograid2

ADHD lääkäri?

Question

Moro ja hyvä päivä. Olen diagnosoitu ADHD USA:lle ya talla Suomessa.

Onko Tampereella ADHD lääkärit?

Olen kaksois kansalainen ja jenkiesta mä sain methtlphenidat. Olen ilman lääkkeitä ja tarvi lääkäriin nimit.

Voitko joku vasta minun kysymys?
retrograid2

OP•2d ago

Kävin Tipotielle ja ne ei halua antaa takaisin ne lääkkeet mikä oli määrätty Pitkaniemissa.

I feel like I have no options because theyve taken all my meds away for one excuse or another.
retrograid2
I've been diagnosed at Pitkäniemi as well. The government side doesn't really help me. I need a private doctor.

I've been banned for no reason from Rautatienkatu Terveystalo and Valvira took away my previous doctor's ability to continue my medicals.
Ehkä ei ilman parempia todisteita kannata vetää johtopäätöstä, että tämä olisi poliisin etsimän JH:n kirjoitus. Tietysti se on mahdollista, mutta epäilen suuresti ettei poliisin kuvan kanssa laajasti etsimä mies hakeutuisi lääkäriin hakemaan reseptiä lääkkeisiin. Sehän olisi käytännössä varma tapa jäädä kiinni. Samaa tavaraa saa katukaupasta ja sillä tavalla riski jäädä kiinni on huomattavasti pienempi.

Tämä kaveri vaikuttaa poikkeuksellisen älyklkäältä, ja sellaiset voisivat noin kuvaamallasi tavalla toimiakin, koska ovat tottuneet älykkyytensä turvin, että voivat toimia poikkeuksillisilla tavoilla (myös pershäiriöiset ovat röyhkeitä mutta tämä saattaa olla älykäs [/ja / tai pershäiriöinen]. Hänhän ei kuitenkaan ilmeisesti ole jäänyt kiinni vielä!

Saatan tietää toisenkin kerran, jolloin on ollut omalla kuvallaan internetissä yhteydessä pokkana joukkoon ihmisiä eilen. En kuitenkaan voi sitä tähän todentaa, koska kyse on yksityisestä viestinnästä.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
ahe-66
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Touko 20, 2012 8:40 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja ahe-66 »

https://yle.fi/a/74-20070046

13:08

Poliisi etsii vaarallista miestä, joka aiemmin aikoi surmata perheensä – miestä ei saa lähestyä

:

Poliisin mukaan miehen oletetaan olevan Tampereen tai Helsingin seudulla.

Uhkasi surmata perheenjäseniään
Miehen henkilöllisyys on Ylen tiedossa. Mies kärsii vakavasta psyykkisestä sairaudesta.

Vuonna 2020 Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi hänet syyntakeettomana tehdystä laittomasta uhkauksesta.

Mies oli hankkinut veitsen ja mennyt tapaamaan suurta joukkoa perheensä jäseniä. Tapaamisessa mies oli sanonut, että hänellä on yllätys. Sitten hän otti veitsen esiin ja nosti sen koholle.

Miehen perheenjäsenet kehottivat häntä luopumaan veitsestä ja pitivät häntä aloillaan poliisin saapumiseen asti.

Kuulusteluissa mies kertoi, että hänen tarkoituksensa oli surmata kaikki paikalla olleet.

Käräjäoikeus totesi miehen lääkärintodistusten perusteella, että mies täytti selvästi syyntakeettomuuden edellytykset, eikä hänelle tehty edes mielentilatutkimusta.

Cut. Pykälä 21.
-NILS-
jhou
Perry Mason
Viestit: 3843
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Vaarallinen mies kateissa Tampereella - vältä kontaktia kanssaan

Viesti Kirjoittaja jhou »

Ja nyt on veijari ottanut hatkat, eikä sattunut sairaalasta lähtiessä ne oikeat lääkkeet mukaan... ratkaisuna sitten hankkia niitä omasta mielestään oikeita lääkkeitä muualta. Mikäs tässä voisi mennä pieleen. Ilmeisesti neljäs päivä menossa ilman oikeaa lääkitystä, alkaa varmasti olla mt-ongelmat aika vahvasti tulilla jo.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Vastaa Viestiin