^itse koiranomistajana, vieläpä tappajasellaisen

omistajana en ymmärrä, että miksi koira pitää ottaa odottamaan kaupan oven eteen tai raahata kyläilemään sellaisten ihmisten luokse, jotka ei tykkää koirista jne.. Jaksan ymmärtää, että vaikka ite lässytän rotikalleni kuin pikkupenskalle, toiset EI näe siinä mitään herttaista ja voivat jopa pelätä kokonsa ja maineensa vuoksi.
KOiranomistajien pitäisi siis mennä aika lailla itseensä. Rottweiler kun tappoi sen pojan tässä hiljattain, niin ei mennyt pitkään, kun irtijuokseva koira oli turhan innokkaasti tehnyt tuttavuutta lenkillä olleen pariskunnan koiran kanssa, asia uutisoitiin varsin näyttävästi, mutta itseasiassa "ei niin vakava juttu" ollutkaan, mutta mikä prkl siinä on, että pitää olla kuin maailmanomistaja ja luottaa koiraan liikaa.. Se on kuitenkin eläin, joka toimii vaistojen varassa..
Tämä aihe jaksaa mulla nostattaa tosi voimakkaita mielipiteitä, mutta kun sitten näiden eräiden koiranomistajien huolimattomuuden myötä tulee noita vahinkoja ja leimataan kaikki samanrotuiset koirat, ei ole pitkä aika, kun naapuri kyseli, että meinaankos minä nyt koirani lopettaa, kun on todettu niiden olevan vaarallisia

joo, näinhän se menee..NOT!
Tupakanpolttajat laitetaan karsinoihin ja säännöstellään heidän elämää aika lailla, eikö tässä päde vastaavaa sääntöjen noudattamisvelvollisuutta myös koiranomistajilla!! en nyt saa kirjotettua sitä, mitä tarkoitan, ehkä joku hoksaa pointin